راهنمای انجام Leviathan Raid بازی Destiny 2

raid
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نخستین Raid بازی Destiny 2 امروز صبح روی شبکه رفت و خیلی زودتر از آنچه پیش بینی میشد توسط بازیکنان فتح شد. اما این Raid که Leviathan  نام دارد آنقدرها هم ساده نیست. پیش تر انتشار و فتح آن را پوشش دادیم. سری سیاهچاله ی Leviathan Raid مجموعه از از معماها و راه های سخت و چالشی است و در مسیر فتح آن باید چند غول را از میان برداشت. با توجه به دشواری این Raid و طرفداران بی شمار بازی Destiny 2 تصمیم گرفتیم راهنمایی گام به گام از مراحل آن تهیه کنیم تا علاقمندان راحت تر سراغ آن بروند.

فهرست بخش ها

  • روش دسترسی به Raid
  • پیش نیازهای اصلی
  • تجهیزات پیشنهادی
  • راهنمای قسمت های Leviathan Raid
    • بخش 1 : خاکریز
    • بخش 2 : Leviathan Castellum (1)
    • بخش 3 : سازه های پادشاهی
    • بخش 4 : Leviathan Castellum (2)
    • بخش 5 : بستان های عیش
    • بخش 6 : Leviathan Castellum (3)
    • بخش 7: دستکش پولادی
    • بخش 8 : کالوس امپراتور
  • روش دسترسی به Raid

برای دسترسی به این Raid باید وارد صفحه ی اصلی راهنمای بازی شوید و آیکون Leviathan را در گوشه ی سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید. این صفحه را می توانید در شکل زیر مشاهده نمایید. همچنین بهتر است مسیر ماجرایی را باز کنید که Comms نام دارد. این مسیر به صورت رندوم و پس از سپری کردن زمان کافی در نبرد با کابال باز می شود. پس از ورود به این مسیر باید مراحل اصلی و اولیه ی آن را کامل کنید. انجام این کار پیچیده و سخت نیست. پس از کامل کردن این مراحل بخش جدیدی به نام «نابودگر دنیاها» باز می شود. پیش نیاز ورود به بخش نابودگر دنیاها این است که رید Leviathan را به اتمام برسانید. انجام این رید برای بازیکنان بسیار خوب است زیرا در پایان پاداش قابل توجهی دریافت می کنند.

Raid

  • پیش نیازهای اصلی

نخستین پیش نیاز انجام رید لوایاتان همانطور که گفتیم کامل کردن داستانی Comms است. علاوه بر این، پیش از شروع رید لوایاتان  باید لول شما حداقل 270 باشد. البته با لول های پایین تر هم می توان به لوایاتان وارد شد اما توجه داشته باشید که در صورت انجام این کار باعث آسیب دیدن تیم آتش (Fireteam) خود خواهید شد. در آخر توصیه می کنیم که با تیم آتش کامل خود (متشکل از 6 بازیکن واجد شرایط) وارد رید لوایاتان شوید.

  • تجهیزات پیشنهادی

پیشنهاد می کنیم در انجام این ماموریت از تفنگ Skyburner’s Oath (سوگند آسمان سوز) استفاده کنید. این تفنگ گلوله های بزرگ خورشیدی شلیک می کند که نسبت به سلاح های عادی به کابال آسیب بیشتری می زند. گلوله های این تفنگ از زره های فالانکس عبور می کنند. Skyburner’s Oath تفنگی مناسب است که به شما کمک می کند موجی از نیروهای کابال را در مسیر لوایاتان نابود کنید و به پیش بروید.

raid

پیشنهاد دیگر ما Rat King (شاه موش) است. Rat King برای بردن به رید انتخاب عجیبی به نظر می رسد اما خوب است بدانید که در ماموریت سختی مانند رید، Rat King یک دارایی ارزشمند محسوب می شود. دلیلش این است که Rat King به مرور قوی تر می شود و هرچه اعضای تیم آتش شما بیشتر از این اسلحه استفاده کنند قدرت آتش آن برای شما بالا می رود.

raid

  • راهنمای قسمت های Leviathan Raid
  • بخش 1 : خاکریز

پس از وارد شدن به رید بلافاصله شروع به پیشروی کنید تا زمانی که با دشمن رو به رو شوید. این دشمنان در حالت عادی به شما آسیب نمی زنند مگر اینکه تفنگ خود را بالا بگیرید و به آن ها شلیک کنید. پس دو انتخاب دارید. یا از کنار آن ها بگذرید یا با آن ها بجنگید. از سطح شیب دار خاکریز بالا بروید تا به دروازه برسید.

  • بخش 2 : Leviathan Castellum (1)

پس از رسیدن به Castellum نخستین ماموریت برای شما آغاز می شود. در این ماموریت باید بر سر نگه داشتن سه مقر مبارزه کنید. برای این کار تیم شما باید به دو دسته تقسیم شود. دسته ی اول باید از یک نقطه ی مرکزی دفاع کنند و دسته ی دوم باید حرکت کنند و نقاط دیگر را از دشمن بگیرند. توجه داشته باشید که اگر یک کابال بیش از حد به نقطه ی مرکزی نزدیک شود تیم شما شکست می خورد و ماموریت از نو آغاز می شود.

پس از اینکه هر سه مقر را به تصرف خود در آوردید، یک دروازه برای شما باز می شود. وارد این دروازه شوید و مسیر آن را طی کنید. در این مسیر نخستین صندوق های غنیمت رید لوایاتان قرار دارد. غنیمت های آن شامل انگرام اسطوره ای، شِیدر منتخب کالوس و نشان توکنای امپراتور کالوس. شیدر آیتمی است که رنگ و الگوی زره محافظ را تغییر می دهد. در تصویر زیر شیدرهای مختلف و رنگ های آن را می بینید.

raid

raid

  • بخش 3 : سازه های پادشاهی

در بخش بعدی وارد مکانی می شوید که در آن چهار صفحه ی فشار در اطراف و یک صفحه در وسط قرار دارد. در هر  صفحه ی فشار یک گوی قرار دارد. این گوی ها به مدت یک دقیقه حفاظی برای شما ایجاد می کنند که شما را از آسیب های محیط حفظ می نماید. پیش از شروع ماموریت حتما به همراه هم تیمی های خود این حفاظ ها را فعال کنید زیرا اگر بدون این حفاظ ها در این مرحله به سرعت خون خود را از دست می دهد. سپس آماده شوید و برای شروع ماموریت به همراه چهار نفر از هم تیمی های خود روی هر یک از صفحات فشار بایستید.

raid

نحوه ی انجام این ماموریت به این صورت است:  چهار بازیکن باید موضع خود را روی هر یک از صفحات فشار حفظ کنند تا وزن آنان کم کم زنجیر را بالا بکشد و فانوس ها نمایان شوند. برای انجام ماموریت باید فانوس ها را از بین ببرید. اما مطابق انتظار دشمنان سرسختی وارد می شوند و انجام این کار را برای تیم شما بسیار دشوار می سازند. هنگامی که نبرد شدت گرفت مدام محافظ های گوی ها را فعال کنید تا کم تر آسیب ببینید. پس از اینکه همه ی فانوس ها را نابود کردید ماموریت به اتمام می رسد و یک صندوق غنیمت ظاهر می شود. این صندوق حاوی نشان امپراتور کالوس است.

 

  • بخش 4 : Leviathan Castellum (2)

در بخش بعد وارد ماموریتی می شوید که بار دیگر همانند ماموریت نخست باید سه مقر را فتح کرده و از آن ها دفاع کنید. اما این بار مکان در اطراف نقطه ی مرکزی تغییر کرده و یکی نقاط مورد نظر در نواحی اطراف قرار گرفته است. برای انجام این ماموریت مانند گذشته باید از استراتژی تقسیم تیم استفاده کنید. پس از پایان ماموریت غنیمت آن در قالب صندوقچه ای به شما داده می شود که حاوی مکعب تابان (glimmer) است (تصویر آن را در زیر می بینید).

raid

 

  • بخش 5 : بستان های عیش

ماموریت بعدی دشوارتر از قبلی هاست. ابتدا باید دشمنانی را که در مسیر با آن ها رو به رو می شوید نابود کنید و سپس به سمت یک مجسمه ی طلایی بزرگ بروید. دو نفر از بازیکنان تیم باید گوی ها را بردارند و آن ها را با پرتوهای نوری که در اطراف پراکنده شده است شارژ کنند. سپس زیر مجسمه یک راه ورود باز می شود. اعضای تیم باید از آن جا گرده ی گل بردارند. سپس به همراه دیگر هم تیمی های خود به دنبال گل ویژه ای بگردند. این گل را در نواحی اطراف پیدا می کنید. اما مواظب باشید، شش سگ جنگی (Warhounds) در آن حوالی پرسه می زنند و اگر یکی از هم تیمی هایتان را ببینند کارش تمام است. همچنین شما برای رساندن هم تیمی های حامل گرده به گل مخصوص زمان محدودی در اختیار دارید و اگر زمان تمام شود زوزه ی سگ های جنگی ماموریت را با شکست رو به رو می کند و باید کار را از اول آغاز کنید پس از رساندن گرده به گل، بازیکنان بالایی باید گوی های خود را به گل شلیک کنند تا هم تیمی های دیگر از پوشش محافظ گوی برخوردار شوند. دو یا سه بار این کار را انجام دهید تا محافظت لازم برای تیم شما فراهم شود.

