هک وای فای با گوشی اندرویدی + جلوگیری از هک شدن

هک رمز وای فای با گوشی / آموزش هک کردن وای فای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب آموزش هک وای فای با گوشی، قصد داریم با روش‌هایی که می‌توان برای انجام این کار مورد استفاده قرار داد، آشنا شویم. با ما همراه باشید تا ببینیم هک کردن وای‌فای، چه فرایندی دارد.

در صورتی که رمزعبور وای‌فای خانه را فراموش کرده باشید یا بخواهید از امنیت شبکه اطمینان حاصل کنید. در این صورت یکی از راه‌هایی که پیش روی شما قرار دارد، هک وای فای با گوشی است. به این ترتیب می‌توانید با دسترسی به تنظیمات روتر، یک رمز جدید برای شبکه تعریف کنید و هم خیالتان راحت شود که وای‌فای شما به این راحتی قابل هک کردن نیست. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با نحوه هک کردن وای فای، آشنا شویم.

فهرست مطالب

آموزش هک وای فای با گوشی

بهترین طریقه هک رمز وای فای با گوشی استفاده از برنامه‌هایی است به همین منظور طراحی شدند. هک وای فای بدون برنامه با موبایل امکان‌پذیر نیست و بدون این برنامه‌ها و دانش کدنویسی، نمی‌توانید رمز یک شبکه وای‌فای را هک کنید؛ از همین رو، اپلیکیشن‌های اندروید انتخاب به‌مراتب بهتری هستند. البته اکثر برنامه‌هایی که در گوگل‌پلی وجود دارند، نه برای هک بلکه برای تست امنیت شبکه طراحی و ساخته شده‌اند؛ با این حال می‌توان از آن‌ها برای هک نیز کمک گرفت.

1. چگونگی هك كردن وای‌فای با اپلیکیشن WPS/WPA Tester؛ چگونه وای فای هک کنیم؟

هک رمز وای فای با گوشی / آموزش هک کردن وای فای

WPS/WPA Tester یکی از بهترین برنامه های هک وای فای اندروید است که بسیار معروف و پرکاربرد است. هک کردن رمز وای فای با این برنامه کار بسیار آسان است و شامل چند مرحله می‌شود. از ویژگی‌های خوب این برنامه این است که نیاز به روت ندارد، اما در گوشی‌های روت شده هم می‌توان با چند قابلیت اضافی‌تر از این اپلیکیشن استفاده کرد. اما طریقه هک رمز وای فای با گوشی با این برنامه چگونه است؟

  • اول از هر چیزی برنامه WPS WPA tester را از فروشگاه Google play دانلود کرده و آن را نصب کنید.
  • WiFi گوشی موبایل خود را روشن کنید.
  • اکنون برنامه را باز کرده و شبکه‌های اینترنت را جستجو کنید.
  • شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ضربه زدن بر روی آن عملیات هک را شروع کنید.
  • شما همچنین می‌توانید حمله بروت فورس (ترکیب میلیون‌ها نام کاربری و رمز عبور تصادفی) نیز انجام دهید.
  • این برنامه برای بررسی امنیت WiFi شما بسیار مناسب است، زیرا ترکیبی از کلمات مختلف را برای پیدا کردن رمز عبور امتحان می‌کند و اگر سریع پسورد وایرلس شما را پیدا کند، می‌توانید برای امنیت بهتر رمز عبور خود را تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن WPS/WPA Tester برای اندروید

2. اپلیکیشن AndroDumpper؛ چگونه وای فای دیگران را هک کنیم؟

بهترین برنامه هک وای فای - اپلیکیشن AndroDumpper

این هم یک برنامه هک وای فای با گوشی است که مناسب هک وای فای بدون روت است؛ بنابراین اگر نمی‌توانید گوشی خود را روت کنید، پس این برنامه برای شما مناسب است. اگر می‌خواهید با استفاده از این برنامه به هک وای فای (WiFi) بپردازید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه هک وای فای AndroDumpper را دانلود کرده و آن را نصب کنید.
  • WiFi گوشی خود را روشن کنید.
  • برنامه را باز کنید.
  • برای دریافت نزدیکترین شبکه‌های WiFi، بر روی گزینه Refresh ضربه بزنید.
  • شبکه مورد نظر را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • این برنامه هر ترکیبی از اعداد، کاراکترها و حروف را برای هک رمز وای فای امتحان می‌کند.

