۱۰ مهاجم برتر بازی فیفا ۲۴ چه بازیکنانی هستند؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای آشنایی با بهترین مهاجمان فیفا ۲۴، مقاله خوبی را برایتان در این زمینه تدارک دیده‌ایم. با استفاده از مقاله زیر، می‌توانید مدیریت بهتری در بخش Career Mode برای ورودی و خروجی بازیکنان داشته و در بخش هجومی تیم خود، بهترین مهاجم فیفا ۲۴ را به خدمت بگیرید.

همانطور که می‌دانید، فیفا ۲۴ جدیدترین نسخه از سری بازی‌های فیفا بوده که در قالب نام جدید EA FC SPORT 24 منتشر شده است. در این بازی آنلاین، بازیکنان بسیاری از تیم‌ها و کشورهای مختلف حضور دارند که تقسیم بندی آنها بر اساس جایگاهی که در آن ایفای نقش می‌کنند، می‌تواند عامل مهمی برای شناخت بهتر شما در این زمینه باشد. این مقاله، مربوط به معرفی بهترین مهاجمان FC 24 است که انتخاب بازیکنان بر اساس اطلاعات درج شده در وب سایت الکترونیک آرتز جمع آوری شده و این موضوع می‌تواند شما را به معنای واقعی کلمه با بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ آشنا کند. در ادامه با پلازا همراه باشید که قصد داریم ۱۰ مورد از مهاجمان برتر بازی را برایتان معرفی نماییم.

فهرست مطالب

بهترین مهاجمان فیفا ۲۴

با پایان یافتن توضیحات ابتدایی، باید بدانید که شرکت الکترونیک آرتز در زمینه امتیازات و قدرت‌ها و حتی موارد دیگر نظیر سرعت و دقت پاس، عملکرد ریزبینانه و حرفه‌ای را به کارگیری نموده است تا بتواند با رویکردهای امروزی شما را با اطلاعاتی که به صورت واقعی مربوط به بازیکنان است، آشنا کند. این موضوع، سبب شده تا در بخش‌های مختلف شاهد اطلاعات بسیار خوبی از بازیکنان باشید که مانند دنیای واقعی به تمامی بخش‌های آنان اشاره شده است. همونطور که گفته شد، این مقاله مربوط به معرفی ۱۰ مورد از بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ بوده است که تا حد ممکن سعی نمودیم شما را با اطلاعات تکمیلی مربوط به هر یک از بازیکنان آشنا کنیم. در ادامه، جهت معرفی بهترین مهاجم فیفا ۲۴ ما را همراهی نمایید.

۱. کیلیان امباپه Kylian Mbappé با قدرت ۹۱

کیلیان امباپه Kylian Mbappé با قدرت 91

اولین بازیکن این فهرست کیلیان امباپه بوده که در بازی فیفا ۲۴ در تیم پاری سن ژرمن بازی می‌کند و وی اهل کشور فرانسه می‌باشد. به طور کلی، قدرت این بازیکن روی ۹۱ قرار گرفته است که بد نیست بدانید دقت پاس ۸۰ و دریبل ۹۲ می‌تواند گزینه خوبی برای پیوستن به تیم شما باشد. کیلیان امباپه در این بازی ۲۵ سال سن داشته است که بد نیست بدانید وی به صورت پیش فرض راست پا بوده اما امکان شوت و انجام حرکات با پای چپ را نیز در اختیار داشته است.

۲. ارلینگ هالند Erling Haaland با قدرت ۹۱

ارلینگ هالند Erling Haaland با قدرت 91

دومین بازی این فهرست، ارلینگ هالند نروژی بوده است که وی در تیم منچستر سیتی بازی می‌کند و با قدرت بالای خود می‌تواند گزینه مناسبی برای پیوستن به تیم شما باشد. بد نیست بدانید قدرت کلی ارلینگ هالند ۹۱ بوده است که قدرت شوت ۹۳ و دقت پاس ۶۶ و دریبلینگ ۸۰ از دیگر اطلاعات مربوط به این بازیکن ۲۳ ساله بوده است.

۳. سم کر Sam Kerr با قدرت ۹۰

سام کرر Sam Kerr با قدرت 90

سم کر را می‌توان اولین بازیکن زن این فهرست دانست که برای اولین بار توانسته در فهرست بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ نام خود را جای دهد. این بازیکن در تیم بانوان چلسی فعالیت دارد که ملیت اصلی او استرالیایی بوده و با سن ۳۰ سال توانسته امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ را به خود اختصاص دهد. از اصلی‌ترین مزایای این بازیکن می‌توان به شوت‌های ظریف و سرعت بالا در کنار انجام حرکات آکروباتیک اشاره داشت که دقت پاس ۷۴ و دریبلینگ ۹۰ می‌تواند این بازیکن را به گزینه بسیار خوبی برای ایفای نقش در بخش مهاجم تبدیل نماید.

