۵ بهترین برنامه ضبط گیم پلی بازی در اندروید

بهترین برنامه های رکوردر گیم در اندروید کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گیمرهای بسیاری به دنبال دریافت و نصب اپ‌هایی هستند که براساس آن بتوانند از محیط بازی‌ها ویدیو تهیه کنند. این مقاله مربوط به معرفی لیستی از بهترین رکوردر گیم اندروید می‌باشد که در ادامه به بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

کیفیت بالای بازی‌ها و افزایش هیجانات و رقابت‌های این سبک سبب شده تا گیمرهای بسیاری به دنبال ضبط و ذخیره‌سازی مراحلی باشند که در آن قادر به نمایش مهارت‌های خود هستند. اگر یک Gamer حرفه‌ای هستید که در بازی بتل رویال یا آنلاین گروهی فعالیت دارید حتما به یک برنامه ضبط صفحه نمایش نیاز خواهید داشت تا بتوانید توانایی‌های خود را ضبط کنید. برای آشنایی با بهترین Recorder گیم اندروید ادامه مقاله را از دست ندهید و با سایت پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین رکوردر گیم اندروید

امروزه بازی‌های موبایلی از کیفیت ظاهری بسیار خوبی برخوردار هستند و همین موضوع سبب شده تا نسل جوان اعتیاد بیشتری به بازی‌ها پیدا کنند. بنابراین ضبط ویدیو از مراحل بازی یک امر لازم برای گیمرها است که اگر تصمیم داریم با بهترین رکوردر گیم اندروید آشنا شوید باید بدانید در این زمینه گزینه‌های ارزشمند بسیاری وجود داشته است که به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید از هرچیزی که نیاز دارید یک ویدیو تهیه کنید. اینکار برای اشتراک گذاری مهارت‌های شخصی گیمر درطول بازی‌ها است.

1. برنامه AZ Screen Recorder

بهترین برنامه های رکوردر گیم در اندروید کدامند؟

همانطور که می‌دانید ابزارهای بسیاری برای تهیه ویدیو از محیط بازی وجود داشته است که براساس بررسی‌های به عمل آمده برنامه AZ Screen Recorder یک گزینه عالی در این زمینه بوده است که از اصلی‌ترین مزیت آن می‌توان به تهیه ویدیو با کیفیت اچ دی و فول اچ دی اشاره داشت که در هنگام ذخیره سازی ویدیو هیچگونه واترمارک و لوگویی روی ویدیوهای شما ثبت نخواهد شد. نوار ابزار ساده و در دسترس از دیگر مزایای AZ Screen Recorder بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سریعا ویدیو را متوقف کنید. کیفیت صدای بالا درکنار مزیت‌های در دسترس رایگان سبب خواهد شد تا در هنگام کار با برنامه بتوانید از تمامی آنها برای افزایش هیجانات ویدیو خود استفاده کنید. لازم است بدانید که این برنامه محدودیتی بابت زمان برای تهیه ویدیو نداشته است که در این زمینه به آسانی می‌توانید ویدیوهای طولانی تهیه کنید و آنها را مستقیما برای اشتراک گذاری در سرویس‌های ویدیویی نظیر یوتیوب قرار دهید و یا به سراغ تهیه ویدیوهای کوتاه بروید که این موضوع بستگی به نیاز شما خواهد داشت. در ادامه فهرست بهترین رکوردر گیم اندروید باما همراه باشید که قصد معرفی ابزارهای دیگری را نیز خواهیم داشت.

2. برنامه ADV Screen Recorder

بهترین برنامه های رکوردر گیم در اندروید کدامند؟

یکی از کامل‌ترین و البته جذاب‌ترین ابزارهای موجود برای تهیه ویدیورکورد از محیط بازی در گوشی‌های اندروید برنامه ADV Screen Recorder بوده است. این برنامه امکان پوشش دادن بخش‌های نقاشی شده را به شما می‌دهد که از طریق دستورالعمل‌های ثبت شده می‌توانید آنگونه که نیاز دارید روند ضبط ویدیو را آغاز کنید. برنامه ADV Screen Recorder در هنگام ویدیو رکورد از موتور پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد یک فرآیند یکپارچه سازی شده باشید. محیط کاربری ساده و دراختیار قرار داشتن ابزارهای کاربردی می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا بدون سردرگمی قادر به کارکردن با این برنامه باشید. از دیگر دلایلی که سبب متمایز شدن اپلیکیشن ADV Screen Recorder شده است محدود نبودن آن می‌باشد که در این زمینه به آسانی می‌توانید مواردی که نیاز دارید را روی برنامه ذخیره سازی کنید.

