با این برنامه ها به صورت آفلاین کارهای خود را در گوگل کروم انجام دهید

کروم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید شما نیاز دارید حال و هوایتان عوض شود و یا شاید می‌خواهید از زمان سفر خود استفاده کنید. در این صورت می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای گوگل کروم که بدون اتصال به اینترنت کار می‌کنند در مسیر مانده و وظایف خود را انجام دهید. پس یک صندلی برداشته و به کنار دریا بروید و یا در اتوبوس هنگام مسافرت به وسیله این ابزارهای آفلاین گوگل کروم به کار خود ادامه دهید.

  • TrackingTime | زمان خود را مدیریت کنید

ترکینگ تایم کروم برنامه‌ای پر جنب و جوش می‌باشد. برنامه‌ای آفلاین که شما تقریبا می‌توانید برای هر پروژه‌ای، کوچک و یا بزرگ از آن استفاده کنید. شما به سرعت می‌توانید وظیفه تعیین کنید، همکاران خود را دعوت نمایید، تقویم و گزارشات را مشاهده نمایید و پنل مدیریتی خود را برای مشاهده هر فعالیتی چک کنید. وقتی وظیفه‌ای را شروع می‌کنید می‌توانید به سادگی فشردن یک دکمه وظایف خود را زمانسنجی کنید.

کروم

اگر عجله دارید تنها دکمه را فشار دهید و به سایر کارهای خود برسید زیرا با استفاده از این ابزار کروم بعدا نیز می‌توانید جزئیات کار مورد نظر را وارد نمایید. بعلاوه این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد مشتریان و خدمات را نیز اضافه کنید، کالاهای فروختنی را مشخص کنید و با ادغام این نرم‌افزار با سایر امکانات مانند Outlook و  Basecamp و Trello می‌توانید از امکانات بیشتری نیز استفاده نمایید. اگر ابزاری فراتر از یک نرم افزار زمانسنجی ‌ساده می‌خواهید بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها TrackingTime خواهد بود.

  • Cherry Tomato Clock

برخلاف TrackingTime این نرم‌افزار از تکنیک Pomodoro استفاده میکند. تکنیکی که در اواخر 1980 میلادی توسط فرانچسکو سیریلو به وجود آمد. تکنیکی که به وسیله یک زمان سنج کار را به قطعات کوچکتر و به طور سنتی 25 دقیقه‌ای که به وسیله استراحتی کوتاه از هم جدا می‌شوند تقسیم می‌کنند که به هرکدام این فواصل پومودور گفته می‌شود. استفاده از این تکنیک باعث ثبت و بررسی و به دست آوردن زمان استاندارد مورد نیاز برای انجام کاری به خصوص می‌باشد. هدف از استفاده از این تکنیک ثبت و قابل بررسی کردن کارها، کارهای انجام شده، زمان سنجی و همچنین کاهش ضربه ناشی از وقفه‌هایی است که بر روی تمرکز و جریان کار توسط عوامل خارجی و داخلی وارد می‌شود.

کروم

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا این بخش‌های 25 دقیقه‌ای را استارت بزنید و همچنین ابزارهایی نیز در اختیارتان قرار خواهد داد که برایتان مفید واقع خواهد شد. با یک کلیک می‌توانید زمان را نگه دارید و یا با استفاده از تنظیمات از میانبرهای کیبورد استفاده کنید و اخطارهای استراحت و شروع دوباره ساعت را در دسکتاپ دریافت کنید

  • Wunderlist for Chrome | وظایفتان را انجام دهید

مدیریت وظایف یکی اصول ضروری در بسیاری از صنایع، پروژه و کسب و کارها می‌باشد Wunderlist همچنان یکی از گزینه‌های محبوب می‌باشد. مدیریت وظایف به صورت های آنلاین، آفلاین و وسایل موبایل در دسترس می‌باشد بنابراین ابزار مدیریتی شما همیشه در دسترستان خواهد بود. همچنین می‌توانید وظایف را به اشتراک بگذارید و یا وظایف را به افراد تخصیص بدهید.

کروم

  • Any.do

اگر ترجیح میدهد از ابزار دیگری برای کارهایتان استفاده کنید Any.do یکی دیگر از برنامه‌های بسیار عالی می‌باشد. از این نرم‌افزار نیز مانند Wunderlist می‌توانید هم به صورت آنلاین، آفلاین و گوشی‌های تلفن همراه نیز استفاده کنید. یک لیست بسازید کارهایی را که باید انجام شوند مشخص کنید و از یک لیست یا نمایش زمان استفاده کنید.

