مروری بر 9 سلاح برتر در عنوان Far Cry 5: بیل بهتر است یا شاتگان؟

سلاح Far Cry
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

قسمت های قبلی عنوان Far Cry همیشه به خاطر طیف وسیعی از سلاح ها مورد توجه قرار گرفته اند و Far Cry 5 نیز از این قائده مستثنی نیست. با کلی گزینه برای انتخاب، احتمالاً بار ها برایتان پیش می آید که کدام اسلحه ارزش خرید دارد. بنابراین برای این که در این مسیر کمکتان کمک کرده باشیم 9 تا از بهترین سلاح های بازی را که به نظر به درد بخور ترین سلاح های داخل بازی هستند به شکل فهرست جمع آوری کردیم. لازم به ذکر است که بعضی از انتخاب های ما سلاح های رده بالا یا به اصطلاح بازی Prestige هستند که سلاح های ویژه ای محسوب می شوند که با بازی کردن کمپین بازی یا خرج کردن پول واقعی برای خرید آنلاک می شوند.
بعضی از بهترین سلاح ها بازی AR-CL semi automatic rifle ،SA50 sniper rifle ،M-79 grenade launcher و موارد بیشتری را شامل می شوند. هر سلاح استفاده مخصوص و کاربرد خودش را داراست. بنابر این، چیزی که از فهرست پیشنهادی ما انتخاب می کنید به شیوه بازی خودتان نیز بستگی دارد. هر چه باشد کسی که متخصص مخفی کاری است، هیچ منفعتی در استفاده از سلاحی مثل موشک انداز ART4 نمی بیند.


همچنین چیزی که ممکن است کمی دلسردتان کند این است، که بسیاری از سلاح هایی که در این فهرست می بینید Presitge هستند، نسخه گران قیمت تر با پوسته ویژه سلاح های معمولی بازی که می توانید با پول بازی یا پول واقعی آن ها را بخرید. اگر دلتان می خواهد می توانید همان نسخه بدون پوسته و مشابه همان سلاح را با قیمتی پایین تر و بدون متعلقات کار آمد خریداری کنید. ما بدون در نظر گرفتن این که کدام نسخه از هر سلاح را انتخاب می کنید، روی کیفیت و کاربرد آن ها تمرکز می کنیم.
خب بیشتر از این منتظرتان نمی گذاریم تا سلاح مورد نظرتان را زودتر انتخاب کنید و برای نبرد با فرقه دوازه بهشت آماده شوید.
SPAS-12 “Flameout” Shotgun

سلاح Far Cry 5
امکان ندارد که شاتگان در بند و بساطتان باشد و تیرتان خطا برود، خلاصه بین این همه ساچمه که از یک فشنگ شاتگان شلیک می شوند یکی به هدف برخورد می کند دیگر. اما شاتگان Flameout به خاطر سرعت تیرش یک سرو گردن از دیگر شاتگان ها بالاتر است و کار گروه یک گله از دشمنان که به سمتتان یورش می آورند را به سرعت تمام می کند. به علاوه می توان آن را به فشنگ های آتش زا مجهز کرد و با قدرت تخریب بالایش به عنوان یک سلاح کشتار جمعی نیز از آن استفاده کرد.
Slingshot

سلاح Far Cry 5
برخلاف چیزی که از ظاهر این اسلحه برداشت می کنید، Slingshot در Far Cry 5 به شما اجازه می دهد که تیر کمان شلیک کنید. شاید احمقانه به نظر بیاید، اما سرعت تیر اندازی بالایش آن را حتی از کمان معمولی نیز کارآمد تر می کند، بویژه در فواصل نزدیک. شما حتی می توانید تیر های مخصوص مثل آتش زا یا انفجاری با آن شلیک کنید. اگر عاشق این هستید که بوسیله تیر های بی صدا مخفیانه روی افراد فرقه خراب شوید، Slingshot گزینه بسیار خوبی برایتان است. همچنین مهمات این اسلحه سنگ است، پس با وجود قدرت آسیبش که به مراتب از کمان پایین تر است، نیازی نیست نگران تمام شدن تیرتان باشید. واقعاً خنده دار است که با سنگ یکی از دشمنان را هد شات کنید.
“SA50 “Free State

سلاح Far Cry 5
اگر به دنبال یک Sniper همه کاره هستید که هم قدرت داشته باشد، هم برد زیاد و به شکل نیمه اتوماتیک تیر اندازی کند، پس “SA50 “Free State نزدیک ترین پیشنهاد ما برای شما است. این سلاح کارآمد از سرعت شلیک مناسبی برخوردار بوده و هنگامی که از مگسک اسلحه به دشمنان شلیک می کنید، لگد خیلی کمی دارد. اگر آن را به یک صدا خفه کن مجهز کنید، می توانید همه دشمنان یک پایگاه را در یک چشم بهم زدن از پا در بیاورید.
“M-79 “Shark Shooter

