رتبه بندی شخصیت های منفی فرنچایز لاک پشت های نینجا (TMNT)

لاکپشت های نینجا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

حول و حوش 30 سال می شود که با لاک پشت های نینجای دوست داشتنی آشنا شده ایم. این لاک پشت های جهش یافته که نامشان از هنرمندان دوران رنسانس ایتالیا گرفته شده است، از هر طریقی که می توانستند وارد خاطرات ما شدند. سریال کارتونی، فیلم سینمایی و مهم تر از همه بازی های کامپیوتری، همگی وسیله ای بودند که یکی از این چهار نینجا را به عنوان قهرمانمان برگزینیم. عده ای شوخ و سر به هوا بودند و با شخصیت Michelangelo حال می کردند، بعضی ها از هم شخصیت یک دنده و تو دار Raphael خوششان می آمد، اگر هم روحیه رهبری داشتید اصولاً Leonardo شخصیت مورد علاقه تان بود (خدایی کمتر کسی رو دیدم با Donatello حال کنه). اما در این مطلب ما به این 4 شخصیت کاری نداریم و تمرکزمان را معطوف خواهیم کرد روی شخصیت های منفی این سری. در این لیست 26 شخصیت منفی قرار دارند و بسته به شرارت و میزان آسیبی که به لاک پشتلاک پشت های نینجا وارد کردند، رتبه بندی شده اند. اگر شخصیتی مورد نظرتان است و در فهرست پایین مشاهده نکردید، حتماً نامش را با ما در میان بگذارید.

  1. Pizza Monsters

لاکپشت های نینجا

راستش Pizza Monsters را به دلیل اینکه خیلی وحشتناک و خاطره انگیز بودند در این فهرست قرار ندادیم. به این دلیل در لیست قرارشان دادیم که به اصطلاح کپی شده xenomorph های فیلم Alien در سال 1979 بودند. درست است که این موجودات از بعد X وارد دنیا شده اند اما این همه جک و جانور، آخه چرا xenomorph؟

  1. Za-Naron

لاکپشت های نینجا

Za-Naron فقط در یک قسمت تشریف داشت و در همان یک قسمت کارش را کرد، او ذهن April O’Neil را بر ضد لاک پشت های نینجا کنترل کرد، چیزی که لاک پشت های نینجا اصلاً انتظارش را نداشتند.

  1. Newtralizer

لاکپشت های نینجا

The Newtralizer عضوی از نژاد Salamandarian و یک شکارچی جایزه بگیر است که هم برای لاک پشت های نینجا و هم Kraang در طول سریال 2012 کلی دردسر آفرینی می کند. راستی یک مورد جالب که بعید است بدانید، صدا پیشه Newtralizer کسی نیست جز دنی ترخو.

  1. Stone Generals

لاکپشت های نینجا

رئیس آنتاگونیست ها در فیلم انیمیشنی TMNT در 2007 که به نظر من یکی از بهترین عناوین لاک پشت های نینجا می باشد، این جنگجویان سنگی هم خون Max Winter هستند که احضار شده اند تا دنیا را تصاحب کنند. مسأله جالب این است که آن ها در هیچ جای دیگری غیر از این انیمیشن با چهار نینجای ما درگیر نشده اند.

  1. Jei

لاکپشت های نینجا

اگر چه این شخصیت در اصل در کمیک بوک ها باری Usagi Yojimbo خلق شده بود، اما نهایتاً طی سریال انیمیشنی 2012 همراه با Usagi وارد دنیای لاک پشت های نینجا می شود. همراه با جادوی سیاه و مهارت های مرگبار نینجاییش، کسی نیست که لاک پشت های نینجا دست کم بگیرند.

  1. General Traag

لاکپشت های نینجا

Traag به عنوان رهبر سربازان سنگی، یکی از اولین شخصیت های منفی سریال انیمیشنی لاک پشت های نینجا می باشد. او در 12 قسمت ار سریال اصلی لاک پشت های نینجا حضور داشت و سپس در کارتون 2012 دوباره به سری باز می گردد.

  1. Purple Dragons

لاکپشت های نینجا

این دارودسته خیابانی اولین بار در کمیک بوک TMNT در 1984 حضور داشتند و برای لاک پشت های نینجا یک چالش واقعی محسوب می شدند. چهار نینجای جهش یافته اکثر آن ها را نابود کردند.

  1. Agent Bishop

لاکپشت های نینجا

به عنوان یک مأمور دولتی برای جلوگیری از حملات فضایی، Bishop برای هر دو طرف لاک پشت ها و Utrom در کارتون 2003 یک تهدید محسوب می شود. در سال 2012 مشخص شد در واقع خودش هم یک Utrom است.

