بهترین لوازم جانبی برای هدست واقعیت مجازی گیر سامسونگ

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هدست واقعیت مجازی گیر سامسونگ  یا Samsung Gear VR برای آنهایی که می خواهند دنیای واقعیت مجازی را زیر و رو کنند، دستگاه بسیار خوبی است. نسبتاً هزینه ی کمتری دارد و با برخی از محبوب ترین گوشی های دنیا می تواند کار کند. هرقدر که کاربری شما افزایش می یابد، شاید بخواهید تجهیزات جانبی بیشتری برای دستگاه خود بخرید تا لذت بیشتری از واقعیت مجازی سامسونگ گیر ببرید. در اینجا می خواهیم توصیه هایی را به شما ارائه نماییم.

گیم پد

نه تنها همه بازی ها در هدست واقعیت مجازی گیر نیاز به گیم پد ندارند، بلکه بیشترشان به گونه ای ساخته شده اند که حتی لازم نیست چیزی را در کنار هدست لمس کنیم. با این وجود تجربه بازی خود را در هدست واقعیت مجازی گیر می توانید با بهترین گیم پدهای موجود در بازار ارتقا دهید.

واقعیت مجازی گیر

دسته کنترلر SteelSeries Stratus XL

دسته کنترلرهای ساخت SteelSeries کیفیت بالایی دارند. بنابراین، با وجودی که قیمت بالایی ممکن است داشته باشند، اما در عین حال بهترین انتخاب شما هستند، البته اگر اندازه بزرگ مشکلی برای شما ایجاد نکند.

دسته Stratus XL از نظر اندازه و احساس کردن شبیه به دسته کنترلر ایکس باکس وان است و دگمه های آنالوگ آن شبیه به کنترلرهای DualShock سونی به نظر می رسد. این دسته بازی دقیقاً چیزی میان دو مدل دیگر است است و لحظه ای که آن را در دست می گیرید احساسی آشنا به شما می دهد. این کنترلر بلوتوثی قابل انطباق با گوشی های اندروید و ویندوز 10 است و با قیمت 43.50 دلار می توانید آن را از آمازون تهیه کنید.

واقعیت مجازی گیر

دسته کنترلر ایکس باکس وان

شاید Stratus XL بهترین دسته بازی برای استفاده هدست واقعیت مجازی گیر سامسونگ باشد، اما این احتمال وجود دارد که شما همین حالا هم یک دسته بازی قدرتمند در خانه داشته باشید و دیگر نیازی نباشد چیز دیگری بخرید. دسته بازی ایکس باکس وان با هدست واقعیت مجازی گیر به خوبی کار می کند و با آن انطباق کاملی دارد. البته اگر خواستید این دسته را بخرید، مدل دارای قابلیت بلوتوث آن را تهیه کنید، چرا که کنترلرهای قدیمی ایکس باکس وان و ایکس باکس وان الیت از قابلیت بلوتوث پشتیبانی نمی کنند. اگر قبلاً ایکس باکس نداشته اید، باید به شما بگوییم که این دسته در آمازون 39.99 دلار است.

هدفون

تجربه کاملاً فراگیر در واقعیت مجازی تنها با یک هدفون باکیفیت و مناسب به دست می آید. فرقی نمی کند که هدفون های داخل گوشی مورد نظر شما باشند یا هدفون های روگوشی، در هر صورت ما برخی از بهترین مدل های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم که به خوبی با هدست هدست واقعیت مجازی گیر انطباق می یابند تا بدین ترتیب تجربه ای مناسب با آنها داشته باشید.

واقعیت مجازی گیر

هدفون روگوشی

Sennheiser HD 598 C

اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا برای هدست واقعیت مجازی گیر هستید می توانید با این هدفون شروع کنید. این مدل در میان بهترین مدل های هدفون موجود در بازار قرار دارد و قیمت آن کمتر از 150 دلار است. کابل همراه آن به گونه ای کوتاه است که از بابت گیر کردن آن به جایی نگرانی نخواهید داشت.

این مدل به گونه ای طراحی نشده که از دنیای اطراف بی خبر باشید و به همین خاطر امکان حذف صدای اطراف در آن وجود ندارد، اما کیفیت صدای هدفون ها به گونه ای است که بعد از استفاده طولانی گوش های شما احساس خستگی نمی کنند.

