گوشی ایکس فولد ۳ ویوو vivo X Fold3 + مشخصات فنی

گوشی ایکس فولد 3 ویوو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پیش از پایان ماه مارس، شرکت vivo معرفی گوشی پرچم‌دار و قدرتمند خود را انجام داد که بدنیست بدانید این عنوان گوشی ایکس فولد ۳ ویوو نام داشته که در ادامه این بررسی قصد داریم به مشخصات، مزایا و معایب اصلی گوشی بپردازیم.

درسال ۲۰۲۴ مسیر رقابت برای عرضه گوشی‌های تاشو همچنان ادامه داشته است که بدنیست بدانید گوشی vivo X Fold3 با برخورداری از مزایای عالی در صفحه نمایش و سخت افزار توانسته پیش از عرضه رسمی امتیاز بسیار خوبی را از سوی بنچمارک‌ها کسب کند. در این راستا بدنیست بدانید که گوشی ایکس فولد ۳ ویوو دارای دونمایشگر قدرتمند با مشخصات متمایز بوده که این موضوع محدودیتی برای دیگر بخش‌ها اعمال نکرده است و تقریبا می‌توان گفت در تمامی بخش‌های محصول شاهد مشخصات خوبی هستیم.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی vivo X Fold3

ویژگی‌هاگوشی ایکس فولد ۳ ویوو
نمایشگر۸.۰۳ اینچی LTPO امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۲۰۰x۲۴۸۰
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۲
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری OriginOS 4
حافظه داخلی / رم۱۲/۱۶ گیگابایت رم | ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه
دوربین‌۵۰ + ۵۰ + ۵۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۲ برابر
دوربین سلفی۳۲ مگاپیکسل
باتری۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی
قیمتاز ۹۰۰ یورو

گوشی ایکس فولد ۳ ویوو

استارت کاری شرکت‌های مختلف نظیر سامسونگ و شیائومی و آنر درسال ۲۰۲۴ مربوط به محصولات میان‌رده و اقتصادی بود که ویوو درصدد تبدیل شدن به اولین شرکتی که در سال ۲۰۲۴ گوشی تاشو عرضه کرد تصمیم دارد رقبای بیشتری را به این چالش دعوت کند. گوشی ایکس فولد ۳ ویوو را می‌توان یک محصول عالی درحوزه‌های متنوع به ویژه گیمینگ دانست که براساس مزایای آن می‌توان به کیفیت و راندمان بسیار خوبی دسترسی داشت. ناگفته نماند که گوشی vivo X Fold3 برای عرضه درماه چهارم سال جاری درنظر گرفته شده است.

صفحه نمایش گوشی vivo X Fold3

یکی از مهم‌ترین بخش‌های موجود برای گوشی‌های هوشمند تاشو در بخش نمایشگر نهفته است. در این زمینه باید بدانید که نمایشگر اصلی این گوشی از سایز ۸.۰۳ اینچ برخوردار است که مدل آن از نوع LTPO AMOLED می‌باشد. با توجه به مدل این نمایشگر باید بدانید که صفحه نمایش گوشی قادر است تا یک میلیارد رنگ را تحت پوشش قرار دهد و در این میان نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از اچ دی آر ۱۰ پلاس را در اختیار شما قرار دهد.

وجود فناوری دالبی ویژن و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت از دیگر مزایای صفحه نمایش بوده که لازم است بدانید وضوح پیکسلی آن روی ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل قرار گرفته که می‌تواند نرخ تراکم پیکسلی ۴۱۳ پی پی آی در هر پیکسل را در اختیار شما قرار دهد.

گوشی ایکس فولد 3 ویوو

نمایشگر دوم این گوشی از نوع امولد می‌باشد که با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از اچ دی آر ۱۰ پلاس و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و پشتیبانی از فناوری ویژن همراه است. سایز ۶.۵۳ اینچ با وضوح پیکسلی ۲۷۴۸ در ۱۳۷۲ پیکسل می‌تواند نسبت تصویر ۲۱ به ۹ را به همراه داشته باشد.

با توجه به توضیحات ذکر شده باید بدانید که این گوشی در بخش نمایشگر از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار بوده که می‌تواند برای دوست داران بازی و اشخاصی که به دنبال تماشای فیلم و سریال با کیفیت‌های فورکی هستند مفید واقع شود.

