لیست خطاهای کالاف دیوتی موبایل + آموزش رفع مشکلات

خطاهای کالاف دیوتی موبایل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Call of Duty Mobile را می‌توان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های موبایلی دانست که متاسفانه برای اجرای آن ممکن است مشکلات بسیاری رخ دهد. این فهرست مربوط به بررسی و ارائه راه‌کارهایی جهت رفع خطاهای کالاف دیوتی موبایل بوده است.

اگر جزو گیمرهای کال اف دیوتی موبایل هستید و درحین اجرای بازی با مشکلات متعددی مواجه شده‌اید، کافیست که با پلازا همراه باشید زیرا در این مقاله تصمیم داریم به اطلاعاتی اشاره داشته باشیم که براساس آن بتوانید خطاهای کالاف دیوتی موبایل را برطرف کنید و در دفعات بعدی مشکلی بابت اجرای بازی نداشته باشید. موارد زیر جزو رایج‌ترین گزینه‌هایی هستند که در طول اجرای بازی بی‌تردید با آنها مواجه خواهید شد.

فهرست مطالب

خطاهای کالاف دیوتی موبایل

تقریبا سال 2018 و 2019 بود که صنعت بازی‌های موبایل با عناوین بتل رویال آشنا شد. دراین سبک عناوین مهم بسیاری نظیر پابجی موبایل وجود داشته که توانستند امتیازات بسیاری را به سمت خود جذب کنند. بازی Call of Duty Mobile مدتی بعد از پابجی عرضه شد که در روزهای کوتاه انتشار خود توانست بازخوردهای مثبت بسیاری را کسب کند که بسیاری از دلایل محبوبیت این عنوان، اقتباس مستقیم Call of Duty Mobile با نسخه‌های اصلی کامپیوتری بود.

با این حال در طول این بازی مکانیک‌های منحصربه‌فرد و گیم‌پلی نوینی توسعه یافته است که اگر در حین اجرای بازی با مشکلات و ارورهای ناشناخته‌ای مواجه شده‌اید نگران نباشید، زیرا در ادامه قصد داریم یک راهنما برای حل رایج‌ترین خطاهای Call of Duty Mobile را در اختیارتان قرار دهیم.

خطای شبکه

خطاهای کالاف دیوتی موبایل

خطای شبکه نظیر 4.50، 4.28 یا 4.51 مربوط به اینترنت شما نیست بلکه مربوط به موقعیت مکانی شما است. در زمان‌های قدیم که بازی برای اولین‌بار منتشر شده بود این خطا رایج‌ترین ارور بازی محسوب می‌شد. درحقیقت این ارور مربوط به موقعیت‌های مکانی است که بازی در آنها پشتیبانی نمی‌شود و کاربر از طریق یک تغییر دهنده ای پی یا همان VPN باید به دنبال برطرف نمودن این مشکل باشد تا بتواند بازی کال اف دیوتی موبایل را بدون خطای شبکه 4.50، 4.28 یا 4.51 اجرا کند.

خطای COD Mobile Authorization

این خطا مانند ارور قبلی بوده است که با ورود به حساب شخصی ممکن است با خطای عدم مجوز درست مواجه شوید. گاهی اوقات عدم اتصالات درست VPN برای دور زدن محدودیت‌ها از اصلی‌ترین دلایل بروز این خطا محسوب می‌شود. در این زمینه پیشنهاد ما به شما استفاده از یک وی پی ان با ای پی ثابت است تا در طول اجرای بازی بتوانید از سرعت آن استفاده کنید و بازی را بدون مشکل مواجه نمایید. متاسفانه اکنون بسیاری از بازی‌های آنلاین برای کشور ایران تحریم شده است که برای رفع خطای Authorization در COD Mobile نیاز به یک فیلترشکن خواهید داشت.

