بیوگرافی هانده ارچل و مروری بر حواشی معروف ترین بازیگر زن ترکیه

بیوگرافی هانده ارچل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هانده ارچل یکی از زیباترین و پرطرفدارترین بازیگران کشور ترکیه محسوب می‌شود‌. که نه تنها در خود این کشور بلکه در جهان نیز توجهات را به خود جلب کرده است. در این مقاله با بیوگرافی هانده ارچل همراه شما هستیم.

هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر ترکی در سال 1993 به دنیا آمد او بازیگری را از سن 20 سالگی شروع کرد و با یکی از اولین نقش‌‌های خود که زاهده در سریال چکاوک (Çalıkuşu) بود توجه‌ها را به خود جلب کرد. این بازیگر علاوه بر شخصیت، چهره ای کاریزماتیک و زیبا دارد. این ویژگی باعث شد که او نه تنها در خود کشور ترکیه بلکه در کل جهان توجهات را به خود جلب کند و یکی از شناخته‌‌شده‌ترین هنرپیشه‌های زن در حال حاضر کشور ترکیه باشد. در ادامه این مقاله پلازا با زندگی نامه هانده ارچل همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی هانده ارچل

  • نام و نام خانوادگی: هانده ارچل (Hande Erçel)
  • تاریخ تولد: 24 نوامبر سال 1993 (3 آذر 1372)
  • محل تولد: باندرمه، ترکیه
  • سن هانده ارچل: 30 سال
  • رنگ چشم: قهوه ای تیره
  • رنگ مو: قهوه ای روشن
  • قد هانده ارچل: 175 سانتی متر
  • هانده ارچل چند کیلو است؟ 55 کیلوگرم
  • وضعیت تاهل: در رابطه با هاکان سابانجی از اواخر 2022 یا اوایل 2023  تا کنون (بین سال‌های 2015-2022 در رابطه با: بوراک سردار شانال / اکین مرت دایماز / مهمت دینجرلر / مورات دالکیلیچ / کرم بورسین / جان ییلدیریم بوده است.)
  • صفحه اینستاگرام هانده ارچل: handemiyy@

زندگی نامه هانده ارچل

نوبت آن رسیده که به سراغ زندگینامه این بازیگر معروف ترکیه ای برویم تا ببینیم سیر پیشرفت برای او چگونه بوده و چه گذشته‌ای را پشت گذاشته است. همچنین شما می‌توانید با مطالعه این مقاله با فیلم و سریال های او بیشتر آشنا شوید.

سال های اولیه زندگی

زندگی نامه هانده ارچل / زندگی خصوصی هانده ارچل

هانده روزی پاییزی در سال 1993 در شهر باندرمه استان بالیکسیر به دنیا آمد. پدرش کایا ارچل (Kaya Erçel) و مادرش آیلین ارچل (Aylin Erçel) هستند. او یک خواهر به نام غمزه دارد که 31 ساله است که هم فعالیت مدلینگ دارد و هم بازیگری می‌کند. شوهر خواهر هانده نیز جانر ییلدیریم (Caner Yıldırım) است.

هانده از کودکی عادت داشت در کنار مادربزرگ و پدربزرگش که آنها را دوست داشت وقت بگذراند و علاقه به بازیگری نیز در همان سال‌ها در وجودش پدیدار شد. او علیرغم خواسته پدرش مبنی بر دنبال کردن رشته‌های پزشکی، وارد دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان شد و پس از ورود به حرفه بازیگری آن را رها کرد. این بازیگر در سال 2019 مادر عزیزش را از دست داد.

زندگی خصوصی هانده ارچل

بهتر است در این قسمت نگاهی بر روابط و تمام دوست پسرای هانده ارچل بیاندازیم. در سال 2015 نخستین بار رابطه ارچل با بوراک سردار شانال (Burak Serdar Şanal) بازیگر ترکیه ای تایید شد اما چند ماه بعد این رابطه به جدایی ختم شد و سرانجامی نداشت. او پس از جدا شدن از بوراک وارد رابطه با یک بازیگر ترکیه ای دیگر به نام اکین مرت دایماز (Ekin Mert Daymaz) شد که با شایعه دوستی او با مهمت دینجرلر (Mehmet Dincerler) این دوستی نیز سرانجامی نداشت.

