راهنمای خرید بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کیفیت بهتر سبب جذابیت و سرگرمی طولانی‌تر خواهد شد به نحوی که امروزه گیمرهای بسیاری از طریق تلوزیون به سراغ سرگرمی می‌روند. برای آشنایی با فهرست بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴ می‌توانید در ادامه این فهرست با سایت پلازا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید امروزه به آسانی می‌توان کنسول‌های گیمینگ و کامپیوتر را به مانیتورهای نسل جدید متصل نمود. در این بین اگر تصمیم دارید به یک تی وی جدید با مزایای عالی دسترسی داشته باشید، کافیست که ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا به تعدادی از بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴ اشاره شده است. درطول بررسی هریک از عناوین سعی شد به مزایا و معایب هریک اشاره شود تا شما عزیزان بهتر بتوانید تصمیم‌گیری خود بابت خرید تلوزیون Gaming را نهایی کنید.

فهرست مطالب

بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴

سال جدید میلادی میزبان تنوع بالایی از محصولات مرتبط با حوزه گیم بوده است که یکی از مهم‌ترین آنها تلوزیون‌ها هستند. در این زمینه اگر تصمیم دارید جای مانیتور از تلوزیون برای اجرای بازی استفاده کنید باید بدانید که فهرست خوبی از بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴ را برایتان تدارک دیده‌ایم که در این زمینه می‌توانید با محصولات خوبی از برندهای گوناگون آشنا شوید.

1. تلوزیون LG C2 Series

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟

اولین تلویزیون گیمینگ این فهرست مربوط به مدل ال جی می‌باشد که LG C2 Series نام داشته است. از اصلی‌ترین مزایای این محصول می‌توان به کیفیت تصویر فوق العاده در کنار نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره داشت. برای اجرای بهتر بازی‌های گیمینگ بد نیست بدانید که ال جی از ویژگی Nvidia G-SYNC در این محصول استفاده نموده است که می‌تواند سبب کیفیت بهتر در بازی‌های مختلف شود.

میکس نمودن صداهای فراگیر مجازی برای تجربه بهتر و همه جانبه یکی دیگر از عناصر عالی این محصول به شمار می‌رود که بد نیست بدانید در آزمایش‌های رسانه‌ای مختلفی که روی این محصول انجام گرفته، فناوری و ویژگی‌های تلویزیون LG C2 Serie قادر است گرافیک موجود را با کیفیت فوق العاده بالایی در اختیار شما قرار دهد. مدل OLED این محصول سبب نمایش رنگ‌های عمیق و حرفه‌ای خواهد شد که بد نیست بدانید با استفاده از آن می‌توانید شاهد یک صفحه نمایش خیره کننده و زیبا باشید.

تنها ایرادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است قیمت نسبتاً بالای آن می‌باشد که آن هم به دلیل وجود ویژگی‌های بسیاری بوده که تنها تعداد محدودی از آنها در توضیحات فوق برایتان معرفی شد. برای آشنایی با دیگر تلویزیون‌های برتر گیمینگ می‌توانید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

2. تلوزیون Samsung AU8000 Series

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟

دومین تلویزیون این فهرست مربوط به برند سامسونگ است که مدل صفحه نمایش آن از نوع ال ای دی می‌باشد که به فناوری اولد نیز مجهز است. به کارگیری فناوری Motion Xcelerator می‌تواند کمک بسیاری به کاهش تاری‌های موجود در حین اجرای بازی‌ها کمک نماید که در این زمینه با یک دستیار صوتی خوب نیز مواجه خواهید بود. عدم پشتیبانی از VRR و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز دو ایراد اصلی تلویزیون Samsung AU8000 Series شناخته شده است که بد نیست بدانید سامسونگ این محصول را در سایزهای مختلفی نظیر ۴۳ و ۵۰ و ۵۵ و ۶۵ و ۷۵ و ۸۵ اینچ عرضه نموده است. وضوح کیفیت 4k می‌تواند گزینه خوبی برای اجرای بازی‌های مختلف از طریق کنسول‌های متنوع باشد.