کروم

همچنین می‌توانید نوشته‌، کارهای فرعی، فایل‌های ضمیمه را به آن اضافه کنید و همچنین کارها را به اشتراک بگذارید و یا به افراد خاصی اختصاص دهد. برای کارهایی که به صورت معمول و به طور روزانه انجام میدهید می‌توانید وظیفه‌ای تشریح کنید که به صورت‌های روزانه ، هفتگانه، ماهانه و سالانه تکرار شوند. نرم‌افزار Any.do گزینه‌ای مناسب برای مدیریت وظایف شما می‌باشد.

  • Manage It | مدیریت پروژه

وقتی نیاز به نرم‌افزاری قدرتمندتر از یک ابزار مدیریت وظایف ساده نیاز دارید manage it همان چیزیست که احتیاج دارید. شما قادر خواهید بود کارهای روتین خود از قبیل وظایف، تقویم و فعالیت‌های خود را انجام دهید. اما همچنین خواهید توانست پروژه تعریف کرده، کارهایی که بایستی انجام شوند را مشخص کنید و آنها را به افراد اختصاص دهید. می‌توانید چندین میز کار برای پروژه‌تان تعریف کنید و آنها را بر اساس رنگ طبقه‌بندی کنید. بنابراین دیدن آنها روی جداول زمانی برنامه‌هایتان سریع و راحت خواهد بود. هنگامی که وظیفه‌ای تعریف کردید، قادر خواهید بود فایل‌ها و عکس را به ان اضافه کنید و یا از یک سرویس مثل دراپ باکس و یا اورنوت و یا گوگل درایو به آن فایل الصاق نمایید. منیج ایت ابزاری جالب با ویژگی‌های اضافی برای مدیریت پروژه و وظایف می‌باشد.

  • Office Editing for docs, Sheets & Slides | تغییر اسناد و قایل‌ها

هنگامی که نیاز دارید تا یک گزارش را کامل کنید و یا یک فایل را دستکاری کنید و یا حتی محتویات فایلی را تماشا کنید احتیاج دارید تا نرم‌افزار مربوطه را روی سیستم خود داشته باشید. ساده‌ترین توسعه گوگل این است که به شما اجازه دراگ اند دراپ کردن فایل‌های روی کامپیوترتان را روی گوگل کروم برای تغییر می‌دهد. بعد از اینکه Office Editing for docs, Sheets & Slides را نصب کردید می‌توانید فایل‌های ورد، اکسل و یا پاور پوینت را به وسیله مرورگر گوگل کروم باز کنید.

کروم

برای این کار تنها کافیست فایل مورد نظرتان را گرفته و روی صفحه باز کروم بیاندازید. همچنین می‌توانید با فایل‌های موجود در جی میل و و گوگل وان درایو نیز همین کار را انجام دهید. اگر در بیرون از منزل هستید و نیاز داری تا یک فایل آفیس را تغییر دهید این ابزار به شما کمک خواهد کرد.

  • Kami

کامی ابزاری بسیار قابل قبول برای دیدن، حاشیه نویسی و به اشتراک گذاشتن فایل‌های PDF می‌باشد. شما با وارد کردن یک فایل از گوگل درایو و یا آپلود کردن یک فایل از کامپیوتر خود شروع خواهید کرد. سپس می‌توانید از امکانات این نرم‌افزار از قبیل حاشیه‌نویسی، هی لایت کردن، خط زدن و خط کشیدن زیر متن استفاده کنید. همچنین می‌توانید کامنت گذاری کرده و یا به متن نوشته اضافه کنید، میتوانید خط بکشید و یا پاک کنید. تقسیم و یا ادغام نمایید. همچنین به اشتراک گذاری خروجی گرفتن و پرینت گرفتن از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌باشد. می‌توانید به صفحات مختلف سند PDF بروید، صفحه را بچرخانید  و از نمایش تک صفحه و یا دوصفحه‌ای استفاده نمایید. بسیاری از امکانات کامی در صورتی برایتان فعال خواهد شد که از نسخه پولی آن استفاده کنید ولی همچنان می‌توانید از نسخه پایه آن به صورت رایگان استفاده نمایید.

  • Lucidchart Diagrams | ساختن دیاگرام

نمودارها، گراف‌ها و نقشه‌های ذهنی وسائل دیداری فوق‌العاده‌ای هستند. اگر به ابزاری بصری برای ساختن نمودارها و نقشه‌های ذهنی احتیاج دارید Lucidchart Diagrams را امتحان کنید. تنها کافیست شکل‌های هندسی و نگه‌ دارنده‌ها را از سمت چپ گرفته و روی بوم سمت راست باندازید. متصل کننده‌ها را می‌توانید از گوشه شیء کشیده و سپس شکلی را که می‌خواهید انتخاب نمایید. می‌توانید پروژه خود را به صورت ایمیج و یا فایل PDF دانلود کنید، می‌توانید درصد مشخص کنید، و از یک تم با رنگ برای نمودارهایتان استفاده کنید. شما با استفاده از نرم‌افزار پایه قادر خواهید بود سه سند درست کنید و یا با پرداخت پول به صورت نامحدود نمودار بسازید و از سایر ویژگی‌های این نرم‌افزار نیز استفاده کنید.