دوست پسر جدید هانده ارچل
هانده ارچل و مورات دالکیلیچ

پس از آن نیز هانده از دینجرلر به دلیل پر بودن وقت و برنامه فشرده کاری جدا شد و چند ماه بعد دوست پسر جدید هانده ارچل یعنی مورات دالکیلیچ (Murat Dalkiliç) با او وارد رابطه شد. قضیه این زوج در حال جدی شدن بود اما درست نزدیک به نامزدی از هم جدا شدند. رابطه بعدی هانده با بازیگر مقابل او در سریال تو درم را بزن یعنی کرم بورسین (Kerem Bürsin) بود که از پس از مدتی از هم جدا شدند. بعد از آن نیز خانم ارچل با جان ییلدیریم (Kaan Yıldırım) دوست شد که با خیانت جان این رابطه نیز پایان یافت.

همسر جدید هانده ارچل

پس از مدتی شاهد انتشار عکس دوست پسر جدید هانده ارچل بودیم. این رابطه از پاریس شروع شد و سپس از خانم ارچل درباره رابطه جدید و اینکه آیا هانده ارچل و هاکان سابانجی (Hakan Sabancı) باهم هستند، سوال شد که پاسخ این بازیگر ابتدا منفی بود اما رفته‌رفته متوجه شدیم که رابطه او با این تاجر ترکی عمیق شده است و امکان دارد همسر جدید هانده ارچل خود هاکان سابانجی باشد. هم‌اکنون نیز اگر در اینترنت عنوان عکس عروسی هانده ارچل و همسر واقعیش را مشاهده می‌کنید، بیشتر مربوط به رابطه‌اش با آقای سابانجی است. اخیرا نیز این زوج در هنگام تعطیلات باهم دیده شده‌اند و اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک قصد ازدواج دارند.

زندگی شغلی هانده ارچل

این قسمت را به مرور کارنامه کاری و زندگی شغلی این بازیگر اختصاص می‌دهیم و با اطلاعات بیشتر همراه شما هستیم.

شروع بازیگری

زندگی شخصی هانده ارچل / هانده ارچل چند کیلو است

در سال 2012 این بازیگر وارد مسابقه زیبایی آذربایجان شد و مقام دوم را کسب کرد و همین اتفاق تلنگری شد که هانده با سریال تاتار رمضان (Tatar Ramazan) وارد دنیای بازیگری شود و سپس با ایفای نقش در سریال چکاوک توجه‌ها را به خود جلب کند. اما شهرت این بازیگر به کدام سریال برمی‌گردد؟ ارچل پس از چکاوک دو سریال دیگر بازی کرد اما با مجموعه تلویزیونی پرمخاطب دختران آفتاب (Güneşin Kızları) و نقش سلین معروف شد! موفقیت در این سریال باعث شد که او دیگر نقشی مکمل نباشد و تبدیل به بازیگر نقش اول آثار خود شود.

بازیگری حرفه ای

معرفی Hande Erçel / معرفی hande erçel

سریال عشق حرف حالیش نمیشه (Aşk Laftan Anlamaz) یک کمدی جذاب و عاشقانه محصول 2016 بود که نقش مقابل هانده را در این سریال بوراک دنیز (Burak Deniz) ایفا کرد. این اثر به شدت سر و صدا کرد و هنوز جزو بهترین آثار رمانتیک-کمدی ترکیه است. اثر بعدی و معروف ارچل سریال مروارید سیاه (Siyah İnci) بود که در این اثر او با تولگا ساییشمان (Tolgahan Sayışman) زوج هنری شد، این مجموعه برخلاف اثر پیشین یک سریال کاملا درام و عاشقانه بود.

دو سریال حلقه (Halka) و عزیزه (Azize) آثار بعدی ارچل بودند که حلقه به شدت مورد استقبال قرار گرفت اما عزیزه با وجود داشتن داستانی پرکشش پس از 6 قسمت فینال خورد و ادامه داده نشد. اما نقطه عطف بازیگری خانم ارچل سریال بعدی او یعنی تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı) است که جز پربیننده‌ترین سریال‌های رمانتیک و عاشقانه ترکی است و هانده ارچل و کرم بورسین در این سریال زوجی با شیمی عجیب و جذاب را به نمایش گذاشتند. در سال 2021 نیز شاهد حضور این بازیگر در اولین فیلم سینمایی خود یعنی فیلم ایرانی-ترکی مست عشق بودیم که در آن نقش کیمیا خاتون را بازی می‌کرد.

