نقد و بررسی گوشی وان پلاس نورد OnePlus Nord CE4

وان پلاس نورد CE 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هر روزی که از سال ۲۰۲۴ می‌گذرد شاهد شدیدتر شدن رقابت میان شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان هستیم. گوشی وان پلاس نورد CE 4 یک محصول جدید و میان‌رده از برند نام آشنای وان پلاس بوده که در ادامه قصد بررسی آن از زوایای مختلف را خواهیم داشت.

اگر از دنبال کنندگان اخبار و یا دوستداران گوشی‌های وان پلاس باشید حتماً می‌دانید که محصولات این برند با زیبایی و ظرافت بسیار خوبی همراه هستند. خوشبختانه گوشی OnePlus Nord CE4 در این زمینه با ویژگی‌های نوینی عرضه شده که می‌تواند شما را با مشخصات میان رده‌ای خوب و زیبایی بسیار مناسب همراه کند. اگر تصمیم دارید که اطلاعات بیشتری را از این محصول دریافت کنید پیشنهاد می‌شود که در ادامه با ما همراه باشید زیرا قصد بررسی گوشی وان پلاس نورد CE 4 از زوایای مختلفی را خواهیم داشت که می‌تواند به اطلاعات شما در مورد این گوشی هوشمند کمک نماید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی OnePlus Nord CE4

ویژگی‌هاگوشی OnePlus Nord CE4
نمایشگر6.7 اینچی امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1080p
پردازندهاسنپدراگون ۷ نسل ۳
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری ColorOS 14
رم و حافظه۸ گیگابایت رم | ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه
دوربین‌۸ + ۵۰ مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
باتری۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ واتی
قیمتحدود ۲۸۰ یورو

وان پلاس نورد CE 4

عملکردهای جهش یافته در میان گوشی‌های وان پلاس نسبت به سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ به وضوح قابل رویت می‌باشد که باید بدانید گوشی OnePlus Nord CE4 در این زمینه با قیمت بسیار مناسبی همراه بوده که در کنار قیمت قابل خرید توانسته قطعات و مشخصات با ارزش خوبی را در اختیار شما قرار دهد که بی‌تردید می‌تواند یک دلیل مناسب برای خرید محصول باشد. ناگفته نماند که در ادامه به تمامی بخش‌های گوشی اعم از صفحه نمایش و سخت‌افزار و بین‌های اصلی و حتی باتری و قیمت اشاره خواهیم داشت که می‌توانید دیدگاه خود نسبت به هر یک از بخش‌ها را برایمان به اشتراک بگذارید.

نمایشگر گوشی OnePlus Nord CE4

صفحه نمایش زیبا با ظرافت بالا از اصلی‌ترین مزیت‌های مربوط به گوشی‌های وان پلاس می‌باشد که باید بدانید این عنوان جدید توانسته میزبان یک نمایشگر قدرتمند از مدل Fluid AMOLED باشد. در رابطه با ویژگی‌های این مدل باید بدانید که پشتیبانی از یک میلیارد رنگ و اچ دی آر ۱۰ پلاس می‌تواند شما را با یک صفحه نمایش خوب مواجه کند اما موضوع مهم‌تری که باید به آن اشاره داشته باشیم نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد که در این زمینه با راندمان و کیفیت بسیار خوبی در بازی‌های آنلاین و رقابتی مواجه خواهید بود.

وان پلاس نورد CE 4

سایز ۶.۷ اینچی نمایشگر تقریباً ۸۹ درصد بخش جلویی را به خود اختصاص داده است و به شما این امکان را می‌دهد تا با حاشیه‌های باریک و زیبایی مواجه باشید که هیچگونه تداخلی در روند لمسی ایجاد نخواهد کرد. وضوح پیکسلی ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ همراه بوده است که این وضوح به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده به تماشای فیلم و سریال‌ها با کیفیت بالا بپردازید. نرخ تراکم پیکسلی 394ppi در هر پیکسل بوده است که روی شفافیت بهتر صفحه نمایش تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سخت افزار گوشی وان پلاس نورد CE 4

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب شد از واژه ارزشمند برای این گوشی استفاده کنیم سخت‌افزار قدرتمند و کلیدی بوده است. در بخش نرم‌افزاری گوشی باید بدانید که وان پلاس از رابط اختصاصی خود که ColorOS 14 نام داشته استفاده نموده است. با کمک این رابط می‌توانید به جدیدترین نسل اندروید یعنی ورژن ۱۴ دسترسی داشته باشید که این ورژن با ارتباط خوبی که با پردازنده گرافیکی داشته می‌تواند به شما این اجازه را بدهد تا بدون مشکل خاصی به سراغ نصب و اجرای بازی و برنامه‌های مختلفی در این زمینه بروید. پردازنده گرافیکی گوشی از نسل آدرنو ۷۲۰ می‌باشد که با کیفیت بسیار خوبی همراه بوده و ارتباط عالی آن با صفحه نمایش می‌تواند یک خروجی شفاف و دیدنی را به نمایش بگذارد.

