اینستاگرام امکان خرید محصولات در استوری را ارائه کرد

طاهره غلامیان - انتشار: 23 خرداد 1397 14:30
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-
اینستاگرام قابلیت جدیدی ارائه کرده که از این پس کاربران می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را که در استوری صفحات فروش و کسب‌و‌کار میبینند، خریداری کنند.
پس از گذشت چند ماه از رسیدن کاربران فعال در استوری اینستاگرام به بیش از 300 میلیون نفر، این شبکه اجتماعی بالاخره تصمیم گرفت که امکان خرید و فروش کالا را در استوری برای کاربران ارائه دهد. تا پیش از این، فیدهای اینستاگرام، تنها امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای محصولات را داشتند و امکان گرفتن سفارش یا خرید کالا برای آنها فراهم نبود. این قابلیت برای مدت زمان زیادی در اینستاگرام مورد بررسی قرار گرفته تا در نهایت بتوانند یک مدل مفید برای این شبکه اجتماعی ارائه کنند. استوری اینستاگرام در آگوست 2016 و با الهام از ویژگی مشابه در اسنپ‌چت راه اندازی شد.
اینستاگرام استوری
این قابلیت، ابتدا توسط برندهای آریتسیا، آدیداس و لوییس ویتون آزمایش خواهد شد. هرچند انتظار می‌رود در آینده نزدیک، برای سایر کاربران هم مورد استفاده قرار بگیرد. احتمالا استوری‌هایی که امکان خرید برای آنها فعال است، یک آیکون کیف در گوشی آن ظاهر خواهد شد که کاربر با ضربه زدن بر روی آن، می‌تواند در مورد جزئیات محصول اطلاعات کسب کند. این شیوه همانند کاری است که فیسبوک انجام می‌دهد. اینستاگرام در پستی اعلام کرد که این قابلیت از امروز در استوری‌ها عرضه خواهد شد.
بنابه نظرسنجی که اخیرا در اینستاگرام انجام شده، اغلب کاربران تمایل به دیدن استوری‌هایی دارند که مربوط به برند موردعلاقه‌شان است، بتوانند نظرات خود را در مورد آنها بگویند و از محصولات جدیدی که این برندها تولید می‌کنند، اطلاع داشته باشند. ظاهرا این اولین دلیل برای ارائه چنین قابلیتی است، با این‌حال، اینستاگرام ادعا می‌کند که برندها از پیشگامان در استفاده از فروش کالا در استوری‌ها و استفاده از محتوای جذاب در آنها خواهند بود.
ماه گذشته، اینستاگرام در بروزسانی خود، امکان اشتراک گذاشتن پست‌ها از سایر شبکه‌های اجتماعی در استوری را برای کاربران ارائه داد. همچنین قابلیت دیگری در APK این برنامه دیده شده که به کاربر امکان برچسب کردن موسیقی مورد علاقه در استوری را خواهد داد.
منبع:
ndtv
دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست