آشنایی با معروف ترین شخصیت های بازی GTA 5

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در تاریخ بازی‌های ویدیویی عنوان GTA V را می‌توان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود دانست که بد نیست بدانید در این زمینه تصمیم داریم شما را با فهرستی از شخصیت‌های برتر بازی جی تی ای وی آشنا کنیم که بی‌تردید می‌تواند برای دوستداران این بازی مفید واقع شود.

خط داستانی پنجمین نسخه از سری بازی‌های جی‌تی‌آی با بخش‌های بسیاری همراه بوده و این موضوع سبب شده تا در آن شاهد حضور شخصیت‌های مختلفی باشیم. اگر تصمیم دارید که با شخصیت های GTA 5 آشنا شوید، باید بدانید که در این زمینه کاراکترهای اصلی بسیاری در بازی وجود داشته است که هدف ما از آماده‌سازی این مقاله آشنایی شما با ۷ مورد از محبوب‌ترین اشخاص بازی بوده است که در طول مراحل متعددی به آنها مواجه خواهید شد. لازم است بدانید که هر یک از اشخاص بسته به نوع شخصیت خود دارای توانایی‌هایی است که آن را نسبت به دیگری متمایز می‌کند پس در همین زمینه پیشنهاد می‌شود که به سه شخصیت اصلی بازی بسنده نکنید و ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

شخصیت های GTA 5

همانطور که کم و بیش می‌دانید شخصیت‌های مایکل و فرانکلین و تروور ۳ کاراکتر اصلی بازی GTA V هستند که در کنار آنها شخصیت‌های دیگری نیز حضور داشته‌اند که می‌تواند روی افزایش سطح کیفی و خط داستانی بازی نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند. اگر به تازگی بازی GTA V را برای سرگرمی اجرا نموده‌اید این مقاله می‌تواند گزینه خوبی برای آشنایی شما با شخصیت های GTA 5 باشد.

1. شخصیت Michael De Santa

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

شخصیت مایکل یک سارق بانک میانسال و بازنشسته بوده است که وی پس از همکاری با اف بی آی در طی عملیاتی خصمانه به دنبال ترور در یانگدن شمالی بود که این موضوع سبب شد تا وی با عنوان و نام جدیدی به زندگی خود ادامه دهد و مایکل قدیمی برای همیشه کشته شود. مایکل زندگی جدید خود را در لوسانتوس تحت پوشش حفاظت شاهد آغاز نمود که وی در خانواده ناکارآمد به زندگی خود ادامه داد که وی دارای یک خانواده نامناسب نیز بوده است.

2. شخصیت Franklin Clintos

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

شخصیت فرانکلین کلینتون یک عضو جوان از باندی است که آرزو دارد در لس سانتوس به شکوه و عظمت برسد که در این میان باید گذشته شوم خود را پنهان کند. فرانکلین به عنوان یک خزانه‌دار در نمایندگی خودروهای لوکس کار می‌کنه اما جاه طلبی او سبب شده تا از این کار خسته شود و برای دستیابی به ثروت بیشتر با مایکل همکاری جدیدی را آغاز نماید.

همچنین بخوانید :

3. شخصیت Trevor Philips

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

ترور فیلیپس یکی از بهترین شخصیت‌های بازی GTA V می‌باشد که بد نیست بدانید او در گذشته یک عضو نیروی هوایی و جنایتکار و حرفه‌ای بوده که بهترین دوست و شریک جرم و جنایت مایکل نیز می‌باشد. فیلیپس از نظر روانی یک معتاد می‌باشد و با استفاده از باندهای دوچرخه سواری و خطرناک تصمیم دارد برنامه‌های شومی که در سر دارد را به سرانجام برساند که در این میان با دو شخص دیگری که در فوق به آنها اشاره شد قصد همکاری داشته است.

4. شخصیت Laster Crest

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

چهارمین شخصیت محبوب در بازی‌های GTA V، لستر کرتس نام داشته که او از دوستان قدیمی مایکل به شمار می‌رود و در حقیقت مغز متفکر دزدی‌هایی است که مایکل و فرانکلین و تروور در آن حضور داشته‌اند. او همچنین ماموریت‌های ترور را برای فرانکلین صادر می‌کند که علی رغم ناتوانی‌های جسمی او از هوش بسیار بالایی برخوردار است و در سطح یک نابغه شناخته می‌شود که در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به صورت استادانه روی فناوری و محاسبات اطلاعات خوبی را منتقل و یا دریافت کند. بدنیست بدانید این شخصیت رو ماموریت‌های بسیاری در بازی تاثیر مفیدی خواهد داشت.

5. شخصیت Dave Norton

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

نورتون یک مامور اف بی آی است که ۹ سال پیش مایکل را در شمال یانگتون کشت. در واقع باید بدانید که نورتون یک مامور فاسد اف بی آی بوده که در حد رئیسش یعنی استیو هاینز فاسد نبوده زیر او در طی ماموریتی که برای کشتن مایکل به او محول شده بود توانست زندگی جدیدی را در لوسانتوس به او ببخشد و شخصیت قدیمی او را به عنوان یک کاراکتر مرده معرفی نماید.

همچنین بخوانید :

6. شخصیت Lamar Davis

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

لامار دیویس دوست دیوانه فرانکلین است که او یک عضو مغرور از خانواده‌هایی‌ بوده که روی موتور اسپرت فعالیت دارند. بد نیست بدانید که او مکرراً از فرانکلین در مورد تلاش‌هایش برای خودکشی ایراد می‌گیرد و در تلاش است تا او را با برنامه‌های شوم بیشتری به زندگی امیدوار کند.

7. شخصیت Steve Haines

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

هفتمین شخصیت موجود در فهرست شخصیت‌های جی تی ای وی استیو هینز می‌باشد که باید بدانید او یک مامور خوشتیپ و در عین حال فاسد از اف بی آی بوده که در حال حاضر موقعیت مافوق خود را تسخیر نموده است تا بتواند مایکل و فرانکلین و تربر را مجبور کند تا با کارهای کثیفی که انجام می‌دهند به او سود برسانند.

8. Davin Weston

معرفی شخصیت های اصلی GTA ۵

شاید با مشاهده عکس دیوین وستون متوجه ماهیت داستانی او شوید که بد نیست بدانید او یک میلیاردر فاسد و با نفوذ است که از طریق مشاغل مختلفی در سن آندریاس فعالیت داشته است. وستون یک ارتش خصوصی در قالب شرکت مشاوره امنیتی را در اختیار داشته و مایکل را به دلیل دخالت در تجارتش تصمیم دارد از میان بردارد. مشکلات او و مایکل می‌تواند سبب روی کار آمدن مراحل مختلفی شود که در این زمینه شاهد زیبایی‌های بسیاری و کشتارهای مختلفی خواهید بود که می‌تواند سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به دیگر شخصیت‌ها شود. همچنین باید بدانید که وظیفه بازیگری و صداگذاری این شخصیت بر عهده جاناتان واکر بوده است که همین موضوع می‌تواند شما را با جذابیت‌های بسیاری در بخش صداگذاری و ظاهری مواجه نماید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودی در طول این مقاله به ۷ مورد از شخصیت های GTA 5 اشاره شد که در این زمینه سعی نمودیم به اطلاعات مربوط به هر یک از آنها اشاره داشته باشیم تا بتوانیم مقاله مفید و مختصر را برای افزایش اطلاعات شما در خصوص بازی جی تی ای وی ارائه دهیم. حال شما عزیزان می‌توانید دیدگاه و نظرات خود در مورد این مقاله و دیگر شخصیت‌های موجود در بازی را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402