فید جست و جو (Explore Feed) در فیس بوک چیست و چه اهمیتی دارد؟

فید جست و جو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همه شما با بخش فید فیس بوک (Facebook Feed) آشنا هستید. در این قسمت شما می‌توانید پست‌هایی که از دوستانتان ارسال می‌شود، مشاهده کنید. همچنین پست‌هایی که در صفحات لایک شده توسط شما گذاشته می‌شود، در فید فیس بوک مشاهده می‌شود. اما اخیراً یک فید جدید توسط این غول رسانه اجتماعی معرفی شده است که نام آن فید جست و جو (Explorer Feed) است. شما با استفاده از این فید می‌توانید ببنید افراد مشهور در فیس بوک چه کارهایی انجام می‌دهند و چه پست‌هایی می‌گذارند.

فید جست و جوی فیس بوک چیست؟

فید جستجو بخشی در فیس بوک است که پست‌های پر طرفدار از کل این رسانه اجتماعی در آن گردآوری می‌شود. این پست‌ها شامل متن‌ها، مقالات، فیلم‌ها و صفحه کاربرانی است که شما آن‌ها را دنبال (فالو) نمی‌کنید.

البته تمامی کاربران در فید جست و جو بخش‌های یکسان و مشابهی را مشاهده نخواهند کرد. فید جست و جو پست‌هایی را به هر کاربر نشان  می‌دهد که محتوای آن مشابه مواردی باشد که وی یا دوستانش لایک کرده‌اند. هنگامی که فیس بوک در برخی از کشورها آزمایشی انجام داد تا تمام محتوای فید کاربر را به فید جست و جو منتقل کند، نتیجه این آزمایش چندان خوب نبود. به گونه‌ای که برندهایی در کامبوج، سریلانکا، اسلواکی، بولیوی، صربستان و گواتمالا دریافتند که مراجعه به فیس بوک از 60 تا 80 درصد کاهش یافته است.

فیس بوک می‌گوید این فقط یک آزمایش است و «کمپانی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار عمومی آن ندارد.» در نتیجه ما نمی‌دانیم که در آینده نزدیک، فیس بوک تغییرات بیشتری خواهد داشت یا خیر.

فید جست و جو در فیس بوک کجا قرار دارد؟

فیس بوک

اگر با استفاده از مرورگر وب وارد فیس بوک می‌شوید، منوی جست و جوی بسته‌ای که در نوار کناری سمت چپ قرار دارد، باز کنید. به پایین فهرست باز شده بروید و می‌توانید آیکون فید جست و جو را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید. اکنون می‌توانید فید جست و جو را مشاهده کنید. اگر با استفاده از گوشی خود وارد فیس بوک می‌شوید، روی دکمه منوی همبرگر کلیک کنید و در بخش Explore روی گزینه «بیشتر یا More» ضربه بزنید. به پایین صفحه بروید و روی فید جست و جو کلیک کنید تا این فید جدید فیس بوک را مشاهده کنید. همچنین شما همواره می‌توانید صفحه فید جست و جو را به روز رسانی کنید تا محتوای جدید ببینید. البته ممکن است آیکون آن برای کسانی که با هدف این گزینه آشنا نیستند، ملموس نباشد.

قطعاً یکی از اهداف اصلی فیس بوک، افزایش زمانی است که کاربران در این پلتفرم سپری می‌کنند و متعاقباً فیس بوک می‌تواند تبلیغات بیشتری میان محتواهای نمایشی قرار دهد. البته در حال حاضر این فید شامل بخش تبلیغات و آگهی ها نیست.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402