همه چیزهایی که برای بازی کردن Destiny 2 باید دانست

Destiny 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

Destiny 2 را باید محبوب ترین بازی این روزهای دنیای گیم دانست. یک بازی اول شخص شوتر MMO (بازی گسترده مولتی پلیر آنلاین) که سبکی هیبریدی دارد و امکان انجام آن تنها به صورت آنلاین فراهم است. سازنده ی Destiny 2 کمپانی Bungie و منتشر کننده ی آن Activision می باشد. نسخه ی نهایی آن چند روز پیش برای دو پلتفرم PlayStation 4، Xbox One منتشر شد و نسخه ی PC آن هم یک ماه و نیم دیگر در روز دوم آبان عرضه می شود. انتشار Destiny 2 روی دو کنسول عمده ی بازی سیلی از گیمرها را به سمت این بازی کشانده است. در این میان برخی استاد Destiny 2 هستند و اطلاعات زیادی در مورد آن دارند. اما گستردگی و پیشرفتگی بازی برای کسانی که تازه می خواهند آن را شروع کنند و هیچ چیز درباره ی آن نمی دانند کمی مشکل ساز است. Destiny 2 نخستین بازی کمپانی Destiny 2 روی پلتفرم PC پس از یک دهه است و کسی انتظار ندارد چنین پدیده ای مانند Halo یا Marathon ساده باشد و بدون پیش زمینه بتوان سراغ آن رفت.
اصل Destiny 2 عبارت است از نبرد با موجودات دیگر و نابود کردن آن ها که در قالب شوتر اول شخص انجام می شود. این چارچوب در محیط یک بازی نقش آفرینی بی نظیر قرار داده شده و نتیجه ی کار پدیده ای به نام Destiny 2 است. برای وارد شدن به دنیای این بازی و تجربه کردن آن برای نخستین بار باید کمی با دنیای آن آشنا شوید. در غیر این صورت حالت های مختلف بازی، پول های بازی و سیستم های پیشرفت Destiny 2 شما را گیج می کند.

 

Destiny 2

 

نگران رسیدن به مراحل بالا نباشید

ابتدا نگاهی به سیستم مرحله بندی بازی می اندازیم. در صفحه ی بازی فهرستی از امکانات و ابزارهای Destiny 2 دیده می شود که پر از آیکون های کوچک و اعداد مختلف است. به مرور با همه ی این امکانات آشنا می شوید اما در آغاز کار باید بدانید هرچه این اعداد بالاتر باشند بهتر است. نخستین هدف شما به عنوان بازیکن در Destiny 2 رسیدن به مرحله 20 است. برای انجام این کار باید دشمنان را بکشید و ماموریت ها را انجام دهید. روند استانداردی که در بازی های دیگر هم آن را دیده اید.
در آغاز کار حالت کمپین بازی را دنبال کنید و هرجا ماموریت های فرعی دیدید آن ها را انجام دهید. این کار کاملا برای رسیدن به مرحله 20 کافی است و لازم نیست کار خاصی انجام دهید. کمپین Destiny 2 یک دستاورد بزرگ برای سازندگان بازی محسوب می شود و شاهکاری است پر از چشم اندازهای سای فای بی نظیر. روند رسیدن از مرحله ی 1 تا 20 خیلی سریع تر از آنچه فکر کنید به اتمام می رسد.

 

جمع کردن غنیمت مهم ترین چیز است

پس از شروع بازی، در عین شلیک کردن به دشمنان و بالا رفتن از مرحله ها باید تجهیزات مختلفی جمع آوری کنید. هر یک از قطعاتی که به دست می آورید در خود نیروی جادوی فضا دارد که در Destiny 2 به آن نور می گویند. میزان نیروی شما در بازی با یک عدد مشخص می شود که هر چه بالاتر باشد از هر نظر برای شما بهتر است. برای افزایش میزان نیروی خود باید از قوی ترین تجهیزات خود استفاده کنید. از طرف دیگر هرچه میزان نیروی شما بالاتر باشد، سطح غنیمت هایی که جمع می کنید هم بالاتر خواهد بود. پس از شروع بازی به تدریج نیرو و تجهیزات خود را بهبود می بخشید تا به سطح مطلوب می رسید. پس از آن می توانید همه چیز را به سلیقه ی خود تغییر دهید. به انتخاب خود از ضعیف ترین یا قوی ترین سلاح استفاده کنید و از بین زره های خود هر کدام را که دوست دارید بپوشید. جمع آوری غنیمت در Destiny 2 گسترده است و جزییات زیادی دارد. در این میان اشیایی هم وجود دارد که مربوط به افسانه های بومی هستند و ارواح تاریک (Dark Souls) را بیدار می کنند. ویژگی دیگر اشیای بازی پس زمینه ی و تاریخچه ی آن هاست که به داستان Destiny 2 ارتباط دارد.

