بهترین و جذاب‌ترین اسلحه‌های بازی الدن رینگ کدامند؟

بهترین اسلحه های الدن رینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Elden Ring، عنوان‌دار بهترین اثر در سال 2022 بوده است. در این بازی نقش آفرینی، سلاح‌های بسیاری برای استفاده وجود داشته است که اکنون تصمیم به معرفی بهترین اسلحه های الدن رینگ Elden Ring گرفته‌ایم. پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

بدون شک تا به امروز ویدیوها و یا تصاویری را از بازی الدن رینگ در فضای مجازی یا سایت‌های اینترنتی دیده‌اید. این بازی با روش‌های متنوعی قابل اجرا می‌باشد که نحوه استفاده از سلاح نیز به عهده گیمر خواهد بود. در همین بین، اگر می‌خواهید با مکان بهترین سلاح های الدن رینگ آشنا شوید، کافیست که این مقاله را دنبال کنید. ناگفته نماند که اشاره به سلاح‌های بازی براساس تمامی مراحل بازی انجام گرفته است. این موضوع می‌تواند عامل مهمی برای شناخت بهترین سلاح های الدن رینگ در اوایل بازی تا انتهای بازی Elden Ring باشد.

فهرست مطالب

بهترین اسلحه های الدن رینگ

باتوجه به توضیحات فوق، حال با اطلاعات بیشتری به سراغ مکان بهترین سلاح های الدن رینگ خواهیم رفت. بازی Elden Ring میزبان تنوع بالایی از سلاح‌های جدید و باستانی بوده است که این موضوع می‌تواند دیدگاه جدیدی از سلاح‌ مربوط به بازی‌های RPG را برایتان معنا کند. در همین راستا، فرصت پیش‌رو بهترین زمان برای آشنایی گیمرها با بهترین سلاح های الدن رینگ در اوایل بازی بوده است که سایت پلازا پیشنهاد می‌کند با ما تا انتهای این مقاله، همراه باشید.

1. سلاح Reduvia

سلاح Reduvia

ردوویا یک خنجر کاربردی در بازی الدن رینگ بوده که در میان بهترین سلاح‌های بازی نیز قرار داشته است. این سلاح با شهرت و مهارت منحصر به فرد خود می‌تواند این امکان را به شما بدهد تا در حملاتی که علیه دشمنان برنامه‌ریزی نموده‌اید، بتوانید خونریزی‌های متعددی را به آنها وارد کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب شده تا کاربران به سمت استفاده از این سلاح بروند، سرعت بالای آن بوده که موضوع می‌تواند تخریب پذیری موثری را بر روی دشمنان اعمال کند. ردوویا برای آسیب زدن به دشمنان از فواصل دور کاربردی نیست و همین موضوع سبب شده تا کاربرانی که از این روش برای نابودسازی دشمنان استفاده می‌کنند، تمایل چندانی به این سلاح نداشته باشند. امکان ارتقا و افزایش ویژگی‌های سلاح نیز در بازی الدر رینگ وجود داشته است.

2. سلاح Uchigatana

سلاح Uchigatana

اوچیگاتانا یک شمشیر افسانه‌ای و در عین حال ساده بوده که با استفاده از آن می‌توانید آسیب جدی را به دشمنان وارد نمایید. اما برای استفاده از آن باید مهارت شمشیرزنی خود را افزایش دهید؛ زیرا استفاده از این سلاح معمولاً برای کاربرانی انجام می‌گیرد که از مهارت شمشیرزنی بالایی برخوردار هستند. طبیعت ساده و طراحی معمولی آن شاید شما را گمراه کند که این سلاح یک شمشیر ساده بوده است اما باید بدانید که در بازی الدن رینگ این شمشیری یکی از بهترین گزینه‌هایی بوده که امکان آسیب جدی به دشمنان را فراهم می‌کند.

