معرفی برترین بازی های فضایی برای پلی استیشن PS4

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سلیقه‌ها روی انتخاب بازی‌های ویدیویی متفاوت بوده است که اگر از کنسول پلی استیشن 4 برخوردار هستید و نیاز دارید به بازی فضایی دسترسی داشته باشید کافیست که در ادامه ما را همراهی کنید زیرا به فهرست بهترین بازی های فضایی PS4 اشاره کرده‌ایم.

از زمانی که بازی استارفیلد منتشر شد علاقه گیمرها به سبک بازی‌های فضایی بیشتر شد. در این میان گیمرهایی که روی کنسول پی اس فور فعال هستند با کمبود بازی‌های فضایی مواجه شده‌اند زیرا بسیاری از کاربران بر این باورند که Space Game خوبی در این زمینه وجود نداشته است که از طریق آن بتوان سرگرم شد. اگر شما نیز چنین افکاری دارید باید بدانید که سخت در اشتباه هستید زیرا امروز سایت پلازا لیستی از بهترین بازی های فضایی PS4 را برایتان آماده سازی نموده است که پیشنهاد می‌شود جهت معرفی‌شان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی های فضایی PS4

برای اماده سازی فهرست بازی های فضایی PS4 سعی نمودیم به عناوینی اشاره داشته باشیم که بتواند شما را برای زمان طولانی سرگرم کند. در این راستا اگر احساس می‌کنید که بازی خوبی برای سرگرمی وجود نداشته است، فقط کافیست که تا انتهای این لیست با ما همراه باشید. فهرست بهترین بازی های فضایی PS4 با برخورداری از گزینه‌های برتر جهان می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای رویارویی با چالش‌های فضایی باشد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

1. بازی Kerbal Space Program

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟

  • پلتفرم‌های بازی: PC, Xbox One, PS4, PS5, Xbox Series X

اگر به دنبال فهرست بهترین بازی‌های فضایی PS4 هستید باید بدانید که بازی Kerbal Space Program یک گزینه جذاب و کارآمد در این زمینه بوده است که با ارائه بخش‌های متنوع مربوط به فضا می‌تواند شما را در برابر پروژه‌های علمی متنوعی قرار دهد. در کنار این موضوع بد نیست بدانید که روند ساخت این بازی بر اساس موشک‌های مضحک و پرتاب آن به سمت سیاره‌های متنوع انجام گرفته است که این موضوع می‌تواند شما را با زیبایی‌های بسیاری در خصوص فرو ریختن سیاره‌ها مواجه کند.

زاویه‌ای که شرکت سازنده این بازی برای توسعه آن در نظر گرفته می‌تواند شما را با پیکربندی صحیح موتورهای گرانشی و یا نیروهای مربوط به رانش مواجه کند که در آن قوانین فیزیک به شدت تاثیرگذار هستند و این موضوع می‌تواند شما را به شکل بهتری با آیتم‌های مربوط به فیزیک و رانش مواجه نماید. طراحی زیبا و صداگذاری عالی از دیگر مزایای بازی Kerbal Space Program می‌باشد که در این زمینه پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

2. بازی Stellaris

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟

  • پلتفرم‌های بازی : PC, Xbox One, PS4, Xbox Series X/S, PS5

بازی دومی که در این فهرست قرار گرفته Stellaris نام داشته است که بد نیست بدانید روند توسعه این بازی از سوی استودیو Paradox Development Studio انجام گرفته است. این عنوان را می‌توان یک بازی استراتژیک عمیق و جذاب دانست که داستان آن در مورد یک امپراتوری فضایی می‌باشد که باید از طریق نیروها و تجهیزات خود به دنبال له کردن و نابودسازی دشمنان باشید. مدیریت یک نژاد خاص از لاک پشت‌های تکنوکرات در اختیار شما قرار گرفته است که با کمک استراتژی‌های ذهنی خود باید به دنبال توسعه دادن سرزمینتان باشید.

امکان تعامل و یا پیاده‌سازی استراتژی‌های دوستانه در بازی وجود داشته است که اگر احساس کردید این مسیر نمی‌تواند برای سرزمین شما مفید باشد باید به سراغ المان‌های نظامی بروید که در این زمینه با مد نظر قرار دادن نیروهای نظامی خود می‌توانید ارتش قدرتمند برای نابودسازی دشمنان را آماده سازی کنید. بازی Stellaris از طراحی خوبی نیز برخوردار بوده است که موضوع می‌تواند شما را با زیبایی‌های بسیاری در جهان‌های دیگر مواجه کند.

3. بازی Outer Wilds

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟

  • پلتفرم‌های بازی: PC, Xbox One, PS4, Nintendo Switch

سومین بازی فهرست Outer Wilds نام داشته است که بد نیست بدانید این عنوان محصول استودیو Mobius Digital می‌باشد که برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر شده است. این بازی نشان می‌دهد که چه مقدار یک عنوان ویدیویی می‌تواند هوشمند باشد زیرا این بازی در کهکشان‌های کوچک جریان داشته که در طول ۲۲ دقیقه کاوش می‌تواند شما را بین سیارات و کشتی‌های بسیاری قرار دهد و در این میان رشته داستان‌های مختلفی را برای سرگرمی ارائه دهد. بازی با افت و خیز‌های بسیاری همراه بوده که بسته به تصمیم گیری و ذهنیت خود می‌توانید تجربه‌ای پویا و تخیلی را از بازی Outer Wilds کسب کنید که بد نیست بدانید این عنوان با روش‌های خلاقانه و زیبایی‌های فضایی بسیاری همراه بوده است که می‌تواند شما را برای زمان طولانی سرگرم کند.

4. بازی Destiny 2

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟

  • پلتفرم‌های بازی : PC, Xbox One, Xbox Series X, PS4, PS5

در ادامه فهرست بهترین بازی‌های فضایی PS4 ما را همراهی کنید که در رتبه چهارم این لیست قرار داریم شما را با یک محصول از استودیو Bungie آشنا کنیم که به سرنوشت ۲ معروف بوده است. این بازی را می‌توان یک عنوان آنلاین و اف پی اس دانست که در آن باید به سراغ نابودسازی باس‌های بسیاری بروید که در خط داستانی بازی آرک‌های متنوعی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. حالت پی وی پی بازی می‌تواند چالش برانگیزترین مبارزات را در مقابل شما قرار دهد که در مقابل منابع متنوع می‌توانید به سراغ ارتقاء مهارت‌ها و خرید سلاح‌های بیشتر بروید. پاداش‌های ویژه بسیاری در بازی وجود داشته است که بد نیست بدانید گیم پلی بازی می‌تواند شما را برای مدت زمان بیش از ۱۰۰ ساعت سرگرم کند و وسوسه بسیار خوبی برای خرید تجهیزات بیشتر جهت افزایش قدرت شما باشد. بازی سرنوشت 2 امروزه برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده است که بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های آنلاین نیز به شمار می‌رود.

5. بازی Mass Effect 2

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟

  • پلتفرم‌های بازی : PC, Xbox One, PS4, PS5, Xbox Series X

بازی Mass Effect 2 اثری از استودیو BioWare بوده است که باید بدانید این عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی جهان برای پلتفرم‌های مختلف به شمار می‌رود. داستان و سبک بازی در فضای جریان داشته که باید تلاش کنید تا کهکشان را در برابر یک نیروی مرگبار متحد کنید و به سراغ استخدام خدمه‌های مختلف بروید تا با قدرت آنها بتوانید دشمنان را نابود نمایید. در طول بازی شخصیت‌های مختلفی را مشاهده خواهید نمود که برخی از آنها برای شوخ طبعی هم که شده وارد بازی شدند و این موضوع می‌تواند شما را از یک بازی خشک و یکنواخت دور نگه دارد.

6. بازی No Man’s Sky

بهترن بازی های فضایی برای PS4 کدامند؟

  • پلتفرم‌های بازی: PC, Xbox One, Xbox Series X, PS4, PS5, Nintendo Switch

بازی No Man’s Sky یکی از بهترین بازی‌های فضایی PS4 است که داستان آن در مورد اکتشافات فضایی می‌باشد و در این میان شما را با انبوهی از المان‌های مربوط به کهکشان‌ها مواجه می‌کند. بخش اصلی بازی شامل بیش از ۳۰ ساعت گیم پلی می‌باشد که با به روز رسانی جاه طلبانه آن این عدد دو برابر خواهد شد و می‌تواند شما را با ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیاری مواجه کند. اگر از دوستداران بازی‌های کاوشگری به تنهایی هستید باید بدانید که این عنوان یک ماجراجویی فضایی جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد که در طول مراحل بازی No Man’s Sky می‌توانید با جامعه ناشناخته در حال رشد مواجه شوید که هر یک بسته به قوانین و دلایل خاصی در بازی قرار گرفته‌اند.

سخن پایانی

معرفی بازی های فضایی PS4 به پایان رسید که در این لیست به 6 بازی برتر فضایی برای پی اس فور اشاره شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید و در این زمینه نکاتی که مدنظر دارید را به اشتراک بگذارید. بی‌تردید نظرات شما در مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های فضایی PS4 تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند به دیگر کاربران سایت برای آشنایی با بازی‌های برتر این سبک کمک نماید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402