 

حس خوب شلیک کردن

سیستم های جمع غنیمت و طی کردن در بازی های مختلف اغلب به خاطر تم های تکراری مورد انتقاد قرار می گیرد. راهروهای طولانی که بازیکن را به محلی با دیوارهای آجری می برند و این دیوارها طوری رنگ شده اند که حس بودن در تالار را تداعی کنند و روند تکراری و مصنوعی بازیکنان را خسته می کند. اما Destiny 2 داستان دیگری دارد و مسیر رسیدن به انتهای بازی را برای بازیکن بسیار لذت بخش و جالب توجه می سازد. با هر کلیک دوپامین در مغز بازیکن بیشتر می شود و هیجان و لذت باعث می شود او پلک زدن را از یاد ببرد.

Bungie در Destiny 2 حس تازه ای از تفنگ را به بازیکنان هدیه کرده است. کسانی که نسخه ی PC بتای Destiny 2 را بازی کرده اند تجربه ای نرم، طبیعی و دقیق از کار با تفنگ را داشته اند که برند مخصوص Bungie در Destiny 2 است. زاویه های دید بی نظیر، میدان دید قابل تنظیم، ADS دقیق و کنترل ماهرانه ی موس و کیبورد ترکیبی فوق العاده را پدید آورده اند که فرصت خسته شدن را به بازیکنان نمی دهد. نوعی حرکت و رویارویی با دشمنان، پر شدن دوباره ی ستون سلامتی و چیدمان بازیکنان در کشمکش نبرد همگی ویژگی های پدیده ای منحصر به فرد هستند که هیچ بازی شوتری به پای آن نمی رسد. طراحی جزییات Destiny 2 آنقدر لذت بخش است که می توان بارها و بارها هر ماموریت آن را تکرار کرد؛ انگار هرگز کهنه نمی شود. با این وجود، گیمرهای مختلف سلیقه ها و خصوصیات متفاوتی دارند و اگر نبرد های Destiny 2 با مزاج گیمری سازگار نیست، بهتر است آن را رها کند و سراغ بازی دیگری برود. جمع کردن غنیمت لذت خاص خود را دارد اما دقت کنید که اگر زمان زیادی را به اینکار بگذارنید، صدها ساعت نبرد لذت بخش را از دست خواهید داد.

 

Destiny 2

 

از داستان عقب نمانید

داستان Destiny 2 جنبه های فوق العاده ای دارد که هیچ گیمری دوست ندارد آن ها را از دست بدهد. همه ی چیزی که برای بازی کردن Destiny 2 باید بدانید این است: یک گوی غول آسا در آسمان هست که مردگان را زنده می کند به آن ها دوستان رباتی کوچک می دهد. همه ی مردم این توپ گنده را دوست دارند و یک گونه از موجودات مسلح که هیکلی هستند و دندان های زشتی دارند می خواهند این گوی زیبا را بگیرند و مال خود کنند.

اگر علاقه ی شدیدی به Destiny 2 دارید و از جمله کسانی هستید که می خواهند ته و توی همه چیز را در آورند بهتر است بدانید Destiny  یک مجموعه ی کامل از داستان ساخت جهان و نزاع های بسیار قدیمی دارد که از نسخه ی 1 بازی شروع شده و به تدریج گسترش پیدا کرده است. بخش « شاه دزدیده شده» (The Taken King) آن به تنهایی یک رمان با جزییات کامل و شرح مفصل تاریخ و فرهنگ کندو (hive) است و آنقدر مفصل است که دیگر نمی توان آن را آدم بدهای یک بازی کامپیوتری دانست. اگر  به پس زمینه ی داستانی Destiny   علاقمند هستید بهتر است بدانید که هنوز از آن ترجمه ای به فارسی انجام نشده و برای نسخه انگلیسی می توانید به افسانه های Destiny   مراجعه کنید.

 

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402