معرفی بهترین اپلیکیشن های ادیت تصویر در اندروید ( قسمت دوم )

اپلیکیشن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکشن های ادیت تصویر کاربردهای فراوانی برای کاربران دارند. سادگی و راحت بودن کار با آنها باعث شده است ، کاربران تمایل زیادی به استفاده از آنها داشته باشند. ولی تعداد اپلیکیشن های ادیت تصویر کم نیستند و انتخاب بهترین اپلیکیشن های ادیت تصویر همیشه کارساده ای نیست. البته افرادی پیش از ما این اپلیکیشن ها را بررسی کرده و بهترین های آنها را انتخاب کرده اند.

 

اپلیکیشن Cupslice Photo Editor 

اپلیکیشن

این اپلیکیشن یکی از اپ های رایگان گوگل پلی است. Cupslice  یکی دیگر از برنامه های ویرایشگر عکس است که به شدت بر روی مواردی همچون استفاده از فیلترها تمرکز دارد. در بالای قسمت فیلترهای برنامه  برچسب هایی زده و آنها را به روز کرده است. توسعه دهندگان این برنامه سعی می کنند تا با آخرین روند تغییرات به روز باشند. بنابراین برچسب های شما معمولا به روز می شوند. فیلترها را نیز می توانید سفارشی کنید تا تغییراتی را که می خواهید انجام دهید. همچنین برخی از ابزارهای ویرایش عکس از قبیل تنظیمات، فریم گذاری، رنگ و تنظیم میزان اشباع، سیاه و سفید، کلاژ و تنظیمات روشنایی و کنتراست در این برنامه وجود دارد. این برنامه یکی از ساده ترین نرم افزارهای ویرایشگر عکس است، اما یکی از معدود برنامه هایی است که کاملا رایگان است. این برنامه فوق العاده آسان و ساده است . یک برنامه خوب و ساده است که به نیازهای اکثر مردم پاسخگو است . Cupslice   نرم افزاری بسیار ساده است و ابزارهای زیادی دارد.

اپلیکیشن

Cupslice یکی از پرطرفدار ترین برنامه های عکاسی در رسانه های اجتماعی است. تنها با لمس کردن عکس ها با نوک انگشتان خود می توانید خیلی کارها انجام دهید.  پردازش عکس قوی دارد و  عکس شما را به صورت خیره کننده ای زیبا  می کند.

Cupslice   دارای هزاران برچسب اصلی و فوق العاده با کیفیت است که بر اساس آخرین موضوعات مورد علاقه در اینترنت تهیه شده است.

Cupslice  می داند عکس های مختلف نیاز به فیلتر های مختلف دارند، بنابراین  مجموعه ای چشمگیر از فیلتر عکس ارائه می دهد. دارای گزینه های قدرتمند فیلتر می باشد. علاوه بر این، اکثر فیلترها بسیار قابل تنظیم هستند. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش سریع عکس ، پردازش سریع آن اشاره کرد . هم چنین  بیش از 400 برچسب دارد . امکان  تایپوگرافی نقل قول ها وجود دارد. امکان اضافه کردن کلمات کلیدی، عبارات و یا هشتگهای موضوعی در آن وجود  دارد .  بیش از 50 ویرایش پیشرفته عکس با ویرایشگرهای خوب دارد. دارای  فریم های متنوع است. امکان برش عکس دارد. پیش نمایش زنده از تمام خروجی ها را ارائه می دهد. دارای  تنظیم سیاه و سفید ، تنظیم روشنایی و کنتراست،  تنظیم رنگ / اشباع،  تنظیم تعادل رنگ ، ویرایشگر عکس ساده، امکان آپلود عکس با ارایه مشخصات عمومی، امکان آپلود عکس در فیس بوک، توییتر،  Pinterest، لاین  واتس اپ، و غیره را دارد. امکان ایجاد اثر کلاژ ، چرخش عکس، ذخیره عکس در گالری را دارد.

با اندروید 4.0  و بالاتر کار می کند.  در 9 آوریل 2017  به روز شده است . بیش از 500 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده است.  نسخه فعلی آن 2.1.9  است .

 

اپلیکیشن

بیشتر بخوانید


9 اپلیکیشن که گوشی اندرویدی شما را هوشمندتر می‌ کنند

اپلیکیشن Fotor Photo Editor

اپلیکیشن

این اپلیکیشن در گوگل پلی رایگان است. اپلیکیشن Fotor   جزو اپلیکیشن های ادیت عکس است که در وبلاگ های بسیاری معرفی شده است. خیلی کاربران هستند که این اپلکیشن یعنی Fotor را به عنوان یک گزینه خوب برای خود انتخاب می کنند.ابزارهای ویرایش واقعی بسیار خوبی  دراد و می تواند قابلیت های خوب خود را در عکس ها به نمایش بگذاردو با یک ضربه به راحتی می توانید با آن کار کنید.  برخی از ابزارهای آن عبارتند از: برش، چرخش، روشنایی، کنتراست، اشباع، تغییرات روی عکس ، رنگ آمیزی، سایه زدن، برجسته کردن، تغییر درجه حرارت، تغییر رنگ، تغییرات  RGB، و  خیلی تغییرات واصلاحات دیگر .  بیش از 100 فیلتر برای شما دارد که می توانید انتخاب کنید. کارهایی را انجام می دهد که برنامه های گران قیمت انجام می دهند.

Fotor mobile یکی از ابزارهای محبوب برای تمامی عکاسان جهان است. در حال حاضر اجازه می دهد میلیون ها عکاس از سراسر جهان از آن استفاده کنند و به آن متصل شده و حتی عکس های خود را به اشتراک بگذارند.

این برنامه یک دوربین پیشرفته دارد که شش حالت عکسبرداری با ویژگی هایی مانند Grid، Button Big، Burst، Timer، Stabilizer و Square.  را به کاربر می دهد. ویرایشگر عکس دارد که می تواند میزان فوکوس ، عمق میدان و غیره را تغییر بدهد. می توان با آن مقیاس ها را تغییر داد. بهبود  عملکرد دارد و می تواند تنظیمات سریعی را ایجاد کند.

اپلیکیشن

جلوه های ویژه دارد و می تواند قسمت هایی از عکس را پر نور را کم نور کند.  امکان تغییر اشباع، روشنایی و کنتراست را فراهم می کند.

 طیف گسترده ای از اثرات نورانی را دارد و می تواند فیلترهای مختلفی به تصویر بدهد. تا 10 قابلیت ویرایش کاملا قابل تنظیم دارد و  اجازه می دهد تا شما را به تمام اشکال ویرایشی را تنها با لمس کردن ایجاد کنید.

امکان  بازسازی و ترکیب تصویر و چرخش عکس را دارد .  برچسب ها، فریم ها، فیلتر ها و فونت ها به صورت هفتگی به روز رسانی جدید می شوند. امکان کلاژ عکس وجود دارد.  کلاژ عکس کلاسیک با استفاده از  9 عکس وجود دارد.  قالب های بسیار جذاب و متنوع دارد که می توانید آن را انتخاب کنید. حتی می توانید  قالب ها، پس زمینه، فاصله و … را خودتان سفارشی کنید.

در قسمت رویدادهای عکس های هفتگی می توانید با موضوعات مختلف،و عکس های مختلف آشنا شده و از عکاسان ماهر ایده بگیرید.  در بخش Inspire شما می توانید از تمام کارهای عکاسی شگفت انگیز لذت ببرید و حتی عکس هایی را که دوست دارید را جمع آوری کنید و کارهای عکاسان را دنبال کنید.

 این برنامه اکنون به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، کره ای، تایلندی، ویتنامی، ترکی، اندونزیایی پشتیبانی می شود و به طور فعال با این زبان ها کار می کند.

آخرین به روز رسانی برنامه 30 ژانویه  2017  بوده است. بیش از 10 میلیون بار در پلی استور دانلود شده است.

 

اپلیکیشن

 

اپلیکیشن LightX Photo Editor

اپلیکیشن

در د نسخه رایگان و غیر رایگان با قیمت  0.99  دلار به فروش می رسد. اپلیکیشن LightX   یکی از برنامه های ویرایشگر خوب است . این برنامه ابتدا موفقیت خوبی در IOS   به دست آورد و حالا در اندروید نیز قابل دانلود است.  چند ویژگی جالب توجه در آن وجود دارد. این برنامه  ابزار تغییر پس زمینه، جلوه های رنگ مختلف، و طیف وسیعی از ابزارهای کشویی مانند تعادل رنگ، سطوح و منحنی دارد. شما حتی می توانید عکس های خود را با این اپلیکیشن در هم ادغام کنید. همچنین ویژگی های تاری و روشنایی، کلاژ عکس، دستکاری شکل ها و برچسب ها در آن وجود دارد. هنوز نسخه بتا آن موجود است و این بدان معنی است که برنامه هنوز اشکالاتی  دارد. LightX   برنامه ویرایشگر عکس با پرداخت درون برنامه ای است که البته در سیستم عامل آیفون در بیش از 100 کشور دانلود شده است و اکنون در اندروید هم در دسترس است.

اپلیکیشن

LightX    یک ویرایشگر تصویر رایگان برای ایجاد کلاژ عکس، اضافه کردن فریم به عکس ، اضافه کردن برچسب ها، برش و تعویض پس زمینه عکس، تنظیم تاری عکس، ایجاد کارتون و کاریکاتور ، ایجاد احساسات شیرین و ایجاد عکس پرتره، تغییر رنگ مو، اضافه کردن جلوه های ویژه و تغییرات رنگ، ادغام عکس ها و … بسیاری از ابزارهای دیگر در آن وجود دارد.

