صحبت های کوری بارلوگ در مورد دوربین تک شات God of War
پژمان گل کار مقدم
نویسنده:پژمان گل کار مقدم
ارسال شده در:02 فروردین 1397، 21:00

صحبت های کوری بارلوگ در مورد دوربین تک شات God of War

کارگردان بازی God of War کوری بارلوگ در مورد زمان فعالیتش در استودیوی Crystal Dynamics برای ریبوت 2013 بازی Tomb Raider صحبت کرد، به ویژه راجع به ایده های بزرگی که برای بازی در نظر داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت پروژه را ترک کند.

طی مصاحبه اش با سایت خبری Daily Star، از بارلوگ در مورد تکنیک  جدید سینمایی و تک شات God of War، که کل داستان را بدون کات یا قطع شدن، به شکل ممتد ارائه می دهد، سوال پرسیده شد. او گفت: چنین چیزی را در اصل برای Tomb Raider در نظر داشته، اگرچه تلاشش بی ثمر بود.

بارلوگ God of War

او توضیح داد: «من می خواستم از (تکنیک دوربین تک شات) استفاده کنم و هنگامی که روی Tomb Raider کار می کردم، این ایده را به اعضای Crystal Dynamics انتقال دادم و همگی این بازخورد را داشتند: این احمقانه اس، ما اصلاً موافق نیستیم این کار را انجام بدیم.»

مقاومت استودیو در مقابل این ایده، او را در تصمیمش برای ترک و بازگشت به Sony Santa Monica مصمم کرد، جایی که او God of War 2 را کارگردانی کرده بود، چندین عنوان دیگر از God of War را نوشته بود و اکنون جدیدترین قسمت از سری را برای PS4 کارگردانی می کند.

«عکس العمل من به این شکل بود؛ آره، میدونین!؟ به هر حال فکر نمی کنم این جا جای من باشه، همین الأنشم با چند نفر راجع به یک پست جدید در Sony صحبت کردم و بعد از آن متوجه شدم (God of War) عنوانی است که می توانم ایده ام را در آن عملی کنم.»

بارلوگ اضافه کرد، حالا حمایت خلاقانه و باور بیشتری از جانب Sony دارد، که حاضرند از ایده های دیوانه وار تری پشتیبانی کنند، بدون در نظر گرفتن این که چقدر ریسک بالایی داشته باشد. علاوه بر این، مسیر تک شات برای God of War آسان نبود و تازه بقیه متوجه شدند که چرا اینقدر مهم بود.

او گفت: «زمان زیادی بود که خارش دوربین تک شات به جانم افتاده بود و میدونین، در مقابلم خیلی مقاومت می شد، در ابتدا، باید با هر یک از اعضای تیم سازنده می جنگیدم. در نهایت تک به تک همشون رو شکست میدی، بهشون چیزی را نمایش میدی، توضیح میدی که قراره چطور باشه. اما صادقانه بگم، فکر می کنم حتی اون موقع هم قانع نشدند.

در ماه گذشته هر کسی کلی وقت آزاد داشته. باگ ها باید برطرف بشه و در هر حالی که اکثر بچه ها محتوا را خلق می کنند، بیشتر هم بازی می کنند. من هم از بخش ها و انیماتور ها و هنرمندان گوناگون راهنمایی زیادی گرفتم که از استودیو به دفتر من می آمدن و می گفتن: آهان، گرفتم. وقتی همه بازی را با هم می بینیم تازه معنی پیدا می کنه، فهمیدم چرا چنین چیزی را برای بازی می خواستی.»

God of War در تاریخ 20 آوریل به شکل انحصاری برای PS4 منتشر می شود. به تازگی ویدیویی از گیم پلی بازی نمایش داده شده که مکانیک مبارزات و دشمنان بازی را نمایش می دهد. پروتاگونیست اصلی سری Kratos نیز تحت تغییرات به سزای قرار گرفته و بارلوگ در طول ویدیو صحبت های زیادی را راجع به بازی می کند.

برای آگاهی از آخرین مقالات مجله پلازا در کانال تلگرام ما عضو شوید t.me/plazamag عضویت در کانال تلگرام
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha