استراتژی جدید یوتیوب در شناسایی ویدئوهای منتشر شده

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

روند بررسی محتوای انتشار یافته فقط مختص به یک شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا فیسبوک نیست. یوتیوب در پی آخرین ویدئوی که لوگان پل (Logan Paul  سرگرمی‌ساز شبکه‌های اجتماعی، رپر، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی ) از یک جسد در این شبکه اجتماعی منتشر کرد، تصمیم گرفت تا رویه جدیدی را برای بررسی محتواهای ویدئویی قرار گرفته بر روی پلتفرم خود داشته باشد.

یوتیوب

لوگان پل، که به او لقب ستاره یوتیوب را داده اند، در سفر ژاپن خود به جنگل آئوکیگاهارا که ملقب به جنگل خودکشی است سر زده و ویدیویی در آنجا تهیه کرد. وی قصد تهیه ویدئویی از این جنگل داشت که با جسد یک مرد که خودکشی کرده بود مواجه شد. اما او و دوستانش پس از دیدن این فرد روی قسمت‌های مختلف بدن او زوم کرده، کاملاً بی تفاوت به شوخی و خنده می‌پردازند و از تمام این صحنه ها فیلم گرفته و آن را منتشر می کنند.

در اینکه الگوریتمی که فعلا یوتیوب برای بررسی محتواهای آپلود شده استفاده می کند، باگ وجود دارد شکی نیست. بسیاری از ویدئوهایی که منتشر می شوند دارای محتواهای نامناسبی هستند و یا حق کپی رایت برای انتشار در آنها رعایت نشده است. در مواقعی هم امکان برخورد و یا حذف آن ویدئو وجود نداشته (یوتیوب این آمار را 5% اعلام کرده است).

اخیرا ویدئوهایی که در این شبکه اجتماعی منتشر شده اند تاثیر منفی بر جذب تبلیغات در یوتیوب گذاشته اند. این شبکه اجتماعی برای اینکه با روند انتشار ویدئوهای نامناسب مقابله کند، تیمی متشکل از 10,000 کارمند را استخدام کرده که با کمک هوش مصنوعی بتوانند به صورت دستی هر ویدئو را بررسی و تحلیل کرده و بعد از تایید، اجازه انتشار خواهند گرفت. البته این تصمیم خالی از ریسک نیست، ممکن است بسیاری از افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته اند با اعمال این سیاست، از فعالیت خود کم کرده و در نتیجه ارزش سهام یوتیوب با کاهش روبرو شود. کاربران یوتیوب سانسور محتوا را نمی پسندند و یوتیوب هم عزم خود را جزم کرده تا از حجم محتواهای غیرقانونی و نامناسب در شبکه اجتماعی‌اش کم کند.

یوتیوب چندی پیش برای اینکه کاربرانش بتوانند راحت تر از این شبکه اجتماعی استفاده کنند، اقدام به ارائه اپلیکیشن مخصوص به خود کرد. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می تواند به سادگی و با سرعت بیشتری ویدئوهای دیگران را تماشا کرده و یا ویدئوهای خود را آپلود کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402