3. تلوزیون Hisense U6 Series

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟

سومین تلویزیون این فهرست مربوط به برند هایسنس می‌باشد که بد نیست بدانید نسبت به مزایایی که در آن وجود داشته قیمت خوبی برای فروش آن در نظر گرفته شده است. مدل نور پس زمینه این تلویزیون از نوع مینی ال ای دی می‌باشد که کنتراست بهتری نسبت به ال ای دی‌های سنتی داشته است. نرخ تازه‌سازی متغیر تلویزیون Hisense U6 Series بر اساس نیاز شما و تنظیماتی که در آن پیاده سازی شده متغیر خواهد بود که همچنین باید بدانید حالت خودکار نیز در این محصول به کارگیری شده است که در زمینه‌های مختلفی می‌تواند به کمک شما بیاید.

بر اساس قیمتی که برای فروش این محصول در نظر گرفته شده باید بدانید که با یک تلوزیون معمولی مواجه خواهید بود که شرکت سازنده آن ۶ سایز را برای عرضه تلویزیون در نظر گرفته است که همگی آنها از کیفیت فورکی پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر تنها ایرادی که در این محصول مشاهده شده مدل صفحه نمایش آن می‌باشد که به نسبت اولد و کیو ال ای دی چندان جذاب نیست. برای آشنایی با دیگر تلویزیون‌های گیمینگ می‌توانید با ما در ادامه این فهرست همراه باشید.

4. تلوزیون SAMSUNG 65-Inch Class QLED 4K The Frame LS03B Series

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟

چهارمین تلویزیون این فهرست که از کیفیت فورکی پشتیبانی می‌کند مربوط به برند سامسونگ است که در ابتدا باید بدانید قیمتی که برای فروش این محصول در نظر گرفته شده مقداری بالاتر از انتظارات می‌باشد که در کنار این ایراد باید بدانید که این تلویزیون گزینه خوبی برای نمایش آثار هنری نیست. در سمت مقابل از اصلی‌ترین مزایای تلویزیون SAMSUNG 65-Inch Class QLED 4K The Frame LS03B Series می‌توان به نرخ تازه‌سازی سریع و ۱۲۰ هرتز اشاره داشت که در این زمینه به حالت خودکار و کیفیت صدای عالی می‌توان اشاره داشت. ادغام بازی‌های ابری در کنار کیفیت تصویر خوب برای اجرای بازی سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای اجرای بازی‌های گرافیکی به سراغ این محصول بیایند که در بخش تنظیمات آن می‌توانید به ابزارها و ویژگی‌های قابل تنظیم خوبی دسترسی داشته باشید.

5. تلوزیون TCL Q7 Series

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024 کدامند؟

پنجمین محصول این فهرست مربوط به برند تی‌سی‌ال است که باید بدانید نرخ تازه‌سازی قدرتمند و عالی تلویزیون که بین ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز قرار داشته می‌تواند شما را با شفافیت بسیار خوبی مواجه کند. در کنار این موضوع ویژگی‌های اختصاصی بسیار خوبی برای گیمرها در نظر گرفته شده که از این طریق می‌توانید به ویژگی‌های خوبی برای افزایش کیفیت بازی‌ها دسترسی داشته باشید. فناوری کیو ال دی که با استفاده از سیستم‌های نوین توسعه یافته به شما این امکان را می‌دهد تا شاهد عمق رنگ خوبی باشید.

این تلویزیون شامل ۴ پورت hdmi و یک پورت usb است که بسته به نیاز خود می‌توانید از آنها استفاده کنید. عرضه این محصول در چهار سایز انجام گرفته که بد نیست بدانید تمامی آنها از کیفیت فورکی پشتیبانی می‌کنند. درحال حاضر تلوزیون TCL Q7 Series آخرین محصول معرفی شده در این فهرست است که در بروزرسانی‌های بعدی محصولات بیشتری را به آن اضافه خواهیم نمود.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۴ به پایان رسید که در این فهرست به عناوین خوبی از برندهای متنوع اشاره شد. باتوجه به توضیحات هریک، حال تصمیم گیری نهایی با شماست که به سراغ خرید کدام یک از محصولات بروید. اگر درخصوص موارد نامبرده سوال یا ابهامی ذهن شمارا مخدوش کرده است می‌توانید با کارشناسان پلازا در ارتباط باشید و سوالات خود در این زمینه را به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید دیدگاه خود نسبت به این مقاله را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402