مشخصات گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو + عکس و ویژگی های فنی

گوشی هواوی پیورا 70 پرو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سری گوشی‌های پرچمدار از برند هواوی همیشه مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته است که بد نیست بدانید این شرکت اخیراً محصول جدیدی را تحت عنوان گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو عرضه نموده است که باید بدانید در ادامه قصد بررسی آن را خواهیم داشت.

اینکه بتوان گفت کدام یک از گوشی‌های پرچمدار عرضه شده در سال ۲۰۲۴ قادر است عنوان بهترین محصول را به خود اختصاص دهد، قطعاً کار دشواری است. در این زمینه گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو یک محصول جدید با برخورداری از مزیت‌های کلیدی بوده است که باید بدانید شرکت چینی هواوی در آن از قطعات و ویژگی‌های بسیار خوب و البته انحصاری استفاده نموده است که این موضوع می‌تواند یک دلیل مهم بر محبوبیت گوشی در بازارهای جهانی باشد. در ادامه این بررسی ما را همراهی کنید که قصد داریم شما را با مشخصات گوشی Huawei Pura 70 Pro آشنا کنیم.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Huawei Pura 70 Pro

ویژگی‌هاهواوی پیورا ۷۰ پرو
نمایشگر۶.۸ اینچی LTPO اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۸۴۴x۱۲۶۰
پردازندهکایرین ۹۰۱۰
سیستم عاملهارمونی ۴.۲
حافظه/رم۱۲ گیگابایت رم | حافظه ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت
دوربین‌‌ها۱۲.۵ + ۴۸ + ۵۰ مگاپیکسل زوم اپتیکال ۳.۵ برابر
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسل
باتری۵۰۵۰ میلی‌آمپر با شارژ ۱۰۰ وات
قیمتحدود ۸۵۰ یورو

گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو

با پایان یافتن توضیحات ابتدایی باید بدانید که گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو یک محصول تمام و کمال از زوایای مختلف بوده است که از شبکه تا سخت‌افزار و نرم‌افزار را توانسته امتیاز خوبی کسب نماید. Huawei Pura 70 Pro تواند یک عامل مهم بر افزایش محبوبیت شرکت هواوی در سال جاری باشد که اگر تصمیم دارید با مشخصات این محصول آشنا شوید پیشنهاد می‌شود که بررسی گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو را از دست ندهید و با سایت پلازا تا انتها همراه باشید.

شبکه و مجوزهای گوشی Huawei Pura 70 Pro

در رابطه با شبکه این محصول باید بدانید که هواوی از جدیدترین نسل اینترنت همراه یعنی 5G استفاده نموده است که این موضوع می‌تواند شما را با سرعت دانلود و آپلود بسیار خوبی مواجه نماید.

گوشی هواوی پیورا 70 پرو

اما در خصوص مجوز باید بدانید که این گوشی هوشمند توانسته مجوز آی‌پی ۶۸ را کسب کند که این موضوع به معنای آن است که گوشی در برابر آب تا عمق ۲ متر برای مدت زمان ۳۰ دقیقه مقاوم بوده است.

صفحه نمایش گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو

نمایشگر گوشی از مدل بسیار خوب و قدرتمندی برخوردار بوده است که باید بدانید مدل LTPO OLED می‌تواند تا یک میلیارد رنگ را تحت پوشش قرار دهد که در این زمینه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز ر کنار پشتیبانی از اچ دی آر و حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت می‌تواند رابط لمسی بسیار مناسبی برای شما باشد.

گوشی هواوی پیورا 70 پرو

نمایشگر ۶.۸ اینچی محصول تقریباً ۹۰ درصد بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است که باید بدانید وضوح پیکسلی آن روی ۲۴۸۸ در ۱۲۶۰ پیکسل تنظیم شده است که این موضوع به معنای آن بوده که نرخ تراکم پیکسلی محصول در هر پیکسل روی ۴۶۰ پی پی آی تنظیم شده است. شرکت هواوی برای حفاظت از این نمایشگر قدرتمند از محافظ Kunlun Glass 2 استفاده نموده است.

سخت افزار گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو

رابط کاربری به کارگیری شده در این گوشی هوشمند از مدل HarmonyOS 4.2 می‌باشد که بد نیست بدانید این رابط یک پنل اختصاصی از شرکت هواوی بوده که می‌تواند شما را با ابزارها و برنامه‌های اختصاصی بسیار خوبی مواجه نماید.

تراشه یا همان چیپست به کارگیری شده در این محصول از مدل ۷ نانومتری Kirin 9010 (7 nm) می‌باشد که در این زمینه باید بدانید مدل به کارگیری شده در این محصول می‌تواند شما را با سرعت و راندمان مناسبی مواجه نماید که در آن به ندرت شاهد هنگ کردن گوشی خواهید بود. سی پی یو مرکزی ۸ هسته‌ای با مشخصات Octa-core (1×2.3 GHz Taishan Big & 3×2.18 GHz Taishan Mid & 4×1.55 GHz Cortex-A510) به شما این امکان را می‌دهد تا در انتقال و یا دریافت داده‌ها با سرعت بسیار مناسبی همراه باشید که این موضوع یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های گوشی به شمار می‌رود.