وان پلاس نورد CE 4

پردازنده گرافیکی به کارگیری شده در این گوشی از نسل ۴ نانومتری بوده که مدل کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل ۳ می‌تواند شما را از هرگونه مشکلات مربوط به کندی و لگ دور نگه دارد و به شما این امکان را بدهد تا با خیال آسوده به سراغ انجام کارهای مختلف در گوشی بروید.

سرعت بسیار بالای گوشی را می‌توان مدیون رم و پردازنده قدرتمندی دانست که در گوشی پیاده سازی شده است. در این زمینه یک سی پی یو ۸ هسته‌ای با مشخصات Octa-core (1×2.63 GHz Cortex-A715 & 4×2.4 GHz Cortex-A715 & 3×1.8 GHz Cortex-A510) برای شما در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید گوشی در دو مدل با رم‌های ثابت ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت از دیگر مشخصات مربوط به مدل‌ها بوده است که در این زمینه تفاوت دیگری میان آنها دیده نشده است.

لازم به ذکر است بدانید که این گوشی هوشمند از فناوری پرسرعت اینترنت همراه یعنی 5G پشتیبانی می‌کند که در این زمینه می‌توانید به سرعت بسیار بالایی دسترسی داشته باشید که این موضوع بستگی به موقعیت مکانی شما نیز خواهد داشت.

دوربین‌های گوشی OnePlus Nord CE4

متاسفانه برخلاف سخت‌افزار و صفحه نمایش قدرتمند در بخش دوربین‌ها شاهد مشخصات بسیار بالایی نیستیم و وان پلاس به یک سری لنزهای معمولی بسنده نموده است. دوربین اصلی این گوشی با ۵۰ مگاپیکسل کیفیت همراه بوده است که در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای اولترا واید در نظر گرفته شده است که خبری از دوربین سوم در بخش پشتی گوشی نخواهد بود. در هنگام فیلمبرداری کیفیت 4K تا ۳۰ فریم و کیفیت ۱۰۸۰ از ۳۰ تا ۱۲۰ فیلم برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش نرم‌افزاری و تنظیمات دوربین می‌توانید به این موارد دسترسی داشته باشید.

وان پلاس نورد CE 4

دوربین سلفی گوشی وان پلاس نورد CE 4 نیز با یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی ثابت همراه بوده که در هنگام فیلمبرداری باید به کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم بر ثانیه راضی باشید.

باتری و قیمت گوشی وان پلاس نورد CE 4

در رابطه با شارژر و باتری محصول باید بدانید که وان پلاس از یک باتری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر از نوع لیتیومی استفاده نموده است که برای شارژ این منبع می‌توانید به یک محصول قدرتمند ۱۰۰ واتی دسترسی داشته باشید که بر اساس تبلیغات منتشر شده در مدت زمان ۲۹ دقیقه می‌تواند شارژ گوشی را از یک به ۱۰۰ درصد برساند.

قیمتی که وان پلاس برای محصول خود در نظر گرفته فقط و فقط ۲۸۰ یورو می‌باشد که در هنگام خرید می‌توانید به رنگ‌های سبز و خاکستری دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که معرفی محصول در یک آپریل ۲۰۲۴ انجام گرفت که عرضه آن در ۴ آپریل انجام خواهد شد.

سخن پایانی

بررسی گوشی وان پلاس نورد CE 4 به پایان رسید که همانطور گفته شده بود به بخش‌های مختلفی از این گوشی هوشمند اشاره شد. مهم‌ترین موضوعی که در رابطه با این محصول باید بدانید قیمت قابل قبول و با ارزش گوشی است که با یک نگاه ساده می‌توانید متوجه قدرت بالای گوشی در بخش سخت‌افزاری باشید. به کارگیری اندروید نسل جدید و فناوری 5G و دیگر مشخصات نرم‌افزاری می‌تواند به ارزش این گوشی بیفزاید. دیدگاه شما عزیزان نسبت به این محصول چیست در ادامه با ما همراه باشید و نظر خود نسبت به گوشی OnePlus Nord CE4 را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402