دانلود اپلیکیشن AndroDumper APK برای اندروید

3. اپلیکیشن WPS Connect؛ آموزش هک وای فای با گوشی

WPS Connect - بهترین اپلیکیشن های هک wifi

برنامه WiFi WPS Connect گزینه بعدی است که می‌توانید مدنظر داشته باشید. این برنامه با هدف چک کردن امنیت یک شبکه وای فای ساخته شده است؛ با این حال شما از آن برای دسترسی و هک به شبکه وای‌فای هم می‌توانید استفاده کنید. البته باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید. در ادامه نحوه استفاده از این برنامه را خواهید خواند:

  • WPS را در گوشی اندروید خود از فروشگاه Google Play دانلود و نصب کنید.
  • پس از نصب کردن برنامه آن را باز کنید.
  • روی گزینه اسکن ضربه بزنید و در عرض چند ثانیه، همه شبکه‌های Wi-Fi نزدیک با اطلاعات زیادی در مورد آنها مانند Mac Address یا آدرس فیزیکی و غیره ظاهر می‌شوند.
  • شبکه WiFi مورد نظر را انتخاب کنید. وقتی روی آن ضربه می‌زنید، یک پاپ آپ با یک کلید تصادفی ظاهر می‌شود.
  • روی آن کلید ضربه بزنید و شروع به هک کردن وای فای با موبایل خود کنید.
  • این برنامه به طور پیش‌ فرض، تلاش‌های متعددی را برای هک کردن انجام می دهد و بیشترین استفاده را از کلیدهای WiFi می‌کند.
  • حدودا 10 الی 20 دقیقه صبر کنید تا رمز عبور WiFi با موفقیت هک شود.

دانلود اپلیکیشن WPS Connect برای اندروید

4. شکستن قفل وای فای با گوشی WPS App Connect

هک رمز وای فای با گوشی / آموزش هک کردن وای فای

این برنامه را شاید بتوان بهترین برنامه هک وای فای بدون روت برای اندروید به‌حساب آورد. این اپلیکیشن نیز برای سنجش میزان امنیت شبکه وای‌فای شما از طریق پروتکل WPS طراحی شده است و به شما کمک می‌کند، نقاط ضعف شبکه اینترنت را پیدا و آن‌ها را برطرف کنید. این نسخه همچنین در اندروید 6 به بعد، احتیاج به دسترسی به موقعیت مکانی دارد.

با استفاده از آن، می‌توانید از طریق یک پین 8 رقمی که معمولا در روتر به صورت پیش‌فرض ثبت شده، به یک شبکه وای فای متصل شوید. برنامه از چندین پین 8 رقمی برای اتصال استفاده می‌کند و در کنار آن از چند الگوریتم مختلف نیز برای تولید پین‌های جدید و امتحان کردنشان کمک خواهد گرفت.

دانلود برنامه هک وای فای WPA2 برای اندروید

5. zANTI | شکستن قفل وای فای با گوشی

 آموزش هک کردن وای فای - zANTI

یکی دیگر از برنامه‌های شکستن رمز وایفای با موبایل که می‌توانید از آن استفاده کنید، zANTI است. یک برنامه تست امنیت شبکه وای‌فای که به شما کمک می‌کند نقاط ضعف شبکه را پیدا کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده است و به همین خاطر استفاده از آن هم هم کار سختی نیست. به همین دلیل خیلی از متخصصین آی‌تی و هکرهایی که بصورت قانونی فعالیت می‌کنند از این برنامه برای تست امنیت شبکه‌های وای‌فای استفاده می‌کنند.

دانلود برنامه zANTI

6. Kali Linux NetHunter؛ شکستن قفل وای فای با گوشی

هک وای فای با گوشی

کالی لینوکس یکی از بهترین برنامه هک وای فای گوشی است. چیزی که آن را خاص می‌کند این است که این اولین پلتفرم هک رمز وای فای با گوشی اندروید منبع باز است. برای استفاده از NetHunter، باید ابزار WiFi Kali را راه‌اندازی کنید تا این روند را ادامه دهید. فرآیند پیکربندی ساده NetHunter به شما در هک وای فای با گوشی کمک می‌کند. ناامیدی در اینجا این است که هسته‌های ارائه شده با تلفن‌های اندرویدی به طور پیش فرض از تزریق بی سیم 802.11 پشتیبانی نمی‌کنند.