  • Gliffy

گزینه دیگر برای ساختن فایل های دیداری گلیفی می‌باشد. در این نرم‌افزار می‌توانید شکل‌های هندسی را از کتابخانه آن کشیده و روی بوم آن بیاندازید. با کلیک روی گزینه ابزارهای اتصال می‌توانید این اشکال را به هم متصل کنید و هر شکلی را که می‌خواهید انتخاب کرده و درونش را متن قرار دهید. شما قادر خواهید بود رنگ‌ها، فونت‌ها، سایه‌ها و همچنین نقاط اتصال را تنظیم نمایید. گلیفی همچنین به شما اجازه می‌دهد عکس‌ها را از دسکتاپ خود روی بوم طراحی انداخته و از آن در فایل خود استفاده نمایید که ویژگی قابل قبولی است. به وسیله این نرم‌افزار شما قادر خواهید بود انواع نمودار، نقشه، خطوط سوئیم، نمودار ون و نقشه‌های ذهنی را به راحتی ایجاد نمایید.

وقتی کارتان به پایان رسید می‌توانید فایلی را که طراحی کرده‌اید به صورت JPG و یا PNG و یا فایل گلیفی ذخیره نمایید. این نرم‌افزار شامل نکته‌ها و یک راهنمای کارآمد برای کمک به استفاده‌کنندگان نیز می‌باشد. اگرچه گلیفی نرم افزاری بسیار حسی بوده و به راحتی خواهید توانست با آن ارتباط برقرار کنید.

  • Note Board | نرم افزاری برای نوشتن

نوت بورد نرم‌افزاری بصری و فوق العاده برای نوشته‌ها و یادآورها می‌باشد. این ابزار آفلاین از مفهوم Sticky Note است استفاده می‌کند با این تفاوت که دارای بورد‌هایی می‌باشد که می‌توانید آنها را به دلخواه تغییر دهید. شما قادر خواهید بود از پنج بورد مختلف استفاده نمایید. که هرکدام از آنها تصویر پس زمینه مخصوص به خود را دارند که برای جدا نمودن نوشته‌های کاری از نوشته‌های شخصی و یا پروژه‌های مختلف مفید خواهد بود. نوشته‌های شما می‌تواند شامل پس زمینه، نقاشی، عکس‌ها به همرا استایل های فونت و فرمت ‌های مختلف باشند و هرکدام می‌توانند یک تاریخ سر رسید به همراه یک یادآور برای ایجاد لیست وظایفی ساده داشته باشند.

کروم

با یک نام کاربری رایگان شما قادر خواهید بود بوردها و نوشته‌های خود را در پلتفرم‌های مختلف هماهنگ سازی کنید. این نرم‌افزار روی اندروید و ios و همچنین تحت وب در دسترس خواهد بود.

  • Memo Notepad

نوت پد ممو نرم‌افزاری پایه‌ای اما موثر برای یادداشت برداری می‌باشد، با ظاهری که تداعی کننده نوشتن روی میز و کاغذ است، این نرم‌افزار شلوغی نرم افزارهای معمول برای نوشتن را ندارد و بدون اینکه شما را درگیر استفاده از ابزارهای مختلف کند اجازه می‌دهد یادداشت برداری نمایید.

کروم

بعلاوه شما قادر خواهید بود نوشته‌هایتان را به آسانی ایجاد، به اشتراک گذاشته، حذف و یا جست و جو نمایید.

  • Nimbus Notes

نیمبوس یکی دیگر از نرم‌افزارهای یادداشت برداری کروم با ظاهری ساده و قابل قبول می‌باشد. این ابزار آفلاین به شما اجازه می‌دهد نوشته‌هایتان را از هرکجا دریافت، مرتب نمایید. فرمت‌های فونت پایه شامل بولد، ایتالیک و.. در دسترس هستند. همچنین شما قادر خواهید بود در نوشته‌تان لینک قرار داده و یا لینکی به نوشته‌تان ایجاد کنید.

کروم

نیمبوس روی اندروید، ios و دستگاه‌های ویندوز قابل استفاده می‌باشد بنابراین شما قادر خواهید بود نوشته‌هایتان را همه‌ جا با خود همراه داشته باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402