Bitpro Nexus Bitpro Nexus Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet.

فهرست جدیدترین بازی های PS4 [آپدیت ۲۰۲۴]

جدیدترین بازی های PS4 در سال 2024
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

عرضه کنسول جدید پلی استیشن دلیلی بر فراموش شدن کنسول پلی استیشن ۴ نبود که در این زمینه پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید زیرا تصمیم داریم شما را با جدیدترین بازی های PS4 آشنا کنیم که در این فهرست به عناوین بسیار خوبی اشاره شده است.

بسیاری از گیمرها و منتقدین بر این باور بودند که عرضه پلی استیشن ۵ می‌تواند عامل مهمی برای نابودی پلی استیشن ۴ باشد و با روی کار آمدن نسل جدید کنسول سونی دیگر شرکت‌ها مایل به ساخت بازی برای کنسول قدیمی نیستند. در سال ۲۰۲۴ شاهد درست نبودن این طرز فکر هستیم که باید بدانید امروزه بازی‌های بسیار خوبی برای پلی استیشن ۴ منتشر شده است که می‌تواند به همان اندازه که در گذشته احساس می‌کردید شما را سرگرم نماید. این مقاله مربوط به معرفی جدیدترین بازی های PS4 است که می‌توانید در آن بازی‌های بسیار خوبی را مشاهده کنید.

فهرست مطالب

جدیدترین بازی های PS4

در رابطه با عناوین قرار گرفته در فهرست زیر می‌توان گفت که شرکت‌ها هنوز هم به آمار فروش پلی استیشن ۴ در سراسر جهان اطمینان دارند و این موضوع سبب شده تا با مد نظر قرار دادن این پلتفرم بازی‌های خود را با پشتیبانی از پلی استیشن ۴ منتشر کنند. این موضوع سبب شده تا آمار فروش سونی ۴ مانند گذشته همچنان به قوت خود ادامه داشته باشد که اگر جزو کاربرانی هستید که پلی استیشن ۴ در اختیار دارید بی‌تردید این فهرست می‌تواند گزینه بسیار خوبی جهت سرگرمی شما در آینده به شمار بیاید. جهت معرفی جدیدترین بازی های PS4 با ما همراهی کنید.

1. بازی Dragon Age: Dreadwolf

جدیدترین بازی های PS4 در سال 2024

بازی عصر اژدها یک محصول تمام و کمال از سوی شرکت الکترونیک آرتز می‌باشد که بد نیست بدانید این عنوان در سال‌های گذشته تایید شد که برای پلی استیشن ۴ قرار است عرضه شود. مزیت‌های بسیاری در این بازی وجود داشته است که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به گیم پلی دشواری مراحل بازی اشاره داشت که بر اساس تریلرها و شواهد موجود می‌توان گفت که گیم پلی این بازی قادر است شما را برای مدت زمان بسیار طولانی سرگرم کند. در حال حاضر این بازی در دست توسعه می‌باشد اما شرکت سازنده بازی اعلام کرده که این عنوان از طراحی ظاهری بسیار خوبی برخوردار بوده که برای ساخت آن از موتور گرافیکی قدرتمندی استفاده شده است. داستان بازی در مورد مبارزات و نبردهای قرون وسطایی بوده که در نقش یک مبارز باید در برابر دشمنان و شخصیت‌های بسیاری قرار بگیرید که این موضوع می‌تواند خطرات بیشماری را برای شما به همراه داشته باشد.

2. بازی SPINE

جدیدترین بازی های PS4 در سال 2024

بازی اسپاین شاید یک عنوان شناخته نشده در این فهرست باشد که بد نیست بدانید چندی پیش از سوی شرکت Nekki تریلری منتشر شد که نشان می‌داد این بازی با الهام گیری از فیلم جان ویک در حال توسعه بوده که قرار است شما را در برابر نبردها و الش‌های سریع و خشن قرار دهد. تریلر بازی نشان می‌دهد که درون این بازی امکان استفاده از حرکات پارکور وجود داشته است که برای نابودسازی دشمنان و یا فرار از دست شلیک‌های بی‌امان آنها می‌توانید از طریق حرکات پارکور جان خود را در امان نگه دارید و در فرصت مناسب به دنبال نابودسازی دشمنان باشید. این بازی جذاب قرار است برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر شود که در بخش ظاهری آن شاهد یک گرافیک چشم نواز همراه با اکشن‌های تصویری هستیم که این موضوع می‌تواند گیم پلی بازی را به شدت تقویت نماید و شما را در برابر یک بازی نوین با سبک جدید قرار دهد. در ادامه فهرست با ما همراه باشید که تصمیم داریم بازی‌های بیشتری را برایتان معرفی کنیم.

