Вход на сайт казино через рабочее зеркало Вавада . Вы попадете на официальный сайт Vavada casino, где можно регистрироваться.

گوگل کروم تبلیغات خوب را از تبلیغات بد سوا خواهد کرد

کروم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوگل پیش از انتشار بلاک کننده تبلیغات برای کروم در پستی در وبلاگ خود توضیحات بیشتری را در مورد اصول کلی این قابلیت جدید و چگونگی عملکرد کاربران و وب‌ سایت ها منتشر کرد. اولین و مهم ترین نکته آن است که این قابلیت، تبلیغات را به صورت سنتی بلاک نخواهد کرد و تنها جلوی بخشی از آن‌ها را خواهد گرفت و بیشتر نوعی فیلتر تبلیغات است تا بلاکر. این قابلیت، تبلیغات بد و به عبارت دیگر مزاحم و آن‌هایی را که روی تجربه کلی کاربر تأثیر منفی می‌گذارند را فیلتر خواهد کرد.
بنابراین توانایی تشخیص این که یک تبلیغ به اندازه کافی مزاحم هست یا نه شاید بزرگ ترین مانع بر سر راه این قابلیت باشد. گوگل برای گذر از این مشکل، داده های زیرلایه ای استانداردهای تبلیغات خوب را مبنی قرار می دهد. بنابراین اساساً تبلیغاتی که از استانداردهای تبلیغات خوب پیروی نکند فیلتر خواهد شد. این شامل انواع مختلفی از تبلیغات می شود که تجربه کاربر را به روش های متعدد و در پلتفرم های مختلف تحت تأثیر قرار می دهد. در تصویر زیر، مثال هایی از چنین تبلیغاتی را که تحت تأثیر چنین تغییری قرار خواهند گرفت می بینیم.

کروم

سیستم فیلتر تبلیغات کروم با اسکن صفحه و زمانی که کاربر به آن صفحه هدایت می شود و قبل از ورود کاربر شروع به کار می‌کند. زمانی که نرم افزار هرگونه تبلیغات مزاحمی را شناسایی می کند آن ها را با ورود کاربر به صفحه از بین می برد. اگرچه این عمل تنها در سطوح کاربران اعمال خواهد شد و به دسترسی کاربر به صفحه بستگی ندارد و گوگل به صفحات نمونه دسترسی خواهد داشت تا بر اساس آن ها در مورد خوب و بد بودن تبلیغات قضاوت کند. این قضاوت بسیار ساده و ابتدایی است و تنها با تشخیص تبلیغات بیشتر تصمیم بر کیفیت آن ها خواهد گرفت.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402