۴. هری کین Harry Kane با قدرت ۹۰

هری کین Harry Kane با قدرت 90

چهارمین بازیکن موجود در این فهرست، هری کین انگلیسی بوده که وی اخیراً به تیم بایرن مونیخ پیوسته است. این فوروارد ۳۰ ساله، از قدرت فکر مناسبی برای به ثمر رساندن توپ‌های مرده برخوردار بوده است که بد نیست بدانید دقت پاس ۸۴ و قدرت دریبلینگ ۸۳ این بازیکن سبب شده تا وی در لیگ بوندسلیگا بتواند نمایش بسیار خوبی از خود ارایه دهد.

۵. رابرت لواندوفسکی Robert Lewandowski با قدرت ۹۰

رابرت لواندوفسکی Robert Lewandowski با قدرت 90

لواندوفسکی یک بازیکن شناخته شده و مطرح با ۳۵ سال سن می‌باشد که وی اصالتاً اهل کشور لهستان بوده و در حال حاضر در تیم بارسلونا بازی می‌کند. این مهاجم با دقت پاس ۸۰ و دریبل ۸۷ می‌تواند شوت‌های ظریف بسیاری را با دقت بالا به گل تبدیل نماید که از دیگر ویژگی‌های مربوط به این بازیکن می‌توان به قد بلند وی اشاره داشت که در حملات هوایی نیز می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

۶. الکس مورگان Alex Morgan با قدرت ۸۹

الکس مورگان Alex Morgan با قدرت 89

رتبه ششم فهرست بهترین مهاجمان فیفا ۲۴، مربوط به الکس مورگان بوده است که وی در بازی ۳۴ سال سن داشته است و با ملیت آمریکایی خود در تیم سن دیگو ویو بازی می‌کند. این بازیکن اغلب در کارهای فشار و پرسینگ فعالیت داشته که با سرعت مناسب و دقت پاس ۸۰ و دریبلینگ ۸۸ می‌تواند گزینه خوبی برای پیوستن به تیم بانوان شما در فیفا ۲۴ باشد.

۷. آدا هگربرگ Ada Hegerberg با قدرت ۸۹

آدا هگربرگ Ada Hegerberg با قدرت 89

بازیکن دیگری که در فهرست بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ قرار داشته، آدا هگربرگ بوده است که باید بدانید این بازیکن در تیم جی ال توپ می‌زند و ملیت نروژی داشته است. این بازیکن نروژی با ۲۸ سال سن توانسته دقت پاس ۷۷ و دریبلینگ ۸۶ را به خود اختصاص دهد که قدرت کلی وی ۸۹ از ۱۰۰ بوده است.

۸. آنتوان گریزمن Antoine Griezmann با قدرت ۸۸

آنتونی گریزمن Antoine Griezmann با قدرت 88

آنتوان گریزمان یکی دیگر از بازیکنان شناخته شده فیفا ۲۴ می‌باشد که در تیم اتلتیکو مادرید فعالیت داشته و اصالتا اهل کشور فرانسه می‌باشد. گریزمان در بازی فیفا ۲۴ حدود ۳۳ سال سن داشته که با طرز فکر بسیار عالی می‌تواند بسیاری از موقعیت‌های حمله را به گل تبدیل نماید. این بازیکن با دقت پاس ۸۷ و دریبلینگ ۸۸ توانسته یکی دیگر از بازیکنانی باشد که در فهرست بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ قرار گرفته است.

۹. ویکتور اوسیمن Victor Osimhen با قدرت ۸۸

ویکتور اوسیمن Victor Osimhen با قدرت 88

ویکتور اوسیمن با ۲۵ سال سن توانسته در تیم ناپولی سری آ حضور پیدا کند که بد نیست بدانید این بازیکن قدرتمند و جوان، اهل کشور نیجریه بوده است که با انجام حرکات آکروباتیک و شوت‌های قدرتمند و سرعت مناسب می‌تواند عنواندار یکی از بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ زیر ۳۰ سال باشد. این بازیکن، با دقت پاس ۶۶ و دریبلینگ ۸۳ همراه بوده که قدرت کلی او ۸۸ از ۱۰۰ می‌باشد.

۱۰. الکساندارا پاپ Alexandra Popp با قدرت ۸۸

الکساندارا پاپ Alexandra Popp با قدرت 88

الکساندرا پاپ یکی دیگر از بازیکنان زن در این فهرست بوده که وی اصالتاً آلمانی بوده و در حال حاضر با ۳۳ سال سن در تیم ولفسبورگ بازی می‌کند. این بازیکن از قدرت ۸۸ برخوردار بوده که بد نیست بدانید دقت پاس ۷۶ و درت دریبل ۸۲ از دیگر اطلاعات مربوط به آن می‌باشد.

سخن پایانی

همانگونه که شاهد بودید فهرست معرفی بهترین مهاجمان فیفا ۲۴ به پایان رسید که در این زمینه به ۱۰ مورد از بازیکنان برتر فیفا که در بخش هجومی فعالیت دارند اشاره شد. شما عزیزان برای افزایش سطح کیفی این مقاله می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید و اگر در این زمینه حساس می‌کنید که بازیکن دیگری ارزش قرارگیری در فهرست بهترین مهاجم فیفا ۲۴ را داشته را برایمان ارسال کنید. به تردید نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه می‌تواند به افزایش سطح کیفی این مقاله از زوایای مختلف کمک نماید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402