بهترین بازی های سایبرپانک برای موبایل و کامپیوتر

بازی ژانر سایبرپانک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آینده دیستوپیایی, هکرهای روانی و مدل موهای عجیب و غریب باید دنیای وحشتناکی باشد. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی های سایبرپانک برای کامپیوتر و موبایل را معرفی کنیم. با پلازا همراه باشید.

در این لیست ما بازی هایی را انتخاب کردیم که فضای سایبر پانک در آن‌ها غالب است. برای انتخاب این بازی‌ها به مفهوم رایج و رسمی سایبرپانک رجوع کردیم که به ژانر علمی تخیلی اطلاق می‌شود که در آن جامعه‌ای بیمار از کنترل، ستمگری و حکمرانی تکنولوژی فوق پیشرفته رنج می‌برد و علی‌رغم پیشرفت بالای علم به دلیل مرگ روح انسانی, غم زده به نظر می‌رسد. همچنین از طریق مشاهده ویدئوی زیر که با زیرنویس فارسی تهیه شده می‌توانید با 14 مورد از بهترین بازی های سایبرپانک برای PC و کنسول آشنا شوید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین بازی های سایبرپانک برای کامپیوتر

در ادامه به معرفی 12 بازی ژانر سایبرپانک خواهیم پرداخت. لازم است بدانید لیست بهترین بازی های سایبرپانک برای موبایل و کامپیوتر میزبان بازی های مهم بسیاری بوده که این موضوع سبب شده تا شاهد گزینه های مهم بسیاری دراین لیست باشید. بدنیست بدانید برخی بازی ها مربوط به سال های گذشته بوده اند که این موضوع جذابیت بالای آنها را بازگو میکند. برای آشنایی با لیستی از بهترین بازی های سایبرپانک دنیای کامپیوتر باما همراه باشید که به گزینه های خوبی اشاره شده است.

بازی ژانر سایبرپانک (Anachronox (2001

بهترین بازی های سایبرپانک

 Anachronox یک بازی کمیاب در زمان خودش بود. بازی به سبک بازی‌های ژاپنی نقش آفرینی نوبتی بود که برای پلتفرم PC توسط یک استودیو غربی ساخته شده بود. این مسأله حسابی عجیب به نظر می‌رسید, چون که یک قانون نانوشته وجود دارد که نقش آفرینی ژاپنی برای کنسول و نقش آفرینی غربی برای PC است. با وجود این سنت شکنی، بازی Anachronox یکی از سری بازی های سایبرپانک بود که در عین حال طنزی خاص داشت. شما در بازی کنترل گروه قهرمانان را به عهده ندارید؛ بلکه یک مشت درب و داغان که چیزی برای از دست دادن ندارند و توسط Sly boot رهبری می‌شوند که زمانی کارآگاه خبره‌ای بود. با مبارزات جذاب و داستانی سایبرپانکی Anchronox یکی از جالب ترین بازی های سایبرپانکی برای کامپیوتر محسوب می‌شود.

 

بازی سایبرپانکی (Watch Dogs (2014

بازی سایبرپانکی

بازی Watch Dogs ، یکی دیگر از بازی های ژانر CyberPunk که توسط Ubisoft  قبل از عرضه حسابی هایپ شده بود، قرار بود اولین بازی‌ای باشد که قدرت کنسول‌های نسل هشتمی را نشان می‌دهد. درست است که انتظارات را از این لحاظ برآورده نکرد اما هنوز یک بازی سبک سایبرپانک برای کامپیوتر و کنسول محسوب می‌شود. به عنوان مثال سلاح اصلی Aiden در هک کردن و کنترل دنیای اطرافش است که به نوعی امضای تخیلات بازی های سایر پانکی به حساب می‌آید. دسترسی به شبکه‌ای از اطلاعات نامحدود ابری که در شیکاگوی آینده همه آدم‌ها را به هم متصل کرده به اندازه کافی جذابیت دارد اما هرج و مرجی که می‌توانید از طریق این اطلاعات به پا کنید غیر قابل وصف است.

بازی Watch Dogs یک اثرعالی درسبک بازی های سایبرپانک بوده است که ماهیت جذاب آن این اجازه را به گیمر میدهد تا بتوانید در دنیایی آزاد به دنبال پایان دادن به ماموریت هایی باشید که از سوی یوبی سافت برای او درنظر گرفته شده است. بازی Watch Dogs در سال 2014 منتشر شده که این موضوع نشان میدهد با گذشت بیش از 8 سال از انتشار بازی بازهم شاهد جذاب بودن آن درنزد گیمرها باشیم.