3. سلاح Great Épée

سلاح Great Épée

این شمشیر با رانش قدرتمند خود این امکان را به شما می‌دهد تا در نقش یک شمشیرزن حرفه‌ای بتوانید با دشمنان تقابل کنید. برای دستیابی به این سلاح پیشنهاد می‌شود در ابتدا مهارت‌های سپر خود را افزایش دهید تا در مواقع ضرور بتوانید از آن برای حفاظت از جان خود استفاده کنید. این سلاح به طور کلی با وزن نسبتا بالای خود آسیب بسیاری به دشمنان وارد می‌کند. طراحی کلاسیک و زیبای آن سبب شده تا بسیاری از گیمرهای بازی الدن رینگ علاقه بالایی به استفاده از سلاح نشان دهند.

4. سلاح Prelate’s Inferno Crozier

سلاح Prelate's Inferno Crozier

پرلیت یک سلاح بزرگ با وزن 23 کیلوگرمی است که آسیب رساندن آن به صورت اعتصابی بوده است؛ یعنی بخش‌های بسیاری را درگیر خود می‌کند و این موضوع سبب شده تا برای دستیابی به این سلاح، سطح مورد نیاز 45 ضروری باشد. در غیراین صورت دستیابی به سلاح غیرممکن است. نحوه استفاده از این سلاح بدین شکل است که ابتدا باید آن را به زمین بکوبید تا به نوعی شارژ شود و سپس به سراغ استفاده از آن بروید. سرعت سلاح پرلیت کند بوده است اما تخریب پذیری بالایی را در اختیار خواهد داشت.

5. سلاح Brick Hammer

سلاح Brick Hammer

چکش آجری یکی دیگر از سلاح‌های قدرتمند بازی الدن رینگ است که با مقیاس بزرگ خود این ویژگی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانید به حیوانات عظیم حمله کنید. چکش اجری یکی از معدود سلاح‌های بازی الدن رنیگ است که می‌تواند به درجه همگام‌سازی برسد تا با تلفیق نمودن آن بتوانید مقیاس بیشتری را کسب کنید. این سلاح در قلعه Stormveil یافت می‌شود که برای دستیابی به آن باید با شوالیه تبعید شده مبارزه کنید تا بتوانید مجوز دستیابی به سلاح را برای خود آزاد نمایید.

6. سلاح Grafted Blade Greatsword

سلاح Grafted Blade Greatsword

سلاح Grafted Blade Greatsword با وزن 21 کیلوگرمی و سطح موردنیاز 40، یکی دیگر از گزینه‌های موجود در این فهرست بوده است. بدنیست بدانید این سلاح با شمشیری که به سوگند معروف است، عرضه خواهد شد که می‌توانید اثرات و ویژگی‌های سلاح سوگند را نیز کسب کنید. طراحی و شکل و شمایل سلاح Grafted Blade Greatsword بسیار زیبا بوده است که در این زمینه باید بدانید تخریب پذیری بی نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از آن علیه دشمنان استفاده کنید.

سلاح‌های فوق در بسته Elden Ring Shadow of the Erdtree نیز وجود خواهند داشت؟

بعد از موفقیت‌ها و جوایز بسیاری که بازی الدن رینگ کسب نمود، استودیو سازنده آن تصمیم گرفت که بسته یا همان DLC جدیدی را برای بازی درنظر بگیرد. این دی ال سی، Shadow of the Erdtree نام داشته که قرار است میزبان تمامی ویژگی‌ها و سلاح‌های گذشته باشد و در کنار این موضوع با سلاح، آیتم‌های کمکی، باس فایت‌های جدید، چلاش‌های متنوع و… عرضه شود که این موضوع بیانگر آن است که شما می‌توانید در بازی الدن رینگ و بسته Shadow of the Erdtree با سلاح‌های بیشتری مواجه باشید.

سخن پایانی

معرفی بهترین اسلحه های الدن رینگ به پایان رسید که در این زمینه به مکان بهترین سلاح های الدن رینگ نیز اشاره شد. همانطور که شاهد بودید، این مقاله میزبان سلاح‌های متنوعی از بازی Elden Ring بوده است که اگر احساس می‌کنید درخصوص معرفی بهترین سلاح های الدن رینگ در اوایل بازی کم و کاستی‌هایی وجود داشته و یا نقدی نسبت به این مقاله دارید، کافیست که در بخش نظرات با ما همراه باشید و دیدگاه خود در این زمینه را برایمان ارسال نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402