دانلود برنامه Kali Linux NetHunter برای اندروید

7. برنامه هک وای فای با گوشی NetCut

هک رمز وای فای با گوشی

این برنامه همچنین عملکردی مشابه برنامه WiFi Kill دارد. NetCut یک برنامه محبوب برای پلتفرم ویندوز بوده است و Arcai به تازگی آن را برای پلتفرم اندروید راه اندازی کرده است. مزیتی که نسبت به WiFi Kill ارائه می‌دهد این است که می‌تواند از WiFi شما در برابر سایر نرم افزارهای NetCut محافظت کند، اما چنین ویژگی‌هایی نیاز به اشتراک پولی دارند. اگر از یکی از نسخه‌های قدیمی اندروید استفاده می کنید، نگران نباشید. NetCut برای نجات شما وجود دارد. و یک چیز دیگر که باید به طور قطع به آن اشاره کنیم این است که اگر کسی قصد دارد وای فای شما را هک کند، NetCut یک مدافع دارد که شما را نجات دهد.

دانلود برنامه NetCut برای اندروید

همچنین بخوانید :

8. Router Keygen

آموزش هک وای فای با گوشی

در بیشتر موارد، هر زمان که فردی با دانش فنی کم یا بدون دانش فنی، اتصال اینترنت را با یک روتر WiFi یا فقط یک روتر WiFi مستقل خریداری می‌کند، معمولاً در مورد رمز عبور و سایر تنظیمات امنیتی زحمتی نمی‌کشد. اگر این مورد در مورد شبکه های WiFi در منطقه شما صادق باشد، این برنامه یک گزینه مناسب برای هک رمز وای فای با گوشی سامسونگ یا دیگر دستگاه‌های اندرویدی خواهد بود. زیرا این برنامه می‌تواند روترهای وای فای محله را شناسایی کرده و رمزهای احتمالی را برای آن‌ها تولید کند. با این حال، شما باید آن‌ها را یک به یک امتحان کنید. همچنین در صورتی که یک رمز عبور پیچیده برای روتر انتخاب شده باشد، این برنامه به احتمال زیاد کار ساز نخواهد بود.

دانلود برنامه Router Keygen برای اندروید

چگونه از هک وای فای جلوگیری کنیم؟

اپلیکیشن‌های بالا می‌توانند در بیشتر مواقع به هک وای‌فای کمک کنند اما اگر بخواهید وای‌فای خود را از هک مصون نگه دارید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید:

  • تنظیمات امنیتی روی روتر: مطمئن شوید که روتر خود دارای تنظیمات امنیتی مناسب، مانند رمز عبور قوی (با استفاده از کاراکترهای مختلف، شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها) می‌باشد. همچنین، از پروتکل‌های امنیتی مانند WPA2 یا در صورت امکان WPA3 استفاده کنید.
  • غیرفعال‌سازی وایرلس: اگر از وایرلس برای اتصال به اینترنت استفاده نمی‌کنید، می‌توانید این قابلیت را در روتر خود غیرفعال کنید تا جلوی دسترسی غیرمجاز به شبکه را بگیرید. در این صورت روتر شما از راه دور قابل هک کردن نخواهد بود و اگر کسی بخواهد به آن دسترسی پیدا کند، باید به صورت فیزیکی به آن وصل شود.
  • فعال‌سازی فایروال و آنتی‌ویروس: فایروال روی دستگاه‌های خود (مانند کامپیوتر یا تلفن همراه) را فعال کنید تا دسترسی به ارتباطات غیرمجاز را مسدود کند. همچنین یک آنتی‌ویروس قوی نیز می‌تواند مانع از آلوده شدن گوشی شما و هک شدن وای‌فای از طریق گوشی شود.
  • بروزرسانی نرم‌افزارها و سیستم عامل: مطمئن شوید که نرم‌افزارها و سیستم عامل دستگاه‌های خود را به روزرسانی کرده‌اید تا از آخرین بروزرسانی‌های امنیتی بهره‌مند شوید. این موضوع بیشتر از همه برای اندروید اهمیت دارد. حتما گوشی خود را همیشه آپدیت نگه دارید.
  • مانیتورینگ شبکه: مراقب باشید که چه دستگاه‌هایی به شبکه وصل هستند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مشکوک، ارتباط آن را قطع کنید.
  • آیدی شبکه را مخفی کنید: اکثر مودم‌ها در تنظیمات خود، دارای گزینه‌ای برای مخفی کردن SSID یا نام کاربری شبکه وای‌فای، دارند. با فعال کردن این گزینه دیگر شبکه وای‌فای شما در فهرست شبکه‌های وای‌فای در دسترس سایر دستگاه‌ها به‌نمایش در نمی‌آید و کسی اصلا متوجه آن نخواهد شد تا بخواهد شبکه را مورد حمله قرار دهد.

