کدامیک از گوشی های برتر 2017 به استایل شما می خورد؟

گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بعضی ها دنبال یک برند خاص هستند، برخی دنبال پیشرفته ترین موبایل اند، بعضی ها همین که کارشان راه بیفتد کافی است، بعضی دیگر دنبال گوشی پیشرفته با قیمت مناسب هستند، عده ای به دوربین گوشی اهمیت می دهند، عده ای دیگر دنبال بازی کردن با موبایل هستند…

هرکس استایل خاص خودش را دارد. استایلی که از شخصیت، روحیات و علاقمندی آدم سرچشمه می گیرد و در هر کس متفاوت از دیگری است. وقتی پای انتخاب می رسد همیشه به درون خود رجوع می کنیم تا ببینیم چه طور آدمی هستیم و بعد به گزینه ها نگاه می کنم تا هرکدام به آنچه دیده ایم شبیه تر بود همان را انتخاب کنیم.

اما تا به حال توجه کرده اید وقتی نوبت به انتخاب تلفن همراه می رسد، این سیستم به خوبی کار نمی کند؟ خودمان را می شناسیم، گوشی ها هم در ویترین جلوی چشممان هستند اما نمی دانیم کدام را انتخاب کنیم. آیا می دانید دلیل این مشکل چیست؟

گوشی

تولید کنندگان تلفن های هوشمند در تبلیغات برای محصولات خود تنها به مزایای تلفن های همراه جدید خود اشاره می کنند. آگهی های موبایل و به طور کلی همه کالاهای فناوری، بسیار کلی نگر است. شرکت های فناوری در تبلیغات خود نه حرفی از استایل می زنند و نه به سلیقه های مشخص اشاره می کنند. زیرا نمی خواهند محصول خود را به یک قشر مشخص محدود کنند. آن ها می خواهند هرکس با هر سلیقه ای پیش خود فکر کند، این تلفن هوشمند مناسب من است.

حالا که وضع به این ترتیب است، چطور باید تلفن همراه مناسب خود را انتخاب کنیم؟  در ادامه با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنیم.

دنیا در سال 2017 شاهد ورود تلفن های هوشمند تحسین برانگیزی بود. گوشی هایی با قابلیت فوق العاده و قیمت های بالا. البته این قیمت ها برای کسانی که از قابلیت های دستگاه استفاده ی مشخصی دارند قابل توجیه است. بیایید به برترین تلفن های هوشمند 2017 نگاهی بیندازیم و ببینیم کدام به استایل شما می خورد.

 

 

Razer     مناسب برای بازی دوستان

گوشی

تلفن هوشمند Razer نقطه ی درخشانی در عرصه ی فناوری های ارتباطی است. یک گوشی فوق العاده که ساخت آن توسط شرکتی که تا به حال هیچ موبایلی تولید نکرده مانند معجزه است. کاربرد این گوشی برای گیمرها مشخص است اما Razer صرفا تلفنی برای بازی کردن نیست.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در هر زمینه ی دنبال بهترین هستند، حتما برای خرید تلفن هوشمند، Razer را در بین انتخاب های خود بگنجانید. این دستگاه با پردازنده ی قدرتمند اسنپ دراگون 835، رم 8 گیگابایتی، ورودی کارت حافظه، پخش صدای Dolby Atmos، نمایشگر OLED اچ دی با نرخ بازیابی 120 هرتز بی شک یکی از بهترین هاست.

تلفن هوشمند Razer برای تولید محتوا چندان مناسب نیست. اگر از جمله کسانی هستید که زیاد عکس می گیرند یا صدا ضبط می کنند بهتر است سراغ گزینه های دیگر بروید.

 

موتورولا، Moto Z2 Force     مناسب برای تازه کارها

گوشی

گوشی Moto Z2 Force شرکت موتورلا را دست هرکسی نخواهید دید. این تلفن هوشمند توانایی های بالایی دارد و قیمت آن هم آنقدر بالاست که هرکسی سراغش نمی رود.

Moto Z2 Force دارای پردازنده ی اسنپ دراگون 835 و 6 گیگابایت رم است. در واقع، داشتن سخت افزار درجه یک، بزرگ ترین نقطه ی قوت این گوشی به حساب می آید. می توانید مطمئن باشید که نمایشگر Moto Z2 Force نه خط می افتد نه در اثر ضربه ترک می خورد. اگر محیط کار شما برای تلفن های همراه حساس امروزی نامناسب است، Moto Z2 Force انتخاب خوبی برای شماست.

این تلفن هوشمند مناسب کسانی است که برای اولین بار سراغ گوشی های پیشرفته می روند. مزایای Moto Z2 Force این ها هستند: صدای بهبود یافته، زوم قدرتمند، کنترل های بازی، پروژکتور، دوربین 360 درجه، باتری قدتمند و غیره.