شما می توانید عکس ها را با استفاده از ابزارهای پیشرفته عکس ویرایش کنید مانند مخلوط کردن رنگ، منحنی ها، سطوح و … . شما می توانید روشنایی، کنتراست، نوردهی، رنگ، اشباع، سایه ها و نکات برجسته تصاویر را ویرایش کنید. شما می توانید آرایه ای از فیلتر عکس مانند Vintage، Retro، Drama، Glow، B & W، Grunge و بسیاری از فیلترهای عکس دیگر را به عکس خود اعمال کنید.

می توانید بک گراند را تغییر بدهید و یا عکس جدیدی از طبیعت در بک گراند بگذارید. از ابزار Lasso برای تشخیص مناطق مشابه و تغییر پس زمینه عکس استفاده کنید.  شما می توانید برش هایی بر روی  پس زمینه عکس اضافه کنید و محتوای جدید ایجاد کنید.

می توانید جلوه های رنگی، نور و خاکستری را به قسمت های مختلف عکس ها اعمال کنید.  ابزار هوشمند لسو به طور خودکار قسمت های مختلف با رنگ مشابه را انتخاب می کند و می تواند تغییراتی را در آن ایجاد کند. امکان  ادغام عکس ها در این برنامه وجود دارد.  عکس را برای ایجاد جلوه های ویژه با سایر عکس ها  ترکیب کنید.  ادغام عکس ها با استفاده از حالت های مختلف ترکیب مانند مخلوط کردن ،  ترکیب نور دادن و … قابل انجام است.  ابزار ویرایش حرفه ای عکس در این برنامه واقعا حرفه ای است.

می توانید  عکس های Selfie و Portrait خود را با این برنامه ویرایش کنید.  حالت اتوماتیک و دستی برای ویرایش تصاویر وجود دارد. محدوده فیلتر خودکار وجود دارد. می توانید با این برنامه از چهره خود از لکه ها و  جوش ها  را حذف کنید. می توانید  رنگ مو خود را تغییر دهید.  دندان هایتان را سفید کنید. پس زمینه تاریک عکس های پرتره خود را تغییر دهید و عکس خود را با طیف وسیعی از فیلترهای عکس اصلاح کنید.  انتخاب و اعمال فیلتر های مختلف عکس مانند Vintage، Retro، سیاه و سفید، گرانج، درام، فیلتر های آنالوگ و جلوه های Glow همه در این برنامه موجود است.  محدوده ای از فیلتر های هنری برای گرفتن سایه های مختلف خاکستری، رنگ سایه و جلوه های عکس رنگی نیز  در آن وجود دارد. این برنامه  ابزار پیشرفته تبدیل عکس است. می تواند در عکس برش، چرخش و تغییر اندازه ایجاد کند. این برنماه یک ویرایشگر استاندارد عکاسی است.

امکان دستکاری تصاویر در برنامه وجود دارد. استفاده از ابزار تصحیح برای شکل دادن به ویژگی های مختلف وجود دارد.  استفاده از ابزار تغییر شکل برای گرفتن کارتون و تهیه کاریکاتور مختلف وجود دارد.

امکان تهیه کلاژ وجود دارد.  ایجاد کلاژ عکس با ترکیب چندین تصویر از طیف گسترده ای از الگوهای کلاژ و طرح بندی های مختلف وجود دارد.  شما می توانید کولاژ خود را تغییر دهید، رنگ پس زمینه و ضخامت خطوط مرزی کولاژ خود را تغییر دهید.

این برنامه دارای قاب های متنوعی است.  عکس های خود را در طیف وسیعی از فریم های عکس مانند گرانج، تولد، رنگ، فریم های عکس و عتیقه قرار دهید.

امکان اضافه کردن برچسب های عکس های متعدد در برنامه وجود دارد. مانند برچسب عشق ، برچسب های عکس های کمیک، برچسب های متن، برچسب های تولد و بسیاری دیگر را به تصاویر را می توانید اضافه کنید. می توانید  رنگ و شفافیت برچسب های خود را تغییر دهید.

در این برنامه می توانید  از گزینه های مختلف قلم مو استفاده کنید.  رنگ، ضخامت و اندازه قلم مو رنگ آمیزی خود را تغییر دهید و رویعکس نقاشی بکشید. می توانید  متن در عکس وارد کنید . متن های مختلف را در تصاویر خود اضافه کنید . گزینه ای برای تغییر ضخامت، رنگ، فونت، روشنایی و تیرگی متن اضافه شده وجود دارد. با دانلود LightX در اندروید به راحتی می توانید یک ویرایشگر تصویر همه کاره برای عکاسی آسان، سریع و سرگرم کننده داشته باشید. آخرین به روز رسانی اش مربوط به 21   ژانویه  2017 بوده است .  تاکنون بیش از 100 هزار بار در پلی استور دانلود شده است. نیاز به اندروید 4.0.3   و بالاتر دارد.

اپلیکیشن

قسمت اول

قسمت سوم

قسمت چهارم

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402