3. بازی Ghost of Tsushima

جدیدترین بازی های PS4 در سال 2024

بازی شبح تسوشیما عنوان مورد انتظار از سوی کمپانی سونی می‌باشد که بد نیست بدانید این بازی در سبک بازی‌های اکشن و شمشیرزنی قرار داشته که می‌تواند شما را با ساختارهای جذابی مواجه کند. داستان بازی مربوط به حملات نیروهای مغول می‌باشد که در یک دنیای زیبا و دیدنی باید از گزینه‌هایی که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند محافظت کنید. گیم پلی دشوار و سریع بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در نبردهای بسیاری حضور پیدا کنید و در واقع این نبردهای جذاب می‌توانند برای شما خطر آفرین باشند. در نقش یک سامورایی آموزش دیده باید اهدافی که بازی برایتان تعیین می‌کند را از بین ببرید.

4. بازی Black Myth: Wukong

جدیدترین بازی های PS4 در سال 2024

چهارمین بازی موجود در فهرست جدیدترین بازی‌های پلی استیشن ۴ مربوط به بازی اسطوره سیاه می‌باشد که این بازی جذاب از طریق یک رمان کلاسیک دهه ۱۶ میلادی شکل گرفته که داستان آن مربوط به یک شخصیت میمون مانند به نام ووکونگ می‌باشد. در طول این بازی مبارزه سیستم بسیار خوبی برایتان در نظر گرفته شده است که از این طریق می‌توانید در برابر سطوح دشواری بسیاری قرار بگیرید. در طول مبارزات بازی هیولاها و دشمنان بسیاری سد راه شما خواهند شد که برای نابودسازی آنها می‌توانید از طریق مهارت‌هایی که برایتان در نظر گرفته شده است استفاده کنید. هیجانات بازی بسیار بیشتر از چیزی بوده که انتظارش را داشته زیرا شرکت سازنده در این زمینه به سراغ پیاده‌سازی المان‌های نوینی رفته است که این موضوع می‌تواند به شما انگیزه ادامه دادن مراحل را بدهد.

5. بازی Prince of Persia: The Lost Crown

جدیدترین بازی های PS4 در سال 2024

بازی شاهزاده پارسی یکی دیگر از گزینه‌های مورد انتظار در این فهرست می‌باشد که درسال ۲۰۲۴ توانست امتیاز بسیار بالایی را از سوی منتقدین کسب کند. این بازی زاویه دید جدیدی از سری بازی‌های پرنس پرشیا بوده که توانسته مزیت‌های خوبی را برای سرگرمی گیمرها ارائه دهد. درطول بازی Prince of Persia: The Lost Crown یک سبک 2.5 بعدی بکارگیری شده است که این موضوع می‌تواند به شما انگیزه مناسبی برای مبارزه با دشمنان را بدهد که در این راستا بسته به مرحله‌ای که در آن حضور دارید دشمنان مختلفی به سمت‌تان حرکت خواهند نمود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown از طراحی گرافیکی مناسب بهره‌مند است که یوبیسافت اعلام کرده است این بازی با تکیه‌بر نسخه‌های پیشین خود می‌تواند اجازه رویارویی با عناصر جدیدی را به شما بدهد. صدای جذاب و ارتباط آن با تاریخ کهن ایران می‌تواند یکی دیگر از دلایل برتر بازی باشد که پیشنهاد ما به شما از دست ندادن بازی Prince of Persia: The Lost Crown می‌باشد. در ادامه نظر خود را نسبت به این مقاله برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهدد بودید معرفی جدیدترین بازی‌های پلی استیشن ۴ به اتمام رسید که در این زمینه سعی شد به بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ که برای کنسول PS4 عرضه شده‌اند نیز اشاره داشته باشیم. بد نیست بدانید که در سال جاری بازی‌های بیشتری نیز قرار است برای این کنسول عرضه شوند که شما عزیزان می‌توانید نام دیگر بازی‌هایی که در فهرست انتشار قرار دارند را برایمان به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن این مقاله از زوایای دیگر کمک کنید. بی تردید نظرات شما روی افزایش سطح کیفی این مقاله تاثیرگذار خواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402