بازی ژانر سایبرپانک (Snatcher (1994

بازی های سایبرپانکی برای کامپیوتر

قبل از انتشار شاهکار سری Metal Gear Solid هیدئو کوجیما یک بازی ماجراجویی کوچک با فضای سایبرپانک ساخت که از آثار کلاسیکی مثل Blade Runner و Terminator الهام گرفته بود. خب نتیجه کار مشخص است؛ Snatcher در تلفیق این دو دنیا و خلق یکی از به یاد ماندنی‌ترین و ماهرانه‌ترین داستان‌ها در تاریخ بازی های کامپیوتری و ژانر سایبرپانک، شگفت انگیز عمل می‌کند. در واقع به عنوان یک رمان تعاملی Snatcher شامل بعضی بخش‌های اکشن نیز است، اما نقطه قوت بازی نویسندگی فوق العاده، شخصیت‌های جذاب و جو و دنیای زیبای انیمه‌ای بازی است که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های سایبرپانک برای PC و کنسول می‌کند.

 

بازی سایبرپانکی (Syndicate (1993

بازی های سایبرپانکی برای کامپیوتر

در یک دنیای تخیلی ژانر سایبرپانک که تقریباً می‌توان گفت با توجه به گذشت زمان به دنیای کنونی ما بی شباهت نیست، دنیای Syndicate توسط سازمان‌ها و شرکت‌های قدرتمند کنترل می‌شود. این سازمان‌ها با به خدمت گرفتن ارتشی سایبری متشکل از سوپر سربازها در تلاش هستند که رژیم‌شان را از طریق درگیری مسلحانه با مردم حفظ کنند. Syndicate یک داستان درگیر کننده است که با مبارزات جذاب و قابلیت شخصی سازی همراه شده. در حالی که در سال 2012 ریبوت بازی با حذف تمامی المان‌های تاکتیکی بازی چندان موفقی نبود، یک بازی دیگر با نام Satellite Regin با گرته برداری زیاد از نسخه کلاسیک بازی و توسط کیک استارتر توانست در شبکه استیم موفقیت‌های زیادی کسب کند. به هر حال ما از نسخه کلاسیک بازی برای معرفی و قرار دادن در لیست بهترین بازی های سایبرپانکی یاد می‌کنیم.

 

بازی ژانر سایبرپانک (Flashback (1992

بازی های سایبرپانک

چه چیزی از گیر کردن در دنیایی بیگانه و مرموز خطرناک‌تر است؟ حال اگر پاک شدن حافظه‌تان را نیز به آن اضافه کنیم چطور؟؟ این داستان مأمور بین کهکشانی Conrad Hart است که در Flashback یک بازی اتمسفریک در سبک پلتفرمر ماجرایی و ژانر سایبرپانک گیر می‌کند. Conrad در حالی که در طول بازی کم کم حافظه‌اش را باز می‌یابد، از نقشه‌های شوم نژادی بیگانه و شیطانی به اسم Morphs که قصد حمله به زمین را دارند سر در می‌آورد. گرافیک، فضا و طراحی در Flashback حتی با استانداردهای امروزی بی‌نظیر است؛ حتی با اینکه گیم پلی ممکن است کمی تاریخ مصرف گذشته به نظر بیاید، اما Flashback یک بازی علمی- تخیلی کلاسیک و زیبا محسوب می‌شود که در لیست بهترین بازی های سایبرپانک جای دارد.

بازی سراسر هیجان Flashback شاید در نگاه اول شباهت بسیاری به سایبرپانک نداشته باشید ولی به محض تجربه گیم پلی آن متوجه خواهید شد که بازی Flashback یکی از بهترین بازی های شبیه سایبرپانک بوده است. نسخه Flashback 2 بازی به تازگی در سال 2023 منتشر شده که بدنیست بدانید این بازی توانسته به امتیاز خوبی برسد ولی جایگزین نسخه اصلی نباشد.

بازی سایبرپانکی (Perfect Dark (2000

بازی ژانر سایبرپانک برای اندروید

اینکه یک بازی جا پای یکی از بهترین شوتر اول شخص‌های کلاسیک یعنی بازی Goldeneye بگذارد ریسک بزرگی است، اما معدود بازی‌هایی هستند که توانستند در این مسیر موفق باشند و Perfect Dark با خلق دنیا و داستان سایبرپانکی خودش، یکی از همین معدود بازی‌هاست. بازی داستان Joanna Dark یک مأمور مخفی را روایت می‌کند که با نفوذ به سازمان عظیم DataDyne قصد افشا کردن برنامه‌های شیطانی در تکنولوژی فوق پیشرفته و پرده برداری از نژادی بیگانه را دارد. Perfect Dark سیستم گیم پلی بازی Golden eye را به شکل چشمگیری ارتقاء می‌دهد و با گرافیکی گیرا، پیچش‌های داستانی، لیست بلند بالایی از اسلحه‌های جذاب و شاید مهم‌ترین بخش یعنی بخش چند نفره فوق العاده، در بعضی جاها بهتر هم عمل می‌کند.