  1. Tiger Claw

لاکپشت های نینجا

این ببر آدمکش جهش یافته به عنوان یکی از هم خون های Alopex و دیگر شخصیت منفی TMNT توسط Kraang مورد آزمایشات بی رحمانه قرار می گیرد. وقتی می بینید به خاطر اعمال شرورانه شخصی دیگر به چیزی که هم اکنون است تبدیل شده،  دلتان بعضی موقع ها برایش می سوزد.

  1. Triceratons

لاکپشت های نینجا

Triceraton ها در ابتدا در مینی سری های کمیک بوک قبل از اینکه اصلاً لاک پشت های نینجا وجود داشته باشند، معرفی شدند.

این دایناسور های فضایی در کارتون 1987، 2003 و 2012 حضوری پررنگ داشتند. آن ها یکی از اندک شخصیت های منفی هستند که در واقع توانستند لاک پشت های نینجا را در سریال انیمیشنی اصلی شکست دهند.

  1. Slash

لاکپشت های نینجا

Slash حیوان خانگی Bebop یکی از فرمانده های Shredder بود که پس از جهش یافتنش به نسخه خوفناک تر و البته احمق تر لاک پشت های نینجا تبدیل شد. در سریال 2012 او در واقع لاک پشت خانگی Rapheal بود.

  1. Danny Pennington

لاکپشت های نینجا

Danny یک نوجوان اعصاب خورد کن است که برای جلب توجه و عقده های روانی وارد یک دار و دسته نینجایی می شود. درست است که در نهایت تصمیم درستی می گیرد اما در طول مسیر کلی خسارت به بار می آورد: خانه April به آتش کشیده شد، لاک پشت ها خانه فاضلابیشان را از دست دادند و Splinter را کلی شکنجه کردند.

  1. Leatherhead

لاکپشت های نینجا

Leatherhead یکی از شخصیت های منفی کلاسیک لاک پشت های نینجا است که اولین بار در کمیک های سری معرفی شد و توانست از آزمایشات شیمیایی جان سالم به در ببرد، او در چندین رمان مصور، بازی کامپیوتری و کارتون ظاهر شد. اگر چه که ظاهر وحشتناکی دارد اما در سریال انیمیشنی سال 2012 به عنوان یکی از متحدین لاک پشت ها حضور دارد.

  1. Rat King

لاکپشت های نینجا

حضور Rat King نیز همراه Leatherhead به سری کمیک های اصلی باز می گردد. این شخصیت دیوانه در فاضلاب ها زندگی می کند و به هدف نابودی لاک پشت ها ارتشی از موش ها را کنترل می کند.

  1. Master Tatsu

لاکپشت های نینجا

Master Tatsu هیچوقت آن طور که باید و شاید در فیلم های سینمایی لاک پشت های نینجا پرداخته نشد. او جانشین فرمانده قبیله Foot است و Shredder مثل دیگر زیردست های دون مایه اش با او برخورد می کند. معرفیش در کارتون 2012 شخصیت کلاسیکش در 1990 را به یک دیوانه تمام عیار مبدل کرد.

  1. Foot Elite

لاکپشت های نینجا

این ها بهترین سربازان قبیله Foot محسوب می شوند که توسط خود Shredder تعلیم دیده اند. Foot Elite بادیگارد های قسم خورده ای هستند که حاضرند جانشان را برای Shredder فدا کنند. آن ها در سریال انیمیشنی 2012 به ربات های ارتقا یافته تغییر کردند.

  1. Tokka و Rahzar

لاکپشت های نینجا

موقعی که فیلم The Secret of the Ooze  منتشر شد Tokka و Rahzar چیزی بیش از یک جانشین الکی برای Bebop و Rocksteady ظاهر شدند. این گرگ و لاک پشت منقار دار جهش یافته و عظیم لیاقت توجه بیشتری را دارند. شخصیت این دو شاید شبیه به بچه های کوچک باشد، اما چیزی نمانده بود که همین بچه ها، لاک پشت ها را در نبرد بکشند.

  1. Alopex

لاکپشت های نینجا

Alopex یکی از بهترین شخصیت منفی های مدرن TMNT است. تا مینی سری کمیک های IDW در سال 2011 خبری از او نبود، اما پس از آن به لطف نقشش در کارتون 2012 به یکی از مهمترین شخصیت های فرنچایز تبدیل شد. این روباه که خودش هم یک نینجای جهش یافته محسوب می شود همراه با برادرش Tiger Claw از سرسخت ترین دشمنان لاکپشت های نینجا هستند.

  1. Hun

لاکپشت های نینجا

رهبر دارودسته Purple Dragons منحصراً برای سریال انیمیشنی 2003 خلق شده بود و کم کم به یکی از اصلی ترین آنتاگونیست هایش تبدیل شد. اندازه بزرگ، مهارت های نینجایی و ارتش خیابانیش او را به یکی از خطرات واقعی برای لاک پشت ها مبدل کرده است. در سریال انیمیشنی 2012 او به دشمن آمریکایی-چینی Casey Jones تغییر شکل داد.

