سامسونگ در تاریخ 6 اسفند، در طی یک کنفرانس خبری از پرچمداران سال 2018 خود، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند، علاوه بر ویژگی هایی مانند اسکنر عنبیه چشم، ویژگی های ظاهری، دوربین با کیفیت و واقعیت افزوده، از قابلیت دیگری تحت عنوان فیلتر زیبایی بهره برده اند که امکان تست کردن لوازم آرایشی را بر روی چهره کاربر خواهد داد.
این قابلیت با استفاده از فناوری واقعیت افزوده ModiFace Beauty که توسط یک شرکت کانادایی، در اوایل هفته جاری معرفی شد و همچنین دستیار هوشمند بیکسبی بر روی تصویر کاربر، فیلترهای زیبایی و آرایشی متفاوتی را اعمال می کند. با استفاده از این فیلتر، کاربران می توانند قبل از انجام هرگونه آرایش، ابتدا مدل های مختلف مو و میکاپ را بر روی چهره خود امتحان کنند و در صورتی که از نتیجه رضایت داشتند، در دنیای واقعی، آن را انجام دهند.
همچنین بخوانید :
فیلتر زیبایی که با سرعت 30 فریم در ثانیه نمایش داده می شود، نتیجه را در نزدیک ترین حالت به چهره واقعی شما به نمایش در خواهد آورد. دوربین گوشی گلکسی S9 سامسونگ با کمک بیکسبی و از طریق ModiFace انجام می دهد. ModiFace طراح و سازنده معتبری که اپلیکیشن برندهای لوازم آرایشی معتبر جهانی مانند استی لودر، لورآل و سفورا را با قابلیت واقعیت افزوده و تست لوازم آرایش مجهز کرده است. کافیست دوربین گلکسی S9 را روشن کرده و چهره خود را از طریق دوربین سلفی، مشاهده کنید. فیلترهای زیبایی همانند فیلترهای اسنپ چت، بر روی صورت شما قرار خواهند گرفت. به این ترتیب، می توانید لوازم آرایشی مورد نظر خود را تست کرده و حتی ترکیبات مختلف آنها را نیز امتحان کنید. می توانید یک گالری از این تصاویر ایجاد و سپس آنها را با هم مقایسه کنید. همچنین امکان تعویض مدل ابرو، آرایش چشم، مو و صورت برای شما وجود دارد.
هنوز فهرست دقیقی از برندهای لوازم آرایشی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند، اعلام نشده و گفته می شود که این برندها قابل اضافه شدن هستند و به مرور زمان، برندهای بیشتری به این فهرست اضافه خواهند شد. پرهام عربی، مدیر اجرایی ModiFace در این رابطه گفته که ویژگی های واقعیت افزوده موجب تعامل بیشتر کاربران با برندهای معتبر جهانی شده و علاوه بر آن یک سرگرمی برای آنها محسوب می شود. کاربر در حالیکه فیلترهای مختلف را بر روی چهره خود تست می کند، می تواند رنگ بندی و تاثیر محصولات برندهای آرایشی مختلف را بر روی چهره خود ببیند. به این ترتیب، برندهای تولید کننده هم می توانند با راه های جدید و خلاقانه، محصولات خود را به مشتریان بالقوه خود عرضه کنند.
سامسونگ در گلکسی S9 و S9 پلاس، تمرکز ویژه ای بر روی ویژگی های واقعیت افزوده داشته و از آن در ایموجی های متحرک خود نیز استفاده کرده که کاربران را قادر می سازد از تصویر خود، یک انیموجی بسازند و البته بتوانند آن را با دوستان و خانواده خود در سایر اپلیکیشن های پیام رسان به اشتراک بگذارند. طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از تاریخ 16 مارس در سراسر جهان، عرضه رسمی شوند.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
اسمش رو توی کنفرانس خبری معرفی گلکسی S9، ایموجی متحرک 3 بعدی و در قسمتی انیموجی معرفی کرد. بعد از اون اصطلاحا انیموجی خطاب میشن.