واقعیت مجازی گیر

هدفون های داخل گوشی

هدفون داخلی گوشی پاناسونیک مدل ErgoFit

اگر به دنبال هدفون های داخل گوشی ساده و مناسب می گردید، پاناسونیک مدلی را برای شما ساخته است. این مدل هدفون داخل گوشی زیبا است و شامل یک میکروفن و دگمه توقف و پخش داخل کابل است. این مدل هدفون کیفیت صدای مناسب را در عین راحتی با قیمت مناسبی ارائه می نماید. با سه اندازه پد مخصوص گوش، می توانید مدلی اندازه گوش های خودتان پیدا کنید و هنگام راه رفتن با هدست واقعیت مجازی گیر راحت روی گوش های شما می مانند.

هدفون ErgoFit در رنگ های متفاوتی ارائه شده، اما برخی از رنگ های آن شبیه به مدل های drops360  و  drops360 Luxe است. اگر خواستید رنگ هدفون خود را تغییر دهید و ناگهان قیمت افزایش یافت، احتمالاً آمازون یکی مدل های گران تر را به شما پیشنهاد داده است. شاید بخواهید بیشتر هزینه کنید تا درایورهای بهتری داشته باشید که کیفیت صدا و باس بهتری را به همراه بیاورند، البته این مورد به سلیقه خودتان بر می گردد.

واقعیت مجازی گیر

دستمال های میکروفیبر

چیز دیگری که ممکن است هنگام استفاده از هدست واقعیت مجازی گیر سامسونگ به شما احساس ناخوشایندی بدهد، گردوغباری یا لکه هایی است که روی لنزهای هدست قرار می گیرد. برای جلوگیری از این مسئله، می توانید دستمال های میکروفیبر تهیه کنید که به خوبی می توانند لنزها تمیز کنند.

آمازون یک بسته 24 تایی از این دستمال ها را به قیمت ده دلار ارائه کرده که این یعنی هر دستمال کمتر از نیم دلار می شود. این دستمال ها قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیز هستند و در نتیجه ماه ها می توانید آنها را نگاه دارید.

واقعیت مجازی گیر

فضای ذخیره سازی

کارت های MicroSD

در صورتی که از سامسونگ گلکسی اس 7 یا مدل های جدیدتر استفاده می کنید، این کارت ها یکی از تجهیزات لازم برای شما هستند. در حال حاضر هدست واقعیت مجازی گیر تنها با کارت های MicroSD همخوانی دارند. با بارگذاری کردن فیلم، ویدئو، اپلیکیشن و موارد دیگر در کارت microSD می توانید از واقعیت مجازی خود نهایت بهره را ببرید، بدون اینکه فضای داخلی گوشی شما پر شود.

واقعیت مجازی گیر

فلش درایوهای USB-C

با جدیدترین مدل های هدست واقعیت مجازی گیر می توانید کارهای زیادی را با پورت USB-C انجام دهید و محتواهای مختلف را از دستگاه های مختلف روی واقعیت مجازی تماشا کنید. این درایو با هر دو نوع مدل USB-C و USB-A کار می کند و در نتیجه می توانید دستگاه های ساخت سال های گوناگون را در آن مورد استفاده قرار دهید. در آمازون می توانید این مدل ها را در انواع 16 گیگابایتی و 64 گیگابایتی را به ترتیب با قیمت های 16.99 و 44.99 دلار تهیه کنید.

واقعیت مجازی گیر

پاور

جدیدترین مدل های سامسونگ گیر همچنین به شما این امکان را می دهند تا هدست را در حین استفاده به برق بزنید. بدین وسیله، گوشی شما شارژ نمی شود، اما در عوض می توانید دستگاه هدست واقعیت مجازی گیر خود را شارژ کنید و در عین حال هنگامی که کارتان تمام شد، گوشی شما هنوز شارژ داشته باشد.

یک بسته دوتایی آن را می توانید با کابل های نایلونی به قیمت 11 دلار از آمازون تهیه کنید. هر کدام از کابل های آن ده فوت یا سه متر است که به راحتی می توانید هنگام استفاده از واقعیت مجازی آن را به برق وصل کنید. البته این امر برای زمان هایی مناسب است که بازی های حرکتی انجام نمی دهید. برای زمان هایی هم که بخواهید به صورت مستقیم گوشی خود را شارژ نمایید، از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402