اینستا هانده ارچل

فعالیت های اخیر

ارچل دو سریال در انتظار پخش به نام‌های پری دریایی (Denizkızı) و سریال شخصی دیگر (Bam Başka Biri) را نیز در کارنامه خود داشت. سریال پری دریایی به دلیل حذف سریال آتاتورک از دیزنی پلاس احتمالا ساخته نشود. اما سریال شخصی دیگر در سال 2023 از شبکه فاکس ترکیه پخش شد و به پایان رسید. هنوز خبر جدیدی برای سریال یا فیلم جدید او پخش نشده است.

در سال 2024 شاهد اکران فیلم مست عشق او در سینماهای ایران و ترکیه بودیم. همچنین او در این سال در برنامه تلویزیونی Çarkıfelek نیز شرکت داشت.

سریال های هانده ارچل

عکس هانده ارچل

نام سریالسال تولیدنقش
Tatar Ramazan (تاتار رمضان)2013براک
Çalıkuşu (چکاوک)2013زاهده
Çılgın Dersane Üniversitede (دیوونه در کلاس دانشگاه)2014مریم
Hayat Ağacı (درخت زندگی)2014سلن
Güneşin Kızları (دختران آفتاب)2015-2016سلین
Aşk Laftan Anlamaz (عشق حرف حالیش نمیشه)2016-2017حیات
Siyah İnci (مروارید سیاه)2017-2018هازال
Halka (حلقه)2019مژده
Azize (عزیزه)2019عزیزه
Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن)2020-2021ادا
Bambaşka Biri (شخصی دیگر)2023لیلا
Çarkıfelek2024مهمان

فیلم هانده ارچل

نام فیلمسال تولیدنقش
مست عشق2021کیمیا خاتون

جوایز و افتخارات هانده ارچل

معرفی hande erçel

در لیست پایین جدول تمام جوایز و کاندید شدن‌های خانم ارچل را مشاهده می‌کنید.

سالنام اثرعنوانوضعیت
2012دختر شایسته ترکیهمقام اول
2012دختر شایسته جهانمقام دوم
2015دختران آفتابستاره نوظهور جشنواره پروانه طلاییبرنده
2015دختران آفتاببهترین زوج هنری جشنواره پروانه طلایینامزد
2016عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن کمدی جشنواره پروانه طلایینامزد
2016عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز آی‌ام‌کینامزد
2016عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز جوانان ترکیهنامزد
2016عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن جوایز کی‌تی‌یوبرنده
2016عشق حرف حالیش نمیشهموفق‌ترین بازیگر زن آی‌تی‌یوبرنده
2017عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز موزیکونایرنامزد
2017عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگز زن کمدی دانشگاه یدی تپهبرنده
2017عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز کودکان ترکیهنامزد
2017عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز جوانانبرنده
2017عشق حرف حالیش نمیشهبهترین بازیگر زن رمانتیک و کمدی جشنواره پروانه طلاییبرنده
2018مروارید سیاهبازیگر زن برند شخصیبرنده
2018مروارید سیاهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز جوانان ترکیهبرنده
2019مروارید سیاهبهترین بازیگر زن در سریال جوایز جوانان ترکیهبرنده
2021تو درم را بزنبهترین بازیگر زن سال جوایز بال طلاییبرنده
2021تو درم را بزنبهترین زوج سریالی جوایز زیبابرنده
2021تو درم را بزنبهتدین بازیگر زن جوایز زیبابرنده
2021تو درم را بزنبهترین زوج سریالی جوایز کی‌یو‌توبرنده
2021تو درم را بزنبهترین زوج سریالی جوایز دانشگاه استانبولبرنده
2021تو درم را بزنبهترین زوج سریالی جوایز Footed Newspaperبرنده
2021تو درم را بزنبهترین بازیگر رمانتیک کمدی جوایز Footed Newspaperبرنده
2021تو درم را بزنبهترین زوج سریالی پروانه طلایینامزد
2021تو درم را بزنبهترین بازیگر زن خارجی زبان پرودونامزد
2021تو درم را بزنبهترین بازیگر زن جهانی سال نوبیابرنده
2022تو درم را بزنبهترین زوج سریالی جوایز جواناننامزد
2022تو درم را بزنبهترین عکس روی پوستر مجله Elle Styleبرنده
2022تو درم را بزنبهترین بازیگر زن خارجی زبان پرودونامزد

حواشی هانده ارچل

این بازیگر حواشی زیادی در زندگی خود دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم‌.

