بهترین برنامه های تغییر صدا در اندروید و آیفون (با لینک دانلود)

voice changing apps / نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شنیدن صحبت‌های خود با صدایی دیگر بسیار جالب بوده و شوخی کردن با دیگران با این صداها هم سرگرم کننده است. در این مطلب قصد داریم چندین گزینه برای دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه را معرفی کنیم.

راه‌های مختلفی برای سرگرم شدن با موبایل به جای استفاده از بازی‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها، استفاده از یک برنامه تغییر صدا است. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید صدای خود را تغییر دهید و افکت‌های صوتی مختلفی روی آن‌ها اعمال کنید. برخی از این اپلیکیشن‌ها هم هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها، هنگام مکالمه با دوستان‌تان صدای خود را تغییر دهید و با آن‌ها شوخی بکنید. در این مطلب می‌خواهیم ابتدا به معرفی برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه پرداخته و سپس بهترین اپلیکیشن های تغییر Voice برای ایفون و اندروید را به شما معرفی کنیم. برای آشنا شدن با نحوه مدیریت حرفه‌ای ضبط صدا در گوشی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های تغییر صدا در گوشی برای آیفون

برنامه تغییر صدا در گوشی امروزه به یک ابزار کاربردی و رایج تبدیل شده است که با استفاده از این موارد میتوانید صداهای مختلفی را ویرایش و سپس با همان کیفیت اصلی ذخیره سازی کنید. انتخاب برنامه های تغییر صدا که در این لیست قرار گرفته اند با ویژگی های بسیاری همراه بوده که در ادامه به بهترین های این حوزه اشاره خواهیم داشت.

1. Call Voice Changer: نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون

بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

اگر به دنبال نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون هستید، Call Voice Change می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا هنگام مکالمه، زیروبمی صدای خود را تغییر داده و افکت‌های صوتی بسیار را ارائه می‌کند. قبل از خرید این برنامه تغییر صدا برای آیفون می‌توانید آن را به صورت دمو استفاده کنید. در این حالت می‌توانید به صدایی که شخص مورد نظر قرار است آن را بشنود، گوش کنید و از آن به مدت دو دقیقه برای برقراری تماس با دیگران با صدای تغییر یافته خود استفاده کنید. قیمت خرید دقایق بیشتر، 1 دلار برای 5 دقیقه تا 40 دلار برای 170 دقیقه متغیر است. این نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای آیفون در دسترس است.

  • دانلود اپلیکیشن Call Voice Changer برای: iOS

2. Funcall: نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای اندروید و ایفون

تغییر صدا هنگام مکالمه

این نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون و اندروید یکی از بهترین‌ها است که می‌توانید با استفاده از صداهای مختلف، با دوستان خود شوخی کنید. شما می‌توانید صدای خود را هنگام مکالمه زنده تغییر داده و این مکالمه‌ها را ضبط کنید تا بعدا با دیگران به اشتراک بگذارید. افکت‌های صوتی مختلفی برای این برنامه وجود دارند که شامل، صدای حیوانات، انفجار، ترسناک و … می‌شوند. با استفاده از این اپلیکیشن تغییر صدا می‌توانید تماس‌های بین المللی با خطوط موبایل و خانگی در بیش از 150 کشور دنیا برقرار کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Funcall برای: iOS

3. اپلیکیشن Voice changer with effects

تغییر صدا هنگام مکالمه

این اپلیکیشن برای تغییر صدا به کار برده می‌شود که جزو پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های این حوزه است و بیشترین دانلود را در سیستم عامل اندروید داشته است. این برنامه رایگان بوده و واقعا کار کردن با آن ساده است.

خیلی ساده برنامه را باز کنید و دکمه ضبط یا Record را در وسط صفحه فشار دهید. هنگامی که ضبط شما تمام شد، می‌توانید با افکت‌های صوتی مختلف آن صدای ضبط شده را تغییر داده و صدای خودتان را شبیه به فرازمینی‌ها کنید یا شبیه به ربات صحبت کنید. قبل از ذخیره قطعه ضبط شده، کاربران می‌توانند به صدای مورد نظر گوش بدهند و یا آن افکت را تغییر بدهند.

شما حتی می‌توانید صداهای ضبط‌ شده را روی یک تصویر قرار دهید. به عنوان مثال، اگر تولد دوستتان است، می‌توانید روی عکس مورد نظرتان صدای تولدت مبارک را بگذارید و برایش بفرستید. یکی دیگر از ویژگی‌های اضافی که کاربران می‌توانند از آن لذت ببرند، پیانو است. شما می‌توانید روی صدای خود قطعه موسیقی با پیانو هم بگذارید.

همچنین بخوانید :

برای دسترسی به صدای ضبط شده، دکمه منو در گوشه سمت چپ بالا را ضربه بزنید و سپس روی صداهای ذخیره شده یا Saved recordings ضربه بزنید.