جمع بندی

زمانه تغییر کرده است و اکنون نیاز به آموزش هک وای فای با گوشی ندارید و می‌توانید با استفاده از تلفن هوشمند ساده خود به فکر هک کردن وای فای باشید. برنامه‌های بالا تا حدودی می‌توانند در انجام این کار به‌شما کمک کنند اما در کنار آن‌ها، خود شما نیز باید دانش کافی برای انجام این کار را داشته باشید. به نظر شما عوامل هک WiFi با گوشی چیست؟ چه پیشنهاداتی برای جلوگیری از هک شدن مودم وایرلس دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران13 دیدگاه
avatar
ستی
.
27 تیر 1402، 10:03
پاسخ
0
1
هی
avatar
علی
.
18 شهریور 1401، 20:38
پاسخ
1
1
تهران
avatar
جمیله
.
04 شهریور 1401، 16:28
پاسخ
1
0
برای هرکسی پیش اومده که از رو کنجکاوی بخوادهک رمز وای فای باگوشی رو امتحان کنه... هک وای فای قبلا خیلی سخت بود و احتیاج به برنامه های حرفه ایی داشت الان فقط احتیاج به یه برنامه دقیق داری که راحت بتونی وای فای رو هک کنی.... همه دوست دارن امنیت گوشیشونو چک کنند..با بعضی گوشیهای اندروید به وایرکسی که مد نظرتونه نفود کنید این برنامه ها بیشتر بصورت رایگانه اگر تو گوشیتون بخونه میتونید این کارو انجام بدی....بهترین برنامه ها تو لیست بالا اومده که خیلی راحت میتونید دانلودش کنید... سیستم ایمنی وای فای ایمنی زیادی نداره فقط باید مراقب باشیم که هکرا نتونن رمز وای فای رو هک کنند... اما بدترین اخلاق هک غیرقانونی اینترنه
avatar
ارسلان طالبی
.
05 شهریور 1401، 11:07
پاسخ
1
3
@جمیله
اگر از رمزنگاریمناسب و پسوورد خوب برای پنل مودم واینترفیس وای فای مودم خودتون استفاده کنید دیگه همچین مشکلی خواهیدداشت
avatar
ستاره
.
03 شهریور 1401، 15:37
پاسخ
4
1
هک کردن وای فا قبلا ها خیلی سخت بود و نیاز بود که برنامه های خیلی حرفه ای داشته باشی تا بتونی این کار رو انجام بدی، اما الان واقعا اصلا کاری نداره و فقط نیازه که ی برنامه خیلی خوب و دقیق داشته باشی، اونوقت می تونی خیلی راحت وای فا رو هک کنی، من همیشه وای فا مو هک می کردن و برام جالب بود که چجوری همچین کاری می کنن تا اینکه متوجه شدم با ی برنامه هک وای فا قوی خیلی راحت هک می کنن و ازش استفاده می کنن منم تصمیم گرفتم وای فام رو هاید کنم تا براشون اعلان این که وای فا دارم نمی ره و از دست هک کردن بقیه خلاص شدم.
avatar
خوشه ئی
.
02 شهریور 1401، 15:25
پاسخ
2
5
قبلنا برای هک کردن وای فای حتما باید حرفه ای بودی تو اینکارا و از سیستم های عجیب غریب استفاده میکردی الان دیگه با یه گوشی هم میشه براحتی وای فای رمز دار و هک کرد ... WPS/WPA که معرفی کردین ، برنامه ساده و قوی ایه! وای فای های زیادی رو شناسایی میکنه حتی با فاصله زیاد نسبتا! و کار کردن باهاش هم خیلی راحته! در کل سیستم ایمنی وای فای و ADSL ها خیلی قوی نیست و ضعیفه! برای همین با برنامه های نسبتا سبکی که تو این مطلب شما معرفی کردین براحتی میشه هک کرد رمز وای فای و ...
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402