حاشیه تغییر وزن و عمل جراحی صورت

عکس واقعی هانده ارچل / معرفی hande erçel

وقتی به عکس واقعی هانده ارچل نگاهی بیاندازید. تغییرات او را از اول شروع بازیگری تا کنون می‌بینید. برخی این تغییرات را ناشی از عمل جراحی زیبایی می‌دانستند ‌و عکس‌هایی در فضای مجازی با عنوان هانده ارچل قبل از عمل و بعد از آن منتشر کرده بودند. اما حقیقت این است که خانم ارچل در واقع مقدار زیادی وزن از دست داده و دلیل این تغییر چهره نیز دقیقا همین موضوع است. او در اوایل کار خود 65 کیلوگرم وزن داشت و با قد 175 سانتی متری دارای اندامی ایده آل بود اما به خاطر فعالیت مدلینگ خود و صورت گرد و بدون زاویه اش، ظاهرا تصمیم بر کاهش وزن گرفت و با رژیمی مبتنی بر کمتر از 1500 کیلو کالری در روز و تمرینات ورزشی اکنون 55 کیلوگرم دارد. اخیرا نیز در عکس‌هایش او را ظریف‌تر از همیشه می‌بینیم و برخی از طرفداران به این تغییر اعتراض می‌‌کنند. البته ممکن است این بازیگر از خدمات زیبایی مانند تزریق‌ها و یا بوکال فت استفاده کرده باشد اما عمل جراحی که ساختار صورت او را تغییر دهد، ندارد.

حاشیه روابط خانم ارچل

یکی از چیزهایی که هانده ارچل را در طول زندگی‌اش همیشه آزار می‌دهد، این است که به دلیل شهرت او در ترکیه روابطش همیشه زیر ذره‌بین هستند. این هنرپیشه از طرف دیگر تاکنون در روابط متعددی بوده که بر این حاشیه‌ها دامن می‌زدند. پس از جدایی ارچل از کرم بورسین، این شایعه‌ها قوت گرفت و برخی گفتند که این بازیگر به بورسین خیانت کرده است. این مطلب آنقدر هانده ارچل را عصبی کرد که قصد داشت تمام این شایعات را از موتور جست‌ و جو گوگل حذف کند.

بازی بد هانده ارچل

در سال 2023 شاهد جدیدترین سریال خانم ارچل یعنی شخصی دیگر بودیم. این مجموعه پس از پخش تنها توانست 16 قسمت بر روی آنتن شبکه FOX ترکیه باقی بماند و سریع با ریت پایین علیرغم جابه‌جا شدن روزهای پخش، فینال خورد. علت عمده شکست شخصی دیگر به عقیده مخاطبان، بازی هانده ارچل بود. او نقش لیلا را در این سریال بازی می‌کرد اما آنقدر اکت‌های ضعیفی داشت که نقش او اصلا باورپذیر نبود. هانده پیش از این یک تجربه خوب با ستاره همکارش بوراک دنیز داشت اما علیرغم بازی خوب دنیز، این هنرپیشه زن نمی‌توانست نقش جدی را خوب بازی کند.

منتقدان علت عمده این اکت ضعیف را غرور خانم ارچل خواندند. آنها بر این باور بودند اگر قرار بر ایفای نقشی جدید است، هانده باید پیش از آن تمرین بازیگری می‌کرد و آماده این نقش می‌شد. علاوه بر موارد گفته شده، علت اکت‌های ضعیف بوتاکس‌های بیش از حد این بازیگر نیز پنداشته می‌شد. گویا صورت خانم بازیگر آنقدر بوتاکس خورده بود که بی‌حوصله نشان می‌داد و حتی احساسات ساده را نیز نمی‌توانست درست دربیاورد.