  • دانلود اپلیکیشن Voice Changer App برای: iOS

4. اپلیکیشن Narrator’s Voice

بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

انتخاب بعدی ما کمی با دو تای دیگر متفاوت است. این برنامه به جای اضافه کردن افکت به صدای ضبط شده شما، می‌تواند متن نوشته شده توسط شما یا هر متن و تکست را برای شما بخواند و شبیه به یک راوی عمل می‌کند. این برنامه هم در سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS رایگان است.

اگر از صدای راوی رضایت داشتید می‌توانید آن قطعه را ذخیره کنید. دکمه ذخیره را فشار دهید تا فایل برای شما ذخیره شود. فایل‌های ذخیره شده از این اپلیکیشن به صورت خودکار در برنامه موسیقی دستگاه شما ذخیره می‌شوند.

برای تغییر صدای راوی یا همان نریتور می‌توانید دکمه منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه را فشار دهید. بعد وارد Configuration یا  پیکربندی شوید و سپس گزینه Voice را انتخاب کنید. شاید بتوان گفت در بین دستیاران هوشمند از نظر هوش مصنوعی، کورتانا مایکروسافت بهترین آنهاست. البته هوش مصنوعی‌های دیگر هم عملکرد مناسبی دارند.

  • دانلود اپلیکیشن Narrator’s voice برای: iOS

5. اپلیکیشن Live Voice Changer — Prankcall؛ از بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

تغییر صدا هنگام مکالمه زنده

برنامه Live Voice Changer — Prankcall با داشتن 11 افکت صوتی متنوع، یکی از گزینه‌های برتر این فهرست است. ویژگی بارز آن، تغییر صدا در زمان تماس است که در بسیاری از برنامه‌های مشابه رایگان نیست، اما توسط سازنده‌ی Live Voice Changer — Prankcall به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند افکت‌های زنده و ابزارهای کاربردی، خرید نسخه پرمیوم که شامل اکولایزر 12 باندی است، لازم است و با پرداخت 7 دلار می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. این ویژگی‌ها منحصراً برای نسخه پرمیوم بوده و تنها برای کاربران آیفون عرضه شده است.

  • دانلود اپلیکیشن Live Voice Changer — Prankcall برای: iOS

بهترین برنامه های تغییر صدا اندروید

علاوه بر آیفون، برای دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه، گزینه‌های زیادی در گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. در این بخش از مطلب، می‌خواهیم به چند نمونه از این گزینه‌ها اشاره داشته باشیم.

1. MagicCall؛ از بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

تغییر صدا هنگام مکالمه زنده

با استفاده از این نرم افزار تغییر صدا برای اندروید می‌توانید با دوستان و خانواده خود شوخی‌های جالبی بکنید. با MagicCall می‌توانید صدای خود را هنگام مکاله به صورت همزمان تغییر دهید و همچنین از صداهای پس زمینه مختلفی در این اپلیکیشن استفاده کنید. از جمله این صداها می‌توان به آهنگ جیمز باند یا آهنگ‌های رومانتیک اشاره کرد. شما می‌توانید مکالمات خود را در این برنامه ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله واتساپ و فیسبوک به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن تغییر صدا قابلیت تغییر صدای مرد به زن و برعکس است.

2. اپلیکیشن Voice Changer

بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

دیگر برنامه تغییر صدا برای اندروید و آیفون که می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم، اپلیکیشن Voice Changer نام دارد. ویژگی خوب این برنامه، رابط کاربری منحصر به فرد و کاربر پسند آن بوده که ویژگی‌های خوبی دارد و باعث شده ما آن را به شما معرفی کنیم.

البته این برنامه تغییر صدا هم خیلی شبیه به برنامه قبلی بوده و برای ضبط صدا باید دکمه قرمز رنگ را فشار دهید و برای متوقف کردن ضبط مجددا دکمه قرمز رنگ را فشار دهید. این برنامه هم دارای افکت‌های صوتی خوبی است که می‌توانید روی صدای خود بگذارید. برای بررسی و تست صدای ضبط شده، روی دکمه گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش ضربه بزنید. کاربران می‌توانند افکت‌های صوتی را تغییر دهند و آن را ذخیره کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. حتی می‌توانند، آن را به عنوان آهنگ زنگ گوشی خود تنظیم کنند.

یکی از ویژگی‌های موجود در برنامه این است که شما می‌توانید روی آهنگ‌های دانلود شده روی گوشی موبایل‌تان هم افکت گذاری کرده و تغییر صدا اعمال کنید. این گزینه را امتحان کنید، امتحان کردنش ضرری که ندارد هیچ، جالب هم هست.

3. اپلیکیشن Baviux Voice Changer with Effects

تغییر صدا هنگام مکالمه

برنامه Baviux Voice Changer with Effects یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تغییر صدا در محیط اندروید است که روش‌های ساده‌ای را برای این منظور به کار برده است. اگر نمی‌توانید صدای خود را در زمان تماس تغییر دهید، توصیه می‌شود که با استفاده از این برنامه، صدای خود را ضبط کرده و سپس برای طرف مقابل ارسال نمایید.