3. برنامه Mobizen Screen Recorder

بهترین برنامه های رکوردر گیم در اندروید کدامند؟

سازنده برنامه Mobizen Screen Recorde ادعا کرده است که این ابزار راحت‌ترین برنامه ضبط صفحه نمایش است که به صورت رایگان عرضه شده است. با استفاده از این برنامه قادر به ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ دی و 1080 خواهید بود که در این زمینه سرعت فریم 60 برایتان درنظر گرفته شده است. کیفیت بالای Mobizen Screen Recorde و رایگان بودن آن سبب شده تا این ابزار بتواند در گوگل پلی امتیاز بالایی را کسب کند. از دیگر مزایای این برنامه می‌توان به عدم قرارگیری واترمارک درهنگام ذخیره سازی ویدیو اشاره داشت که اگر تصمیم دارید ویدیوهای طولانی تهیه کنید قادر به تغییر دادن مسیر به کارت SD خواهید بود که با انجام اینکار بدون مشکل خاصی می‌توانید محل ذخیره سازی ویدیوها را بسته به نیاز خود تغییر دهید. برنامه Mobizen Screen Recorde همچنین دارای رابط کاربری خوبی است که سازنده برنامه با دراختیار قرار دادن ویژگی‌های فوق توانسته به محبوبیت خوبی در این زمینه دسترسی پیدا کند. پیشنهاد ما به شما همراه بودن در ادامه مقاله است که تصمیم داریم به گزینه‌های دیگری نیز اشاره داشته باشیم.

4. برنامه Rec

بهترین برنامه های رکوردر گیم در اندروید کدامند؟

برنامه Rec را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های این لیست دانست که برای نصب آن نیاز به اندروید 5.0 به بالا خواهید داشت. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این اپ می‌توان به کیفیت بالای ذخیره سازی ویدیو و مدت زمان سفارشی اشاره داشت. برای نصب این برنامه نیازی به روت نمودن گوشی نیست و درهنگام فیلمبرداری، برنامه Rec از میکروفون نیز پشتیبانی می‌کند که با خیال آسوده می‌‍توانید ویدیوهای خود را ضبط کنید و در این زمینه بدون محدودیت خاصی تا یک ساعت ضبط خود را ادامه دهید. رابط کاربری ساده Rec با نوار اعلان مناسبی همراه است که به سرعت می‌توانید ضبط با متوقف کردن ویدیو را انجام دهید. تنظیمات سفارشی بسیاری در Rec وجود داشته است که بدون آموزش خاصی قادر به انجام آن خواهید بود.

5. برنامه One Shot Screen Recorder

بهترین برنامه های رکوردر گیم در اندروید کدامند؟

برنامه One Shot Screen Recorder یک گزینه کاربردی و عالی است که براساس ادعاهای سازنده می‌تواند کیفیت ثابت را در هنگام بازی کردن ضبط کند و این موضوع سبب خواهد شد تا در هنگام گرفتن خروجی مشکلی بابت کیفیت نداشته باشید. پشتیبانی از نوار اعلان سبب خواهد شد تا به سهولت بتوانید ضبط ویدیو را آغاز و یا متوقف کنید که در این زمینه بسیاری از ابزارهای دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. از دیگر مزایای برنامه One Shot Screen Recorder می‌توان به حذف بخش‌های اضافی اشاره داشت که این موضوع می‌تواند شمارا با یک محیط ساده مواجه کند که در آن بدون مشکل خاصی قادر به تهیه ویدیو از محیط بازی خواهید بود. متاسفانه برنامه One Shot Screen Recorder دارای یک ایراد است که بعد از ضبط ویدیو روی آن واترمارک قرار می‌دهد که اگر تصمیم دارید این موضوع ثبت نشود باید به سراغ دانلود نسخه آنلاک شده آن از وب فارسی بروید که به آسانی می‌توانید آنرا از سایت‌های داخلی دریافت کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین رکوردر گیم اندروید به پایان رسید و همانطور که می‌دانید امروزه ابزارهای بسیاری در این زمینه وجود داشته است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون مشکل خاصی بتوانید از محیط بازی‌های خود ویدیو تهیه کنید. اشتراک گذاری ویدیوها از طریق ابزارهای معرفی شده وجود داشته است که اگر در این زمینه احساس می‌کنید ابزار خوب دیگری نیز وجود داشته است لطفا باما همراه باشید و دیدگاه خود در این زمینه را برایمان ارسال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402