معرفی گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت + مشخصات فنی آن

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت جدیدترین پرچم‌دار این برند و گران‌قیمت‌ترین گوشی آن‌ها است. با ما همراه باشید تا با این گوشی و مشخصات و امکانات آن آشنا شویم.

معمولاً آنر از جمله گوشی‌های پرطرف‌دار بازار است که افراد متعددی از آن استفاده می‌کنند و در زمینه‌ی تولید گوشی‌های خوش قیمت سابقه‌ی درخشانی دارند؛ اما گوشی‌های پرچم‌دار بسیار با کیفیتی را نیز دارد. جدیدترین تولید کمپانی آنر گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت است که حسابی سروصدا به پا کرده است و احتمالاً شما نیز در چند روز اخیر با این گوشی آشنا شده‌اید. همین موضوع سبب شد تا ما در این مقاله پلازا، قصد به معرفی این گوشی بگیریم و به طور کامل آن را زیر ذره‌بین ببریم و اطلاعات و مشخصات فنی این گوشی را به‌صورت کامل با شما در میان بگذاریم؛ پس بهتر است که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات فنی گوشی HONOR Magic6 Ultimate

ویژگی‌هاگوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت
نمایشگر۶.۸ اینچی LTPO اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۲۸۰x۲۸۰۰
پردازندهاسنپدراگون ۸ نسل ۳
پردازنده گرافیکیAdreno 750
سیستم عاملاندروید ۱۴ با رابط کاربری MagicOS 8
حافظه/رم۵۱۲ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت رم
۱ ترابایت / ۱۶ گیگابایت رم
دوربین‌۵۰ + ۱۸۰ + ۵۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۲.۵ برابر
دوربین سلفی۵۰ مگاپیکسل
باتری۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی
قیمتحدود ۹۰۰ یورو

بررسی گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت

قبل از بررسی مشخصات فنی گوشی Honor Magic6 Ultimate، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که به‌هیچ‌وجه شما با یک گوشی ساده و معمولی سروکار ندارید. در واقع این گوشی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی آنر است که قرار است گوشی‌های قدرتمندی همچون گلکسی S24 اولترا کمپانی سامسونگ را به چالش بکشد.

از جمله گوشی‌هایی که قدرت بالا و بی‌نظیری دارد و بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر شما نیز نسبت به این گوشی علاقه‌مند شده‌اید، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آن در ادامه با ما همراه باشید تا در زمینه‌های مختلف این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی گوشی آنر مجیک ۶

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت طراحی عجیب و جدیدی دارد که ممکن است شما را به خود خیره کند. این گوشی از طراحی دوربین جدیدی استفاده کرده است که این موضوع ظاهر عجیبی به پشت‌گوشی داده است که شاید برای همه افراد خوشایند و جذاب به نظر نرسد. کمپانی آنر برای طراحی قسمت پشتی این گوشی از پلیمر سیلیکون استفاده کرده است و به همین دلیل قسمت پشتی مقاومت خوبی در برابر شکستگی دارد و با ضربه‌های کوچک و متوسط آسیبی نخواهد دید. اگر به قسمت پشتی نگاه کنید شاهد یک حالت خطی خواهید بود که از قسمت دوربین تا پایین گوشی کشیده شده است.

گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت

همچنین قسمت جلوی این گوشی نیز با استفاده از شیشه ساخته شده است که به‌خوبی از آن محافظت می‌شود و جای نگرانی نیست. باید اشاره کرد که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی حدوداً ۹۱.۶ درصد بوده و لبه‌های نازکی دارد که حس خوبی را به مصرف‌کننده القا می‌کند.

به‌ طور کلی وقتی که این گوشی را از کناره‌ها مشاهده کنید، شاهد کناره‌های قطور آن خواهید بود که به مصرف‌کننده خود احساس قدرت را تزریق می‌کند و بسیار جالب است. باید اشاره کرد که این گوشی تنوع رنگی بالایی نداشته و در دو رنگ مشکی و ارغوانی به بازار عرضه می‌شود.

صفحه ‌نمایش گوشی HONOR Magic6 Ultimate

بهتر است که درباره صفحه‌ نمایش گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت نیز صحبتی داشته باشیم و اطلاعات آن را به‌صورت کامل برای شما فاش کنیم. ازآنجایی‌که این گوشی پرچم‌دار کمپانی آنر محسوب می‌شود، انتظار می‌رود که صفحه‌نمایش بسیار با کیفیتی نیز داشته باشد. این گوشی از یک صفحه‌ نمایش با ابعاد ۶.۸ اینچ از نوع LTPO اولد استفاده کرده است که کیفیت بالایی دارد و می‌تواند تصاویری نزدیک به واقعیت برای شما به ارمغان بیاورد. باید اشاره کرد که رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۲۸۰ در ۲۸۰۰ است.

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت

از جمله ویژگی های بارز این صفحه‌ نمایش می‌توان به قابلیت تولید نور در مقیاس بالا اشاره کرد. این صفحه‌نمایش در حالت HBM می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. این در حالی است که حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش در حالت Peak به ۵۰۰۰ نیت نیز خواهد رسید.

این صفحه‌ نمایش از استاندارد HDR دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و این قابلیت را دارد که بیش از ۱ میلیارد رنگ را به‌راحتی برای شما به نمایش در بیاورد. همچنین باید بگوییم که این صفحه‌نمایش از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است و تصاویری بسیار روان و باکیفیت به شما ارائه می‌دهد.

دیگر مشخصات صفحه‌ نمایش:

  • تراکم پیکسلی ۴۵۳ پیکسل در هر اینچ
  • نسبت تصویر ۱۹.۵:۵

پردازنده

از جمله خیره‌کننده‌ترین قسمت‌های گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت پردازنده‌های آن است که واقعاً عالی هستند و شما را شگفت‌زده خواهند کرد. در حال حاضر این گوشی به جدیدترین پردازنده ساخت کمپانی کوالکام مجهز شده است که قدرت بسیار بالایی دارد. بر اساس گفته‌های کمپانی سازنده این گوشی از پردازنده‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌نماید که قدرتی خیره‌کننده دارد. این پردازنده دارای فناوری ۴ نانومتری بوده و از هشت هسته مختلف ساخته شده است که هر کدام کاربرد خودشان را دارند.

پردازنده معرفی گوشی آنر مجیک 6 آلتیمیت

هشت هسته تشکیل‌دهنده این پردازنده مرکزی عبارت‌اند از یک هسته از نوع Cortex-X4 با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز، سه هسته از نوع Cortex-A720 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، ۲ هسته از نوع Cortex-A720 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و دو هسته از نوع Cortex-A520 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 750 نیز بهره برده است. ترکیب این دو پردازنده موجب شده است که حال ما با یک گوشی کاملاً گیمینگ روبه رو باشیم که می‌تواند هر بازی و برنامه‌ای که فکرش را بکنید را در بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی بدون هیچ مشکلی اجرا نماید.

رم و کارت حافظه HONOR Magic6 Ultimate

ما قصد داریم تا در ادامه درباره کانفیگ‌های رم و کارت و حافظه گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت نیز صحبتی داشته باشیم. به‌طورکلی این گوشی کانفیگ‌های مختلفی نداشته و حق انتخاب شما در این زمینه بسیار محدود شده است و میزان فاصله بین این دو، دوبرابر است. در حال حاضر این گوشی از میزان حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت برخوردار است. همچنین کمپانی آنر برای ساخت این گوشی خود از رم‌های ۱۶ گیگاباتی استفاده کرده است تا هر کاری که دوست داشتید با این گوشی بکنید و نهایت لذت را ببرید.