با وجود بیش از 40 افکت متنوع و جذاب در Baviux Voice Changer with Effects که بر اساس موضوعات مختلف طراحی شده‌اند، شما می‌توانید با امکانات فراوانی تجربه کنید. افکت‌هایی مانند موجودات فضایی، زامبی‌ها و ربات‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای تغییر صدا باشند. همچنین، برنامه Baviux Voice Changer with Effects برای رمزگذاری یا قفل کردن صداها، یک نسخه پرمیوم را ارائه داده است. این برنامه شامل ابزارهای متعددی است که با پرداخت هزینه می‌توانید آن‌ها را فعال سازید.

  • دانلود اپلیکیشن Baviux Voice Changer with Effects برای: اندروید

4. اپلیکیشن Voice Changer از MeiHillMan

تغییر صدا هنگام مکالمه

از دیگر گزینه‌هایی که برای دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه می‌توانید مدنظر داشته باشید، برنامه Voice Changer از MeiHillMan است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد ولی در عوض امکانات پرشماری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما حتی این امکان را دارید تا ویس‌هایی که قبلا ضبط کرده‌اید را هم به برنامه اضافه و برایشان افکت انتخاب کنید. البته برخی از افکت‌های آن کیفیت جالبی ندارند و به صدای شما نویز زیادی اضافه می‌کنند.

5. اپلیکیشن Voices AI

برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه

اگر به‌دنبال یک برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید هستید، اپلیکیشن Voices AI یک گزینه بسیار عالی به‌حساب می‌آید. این برنامه قادر است صدای شما را به صدای شخصیت‌های معروف تبدیل کند. از امکانات کلیدی آن می‌توان به تعداد زیادی از صداهای افراد معروف اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید از این برنامه برای اضافه کردن صدای یک گوینده حرفه‌ای برای خواندن متن اشاره کرد. البته ذکر این نکته ضروری است که تمامی امکانات این برنامه رایگان نیستند و برای دسترسی به همه آن‌ها باید هزینه پرداخت کرده باشید.

ویژگی های یک برنامه تغییر صدای حرفه‌ای

برنامه‌های تغییر صداهای حرفه‌ای معمولاً دارای ویژگی‌هایی هستند که به کاربران امکان می‌دهند صداهای خود را با کیفیت و تنوع بالا ویرایش و تغییر دهند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا: برنامه باید از فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی مانند MP3، WAV، FLAC و… پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند فایل‌های خود را به راحتی وارد و ویرایش کنند.
  • پیشرفته بودن الگوریتم‌ها: برنامه باید الگوریتم‌های پیشرفته‌ای برای تغییر صدا ارائه دهد که امکان تنظیم تنظیمات مختلفی مانند تغییر فرکانس، تنظیمات EQ و… را به کاربران بدهد.
  • پشتیبانی از افکت‌های صوتی: برنامه باید افکت‌های صوتی مختلفی مانند Echo، Reverb، Chorus، و… را به کاربران ارائه دهد تا بتوانند صدای خود را به شکل‌های مختلف تغییر دهند.
  • رابط کاربری کارآمد: داشتن رابط کاربری ساده و کارآمد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی و با استفاده از ابزارهای مختلف به ویرایش صدا بپردازند، امری ضروری است.
  • پشتیبانی و به‌روزرسانی: برنامه باید از سوی توسعه‌دهندگان پشتیبانی شود و به‌روزرسانی‌های منظم دریافت کند تا امکانات جدیدی اضافه شود و مشکلات موجود برطرف شوند.

سخن پایانی

در این مطلب با چندین گزینه برای دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه و همچنین تغییر صدای فایل‌های صوتی، اشاره کردیم. هرکدام از این برنامه‌ها امکانات مختلفی دارند که می‌توانند توجه شما را به خود جلب کنند. اکنون شما می‌توانید نظرات خود را درباره اپلیکیشن‌های معرفی شده بیان کنید یا پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. از نظر شما بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه کدام هستند؟ منتظر نظرات شما هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
محمد
.
07 اسفند 1398، 12:38
پاسخ
2
0
آخه خدایی اول تست کنید که تو کشور ما میشه یا نه بعد بزارید ..بی سوادا
avatar
پری
.
24 خرداد 1398، 13:40
پاسخ
0
0
خیلییییی باحاااال بوود.مرسی،من برنامه Call Voice Change رو نصب کردم رو گوشیییم خیلی باحاله... خوراک اذیت کردن دوستان!! :))
avatar
Omid
.
23 خرداد 1398، 17:02
پاسخ
0
0
اپ Voice Changer فوق العادس؟
avatar
علی محمودی
.
23 خرداد 1398، 14:48
پاسخ
0
0
ممنون از مطلب خوبتون. نرم افزار مجیک کال خیلی عالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402