پس از ایجاد محافظ، آن بازیکنانی که گرده حمل می کنند باید به سگ های جنگی حمله نمایند. اما دقت داشته باشید که اگر یک سگ جنگی بازیکنی را ببیند، آن بازیکن یک دقیقه وقت دارد تا به دشمن آسیب زده و سپس عقب نشینی کند و به اتاق امن زیر مجسمه برگردد. باید آنقدر فرآیند حمله و عقب نشینی را تکرار کنید تا همه ی سگ های جنگی بمیرند. توجه داشته باشید که برای نابودی شش سگ جنگی تنها سه بار فرصت دارید زیرا پس از سه بار رفتن به اتاق امن، این مکان قفل می شود. پس از کشتن سگ های جنگی و به پایان رساندن ماموریت، یک کلید آبیاری (Irrigation Key) به شما تعلق می گیرد. یک صندوقچه ی غنیمت هم بالای اتاق امن ظاهر می شود که حاوی غنیمت های تصادفی و یک نشان امپراتور کالوس است.

raid

 

  • بخش 6 : Leviathan Castellum (3)

در این بخش ماموریتی مشابه به شما داده می شود. مانند قبل به دو تیم تقسیم شوید و همانطور که شرح دادیم ماموریت را به پایان برسانید. پاداش شما از انجام این ماموریت صندوقچه ی غنیمتی حاوی مکعب های تابان بیشتر است.

  • بخش 7: دستکش پولادی

برای انجام ماموریت این قسمت، باید روی سکوهای گرد بپرید تا دشمنان فراخوانده شوند. سعی کنید به صورت یکنواخت و پایدار آن ها را نابود کنید. رفته رفته سنجه ی زیر هر یک از ستون های اتاق پر می شود. در نهایت دو گوی ایجاد می شود که دو نفر از تیم شما باید آن ها را بردارند. آن ها با این کار به تونل های اطراف انتقال داده می شوند.

این دو بازیکن باید بدوند و از دروازه ها عبور کنند. دور این دروازه های ردیفی حلقه هایی از انرژی وجود دارد. موانع انرژی باعث بسته شدن این دروازه ها می شوند، بنابراین بازیکنانی که در تونل هستند باید به سرعت تشخیص دهند که حلقه ی کدام دروازه قرمز شده است. هم تیمی های این دوبازیکن که در بیرون حضور دارند باید بلافاصله پس از اعلام آن دو نفر به ردیف هایی از مثلث های روشن شده شلیک کنند. هر یک از این مثلث ها مربوط به یک دروازه هستند. اگر این کار را با موفقیت انجام دهید یک دروازه ی جدید برای تیم شما باز می شود و دو بازیکن حاضر در تونل می توانند از آن خارج شوند. این دو بازیکن باید گوی های خود را درون یک فواره ی انرژی بیندازند.

پس انجام این سه کار تیم شما می تواند به مرکز بخش برود، گوی ها را بردارد و از راه تونل ها بدود و در نهایت گوی ها را درون فواره ی انرژی پرتاب کند. ماموریت زمانی به پایان می رسد که همه ی اعضای تیم گوی های خود را به درون فواره انداخته باشند.

  • بخش 8 : امپراتور کالوس

پس از گذر از سومین بخش Castellum، به آخرین مرحله از رید لوایاتان می رسید. در این مرحله شما به سرسرای همایونی امپراتور کالوس می روید. برای شروع جنگ در این تالار کافی است به جامی که امپراتور در دست دارد شلیک کنید. پس از انجام این کار او موجی از دشمنان را به تالار احضار می کند و شما با آن ها می جنگید. در نهایت امپراتور کالوس سه نفر از بازیکنان را به یک بعد بنفش تله پورت می کند. سه بازیکن در این فضا باید با طرحی بجنگند که نمای سر غول آسای امپراتور است. همزمان سه بازیکن دیگر باید در سرسرا از خود دفاع کنند. سپس چهار سایون (Psion) در تالار ظاهر می شوند که بالای سر هر یک از آنان نمادی شناور است. دقت کنید که سه بازیکن حاضر در تالار نباید این سایون ها را بکشند.

نمادهای مذکور در بعد بنفش روی پیشانی امپراتور کالوس ظاهر می شوند. نمادی که هر بازیکن می بیند با دیگری تفاوت دارد. هر بازیکن باید نمادی را که می بیند به هم تیمی های حاضر در تالار اطلاع دهد. سپس بازیکنان حاضر در تالار باید سایونی را که از نماد آن مطلع شده اند نابود نمایند. با انجام این کار کم کم حصار اطراف امپراتور کالوس در بعد بنفش پایین می آید.

سپس امپراتور کالوس در بعد بنقش، دشمنانی جمجمه مانند را احظار می کند. پس از پایان این موج، گوی هایی ظاهر می شود که بازیکنان را از بعد بنفش به تالار برمی گرداند. در این زمان، همه ی بازیکنان باید از سکویی که در تالار می درخشد بالا بروند تا محافظ گوی را دریافت کنند. به کالوس شلیک کنید تا ضد ضربه شود، سپس حرکت کنید و به سراغ سکوی درخشان بعدی بروید و دوباره به کالوس شلیک کنید. مواظب باشید که در معرض حملات این قسمت قرار نگیرید زیرا در یک آن تمام تیم شما را از بین می برد. فرآیند مذکور را تکرار کنید تا کالوس نابود شود.

با از بین بردن کالوس شما رید لوایاتان را فتح کرده اید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402