سبد خرید
بارگذاری ...

     خدمات گارانتی و مرجوع کردن کالا

    یکی از اهداف بسیار مهم ما در راستای تجارت الکترونیک در فروشگاه پلازا، رضایت مندی یکایک مشتریان است و به همین علت، پلازا در تلاش است تا هر سفارش در مناسب ترین شرایط به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید و ثبت نهایی سفارش خود، بنا به مسائل مختلف (اعم از اشکال و عیوب در کالای دریافتی) ممکن است در مراحل مختلف از ارسال، دریافت و یا استفاده از محصول (پس از وصول کالای سفارش شده) تصمیم به انصراف از خرید خود نمایند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. از همین رو فروشگاه پلازا این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا 7 روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند. شرایط به شرح زیر می باشد:

    - برخی از محصولاتی مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

    - محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

    کالاهایی که از طرف فروشگاه پلازا به عنوان هدیه ارسال می شوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمی شوند.

    عدم تطابق ظاهری شامل تفاوت محصول در مشخصات و ظاهر فیزیکی یا ایراد ظاهری و فیزیکی

    بررسی عدم تطابق ظاهری باید در حضور پیک موتوری، سرویس تحویل سریع، پست و یا تیپاکس انجام شده و در صورت مغایرت، کالا تحویل گرفته نشده تا برای بررسی به پلازا بازگردانده شود. در صورتی که در زمان تحویل مغایرت رویت نشده باشد، مشتری باید حداکثر ظرف یک روز کاری نسبت به اعلام مشکل از طریق تماس یا فرم تماس با ما اقدام نماید. 

    محصولات برگشتی توسط کارشناسان بررسی شده و در صورتیکه که مغایرت وجود نداشته باشد، یا مغایرت پس از رسیدن به دست مشتری ایجاد شده باشد، مورد قبول نخواهد بود. در اینصورت هزینه ارسال به پلازا و ارسال مجدد به مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود. 

    توجه:

    - در صورتی که ایراد بدون باز کردن جعبه مشخص باشد، باید محصول بدون باز نمودن جعبه برای تعویض تحویل داده شود. در غیر اینصورت، باید مشتری جعبه را باز نموده و محصول را رویت نماید.

    - در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

    - در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پلازا بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

    - عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

    - در هر شرایطی باید برگه بازگشت کالا تکمیل و در بسته بندی برگشتی موجود باشد.

    - پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پلازا، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت پلازا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

    ایراد فنی در کالا

    مشتری باید نهایتا در مهلت هفت روزه، پلازا را از طریق تلفن یا فرم تماس از وجود مشکل مطلع نماید. 

    ایراد فنی شامل موارد موجود در دفترچه گارانتی کالا بوده و شامل اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‌گردد. 

    در صورتی که برگشتی مورد تائید نباشد، هزینه ارسال به پلازا و ارسال مجدد محصول برای مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود.

    آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

    آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی یک روز کاری (24 ساعت) پس از دریافت کالا، به خدمات مشتریان پلازا اطلاع داده شود.

    با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پلازا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.

    در این صورت باید قبض پست یا تیپاکس نیز همراه بسته برگشتی برای پلازا ارسال شده باشد.

    کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پلازا ارسال شود.

    در صورتی که آسیب‏، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پلازا بازگردانده شود.

    کالا را چگونه ارسال کنید؟

    پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

    برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما شماره پیگیری سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.

    برگه برگشتی را با دقت تکمیل نمائید. 

    برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و اقلام همراه کالای اصلی ارسال شود.

     

     برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

    اگر ساکن شهرهای تهران و رشت هستید، برای هماهنگی تحویل کالا با فروشگاه پلازا تماس بگیرید، در صورتی که ساکن شهرهایی بجز تهران یا رشت هستید، برای بازگرداندن کالا بهتر است از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و فروشگاه تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های فروشگاه، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

    آدرس : تهران - خیابان جمهوری - خیابان هاتف - پلاک 8

    هزینه ارسال مجدد چطور محاسبه خواهد شد؟

    در صورتی که ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش پلازا باشد، هزینه‌های ارسال به عهده پلازا است.

    در صورت انصراف از دریافت کالا، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پلازا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

    نکته: برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به پلازا ارسال شود.

    درخواست خود را چگونه به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

    - با شماره تلفن 02166172204 تماس بگیرید.

    -پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

    توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

    {isLogin:false}

    برای استفاده بهتر از وب سایت پلازا، دستگاه خود را در حالت عمودی قرار دهید