با تصمیم سیمنتک قدرت محصولات امنیتی نورتن از آزور مایکروسافت می آید

با تصمیم سیمنتک قدرت محصولات امنیتی نورتن از آزور مایکروسافت می آید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سیمنتک (Symantec) بزرگ ترین شرکتی که در حوزه ی امنیت کامپیوترهای شخصی فعالیت می کند. مقر این شرکت در امریکا واقع شده و شناخته شده ترین محصولات آن برای کاربران، آنتی ویروس های سیمنتک هستند. کمپانی مایکروسافت امروز اعلام کرد که شرکت سیمنتک برای محصولات زیرمجموعه ی برند نورتن (Norton) از سرویس آزور استفاده خواهد. آزور پلتفرم ابری متعلق به کمپانی مایکروسافت است که امکان تعامل میان نرم افزارهای مختلف و جابجایی داده را فراهم ساخته است.

سیمنتک

کاربران ایرانی از سال ها پیش با نورتن آشنایی دارند. این برند که ابتدا در غالب آنتی ویروس انتشار پیدا کرد خیلی زود کاربران بسیاری در سرتاسر جهان از جمله ایران جذب کرد. در گذشته با وجود تنوع پایین برندهای امنیت نرم افزار، آنتی ویروس نورتن طرفداران زیادی داشت اما با گذشت سال ها و وارد شدن برندهای جدید آنتی ویروس به رقابت، شماری از کاربران نورتن سراغ آنتی ویروس های دیگر رفتند.

با این وجود، کمپانی سیمنتک، برند نورتن را با قدرت ادامه داد و آن را به مجموعه ی جامعی از نرم افزارها و سرویس های امنیتی مبدل ساخت. آنچه که در ابتدا به صورت سیستم ضد ویروس نورتن در اختیار کاربران قرار گرفته بود، امروز زیرشاخه های مختلفی پیدا کرده که مجموعه ی آن امنیت کامپیوترهای شخصی را از هر لحاظ تامین می کند.

سیمنتک

کمپانی سیمنتک در طی این سالیان تغییر و تحولات فراوانی روی نورتن داده است. این کمپانی طی یک فرآیند کوچ، چندین سرویس ابری جدید ساخت و بیش از 150 قابلیت حیاتی در زمینه ی ایمنی دیجیتالی را روی آزور مایکروسافت برد. از جمله این قابلیت های حیاتی می توان به امتیازبندی اعتبار، تله متری امنیتی و حفاظت در برابر تهدیدات پیشرفته اشاره کرد.

سیمنتک عملکرد نسبتا موفقیت آمیزی در مورد برند نورتن داشت و در حال حاضر بیش از 50 میلیون نفر در جهان از خدمات امنیتی نورتن استفاده می کنند. سیمنتک با روی آوردن به آزور قصد دارد عملکرد سیستم خود را بهتر کند و در عین کاهش هزینه ی عملیاتی به چالاکی و ایمنی سیستم خود بیافزاید.

شیلا جردن (Sheila Jordan) معاون ارشد سیمنتک در مورد استفاده از مایکروسافت آزور در محصولات نورتن می گوید:

تمرکز ما روی کمک به سازمان ها، دولت ها و مردن جهان در زمینه ی امنیت است. هدف ما ایمن ساختن مهم ترین داده ها است. این ابر (آزور) عنصر کلیدی راهبرد شرکت ما است. هدف از این راهبرد سریع تر کردن ورود نوآوری، همگام سازی عملیات ها و در نهایت تامین امنیت مشتریان سیمنتک در عصر دیجیتال است. مایکروسافت برایمان شریک قدرتمندی بوده و به ما کمک کرده تا راهبردهای خود را به خوبی اجرا کنیم. آنچه مایکروسافت برای ما انجام داده بسیار فراتر از تعهدات این شرکت است و تضمین موفقیت ما انجامیده.

سیمنتک

افزون بر این، شرکت سیمنتک در حال همکاری با مایکروسافت است تا دو شرکت با مشارکت یکدیگر نوعی سیستم تجارت الکترونیک را وارد پلتفرم آزور سازند. همکاری های نزدیک این دو شرکت به همین جا ختم نمی شود و آن ها قصد دارند از پلتفرم ابر مایکروسافت (Microsoft Cloud) برای تامین سرویس های آی تی داخلی خود استفاده کنند.

اسکات گاتری (Scott Guthrie) مدیر اجرایی سرویس ابر مایکروسافت می گوید:

سیمنتک و مایکروسافت در مورد امنیت آنلاین تعهد مشترکی دارند. کار کردن با تیم شیلا جردن واقعا عالی و ما قصد داریم به کمک یکدیگر از قدرت سرویس ابر برای مقاصد جاری خود بهره برداری نماییم. حاصل کار ما ثابت کرده که مایکروسافت آزور می تواند یک تنه بزرگ ترین و سخت ترین سرویس های ابری دنیا را اداره کند.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 414 میلیون دلار
    Shang-Chi
    اکران: 03 سپتامبر 2021
  • 321 میلیون دلار
    Free Guy
    اکران: 13 آگوست 2021
  • 314 میلیون دلار
    No Time to Die
    اکران: 08 اکتبر 2021
  • 185 میلیون دلار
    Venom 2
    اکران: 01 اکتبر 2021
  • 76 میلیون دلار
    Candyman
    اکران: 27 آگوست 2021
  • 37 میلیون دلار
    The Addams Family 2
    اکران: 01 اکتبر 2021
  • 14 میلیارد تومان
    دینامیت
    اکران: 10 تیر 1400
  • 2.1 میلیارد تومان
    درخت گردو
    اکران: 10 مهر 1400
  • 1.63 میلیارد تومان
    خورشید
    اکران: 27 آبان 1400
  • 1.45 میلیارد تومان
    هفته‌ای یک بار آدم باش
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 980 میلیون دلار
    تک خال
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 257.43 میلیون تومان
    پیشی میشی
    اکران: 08 مهر 1400
  • 184 میلیون تومان
    خون شد
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 90 میلیون تومان
    لاله
    اکران: 27 اسفند 1399
  • 84 میلیون تومان
    آقای سانسور
    اکران: 26 شهریور 1400
plaza-ads