گوشی هواوی پیورا 70 پرو

در رابطه با پردازنده گرافیکی محصول اطلاعاتی به ثبت نرسیده است اما به نظر می‌رسد که از مدل قدرتمندی برخوردار باشد زیرا این گوشی پرچم‌دار با توجه به مشخصات تکمیلی دیگری که در آن به کارگیری شده قادر به اجرای بازی‌های گرافیکی و آنلاین بسیاری خواهد بود.

شرکت هواوی ۳ مدل را برای محصول پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است که باید بدانید حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت کمترین ظرفیت حافظه‌ای برای این محصول بوده است. مدل دوم با ۵۱۲ گیگابایت و در نهایت مدل سوم با یک ترابایت حافظه داخلی همراه بوده که برای تمامی سه مدل از رم ثابت ۱۲ گیگابایت استفاده شده است که موضوع می‌تواند شما را با سرعت بسیار مناسبی در گوشی مواجه نماید.

از دیگر مشخصات نرم‌افزاری مربوط به سخت‌افزار می‌توان به پشتیبانی از NFC اشاره داشت که در این زمینه بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

دوربین‌های گوشی Huawei Pura 70 Pro

دوربین به کارگیری شده در این محصول همانطور که تصاویر نشان می‌دهد به صورت سه گانه بوده است که لنز اصلی گوشی با پشتیبانی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با مشخصات f/1.4-4.0, 25mm (wide), 1/1.3″, PDAF, Laser AF, OIS به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید.

گوشی هواوی پیورا 70 پرو

دوربین دوم که برای تله فتو در نظر گرفته شده شامل ۴۸ مگاپیکسل کیفیت بوده است که باید بدانید این لنز قادر است زوم اپتیکال سه و نیم برابری را در اختیار شما قرار دهد که به آسانی می‌توانید اجسام و مناظری که مد نظر دارید را از فاصله‌های دور با کیفیت مناسب تماشا کنید. و در نهایت دوربین اولترا واید شامل ۱۲.۵ مگاپیکسل کیفیت بوده است که با استفاده از آن می‌توانید در بخش اولترا واید تصاویر مناسبی را به ثبت برسانید. لازم به ذکر است بدانید که در بخش نرم‌افزاری می‌توانید به پانورما و HDR دسترسی داشته باشید که در هنگام فیلمبرداری کیفیت 4K و 1080p در اختیار شما خواهد بود.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند شامل لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده است که باید بدانید در رابطه با کیفیت و نرخ فریم فیلمبرداری اطلاعاتی به ثبت نرسیده است اما با توجه به مشخصات دوربین‌ها می‌توان انتظار کیفیت و فریم بالایی را داشت.

باتری و قیمت گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو

بی‌تردید یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به گوشی‌های پرچمدار و هوشمند برای گیمرها و فیلم بازان باتری می‌باشد که در این زمینه هواوی از یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری استفاده نموده است که برای شارژ آن می‌توانید به ۴ شارژر متنوع و قدرتمند دسترسی داشته باشید. شارژر اصلی و سیمی محصول شامل ۱۰۰ وات قدرت بوده است که در مدت زمان کوتاهی می‌توانید شارژ گوشی را از صفر به ۱۰۰ برسانید. شارژر وایرلس ۸۰ واتی دومین قطعه قدرتمند برای شارژ باتری بوده است. برای شارژ باتری از طریق ریورس وایرلس نیز یک شارژر ۲۰ واتی در نظر گرفته شده است که اگر تصمیم دارید به صورت سیمی شارژ ریورس را انجام دهید باید بدانید در این زمینه یک شارژر ۱۸ واتی نیز در اختیار شما خواهد بود.

تمامی مشخصات و ویژگی‌های فوق را می‌توانید با قیمت ۸۵۰ یورو از بازارهای جهانی خریداری کنید که بد نیست بدانید این محصول هوشمند و پرچمدار در رنگ‌های مشکی و سفید و بنفش عرضه شده است.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو به پایان رسید که در این زمینه به اطلاعات مهمی از گوشی نظیر افزار و نرم‌افزار و دوربین‌ها و حتی باتری و قیمت گوشی اشاره شد که در این زمینه به جزئیات کوچک هر یک از بخش‌ها نیز اشاره شد. در پایان شما عزیزان می‌توانید دیدگاه و نظر خود نسبت به این محصول جدید و توضیحات فوق را برایمان ارسال کنید و اگر نقدی نسبت به بررسی Huawei Pura 70 Pro داشته‌اید می‌توانید آن را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402