گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو vivo X Fold3 Pro + مشخصات فنی

گوشی ایکس فولد 3 پرو ویوو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو یک محصول تاشو جدید و جذاب از برند نام آشنای ویوو است که باید بدانید این شرکت برای محصول جدید خود مزیت‌های بسیاری را درنظر گرفته است که در ادامه به تمامی آنها اشاره خواهیم داشت.

درسال ۲۰۲۴ آنگونه که باید شاهد معرفی گوشی‌های تاشو چندانی نبوده‌ایم اما شرکت ویوو با معرفی و عرضه گوشی vivo X Fold3 Pro توانسته سروصدای بسیار خوبی را برپا کند؛ زیرا در ساختار اصلی محصول از قطعاتی استفاده نموده که می‌تواند در حوزه‌های مختلفی قدرتمند ظاهر شود. اکنون فرصت مناسبی پیش آمده تا بتوانید با مشخصات اصلی گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو آشنا شوید که باید بدانید در ادامه به بررسی کامل این محصول پرداخته‌ایم که می‌توانید با سایت پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی vivo X Fold3 Pro

ویژگی‌هاگوشی vivo X Fold3 Pro
نمایشگر۸.۰۳ اینچی LTPO امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز | نمایشگر کاور ۶.۵۳ اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری OriginOS 4
حافظه داخلی / رم۱۶ گیگابایت رم | ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت
دوربین‌۵۰ + ۶۴ + ۵۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۳ برابر
دوربین سلفی۳۲ مگاپیکسل
باتری۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ واتی
قیمتحدود ۱۲۸۰ یورو

گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو

اگر از دنبال کنندگان اخبار مربوط به گوشی‌های تاشو هستید باید بدانید که گوشی vivo X Fold3 Pro زمان زیادی نیست که معرفی شده و در مدت زمان کوتاه خود توانسته بازخوردهای مثبت بسیاری را جذب کند. گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو درتاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۴ معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲۳ آپریل وارد بازارهای جهانی شود که در این بین کاربران بسیاری در انتظار خرید این محصول ارزشمند هستند. در ادامه با ما همراه باشید که تصمیم داریم به بررسی این گوشی پرچم‌دار و تاشو بپردازیم.

صفحه نمایش گوشی vivo X Fold3 Pro

در بخش صفحه نمایش باید بدانید که شرکت ویوو از یک مدل قدرتمند به نام Foldable LTPO AMOLED استفاده نموده است که این نمایشگر می‌تواند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از اچ دی آر ۱۰ پلاس و دالبی ویژن با حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت را در اختیار شما قرار دهد. از دیگر ویژگی‌های این بخش می‌توان به صفحه نمایش عریض ۸.۰۳ اینچ اشاره داشت که این نمایشگر تقریباً ۹۰ درصد بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است.

گوشی ایکس فولد 3 پرو ویوو

وضوح پیکسلی ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل می‌تواند شما را با نرخ تراکم پیکسلی ۴۱۳ پی پی آی مواجه کند. بد نیست بدانید نمایشگر دوم این گوشی هوشمند از مدل امولد می‌باشد که با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و با سایز ۶۵۳ اینچ همراه است. وضوح پیکسلی این صفحه نمایش روی ۲۷۴۸ در ۱۳۷۲ پیکسل تنظیم شده است که نسبت تصویر آن ۲۱ به ۹ می‌باشد. با این اوصاف باید بدانید که این محصول گزینه بسیار خوبی برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت 4K و اجرای بازی‌های گرافیکی است.

سخت افزار گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو

در رابطه با سخت‌افزار باید بدانید که کمپانی ویوو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در این گوشی استفاده نموده است که این چیپست قدرتمند در کنار یک سی‌پی‌یو ۸ هسته‌ای قرار گرفته است. راندمان بالا و ارتباط عالی این قطعات می‌تواند شما را با سرعت بسیار خوبی مواجه کند که بد نیست بدانید در این زمینه از رم‌های خوبی نیز استفاده شده است.

گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد که هر دو مدل آنها با رم ۱۶ گیگابایت همراه هستند و مدل اول با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و مدل دوم با حافظه داخلی یک ترابایت همراه می‌باشد. پردازنده گرافیکی گوشی از مدل آدرنو ۷۵۰ است که با کمک اندروید ۱۴ می‌توانید هر بازی گرافیکی و سنگین وزنی که مد نظر دارید را بدون محدودیت روی گوشی نصب نمایید.

گوشی ایکس فولد 3 پرو ویوو

با توجه به مشخصات عالی صفحه نمایش می‌توان گفت که در بخش خروجی شاهد کیفیت بسیار خوبی خواهید بود که بد نیست بدانید در بخش رابط نرم‌افزاری می‌توانید به رابط OriginOS 4 دسترسی داشته باشید که در آن ابزارها و ویژگی‌های بسیار خوبی برای آسودگی شما در نظر گرفته شده است.

از دیگر مزایای سخت افزاری که مرتبط با نرم‌افزار نیز می‌باشد می‌توان به پشتیبانی گوشی از ویژگی NFC و فناوری 5G اشاره داشت که در این زمینه با سرعت و ارتباطات بسیار خوبی همراه خواهید بود.

دوربین‌های گوشی vivo X Fold3 Pro

در بخش دوربین‌ها نیز شاهد لنزهای بسیار قدرتمندی هستیم که باید بدانید برای لنز اصلی این گوشی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با مشخصات f/1.7, 23mm (wide), 1/1.3″, PDAF, Laser AF, OIS استفاده شده است.

لنز دوم گوشی میزبان ۶۴ مگاپیکسل کیفیت بوده که با مشخصات f/2.6, 70mm (periscope telephoto), 1/2.0″, PDAF, OIS می‌تواند زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار شما قرار دهد. همچنین باید بدانید که دوربین سوم که برای اولترا واید در نظر گرفته شده با ۵۰ مگاپیکسل کیفیت همراه بوده که در بخش نرم‌افزاری می‌توانید به ویژگی‌های Zeiss optics, Zeiss T* lens coating, Dual-LED flash, panorama دسترسی داشته باشید. از طریق دوربین اصلی گوشی می‌توانید در هنگام فیلمبرداری کیفیت‌های 8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps را در اختیار داشته باشید.

گوشی ایکس فولد 3 پرو ویوو

دوربین سلفی محصول با لنز ۳۲ مگاپیکسلی همراه است که باید بدانید برای دوربین پشتیبانی نیز یک لنز با همین ظرفیت در نظر گرفته شده است که در بخش نرم‌افزاری می‌توانید به HDR دسترسی داشته باشید. اگر تصمیم دارید از طریق دوربین سلفی فیلمبرداری نمایید باید به کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم بر ثانیه بسنده کنید زیرا دوربین سلفی مانند دوربین اصلی از کیفیت‌های تلف و فریم‌های متنوع پشتیبانی نمی‌کند.

باتری و قیمت گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو

این گوشی قدرتمند از یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری همراه بوده است که باید بدانید برای آن یک شارژر سیمی ۱۰۰ وات در نظر گرفته شده است که در مدت زمان ۳۱ دقیقه می‌تواند شارژ گوشی را از ۱ به ۱۰۰ درصد برساند که بد نیست بدانید این موضوع بر اساس تبلیغات گوشی قرار گرفته است. وجود شارژر وایرلس و پشتیبانی از ریورس وایرلس می‌تواند یکی دیگر از مزایای این گوشی باشد که باید بدانید در این زمینه یک شارژر ۵۰ واتی برای شما تعبیه شده است.

گوشی ایکس فولد 3 پرو ویوو

قیمتی که کمپانی ویوو برای این گوشی در نظر گرفته است ۱۲۸۰ یورو می‌باشد که در هنگام خرید می‌توانید به رنگ‌های مشکی و سفید دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی گوشی ایکس فولد ۳ پرو ویوو به پایان رسید که در این زمینه سعی شد به اطلاعات مهمی از گوشی اشاره شود. اکنون شما عزیزان می‌توانید دیدگاه خود نسبت به مشخصات اصلی گوشی و قیمتی که برای آن درنظر گرفته شده است را بیان کنید. بی‌تردید نظرات شما درخصوص گوشی vivo X Fold3 Pro می‌تواند به بررسی بهتر این محصول کمک نماید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402