 

Axon M , ZTE    تلفن هوشمندی چندکاره

گوشی

Axon M ساخت شرکت ZTE از جمله تلفن های همراه خاص محسوب می شود. شرکت ZTE برای نمایش قدرت خود Axon M را ساخته و این یعنی با یک تلفن هوشمند درجه یک طرف هستیم. Axon M یک تلفن همراه دو صفحه ای است، اما یک تلفن هوشمند دو صفحه بسیار زیبا و چشم نواز.

اما زیبایی و طراحی عالی تنها حسن Axon M نیست. این دستگاه با پردازنده ی اسنپ دراگون 821، رم 4 گیگابایتی و نمایشگرهای با کیفیت در ردیف موبایل های درجه یک جای می گیرد. با این حال، بزرگ ترین نقطه ی قوت Axon M چندکاره بودن آن است.

می توانید در یک صفحه، با گوگل کروم اینترنت را جستجو کنید و اخبار را بخوانید و همزمان، در صفحه ی دیگر به وسیله ی تلگرام با دیگران در ارتباط باشید. شرکت ZTE این گوشی را طوری طراحی کرده که قادر است به خوبی کارهای مختلف را با هم انجام دهد. می توانید همزمان ویدئو دانلود کنید و آن را برای بعد ذخیره کنید و عین حال جی میل خود را باز کنید و به مسائل شغلی خود بپردازید.

 

 

گوگل، Pixel 2 XL     مناسب برای علاقمندان به عکاسی

گوشی

تنها تلفن هوشمندی که در سال 2017 توانست در زمینه ی عکس بالای دست Pixel 2 XL بیاید، پرچمدار جدید اپل بود. اگر با شنیدن این جمله به فکر رفتن به سراغ آیفون جدید افتاده اید، بهتر است یادآوری کنیم که تفاوت اعداد نوشته شده روی برچسب قیمت این دو گوشی بسیار زیاد است.

شرکت گوگل با هیاهوی فراوان به جمع تولید کنندگان تلفن همراه پیوست و انصافا گوشی های پیکسل ارزش این همه هیاهو را داشتند. Pixel 2 XL را می توان برترین مدل در میان تلفن های هوشمند گوگل دانست.

Pixel 2 XL با چیپ ست اسنپ دراگون 835 و 4 گیگابایت رم تلفن همراه قدرتمندی است. نداشتن دوربین پشتی دوگانه نباید شما را فریب دهد. وجود دوربین دوگانه تعیین کننده ی برتری یک گوشی در زمینه ی عکاسی نیست، بلکه ساختار دوربین تعیین کننده است.

Pixel 2 XL سنسورهایی دارد که کافی است در زمان مناسب روی دکمه ی عکس گرفتن بزنید تا بهترین عکس ها را به شما بدهد. این گوشی به هوش مصنوعی مجهز است و شرکت گوگل هنر نرم افزاری خود را روی آن پیاده کرده است. دوربین Pixel 2 XL هم از این هنر کدنویسی بهره مند شده و حالت خاص و خوشایندی گرفته که نمی توان جای دیگری پیدا کرد.

اگر می خواهید از تمام توان دوربین Pixel 2 XL استفاده کنید خوب است اپلیکیشن های عکاسی مانند Open Camera یا ProShot را نصب کنید. Pixel 2 XL در زمینه ی تنظیمات و شخصی سازی بسیار انعطاف پذیر است و در عین حال، حسن همه ی گوشی های گوگل را دارد: سازنده اش گوگل است و بهترین نسخه های اندروید پیش از همه و به صورت اختصاصی برای این گوشی ها منتشر می شوند.

 

 

بلک بری،  KEYone    مناسب برای کسانی که استایل قدیم را ترجیح می دهند

گوشی

هنوز هم عده ی زیادی هستند که ترجیح می دهند تلفن همراه آن ها صفحه کلید داشته باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای این دسته افراد بلک بری است و یکی از بهترین های بلک بری گوشی KEYone است.

KEYone که تلفظ نام آن به صورت ” کی وان ” است، برای بلک بری بسیار موفقیت آمیز بود. طراحی زیبا، صفحه کلید فیزیکی در کنار ویژگی های درجه یک بسیاری را جذب گوشی KEYone بلک بری کرده است.

کی وان مجهز به پردازنده ی اسنپ دراگون 625 و رم 4 گیگابایتی است. KEYone بیشتر برای افراد متشخص و جدی مناسب است و اگر دنبال گرفتن عکس های خاص و اجرای بازی های سنگین هستید بهتر است سراغ گزینه ی دیگری بروید.کی وان را بیشتر افراد درون گرا انتخاب می کنند. برای پیام فرستادن با اپ هایی مانند تلگرام و واتس اپ، هیچ چیز بهتر از یک کیبورد فیزیکی و حرفه ای 2017 نیست و این ویژگی را جایی بهتر از KEYone پیدا نمی کنید.