خبر خوشی که برای طرفداران این بازی داریم این است که استودیوی جدید ایکس باکس یعنی The Initiative ، ساخت مجدد و مدرن از سری کلاسیک Perfect Dark را در دستور کار خود قرار داده. البته هنوز نه اطلاعی از زمان انتشار آن وجود دارد و نه اینکه دقیقاً روی کدام یک از پلتفرم‌های مایکروسافت قابل اجرا است.

 

بازی ژانر سایبرپانک (System Shock (1994

بازی های ژانر CyberPunk

در اویل دهه 90 سازندگان بازی عاجزانه در تلاش بودند که ژانر اول شخص را بین بازی‌ها جا بیاندازند و اثری موفق مثل Doom یا Wolfenstein خلق کنند، اما این تلاش در اکثر مواقع به یک کپی ضعیف و تو خالی از این دو بازی تبدیل می‌شد. طولی نگذشت که System Shock عرضه شد که با ترکیب المان‌های نقش آفرینی با شوتر اول شخص همراه با روایت داستانی قوی توانست پیشگام سبک جدیدی از بازی‌ها مخصوصا بازی سایبرپانکی باشد. داستان بازی در مورد هکری است که باید یک هوش مصنوعی به اسم SHODAN را متوقف کند که کنترل یک ایستگاه فضایی را به دست گرفته و باعث جهش ژنتیکی ساکنینش شده است. با جوی ترسناک، پرالتهاب و داستانی جذاب، System Shock یکی از خاطره انگیزترین و چالش برانگیزترین تجربیات سایبرپانکی است و با این ویژگی‌ها در لیست بهترین بازی های سایبرپانک قرار می‌گیرد.

 

بازی سایبرپانکی (Blade Runner (1997

بازی ژانر سایبرپانک برای موبایل

تقریباً رد پای هر اثر سایبرپانک اعم از فیلم یا بازی یا حتی رمان را دنبال کنید، به فیلم نمادگرایانه Blade Runner می‌رسید. تأثیر گسترده فیلم را در موارد زیادی دیده‌ایم اما شاید هیچ کدام به پای بازی سایبرپانکی و ماجرایی Blade Runner که در سال 1997  منتشر شد نرسند. بازی داستان Blade Runner تازه کاری به اسم Ray McCoy را دنبال می‌کند که در تعقیب چند ربات انسان‌نمای سرکش است. بازی در درک حس و اتمسفر حاکم در فیلم افسانه‌ای Blade Runner بی‌نظیر عمل می‌کند که با اضافه کردن چند ایده و محرک جدید به شکل مستقل به یکی از خوب‌های کلاسیک ماجرایی و بازی های سایر پانکی تبدیل می‌شود.

 

بازی سایبرپانکی Deus Ex: Human Revolution

بازی های سایبرپانکی برای اندروید

Deus Ex: Human Revolution یک بازی نقش آفرینی و اکشن است که توسط Eidos Montréal ساخته شده و توسط Square Enix در آگوست 2011 برای ویندوز، PlayStation 3 و Xbox 360 در سراسر جهان منتشر شده است. نسخه‌ای برای OS X نیز سال بعد منتشر شد. این سومین بازی از سری Deus Ex است و پیش درآمد Deus Ex اصلی (2000) محسوب می‌شود. گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر تیراندازی اول شخص، مخفی کاری، نقش آفرینی و ویژگی‌های اکتشاف و جنگ در محیط‌های متصل به چندین مرکزِ مستقر در شهر را دارد. علاوه بر این، در بازی برای شما ماموریت‌هایی نیز وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید XP خود را افزایش داده و با استفاده از Praxis Kit ، قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود را شخصی‌سازی کنید.