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت

باید اشاره کرد که این گوشی از حافظه‌های داخلی از نوع UFS 4.0 استفاده می‌کند که سرعت انتقال بسیار بالایی داشته و همین موضوع باعث می‌شود تا سرعت این گوشی بسیار بالا باشد و به همین راحتی کندی را در این گوشی تجربه نکنید که بسیار آزاردهنده است. در حال حاضر هر دو نسخه ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ تراباتی گوشی با رم ۱۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد و می‌توانید خریداری کنید. همچنین باید اشاره کنیم که این گوشی دیگر از درگاه‌های کارت حافظه خارجی یا همان SD Card پشتیبانی نخواهد کرد و درگاه مخصوص به آن را ندارد.

دوربین

در حال حاضر گوشی‌های پرچم‌دار بازار جهانی رقابت تنگاتنگی در بخش دوربین دارند و هر کدام سعی می‌کنند تا کیفیت عکاسی با کیفیتی را به مصرف‌کنندگان خود ارائه دهند. به همین دلیل بد نیست که دوربین گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت را نیز مورد بررسی قرار دهیم. این گوشی از سه لنز استفاده می‌کند که لنز اصلی آن ۵۰ مگاپیگسلی و از نوع واید است. علاوه بر آن این گوشی از یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۱۸۰ مگاپیکسلی نیز برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی نیز از لنز ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است.

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت

تمامی لنزهای این گوشی از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار بوده و به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده‌اند. به‌طورکلی این گوشی قابلیت رقابت با دوربین‌های SLR را دارا است و می‌تواند تصاویر و ویدئو های بسیار باکیفیت و پر جزئیات برای شما ثبت و ذخیره نماید. شما می‌توانید با استفاده از این دوربین‌ها فیلم‌برداری باکیفیت 4K با فریم ریت ۶۰ و ۳۰ و ۲۴ فریم بر ثانیه را تجربه نمایید. علاوه بر آن شما می‌توانید کیفیت فیلم‌های خود را به 1080p نیز تغییر دهید؛ در چنین کیفیتی فریم ریت فیلم‌ها به ۲۴۰ فریم بر ثانیه هم خواهد رسید.

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت برای اولین ‌بار در تاریخ ۱۸ مارس سال ۲۰۲۴ در طی مراسمی به بازار جهانی معرفی شد و در همان مراسم اولیه توانست طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کند و با توجه ‌به قدرت پردازشی بسیار بالایی که دارد خیلی از افراد عاشق این گوشی شدند. سرانجام انتظار طرفداران خیلی به طول نینجامید و این گوشی بلافاصله پس از ۴ روز، در تاریخ ۲۲ مارس سال ۲۰۲۴ به بازار جهانی عرضه گردید و حال شما می‌توانید به‌راحتی گوشی جدید آنر را خریداری کرده و از آن استفاده کنید و تجربیات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت

در حال حاضر بر اساس سیاست‌های قیمت‌گذاری کمپانی آنر، این گوشی با قیمت حدودی ۹۷۲ دلار به بازار عرضه خواهد شد. باتوجه‌به قیمتی که انتخاب شده است، این گوشی از پرچم‌دار سامسونگ ارزان‌تر خواهد بود و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. در صورت خرید بهترین حالت کانفیگ گوشی، قیمت آن به ۱۰۷۰ دلار خواهد رسید. البته که قیمت بهترین حالت کانفیگ این گوشی باز هم از سامسونگ S24 Ultra ارزان‌تر خواهد بود و می‌توانید به‌راحتی این گوشی را خریداری کرده و از امکانات آن بهره ببرید.

جمع‌بندی

در نهایت با معرفی گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت همراه شما عزیزان بودیم و اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. این گوشی در حال حاضر پرچم‌دار کمپانی آنر محسوب می‌شود و قصد رقابت با گوشی‌های قدرتمند حال حاضر بازار از جمله آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی S24 را دارد. همان‌طور که خودتان مشاهده کردید این گوشی در زمینه پردازنده و حافظه بسیار عالی عمل کرده و با خرید آن یک گوشی گیمینگ عالی را خواهید داشت. نظر شما چیست؟ آیا گوشی جدید آنر، قدرت رقابت با گوشی‌های قدرتمند حال حاضر بازار را خواهد داشت؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما نیز به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402