سخت افزار گوشی ایکس فولد ۳ ویوو

در بخش سخت‌افزار محصول نیز شاهد به کارگیری قطعات بسیار خوبی هستیم که در این زمینه رابط کاربری OriginOS 4 با اندروید ۱۴ برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین باید بدانید که این گوشی از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند که دلیل دیگری برافزایش قدرت آن بوده است و می‌تواند شما را به نسل جدیدی از اینترنت همراه متصل نماید.

تراشه مرکزی گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که در کنار یک سی‌پی‌یو قدرتمند با مشخصات Octa-core (1×3.2 GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510) می‌تواند شما را از هرگونه مشکلات مربوط به کندی و لک دور نگه دارد.

گوشی ایکس فولد 3 ویوو

وجود پردازنده گرافیکی Adreno 740 می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد تا با خیالی آسوده به سراغ نصب و راه‌اندازی بازی‌های گرافیکی و پرحجم بروید که در این زمینه محدودیتی پیش روی شما نخواهد بود.

شرکت ویوو این محصول قدرتمند خود را در ۴ مدل عرضه خواهد کرد که مدل اول آن با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت و مدل دوم با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت و مدل سوم با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایت و در نهایت مدل اصلی گوشی با یک ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم همراه بوده است.

پشتیبانی از NFC یکی دیگر از مزیت‌های سخت افزاری محصول است که در این زمینه بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

دوربین‌های گوشی vivo X Fold3

دوربین‌های به کارگیری شده در این گوشی مانند دیگر بخش‌های نام برده از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است که باید بدانید در بخش پشتی گوشی شاهد یک لنز جزیره مانند هستیم که در آن سه دوربین تعبیه شده است. دوربین اصلی با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل همراه بوده که در کنار این لنز از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر برای تله‌فوتو با زوم اپتیکال دو برابری استفاده شده است. برای دوربین اولترا واید نیز از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی ایکس فولد 3 ویوو

امکان فیلمبرداری با دوربین‌های اصلی با کیفیت ۸کی تا ۳۰ فریم و 4k از ۳۰ تا ۶۰ فریم و ۱۰۸۰ از ۳۰ تا ۶۰ فریم وجود داشته است.

دوربین سلفی محصول نیز با دو دوربین همراه بوده که دوربین اصلی آن شامل ۳۲ مگاپیکسل کیفیت بوده که برای دوربین کاور نیز از یک لنز با همین مقدار ظرفیت یعنی ۳۲ مگاپیکسل استفاده شده است. پشتیبانی از اچ دی آر و امکان فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فیلم بر ثانیه از دیگر مشخصات دوربین سلفی این گوشی هوشمند می‌باشد.

باتری و قیمت گوشی ایکس فولد ۳ ویوو

با توجه به توضیحات فوق باید بدانید که ویوو برای این گوشی از یک باتری لیتیومی ۵۵۰۰ میلی آمپری استفاده نموده است که می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای گیمرها باشد. در سال‌های گذشته به کارگیری یک باتری عظیم در گوشی تاشو اقدامی دشوار بوده که خوشبختانه ویوو در سال ۲۰۲۴ توانسته محدودیت‌های موجود را از پیش رو بردارد و باتری بسیار خوبی را در گوشی تاشو جدید خود پیاده سازی کند. برای شارژ این باتری یک شارژر سریع ۸۰ واتی با پشتیبانی از شارژر معکوس در نظر گرفته شده است که در خصوص مدت زمان شارژ باتری اطلاعاتی به ثبت نرسیده است.

قیمتی که برای مدل یک ترابایت با رم ۱۶ گیگابایت گوشی در نظر گرفته شده ۹۰۰ یورو می‌باشد که در هنگام خرید می‌توانید به رنگ‌های مشکی و سفید دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی مشخصات گوشی ایکس فولد ۳ ویوو به پایان رسید که در طول این نوشته سعی شد به تمام موارد موجود اشاره‌ای هرچند کوتاه شود. قیمتی که از سوی ویوو برای فروش vivo X Fold3 درنظر گرفته شده در قیاس با دیگر محصولات درسطح بهتری قرار داشته و این موضوع می‌تواند سبب افزایش فروش گوشی در بازارهای جهانی شود. نظر شما نسبت به این محصول چیست؟ شما اکنون می‌توانید دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402