 

 

شیائومی Mi Mix 2   مناسب برای کسانی که دنبال پرستیژ هستند

گوشی

اگر آدم برون گرایی هستید، مدل Mi Mix 2 ساخت شیائومی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. وقتی که این گوشی روی میز قرار دارد و صفحه اش خاموش است شاید چندان خاص به نظر نرسد، اما کافی است نمایشگرش روشن شود تا همه متوجه می شوند که در سه طرف این گوشی تقریبا هیچ حاشیه ای وجود ندارد.

تلفن هوشمند جذاب، مناسب افراد جذاب است و Mi Mix 2 نه تنها از نظر ظاهر بلکه از همه لحاظ جذابیت دارد.  پردازنده ی اسنپ دراگون 835 و رم 8 گیگابایتی، در زمینه ی اجرا شما را سربلند می کند. Mi Mix 2 یک تلفن همراه با پرستیژ است و با وجود قدرت زیاد به درد اجرای گیم نمی خورد.

Mi Mix 2 از جمله معدود تلفن های همراهی است که دیگران آن را در دست شما تحسین می کند. سیستم صوتی این دستگاه شگفت آور است. Mi Mix 2 با برخورداری از فناوری پیزوالکتریک نیازی به خروجی صدا ندارد.

علاوه بر این، نسخه ی اندروید شیائومی برای این گوشی رابط کاربری فوق العاده ای دارد و برای کسانی که عاشق طراحی و نما هستند ایده آل می باشد. شیائومی دوربین های قدرتمندی می سازد و Mi Mix 2 هم از این ویژگی بی نصیب نمانده. اگر دنبال یک گوشی خوش تیپ هستید Mi Mix 2 را فراموش نکنید.

 

ال جی، V30    مناسب برای تولید کنندگان محتوا

گوشی

شرکت ال جی معمولا هر چند سال یکبار قدرت خود در زمینه ی فناوری را با یک تلفن همراه به رخ همگان می کشد. امسال ال جی این کار را با V30 انجام داده. این گوشی برای تولید محتوا بسیار عالی است. اگر به فیلم گرفتن عادت دارید و زیاد روی اینستاگرام عکس می گذارید، V30 ابزار قدرتمندی در دست شما خواهد بود.

پردازنده ی اسنپ دراگون 825، رم 4 گیگابایتی، دوربین پشتی دوگانه و یک دوربین زاویه پهن از جمله ویژگی های V30 است. این پرچمدار ال جی تنظیمات بی نظیری برای عکس ها دارد که برای تصاویر با کیفیت بالا کاملا همخوانی دارند. V30 هنگام گرفتن عکس آزادی عمل زیادی به شما می دهد.

V30 ال جی قادر است محتوا را به صورت LOG ذخیره کند که بسیار حرفه ای است. این تلفن هوشمند به خوبی صداهای اطراف را ضبط می کند و  ابزارهای فراوانی دارد که می توانید به کمک آن ها خلاقیت خود را روی محتوای صوتی و تصویری پیاده نمایید.

عکاسان گاهی هنگام بیرون رفتن دوربین حرفه ای خود را در خانه می گذارند و عکس های خود را با V30 می گیرند. پرچمدار 2017 ال جی واقعا برای علاقمندان به عکاسی که می خواهند هزینه ی دوربین و تلفن همراه خود را یکی کنند مناسب است.

 

 

سامسونگ، Galaxy Note 8    برای کسانی که بهترین را می خواهند

گوشی

آخرین پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 رسما گران قیمت ترین تلفن اندرویدی جهان است. دلیل این امر آن است که گلکسی نوت 8 در زمینه های دیگر هم دارای پسوند ” ترین” است. قدرتمندترین و روان ترین دستگاه اندرویدی و همچنین برترین تلفن هوشمند از نظر قابلیت.

سری نوت سامسونگ مخصوص کسانی است که بلدند چطور یک تلفن همراه مناسب با استایل خود پیدا کنند. ابزارهای عملی نوت 8 فراوان است و سامسونگ از دریچه ی یک نمایشگر AMOLED شما را به دنیای فناوری های برتر می برد.

پردازنده ی گوشی اسنپ دراگون 835 و رم آن 6 گیگابایت است. اندازه ی صفحه نمایش بسیار بزرگ است و تمام مشکلاتی که پارسال نوت 7 داشت در گلکسی نوت 8 رفع شده است. نوت 8 بی شک مناسب افرادی است که به دنبال بهترین ها هستند.

حالا که با برترین تلفن های هوشمند سال 2017 آشنا شدیم، به نظر شما کدامیک بیشتر به استایل شما می آید؟

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402