ویدئویی از گیم پلی و فهرست جزئیات Dark Souls: Remastered
پژمان گل کار مقدم
نویسنده:پژمان گل کار مقدم
ارسال شده در:15 فروردین 1397، 01:00

ویدئویی از گیم پلی و فهرست جزئیات Dark Souls: Remastered

Bandai Namco چندی پیش خبر از ساخت یک Remaster از عنوان پرطرفدار و فوق العاده سخت Dark Souls داد. انتظار می رفت که این کمپانی در PAX East 2018 با Dark Souls: Remastered خودی نشان دهد، اما از قرار معلوم می توانیم آخرین تصاویر و جزئیات تغییر داده شده در بخش چند نفره بازی را کمی زودتر مشاهده کنیم.

در اینجا می توانید دقایقی از گیم پلی Remastered بازی را مشاهده کنید:

در اینجا می توانید شاهد فهرست تغییرات و مواردی باشید که قرار است در بخش چند نفره بازی ببینیم:

  • حداکثر تعداد بازیکنان از 4 به 6 نفر افزایش می یابد
  • برای بازی کردن با 6 نفر به آیتم Dried Finger نیاز خواهید داشت
  • Dried Finger از Painted World در مرحله Ariamis، به فروشنده منطقه Undead Burg منتقل شده تا در اوایل بازی قابل دستیابی باشد. جای Dried Finger در Painted World هم اکنون با یک آیتم Twin Humanities تعویض شده است.
  • پسوور Matchmaking هم اکنون شبیه به Dark Souls III در دسترس می باشد. وقتی بازیکنی با پسوورد Matchmaking  احضار  گردد سطح بازیکن همگام سازی می شود.
  • اکنون دوستان راحت تر می توانند با یکدیگر مچ شوند. وقتی که سطح شخصیت بازیکن مهمان و اسلحه اش از میزبان بالاتر باشد، سطوح به شکل خودکار تطبیق پیدا می کنند.
  • آیتم های سلامتی به جز Estus Flask ها طی PvP در دسترس نخواهند بود. برای جلوگیری از نبرد های طولانی تعداد Estus Flask برای اشباح نصف شده است.
  • وقتی که بازیکنی یک شبه مهاجم را شکست دهد، Estus Flask آن ها بازیابی می شود.
  • بازیکنان می توانند Matchmaking جهانی را خاموش یا روشن کنند
  • بازیکنان اکنون می توانند از این دیدن نشان Sign Soapstone سفیدشان توط اشباح سرخ جلوگیری کنند
  • بازیکنان وقتی که درگیر نبرد با اشباح دشمن هستند دیگر نمی توانند به طور متوالی اشباح متحد را احضار کنند.
  • در بازی آنلاین بازیکنانی که در برد پارامترهای Host نباشند با یکدیگر مچ نخواند شد (بازیکنان همچنان می توانند از طریق پسوود Matching با یک مچ شوند.)

در اینجا می توانید بخشی از تغییرات و تنظیمات Arena را بخوانید:

  • Deathmatch و مبارزه سه مقابل سه به بازی اضافه شد.
  • در نبرد های Arena هم می توان از پسوورد Matching استفاده کرد.
  • امتیازات اسپان مجدد به شکل رندوم خواهند بود.

دیگر موارد و تغییرات:

  • بازیکنان می توانند کلی آیتم قابل استفاده مثل روح های مصرفی یا آیتم های عهدنامه ای انتخاب کنند و به جای استفاده تک تک در بازی اصلی از همگی استفاده کنند.
  • تعداد زبان های بازی به تعداد Dark Souls 3 افزایش یافته است.
  • یک Bonfire در نزدیکی واموس آهنگر اضافه شده است.
  • عهدنامه ها در Bonefire ها قابل تغییر هستند.
  • تنظیمات دکمه در دسترس است.
  • آیتم ها پس از برداشته شدن به شکل خودکار در محفظه آیتم ها ذخیره نمی شوند.
  • وقتی که دکمه بالا یا پایین جهت نما نگه داشته شود اولین آیتم مجهز شده انتخاب می شود.
  • شبکه آنلاین از حالت P2P به سرورهای اختصاصی تغییر کرده است.

بازی از رزولوشن 4K معمولی در PC و 4K با جزئیات بالاتر در PlayStation 4 و Xbox One X پشتیبانی می کند. نسخه های  استاندارد Xbox One و PS4 از کیفیت 1080p با 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کنند. نسخه Nintendo Switch از روزلوشن 1080p در حالت تلویزیونی و 720p در حالت دستی پشتیبانی می کند و در هر دو حالت عملکردش تا 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.

Dark Souls: Remastered در تاریخ 25 می (4 خرداد) برای پلتفرم های PlayStation 4، Xbox One،  Nintendo Switch و PC منتشر می شود.

اولین نفری باشید که به این مطلب رای می‌دهید
امتیاز به مطلب

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

1 2 3 4 5
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha