Вход на сайт казино через рабочее зеркало Вавада . Вы попадете на официальный сайт Vavada casino, где можно регистрироваться.

سیاست جدید یوتیوب برای فیلم‌های نامناسبی که مورد توجه کودکان است

یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید کمپانی گوگل اخیراً در مدیریت برنامه یوتیوب دچار مشکل شده است. بخش عمده مشکلات آن مرتبط با تبلیغات دیده شده در این برنامه است. Adpocalypse معروف که تاثیر به سزایی در کاهش درآمد سازندگان داشته است، موضوع مهمی در این زمینه به حساب می‌آید. اما به نظر می‌رسد گوگل مشکل عمده دیگری را فراموش کرده است: فیلم‌های مزاحمی که به طور خاص کودکان را مورد هدف قرار داده است.

این فیلم‌ها به صورت‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. اما معمولاً شامل شخصیت‌هایی هستند که برای کودکان آشنا است. در نتیجه این فیلم‌ها در نتایج جست‌وجوی کودکان ظاهر می‌شود. برخی از این فیلم‌ها شامل افرادی هستند که در قالب شخصیت‌های معروف کارتونی (مانند مرد عنکبوتی، السا از دسنی فروزن و غیره) لباس پوشیده اند. برخی از این فیلم‌ها، به کودکان نشان می‌دهد که Kinder eggs با اسباب بازی‌های داخلش باز شده است. و برخی دیگر صرفاً بارگذاری مجدد برنامه‌های تلویزیونی هستند.

یوتیوب

شاید بتوان گقت عجیب‌ترین دسته، فیلم‌های «nursery rhyme یا اشعار مربوط به کودکان» باشد. برخی از کانال‌ها فیلم‌های متحرکی را پخش می‌کنند که در پس زمینه آن یک شعر رایج و شناخته شده شنیده می‌شود. برخی از آن‌ها، فیلم‌های متحرک دو بعدی هستند که با هر بارگذاری، شخصیت‌ها / پس زمینه آن تغییر می‌کند و برخی از آن‌ها فقط GTA IV فوت است که به شدت مد شده. تعداد بازدیدکننده‌ها از این فیلم‌ها به صدها هزار نفر و حتی در برخی موارد به میلیون‌ها نفر رسیده است.

 تقریباً نزدیک به یک سال است که این مشکل در فیلم‌های یوتیوب دیده می‌شود. اما پس از گزارش مجله نیویورک تایمز و یک پست در وب لاگ Medium توجه گسترده‌ای را به سمت خود جلب کرد. کمپانی گوگل در شهریور ماه (اوت) اعلام کرد که پیش از این اجازه نمی‌دهد در یوتیوب فیلم‌هایی بارگذاری شود که از «شخصیت‌های مورد علاقه و آشنا خانواده‌ها استفاده نامناسب می‌کنند.» اما در حال حاضر شرکت موارد دیگری را بیشتر مد نظر قرار داده و ظاهراً بررسی این موضوع را به آینده موکول کرده است.

یوتیوب  این ویدئو 2.5 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

جونیپر داونز (Juniper Downs)، مدیر سیاست‌های بوتیوب گفته است: « به برنامه اصلی یوتیوب سیاست جدیدی اضافه خواهد شد که هنگامی که فیلم‌ها علامت گذاری شده باشند، سن کسانی که می‌توانند آن‌ها را ببینند محدود خواهد کرد.» بعد از آن که فیلم‌ها علامت گذاری شوند، فردی که فیلم را می‌بیند، می‌تواند تشخیص دهد که آیا در تناقض با سیاست جدید یوتیوب هست یا خیر. اگر تناقض داشته باشد، مشاهده آن به لحاظ سن کاربران دارای محدودیت است. بدین ترتیب این فیلم در فهرست ویدئوهای برنامه یوتیوب کودکان (YouTube Kids) مشاهده نخواهد شد. همچنین امکان تبلیغ کردن آن نیز غیر فعال می‌شود.

البته این سیاست جدید لزوماً مانع از این نمی‌شود که کودکان این فیلم‌ها را در وب سایت یوتیوب یا برنامه معمول آن مشاهده نکنند. اگر چه یوتیوب امیدوار است با متوقف کردن کسب درآمد تبلیغاتی از این فیلم‌های بد، سازندگان آن‌ها را مانع از تولید فیلم‌های بیشتر نماید. البته فیلم‌هایی که اکنون با این محتوا در یوتیوب هستند، همچنان باقی خواهند ماند.البته به گفته داونز این سیاست محدودیت سنی جدید هنوز در دسترس نیست و ما مطمئن نیستیم که به چه صورت کار می‌کند و تا چه اندازه موثر است.

یوتیوب از الگوریتم‌ها و یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا تعیین نماید چه ویدئوهایی در نتایج جست‌وجو نمایش داده شود. این در واقع یکی از عللی است که این فیلم‌های غیر معمول در یوتیوب موجود هستند. این فیلم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در نتایج جست و جو نشان داده شوند. همچنین ویجت فیلم‌های پیشنهادی را برای بازدید بیشتر نشان می‌دهد که برخی از این بازدید کنندگان کودکان هستند. برنامه یوتیوب کودکان همچنین دارای یک سطج فیلتر اضافه هست تا اطمینان حاصل کند فیلم‌های فهرست شده دوستانه و خانوادگی هستند. اما اکنون یوتیوب اعلام کرده است که این سیستم 100 درصد و همواره به درستی کار نمی‌کند.

در حالی که احتمالاً این سیاست جدید تاثیر چندانی در این کانال‌ها نخواهد داشت، یوتیوب در تلاش است تا به فیلم‌ها اجازه دهد از شخصیت‌های فیلم‌های دیگر (البته با در نظر گرفتن حق تکثیر یا کپی رایت) نیز استفاده کنند. البته همچنان اطمینان حاصل کند که کودکان به این نوع فیلم‌ها دسترسی ندارند. ما امیدوار هستیم که به زودی تاثیر این تغییرات را در برنامه یوتیوب ببینیم.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402