یادگیری ماشین در ارسال هوشمند نوتیفیکیشن ها تاثیرگذار است

یادگیری ماشین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یادگیری ماشین می تواند به کاربران کمک کند تا از ویژگی هوشمند بودن نوتیفیکیشن ها بهره مند شوند. در اصل یادگیری ماشین می تواند کمک کند تا نوتیفیکیشن هایی هوشمند را در گوشی هایمان تجربه کنیم.

در حال حاضر نوتیفیکیشن ها یا همان اعلان های گوشی های هوشمند، خیلی هم هوشمند نیستند و مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی نشده اند. آنها خیلی ساده کار می کنند وقتی کسی برای ما ایمیل، پیام، یا یک برچسب یا پیغامی در فیس بوک می گذارد و یا وقتی رویدادی رخ می دهد و … ، ما بلافاصله از طریق نوتیفیکیشن ها مطلع می شویم. نوتیفیکیشن ها از آنجایی که می توانند به ما اطلاع بدهند که مثلا در ایمیل مان کسی برایمان چیزی ارسال کرده، برای کاربر مهم هستند. اما کاربران دوست دارند بتوانند مدیریت بهتری بر نوتیفیکیشن ها داشته باشند. مثلا حق انتخاب که کدام اعلان بیاید و کدام نیاید جزو یکی از همین ویژگی های مورد توجه کاربران است.

با این حال، اگر گوشی های هوشمند ما به اندازه کافی هوشمند باشند می توانیم کارکردهای بیشتر و بهتری از برخی ویژگی ها تجربه کنیم. مثلا تصور کنید به صورت هوشمند بتوانیم به برخی از اعلان ها پاسخ بدهیم و یا کارهای برای مدیریت هوشمندانه نوتیفیکیشن ها به انجام برسانیم

این موضوع مورد توجه دو شرکت توسعه دهنده تایوانی رسید و آنها در تلاش هستند تا بتوانند با استفاده از یادگیری ماشین، تا جای ممکن روی هوشمند سازی نوتیفیکیشن ها کار کنند. مثلا اینکه کدام اعلان ها نمایش داده شود و کدام نمایش داده نشود و یا اینکه چطور به برخی از اعلان ها بتوان با کمک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ داد.

این توسعه دهندگان، یکی TonTon Hsien-de Huang  می باشد و دیگری Hung-Yu Kao بوده که بر روی فناوری شبکه عصبی DNN کار می کنند که این شبکه عصبی مبتنی بر  Pop-uPs recOmmendation یا  C-3P بوده و در اصل الگوریتمی است که قابلیت یادگیری داشته و به می تواند یاد بگیرد که به چه کسانی پاسخ دهد و به چه کسانی پاسخ ندهد. این الگوریتم مشابه الگوریتم هایی است که در فیس بوک مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در فیس بوک بر اساس تعاملات ما، پست هایی را که حدس می زند ما بیشتر دوست داریم در بالای صفحه نمایش می دهد. در حالی ک پست ها کم اهمیت تر را به قسمت پایین صفحه می فرستد.

این پروژه جالبی است، اما معلوم نیست که این دو شرکت در ادامه کار در حوزه سیستم عامل چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا در هم ادغام خواهند شد یا خیر.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402