  1. Foot Clan

لاکپشت های نینجا

هر جایی که Shredder باشد Foot Clan هم همراهش خواهد بود. ارتش نینجاهای وفادرش در شکل های مختلفی ظاهر می شوند، از نوجوان گم شده ای که دنبال سرپناه است تا ربات های کارتون 1987. آن ها همیشه در فرنچایر حضور داشته اند تا با لاکپشت های نینجا بیشتر از هر دشمنی درگیر شوند.

  1. Karai

لاکپشت های نینجا

گذشته Karai حسابی پیچیده است. او هم به عنوان دختر بیولوژیکی Shredder ظاهر شده، هم به عنوان کسی که Shredder سرپرستی اش را قبول کرده، راستی به عنوان دختر بیولوژیکی Splinter نیز نقش داشته است. Karai حتی در یک قسمت معشوقه Leonardo بود. دلیل حضورش در این فهرست مهارت های بی نظیرش در جنگیدن است که او را در بالاترین درجات Foot Clan قرار می دهد.

  1. Baxter Stockman

لاکپشت های نینجا

این دانشمند دیوانه به لطف Mouser ها (ربات های قاتل) که موش های فاضللاب مثل Splinter را هدف قرار می دهند، روزگار لاک پشت های نینجا را از روز اول سیاه کرده است. در  طول فرنچایز Baxter تبدیل به یک مگس جهش یافته می شود.

  1. تهیه کنندگان فیلم Ninja Turtles: The Next Mutation

لاکپشت های نینجا

از نظر شخصی بنده تهیه کنندگان این فیلم شاید بدترین شخصیت منفی فرنچایز باشند، به این دلیل که در دنیای واقعی حضور دارند. این فیلم کم عمر سعی کرد (اما موفق نشد) که Power Rangers را شبیه سازی کند، حتی در جایی از فضا با Power Rangers کراس اور هم دارد. گریم لاک پشت ها واقعاً افتضاح و احمقانه به نظر می رسد، این فیلم یک لاکپشت مونث هم به گروه  اضافه کرد، که اصلا در تیم جفت و جور نشد. شخصیت منفی اصلی یک هیولای مارمولکی بود که گویا از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. The Next Mutation ننگی تجاری برای فرنچایز است که امیدواریم روزی به دست فراموشی سپرده شود.

  1. Bebob و Rocksteady

لاکپشت های نینجا

اگرچه که این دو نوکر Sherdder همیشه بی عرضگی خودشان را ثابت کرده اند، اما در اکثر اپیزود هی کارتون اصلی، سریال 2012، کمیک ها و حتی فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows در سال 2014 حضور داشته اند.

  1. Krang

لاکپشت های نینجا

Krang یک گونه بیگانه شبیه به مغز می باشد که طی چند سال در چندین عنوان TMNT حضور داشته است. در اولین سریال انیمیشنی Krang زیر دست Shredder می باشد که از Dimension (بعد) X احضار شده است.

  1. Shredder

لاکپشت های نینجا

کسی که لاکپشت های نینجا را بشناسد، بدون شک می داند که شماره یک مختص به کدام شخصیت منفی است.  تاریخچه Shredder در فرنچایز طی چند سال تغییر دچار تغییر شد، اما رابطه اش با Hamato Yoshi، مردی که بعدها به Splinter تبدیل می شود، همچنان دست نخورده باقی مانده است. دشمنی آن ها به زمانی باز می گردد که هر دو در ژاپن بودند و حالا Shredder رهبر قبیله Foot شده و Splinter پسران لاک پشتش را تعلیم می دهد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
street dress
.
20 شهریور 1401، 13:44
پاسخ
0
0
لطفا بقیه شخصیت های انیمیشن رو هم بزارید مثلا شخصیت های ازمایشگاهی
avatar
دانا
.
19 شهریور 1401، 19:10
پاسخ
0
0
این قدر اشتباه داشت که واقعاً ارزش بحث هم نداره. معرفی دوست های لاک پشت ها به عنوان دشمن!! که این دیگه هیچ بحثی نیست هرچی شخصیت تخیلی بود و نبود همه رو نوشتید رتبه بندی دشمن ها هم که افتضاح و نامناسب هستش
avatar
سید ماهان باقی(منتقد ...
.
12 مرداد 1400، 09:31
پاسخ
0
0
به نظر من گذاشتن من زاناران در این لیست اشتباه بزرگیه مثلا هیولای درختی یا سوسک جهش یافته رو به جاش میتونستید بذارید
avatar
اشکان
.
21 خرداد 1399، 21:00
پاسخ
0
0
تو جی رو میذاری۲۲ واقعا که بعد تایگر کلاو هم می ذاره ۱۸
avatar
شین
.
13 دی 1398، 13:44
پاسخ
1
1
مقاله خوبی نبود
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402