وقایع بازی در سال 2027 اتفاق می‌افتد؛ جایی که شما آدام جنسن، افسر امنیتی صنایع Sarif Industries را کنترل می‌کنید، سازمانی که اعضای بدن مصنوعی بحث برانگیزی را با عنوان “تقویت” تولید می‌کند. پس از حمله به ساریف، جنسن آسیب شدیدی دیده و عمل جراحی می‌شود. پس از به‌هوش آمدن، سازمان مخفی‌ای که پشت این حمله بوده را زیرنظر می‌گیرد. این داستان به بررسی مضامین فراانسانیسم و رشد روز افزون شرکت‌های بزرگ و تأثیر آنها بر طبقه اجتماعی می‌پردازد. این بازی همچنین از محیط سایبرپانکی و نظریه تئوری توطئه استفاده می‌کند. در بازی برای برقراری مکالمه با شخصیت‌ها و ادامه دادن آن، گزینه‌های مختلفی پیش‌رو دارید؛  گزینه‌هایی که در مکالمات و در نقاط مهم داستان بر نحوه بازی و برخی از رویدادها، مخصوصا پایان بازی تأثیر می‌گذارند.

 

بازی ژانر سایبرپانک (Shadowrun (1994

بهترین بازی‌ های سایبرپانکی برای موبایل

بازی Shadowrun بر اساس یک نقش آفرینی بُردگیم (مثل منچ)  با همین اسم ساخته شد که یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های بازی سایبرپانکی برای کنسول‌های خانگی محسوب می‌شود. نسخه سگا جنسیس و سوپر نینتندو هر دو فروش خوبی داشتند اما نسخه جنسیس چیز دیگری است. Shadowrun یک بازی جهان باز بود که به شما اجازه می‌داد در یک پایتخت دیستوپیایی جستجو کنید شخصیت بازی را ارتقا دهید، پول جمع‌آوری کنید و پرده از معمای مرگ برادرتان بردارید. بازی از هم‌نسل‌های خودش چند قدم جلوتر بود و به لطف کیک استارتری که باعث ساخت Shadowrun Returns شد و اسپین آف Shadowrun Dragonfall نام بازی همچنان زنده است.

 

بازی Invisible, Inc

بهترین بازی‌های سایبرپانک برای PC

یکی از اصول مهم ژانر بازی سایبرپانکی ، دنیای آینده گرایانه تحت سلطه شرکت‌های بزرگ و تقابل گروه‌های هکر ناخوشایند با آن‌ها است که سعی در پایین آوردن آنها دارند و تعداد کمی از بازی ها مانند Invisible، Inc تمامی این جوانب را در نظر می‌گیرند. بدیهی است که با الهام از X-Com ، در بازی باید با جمع کردن جوخه‌های کوچک برای مأموریت‌های نفوذی که ترکیب خون و خون‌ریزی و هک کردن در یک چارچوب سرسختانه است، سر و کله بزنید. فقط طی سه روز حفظ هوش مصنوعی که به سیستم‌های شما نیرو می‌دهد، باید برای ماموریت آخر منابعی را جمع آوری کنید تا آن را درون یک ابر رایانه کاشته و دنیا را نجات دهید.

 

بازی سایبرپانکی (Deus Ex (2000

سری بازی های سایبرپانک

یکی از بهترین بازی های سایبرپانکی که تا به حال ساخته شده؛ خیلی دور از ذهن نیست که بگوییم Deus Ex بالاترین رتبه را لیست بهترین بازی ژانر سایبرپانک دارد. نسخه‌های جدیدتر یعنی Human Revolution و Mankind divided بازی‌های خیلی خوبی هستند اما باز هم به پای نسخه اصلی بازی نمی‌رسند که با ترکیب داستان پیچیده و پرکشش با گیم پلی آزادانه و عمیق، تجربه‌ای را خلق کرد که تا آن موقع نظیرش را ندیده بودیم. قدرت انتخاب در اینکه چگونه یک مرحله را پیش ببرید واقعاً مبتکرانه بود. مخصوصا الان که بیش از یک دهه از بازی گذشته و این عنوان هنوز ارزش تکرار کردن دارد. JC Denton یکی از خشک‌ترین پروتاگونیست‌های دنیای بازی محسوب می‌شود اما وارد کردنش به آینده‌ای دیستوپیایی و غم زده، تجربه‌ای فراموش نشدنی است.

 

بهترین بازی‌ های سایبرپانکی برای موبایل

سایبرپانک یکی از جذاب ترین سبک های موجود در دنیای بازی بوده است که در ادامه میتوانید با لیستی از بهترین بازی های سایبرپانک برای موبایل آشنا شوید که تمامی بازی های نامبرده با لینک دانلود همراه هستند تا مشکلی جهت دستیابی به بازی ها نداشته باشید.

بازی Read Only Memories: Type-M

بهترین بازی های سایبرپانکی

Read Only Memories: Type-M یکی از بازی های سایبرپانکی برای اندروید و آیفون است که از داستان جالبی بهره می‌برد. داستان بازی درمورد همکاری یک ربات با یک روزنامه نگار مبارز در نئو سانفرانسیسکو است. آنها نقاط تاریک شهر خود، اسرار پنهان از جامعه و یک توطئه مرگبار را کشف می‌کنند. انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید باعث تغییر در روند داستانی خواهد شد، بنابراین باید خوب فکر کنید و مطمئن شوید که می‌توانید با عواقب انتخاب خود زندگی کنید یا خیر.

