Sea of Thieves سیستمی هوشمند برای اندازه سرورهایش دارد

Sea of Thieves سیستمی هوشمند برای اندازه سرورهایش دارد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هرگز واضح نبوده که تعداد بازیکنانی که در سرور های بازی Sea of Thieves جا می گیرند چه تعداد هستند و معلوم شد دلیل محکمی برای این مسأله وجود دارد. استودیو Rare سیستم ورود به سرورهای بازی را نسبت به دیگر بازی های آنلاین کاملاً متفاوت خلق کرده به این معنا که جواب قطعی برای این سوال وجود ندارد.

تمرکز سازندگان روی این بوده که بازیکنان با یکدیگر برخورد متناوب داشته باشند اما این برخورد ها مکرراً اتفاق نیافتد. ظاهراً تعداد مناسب برای دیدن کشتی های دیگر به شکل معمول بین 15 تا 30 دقیقه می باشد که هر بر خورد را با دیگر متفاوت می کند و به بازیکنانی که دنبال دردسر و خشونت نیستند ایر فرصت را می دهد که از مهلکه فرار کنند.

اما ممکن است در نقشه بزرگ و دریای وسیع Sea of Thieves , تعداد زیادی از بازیکنان در سرتاسر نقشه پخش باشند یا چند گروه در یک جا جمع شوند. برای حفظ تعداد مناسب برخورد ها در بازی استودیو Rare فقط به تعداد بازیکنان روی یک سرور توجه نمی کند و روی فواصل بازیکنان روی یک سرور نیز تمرکز دارد.

Sea of Thieves

طراح ارشد بازی مایک چپمن طی مصاحبه اش با IGN گفت: «ما وارد عمل شدیم تا مطمئن شویم شما به تعداد مناسب با یکدیگر مواجه شوید, بنابراین وقتی ما تعداد کمتری بازیکن نزدیک شما شناسایی می کنیم برای اینکه این تراکم را حفظ کنیم شما را جای دیگر منتقل می کنیم, در واقع شما را به شکل یکپارچه در سرور بازی حرکت می دهیم.»

کلید اصلی همین یکپارچگی است. همه سرور ها با یکدیگر هماهنگ هستند, به این معنا که سیستم شب و روز برای بازیکنانی که به شکل همزمان مشغول بازی کردن هستند ثابت است. وقتی شما به جایی دیگر منتقل می شوید, ایده اصلی این است که به بازیکن توجه شده باشد نه این که در بازی اش دخالت کنیم برای چنین هدفی شما هرگز از بازی بیرون نمی شوید که وارد سرور جدید شوید.

به جای آن شما به کشتی رانیتان ادامه می دهید و تصویر صفحه با یک سری واکنش ها به شما نشان می دهد که اتفاقاتی در حال افتادن است. چپمن اشاره کرد: «وقتی این مسأله اتفاق می افتد, شما در صفحه نمایش یک سری تغییرات می بینید که متوجه این واقعیت می شوید که دنیا در حال تغییر است.»

در مجموع مادامی که به تعداد مناسب با یکدیگر برخورد دارید چیزی به اسم بیشترین تعداد یا کمترین تعداد بازیکن در سرور Sea of Thieves معنا ندارد و سعی بازی این است که این حس را نداشته باشید که از مکانی به مکان و نسخه جدیدی از دنیا منتقل شده اید.

بازی Sea of Thieves در تاریخ 20 مارس به شکل رسمی برای پلتفرم های PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 280 میلیون دلار
    Free Guy
    اکران: 13 آگوست 2021
  • 273 میلیون دلار
    Shang-Chi
    اکران: 03 سپتامبر 2021
  • 203 میلیون دلار
    Jungle Cruise
    اکران: 30 جولای 2021
  • 94 میلیون دلار
    PAW Patrol: The Movie
    اکران: 20 آگوست 2021
  • 64 میلیون دلار
    Candyman
    اکران: 27 آگوست 2021
  • 45 میلیون دلار
    Dont Breathe 2
    اکران: 13 آگوست 2021
  • 16.5 میلیون دلار
    Malignant
    اکران: 10 سپتامبر 2021
  • 1.63 میلیارد تومان
    خورشید
    اکران: 27 آبان 1400
  • 1.45 میلیارد تومان
    هفته‌ای یک بار آدم باش
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 980 میلیون دلار
    تک خال
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 257.43 میلیون تومان
    پیشی میشی
    اکران: 08 مهر 1400
  • 184 میلیون تومان
    خون شد
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 90 میلیون تومان
    لاله
    اکران: 27 اسفند 1399
  • 84 میلیون تومان
    آقای سانسور
    اکران: 26 شهریور 1400
  • 11.7 میلیون تومان
    دینامیت
    اکران: 10 تیر 1400
plaza-ads