تبلت Galaxy Tab S6 Lite سامسونگ مدل ۲۰۲۴

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت‌هایی که در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند بیشتر از تبلت بوده است که بدنیست بدانید تبلت گلکسی تب اس 6 لایت یک محصول نسبتا قدیمی ولی خوب از برند Samsung بوده که اکنون قصد بررسی نسخه ۲۰۲۴ آنرا داریم.

تبلت Galaxy Tab S6 Lite برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد که با مشخصات پایه و قیمت خوب خود توانست فروش قابل توجهی را برای شرکت Samsung به همراه داشته باشد. در حال حاضر مدل ۲۰۲۲ تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت در برخی فروشگاه‌های داخلی ایران خرید و فروش می‌شود که اگر تصمیم دارید آنرا خریداری کنید پیشنهاد می‌شود پیش از اینکار نیم نگاهی به بررسی آن داشته باشید که در این نوشته تمامی بخش‌های مهم تبلت را برایتان بررسی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

مشخصات تبلت Galaxy Tab S6 Lite

ویژگی‌هاتبلت گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴
نمایشگر۱۰.۴ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۱۲۰۰x۲۰۰۰
پردازندهاگزینوس ۱۲۸۰ (غیر رسمی)
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1
حافظه داخلی / رم۴ گیگابایت رم | ۶۴/۱۲۸ گیگابایت
دوربین‌۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
باتری۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی
قیمتاز ۴۰۰ یورو

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴

با اینکه تولید تبلت نسبت به گوشی‌های هوشمند بسیار کمتر انجام می‌گیرد اما باز هم درطول چند سال اخیر شاهد محصولات ارزشمندی بوده‌ایم که تبلت Galaxy Tab S6 Lite یک نمونه بارز از آنها است که نسخه ۲۰۲۴ آن اخیرا عرضه شده است. باتوجه به بررسی‌های انجام شده بدنیست بدانید که تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با دراختیار داشتن مشخصات اولیه مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای اشخاصی باشد که فقط تصمیم دارند کارهای روزمره خود را انجام دهند و نیازی به سخت افزار قدرتمند ندارند.

بعد از شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درس خرید و فروش تبلت‌ها بسیار بیشتر از گذشته شد. در این زمینه شرکت‌های داخلی بسیاری با راه‌اندازی محصولات مناسب توانستند به سودآوری خوبی دست پیدا کنند. اگر تصمیم دارید یک تبلت مناسب و مقرون به صرفه را برای فرزند خود خریداری کنید که از طریق آن بتواند به کارهای ساده و بازی‌های سرگرم کننده دسترسی داشته باشد پیشنهاد ما به شما تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت می‌باشد.

صفحه نمایش تبلت Galaxy Tab S6 Lite

در رابطه با نمایشگر این تبلت هوشمند باید بدانید که سامسونگ از مدل TFT LCD برای این محصول استفاده نموده است. وجود حاشیه‌های مشکی رنگ در دور تا دور صفحه نمایش سبب شده تا به یک رابط لمسی خوب دسترسی داشته باشید که تقریباً ۸۲ درصد بخش جلویی گوشی را احاطه نموده است.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت

وضوح پیکسلی این نمایشگر روی ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل قرار داشته که نرخ تراکم پیکسلی آن روی ۲۲۴ پی پی آی در هر پیکسل به ثبت رسیده است. با توجه به مشخصات مذکور باید بدانید که از طریق این نمایشگر قادر به اجرای کیفیت‌های بالا و نصب بازی‌های گرافیکی نخواهید بود. سایز این نمایشگر روی ۱۰.۴ اینچ قرار داشته که گزینه لمسی خوبی برای مدیریت تبلت و اپ‌های نصب شده خواهد بود.

سخت افزار تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت

در بخش سخت‌افزاری تبلت بد نیست بدانید که سامسونگ از رابط کاربری One UI 6.1 استفاده نموده است که این رابط به صورت پیش فرض از اندروید ۱۴ پشتیبانی می‌کند.

تراشه یا چیپست مرکزی به کارگیری شده در این تبلت رسما اعلام نشده ولی براساس گمانه‌زنی‌ها اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود که می‌تواند برای کارهای روزمره و سبک مناسب باشد.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت

در هنگام خرید بلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت می‌توانید به دو ظرفیت داخلی دسترسی داشته باشید که نسخه اول آن شامل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده که برای هر دو تبلت از رم ۴ گیگابایت استفاده شده است.

اینترنت همراهی که برای این تبلت درنظر گرفته شده است از نوع LTE می‌باشد که بدنیست بدانید در هیچ نسخه از تبلت فناوری NFC پیاده سازی نشده است. درخصوص حسگرها خبری از حسگر لمسی برای امنیت بیشتر نیست و فقط سه حسگر شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ برای این تبلت درنظر گرفته شده است. شاید این موارد در نگاه اول فقط ضعف به شمار بیاید که نباید قیمت فروش تبلت را نادیده بگیرید.

دوربین‌های تبلت Galaxy Tab S6 Lite

در رابطه با دوربین باید بدانید که خبری از دوربین‌های جزیره‌ای و چندگانه نبوده و سامسونگ در این زمینه از یک تک لنز ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از اچ دی آر و پانورما استفاده نموده است که در هنگام فیلمبرداری می‌توانید به کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم بر ثانیه دسترسی داشته باشید.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت

دوربین سلفی محصول نیز با لنز ۵ مگاپیکسلی همراه است که برای فیلمبرداری می‌توانید به همان کیفیت دوربین اصلی یعنی ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم بر ثانیه دسترسی پیدا کنید. دقت داشته باشید که دوربین‌ها روی افزایش یا کاهش هزینه فروش تبلت‌ها و گوشی‌ها نقش مهمی داشته‌اند که سامسونگ برای جلوگیری از افزایش هزینه از لنزهای ساده در این تبلت استفاده نموده است.

باتری و قیمت تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت

در خصوص باتری محصول بد نیست بدانید که از یک منبع لیتیومی غیرقابل تعویض با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر استفاده شده است که برای شارژ این باتری یک شارژر سیمی ۱۵ وات در نظر گرفته شده است که متاسفانه سرعت شارژ این منبع چندان بالا نیست.

قیمت تبلت براساس اطلاعات منتشر شده روی ۴۰۰ یورو تنظیم شده که در هنگام خرید می‌توانید به رنگ‌های صورتی، آبی و خاکستری دسترسی داشته باشید. نسخه ۲۰۲۴ تبلت در ۲۶ مارس ۲۰۲۴ معرفی و دو روز بعد یعنی ۲۸ مارس روانه بازارهای جهانی شد.

سخن پایانی

معرفی و بررسی مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite به پایان رسید که درطول این نوشته به بخش‌های مختلفی نظیر صفحه نمایش، سخت افزار، دوربین‌ اصلی و سلفی، باتری، قیمت، حسگرها و… اشاره شد. اگر احساس می‌کنید در این زمینه موضوع مهم دیگری نیز وجود داشته که از قلم نویسنده جا مانده است، لطفا آنرا برایمان ارسال کنید. درغیر این صورت می‌توانید دیدگاه خود در مورد بررسی تبلت گلکسی تب اس 6 لایت را به اشتراک بگذارید و نکات مثبت و منفی تبلت را برای خریداران بازگو نمایید. بی‌تردید با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402