حواشی هانده ارچل

عده‌ای معتقد بودند هانده ارچل به درد نقش‌های رمانتیک کمدی می‌خورد در ژانر درام ضعیف است. حتی برخی منتقدان نیز بر این باور بودند که هانده در همان صنعت مدلینگ فعالیت کند بهتر است و سراغ بازیگری نیاید.

حضور در چشم چران عمارت؟

یکی از شایعه‌های دیگر پیرامون خانم ارچل، حضور او در سریال پرطرفدار چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) بود. اخبار بر این معتقد بودند که چون این بازیگر در فوتوشات‌های جدیدش با موهای قرمز حاضر شده، قرار است نقش دختر ایفاکات را بازی کند که این شایعه رد شد.

از ایراد به اندام تا موهای قرمز

خانم ارچل در اینستاگرام خود عکسی با لباس پلنگی منتشر کرد و بسیاری از طرفداران نگران سلامتی او شدند و این گونه لاغر بودن او را خطرناک خواندند. همچنین این بازیگر عکس‌هایی با موهای قرمز منتشر کرد که مورد انتقاد واقع شد و برخی بر این باور بودند این رنگ مو اصلا به او نمی‌آید. برخی نیز معتقد بودند او همانطور که استایل‌هایش را از کندال جنر تقلید می‌کند، رنگ مو را نیز از او کپی کرده است.

پولی شدن استوری اینستاگرام هانده ارچل

شایعه بعدی پیرامون این هنرپیشه، پولی شدن استوری‌های اینستاگرامش است. بر اساس این شایعه او استوری‌های اختصاصی‌ای دارد که تنها افرادی که ماهانه 7.99 دلار یا 32 لیر پرداخت کرده‌اند می‌توانند استوری‌هایش را ببینند. این کار او با انتقادهای فراوانی روبه‌رو شد.

قطع همکاری عربستان

اخبار هانده ارچل

در زمان بازی‌های سوپر کاپ که میزبان آن کشور عربستان بود، گالاتاسرای و فنرباغچه دوتیم پرهوادار ترکیه تصمیم گرفتند به مناسبت صد سالگی جمهوری ترکیه تیشرت‌هایی با تصویر آتاتورک بپوشند. همچنین قرار بود بنرهایی نیز از آتاتورک در ورزشگاه نصب شود. دولت عربستان به دلیل قوانین فیفا مبنی بر قرار نگرفتن نمادهای سیاسی در فوتبال، از این کار جلوگیری کرد اما تیم‌های ترکیه و مردم ترکیه از رفتن به ورزشگاه امتناع کردند. این اتفاق واکنش تمام سلبریتی‌های ترکی را به دنبال داشت.

هانده ابتدا واکنشی نشان نداد که مورد خشم مردم قرار گرفت. اما پس از نشان دادن اعتراض خود، عربستان همکاری با این مدل را لغو کرد.

هانده ارچل به ایران می آید؟

پیش از اکران فیلم مست عشق در سینماهای ایران و ترکیه حواشی زیادی پیرامون اینکه خانم ارچل به ایران خواهد آمد پخش شد. اما مدتی از اکران این اثر گذشته و سخنی از حضور او در ایران نیست. بنابراین باید این خبر را رد کنیم.

ماجرای عشق هانده ارچل به پارسا پیروزفر

در سال 1401 یکبار شایعه اینکه هانده ارچل از پارسا پیروزفر خواستگاری کرده است، پخش شد و سپس خبر آن بدون قبول کردن یا تکذیب از جانب بازیگران فراموش شد. اما در سال 1402 باری دیگر این خبر به میان آمد و شاهد انتشار آن بودیم‌. این اتفاق نه از جانب پارسا پیروزفر و نه از جانب هانده ارچل تایید نشده و احتمالا یک دروغ رسانه‌ای باشد زیرا این دو بازیگر تنها در پروژه فیلم مست عشق باهم همکاری داشته‌اند و گذشته از آن خانم ارچل در یک رابطه نزدیک به ازدواج است.

حقایق پنهان هانده ارچل

نوبت آن رسیده تا شما را از چند حقیقت جالب و شنیدنی درباره این بازیگر با خبر کنیم.