دانلود بازی ژانر سایبرپانک Read Only Memories: Type-M برای اندروید | آیفون

 

بازی Whispers of a Machine

بازی آنلاین سایبرپانکی

در این نوآر علمی تخیلی شما را کنترل یک مأمور ویژه – شخصی که به صورت سایبرنتیک تقویت شده است – را بر عهده دارید و وظیفه شما این است که به تحقیق در مورد یک رشته قتل بپردازید. در این قتل چیزهایی بیش از آنچه که به چشم می‌خورد وجود دارد. گروهی از متعصبان در تلاشند تا یک هوش مصنوعی فوق العاده هوشمند را ایجاد کنند، چیزی که در این دنیا غیرقانونی اعلام شده است، اما آنها از این قتل‌ها برای مخفی کردن نقشه واقعی خود، که ایجاد چیز خطرناک است، استفاده می‌کنند.

دانلود بازی ژانر سایبرپانک اندروید | آیفون

 

بازی Cyber Hunter

بازی های سایر پانکی

یکی دیگر از بازی های سایبرپانکی برای اندروید ، بازی Cyber Hunter است که از Fortnight الهام می‌گیرد، اما عناصر سایبرپانک خود را به آن اضافه می‌کند؛ مثلا ایجاد یک بازی سبک Battle Royale که در آن می‌توانید با فناوری رایانه آینده مبارزه کنید. شما و تیمتان می‌توانید با هم کار کرده و سلاح‌های مختلف، ربات‌ها و موارد دیگر را دستکاری کنید تا بتوانید در برابر دشمنانی که به دنبال شکار شما هستند، زنده بمانید.

دانلود بازی ژانر سایبرپانک اندروید | آیفون

 

بازی Deus Ex: Go از بهترین بازی های سایبرپانک اندروید

بازی سایبرپانک برای اندروید

Deus Ex: Go که یک بازی ژانر سایبرپانک برای اندروید و آیفون است، به عنوان یک بازی تخته‌ای تاکتیکی توصیف می‌شود، یک بازی با عناصر مخفی‌کاری و چالش برانگیز است که در آن شما نیاز به تبدیل شدن به یک مامور مخفی، هک کردن، جنگیدن و دزدکی حرکت کردن در مقابل تعداد زیادی از دشمنان مختلف دارید. برخی از دشمنان تقویت شده هستند و برخی دیگر نه. در بازی Deus Ex: Go تعداد زیادی پازل برای حل وجود دارد، به همراه یک خط داستانی غنی و چیزهای زیادی برای کشف!

دانلود بازی ژانر سایبرپانک برای اندروید | آیفون

 

بازی Shadowrun Returns

ژانر سایبرپانک

بازی Shadowrun Returns که یکی دیگر از بهترین بازی‌ های سایبرپانکی برای موبایل محسوب می‌شود، عناصر فانتزی و ژانر سایبرپانک را با یکدیگر ترکیب کرده و یک RPG تاکتیکی نوبتی ایجاد می‌کند که امروزه طرفداران زیادی دارد. در جایی که ترکیبی از نظام سرمایه‌داری و موجودات افسانه‌ای، همه با هم زندگی می‌کنند، شما باید تبدیل به یک مزدور شده و برای زنده‌ماندن تلاش کنید. اگر می‌خواهید زندگی کنید تا یک روز دیگر را در بازی ببینید، باید هم به تکنولوژی و هم به جادو مسلط شوید.

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله سعی داشتیم تا مروری بر بهترین بازی های سایبرپانک داشته باشیم. پروسه ساخت و انتشار بازی سایبرپانک 2077 بیش از 8 سال زمان برد و طی این مدت توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند؛ به طوری که این سبک اکنون بیشتر از گذشته بین گیمرها جا افتاده است. با نوشتن این مطلب سعی بر این داشتیم تا عناوین موفق و قدیمی ژانر سایبرپانک را نیز به شما معرفی کنیم تا با سایر عناوین این سبک که پایه‌گذار سایبرپانک 2077 بودند بیشتر آشنا شوید. در پایان نیز به معرفی چند بازی ژانر سایبرپانک برای اندروید و آیفون پرداختیم تا بر روی موبایل خود نیز از تجربه این سبک غافل نشوید.

بازی ژانر سایبرپانک مورد علاقه شما کدام عناوین هستند؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402