COD Mobile Network خطای ناپایدار

همانطور که مشخص است این خطا مربوط به اینترنت شما می‌باشد. زمانی که خطای COD Mobile Network برایتان به نمایش درآمد باید بدانید که اتصال اینترنت شما با مشکل مواجه شده است که در چنین شرایطی باید گوشی شما از تنظیمات مناسبی برای اینترنت برخوردار نیست. البته نمایش COD Mobile Network می‌تواند به دلیل ایجاد مشکل در زیرساخت‌های اینترنت نیز مرتبط باشد که در چنین شرایطی به آسانی می‌توانید اینترنت خود را روی اپراتور دیگری قرار دهید تا بازی از طریق اینترنت سیمکارت دیگری اجرا شود. اگر با انجام اینکار هنوز مشکل پابرجا بود باید بدانید که گوشی شما در اتصال به اینترنت با مشکل مواجه شده است.

خطای This device does not meet the minimum requirements

خطاهای کالاف دیوتی موبایل

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که آیا بازی کال اف دیوتی موبایل را می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید؟ بی‌تردید با درک بهتر این سوال متوجه خواهید شد که شرایط برای تمامی گوشی‌ها یکسان نیست زیرا سازنده بازی کال اف دیوتی موبایل برای اجرای بدون مشکل آن یکسری مشخصات اولیه را درنظر گرفته است که اگر از انها برخوردار نباشید قادر به اجرای بازی نخواهید بود. پردازنده گرافیکی که در پایین‌ترین حالت ممکن برای اجرای بازی نیاز است Aderno 506 می‌باشد که این تراشه گرافیکی تاحدودی شبیه به Mali G71 است.

دیگر قطعاتی که بعد از این دو نسل منتشر شده‌اند قادر به اجرای بازی هستند. اما درخصوص ارور This device does not meet the minimum requirements باید بدانید که این خطا مربوط به عدم سازگاری بازی با تراشه گرافیکی شما است. امروزه شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند برای مدیریت بهتر هزینه‌ها به سراغ استفاده از قطعاتی می‌روند که در رنج قیمتی گوشی مناسب باشد.

اگر گوشی شما ارزان قیمت بوده است و از تراشه‌های فوق برخوردار نیست باید بدانید که قادر به نصب بازی نخواهید بود و درصورت نصب شدن، درهنگام اجرا با خطای This device does not meet the minimum requirements مواجه خواهید شد. اما اگر در خصوص این موضوع اطلاعاتی ندارید پیشنهاد می‌شود که یک سرچ درخصوص گوشی خود داشته باشید و یا با استفاده از اپلیکیشن CPU-Z روی گوشی خود به دنبال کسب اطلاعات مربوط به سخت افزار گوشی‌تان باشید که این اپ می‌تواند اطلاعات تکمیلی دیگری را نیز برایتان به همراه داشته باشد. در ادامه این نوشته باما همراه باشید که تصمیم داریم به خطای دیگری نیز اشاره داشته باشیم.

خطای صفحه سیاه و لوگوی اکتیویژن

اگر در هنگام اجرای بازی کال اف دیوتی با صفحه سیاه مواجه شدید که یک لوگوی اکتیویژن به صورت ثابت روی آن به نمایش درآمده بود باید بدانید این خطا یا مشکل مربوط به دیتای بازی می‌باشد که اگر بازی را از سایت‌های داخلی یا خارجی دریافت کرده‌اید و منبع شما گوگل پلی نبوده است این مشکل برایتان ایجاد خواهد شد. برای رفع این مشکل باید دیتای جداگانه بازی را در مسیر نصب بازی قرار دهید. دقت داشته باشید که پوشه “com.activision.callofduty.shooter” را در پوشه Android/obb کپی کنید و سپس به سراغ اجرای بازی بروید که با انجام اینکار شاهد برطرف شدن مشکل خواهید بود.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این نوشته به روش‌هایی برای حل خطاهای کالاف دیوتی موبایل اشاره شد. اگر احساس می‌کنید که روش یا گزینه مهم دیگری وجود داشته که درطول این نوشته به آن اشاره نشده است لطفا با ما همراه باشید و نظرات خود و گزینه‌های پیشنهادی‌تان در این زمینه را برایمان ارسال کنید. بی‌شک با انجام چنین کاری به تکمیل شدن مطلب آموزشی حل خطاهای کالاف دیوتی موبایل کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402