  • نام هانده به معنای لبخند و خنده است و او اعتقاد دارد که نام هر شخص بر زندگی او اثر می‌گذارد.
  • هانده خرافاتی است! او به برخی از باورها اعتقاد دارد. مثلا برای اینکه آرزویش حتما برآورده شود، آن را سه بار پشت سرهم تکرار می‌کند.
  • او از نگاه بالا داشتن به بقیه بیزار است و احترام برایش به همه اشخاص حرف اول را می‌زند.
  • از کودکی رویای بازیگر شدن داشت و آن را دنبال کرد.
  • او به طراحی علاقه دارد و قصد دارد در آینده نمایشگاهی بزند. هانده ارچل اظهار داشت اگر بازیگر نمی‌شد، حتما طراح بودن را انتخاب می‌‌کرد.
  • او از دوران دبیرستان به تئاتر علاقه نشان داد و به آن جذب شد.
  • هانده ارچل صاحب بیشترین تعداد دنبال کننده در اینستاگرام به عنوان یک بازیگر ترک است.
  • شخصیت مورد علاقه او در بین کاراکترهایش، سلین در دختران آفتاب است.
  • خانم ارچل در آینه با خود زیاد صحبت می‌کند و این عمل به او آرامش خاطر می‌دهد.
  • بیانسه خواننده مورد علاقه هانده است. او به کنسرت این خواننده رفته و او را ستایش می‌کند.
  • او دختر بسیار شر و شیطانی در نوجوانی بوده و تمام دوره نوجوانی خود را دردسر درست کرده است.
  • این بازیگر در یکی از مصاحبه‌هایش گفت اگر بازیگر نمی‌شد، قطعا کتابداری را انتخاب می‌کرد.
  • او عاشق وارد شدن به دانشگاه معمار سینان بود، اما پس از شروع بازیگری آن را رها کرد.
  • خانم ارچل در جدیدترین قانون قرارداد‌های خود قید کرد که برای هیچ برند یا فیلم و سریالی، بیشتر از 12 ساعت در روز کار نمی‌کند.
  • هولیا دویار باعث شد که او وارد حرفه بازیگری شود.
  • او علاقه زیادی به داشتن فرزند دارد و همچنین خیلی دوست دارد فرزندانش شبیه به ماوی (خواهرزاده‌ او) شوند.
  • او اخیرا به انگلیس، هند و ژاپن سفر کرده است.

زیباترین عکس هانده ارچل

در سال 2020 این بازیگر به عنوان اولین فرد در لیست 100 زن زیبای دنیا شد. به همین دلیل آلبوم عکس هانده ارچل را در این پایین می‌توانید مشاهده کنید.

سخن پایانی

به پایان مقاله معرفی hande erçel رسیدیم و سعی کردیم تمام ابعاد زندگی او را برای شما بررسی کنیم. این بازیگر در کشور ترکیه تا کنون برنده چندین جایزه برای نقش‌آفرینی‌های خود شده است. نظر شما درباره هانده ارچل چیست؟ کدام نقش‌آفرینی‌های او را بیشتر دوست داشتید؟ آیا مطلب بیوگرافی هانده ارچل برای شما مفید بود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ستایش اسماعیی
.
26 مرداد 1402، 01:16
پاسخ
2
3
من ارزوم از 11 سالگی بازیگری بود الان 13 سالمه و هنوز علاقم نسبت به بازیگری طقعیر نکرده برعکس بهترم شده من یکی از بزرگترین طرف دار های هانده ارچل هستم و ب سریال های ترکی خیلی علاقه دارم من ب زبان ترکی تصلت زیادی ندارم اما میتونم صحبت کنم من از رو سریال های ترکی زبانشون رو یاد گرفتم تا الان سریال های عشق حرف حالیش نمیشه، تو درم را بزن، روزای خوب روزای بد، عشق تصادفی، داستان یک پری، عشق تجملاتی، دختران افتاب، تلخ و شیرین، خواهران و برادران، ماه کامل، لروکسل، دو غریبه، اگه خیلی دوس داشته باشی و...... را دیدم اما هیچ کدوم ب سریال تو درم را بزن نمیرسه اون سریال با بازی هانده و کرم جزو بهترین سریالایی بود ک تا حالا دیده بودم پیشنهاد میکنم ببینین
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402