سلاح Far Cry 5
وقتی که به یک پایگاه حمله می کنید و اوضاع آنجور که فکر می کنید پیش نمی رود، دشمنان با انواع اقسام وسایل نقلیه روی سرتان خراب می شوند، درچنین هنگامی نارنجک انداز M-79 “Shark Shooter” برگ برنده شما محسوب می شود. با موج انفجار تخریب کننده اش شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از پس گروهی از دشمنان بر بیاید و کلی وسایل نقلیه متفجر کنید. این سلاح از برد بسیار کمی بهره می برد، پس حواستان باشد که وقتی با آن شلیک می کنید فضای اطرافتان به اندازه کافی باز باشد تا خودتان در معرض خطر قرار نگیرید. به علاوه Shark Shooter فضای سلاح ثانویه شما را اشغال می کند، پس این گزینه را دارید که فضاهای دیگر را با سلاح های قدرتمند تری پر کنید.

Magnum

سلاح Far Cry 5
چیز زیادی نیست که راجع Magnum Sixer گفته شود. این ریولور به سادگی یک سلاح ثانویه پرقدرت است که کار دشمنان را تنها با یک تیر تمام می کند. اگر ایده استفاده از یک کلت کمری قدرتمند به نظر شما جذاب است، پس «Steel and Ivory» حسابی به دردتان می خورد. تا زمانی که سریع و دقیق باشید، این اسلحه فرارتان از مهلکه را تضمین می کند.
RAT4

سلاح Far Cry 5
اگر برنامه دارید که موشک انداز هم به انبار مهماتتان اضافه کنید، پس RAT4 انتخاب درستی است. این سلاح به سادگی قادر است که هدفش را روی وسایل نقلیه و هواپیما ها قفل کند پس اگر با هدف گیری موشک اندازها خیلی میانه خوبی ندارید، حسابی کارآمد است. شما حتی می توانید به شکل دستی موشک هایش را کنترل کنید، چیزی مشابه LK-1018 در بازی Far Cry 4. البته در اواسط بازی که دشمنان در تعداد بیشتر و با هلیکوپتر و هواپیما به شما حمله می کنند، نیاز به RAT4 ضروری تر می شود.
“AR-CL “Sharkbite

سلاح Far Cry 5
“AR-Cl “Sharkbite چیزی مابین یک مسلسل و یک تفنگ دور برد می باشد که به شکل نیمه اتوماتیک شلیک می کند و برای دقت بیشتر در هدف گیری از حداقل لگد برخوردار است. اگر برنامه دارید در سلاح Far Cry 5 هم مسلسل داشته باشید، هم دور برد و دلتان نمی خواهد دو فضای ملزوماتتان را اشغال کنید، AR-Cl ایده آل ترین گزینه برای شماست.
Magnopluser

سلاح Far Cry 5
Magnupulser یکی از معدود سلاح های بازی Far Cry 5 است که از مهمات نامحدود برخوردار است. چنین چیزی هنگامی که در مخمصه گرفتار شده اید حسابی کارآمد است. این سلاح فضایی که با تکمیل مأموریت های فرعی Larry، دانشمند دیوانه دره Holland برایتان در دسترس قرار می گیرد، دشمنانتان را یا تجزیه می کند یا آن ها را روانه آسمان می کند (به فاصله ای که شما به دشمن شلیک می کنید بستگی دارد). بهترین کار این است که از Magnopulser در مقابل گروهی از دشمنان استفاده کنید، اما اگر برنامه دارید از آن برای شلیک تنها به یک دشمن استفاده کنید، سعی کنید تیر را به پایش بزنید تا موقتاً فلج شود، سپس با نبرد تن به تن کارش را تمام کنید. در غیر این صورت در یک فضای باز و خالی شلیک کنید تا دشمنانتان را در یک سیاهچاله صورتی وارد کنید. اگر چه حواستان باشد که نمی توانید از دشمنان تجزیه شده لوتی به دست بیاورید (دیگه چیزی از بنده خدا ها نمی مونه که بدزدید). راستی از استفاده Magnopulser در مقابل دشمنان بزرگتر خودداری کنید، به این جهت که آن ها را به سرعت تجزیه نمی کند.
تمامی سلاح های سرد (والا)

سلاح Far Cry 5
بر خلاف بازی های گذشته، سلاح های سرد در Far Cry 5 به شکل خارق العاده ای به درد بخور هستند. در حالی که حسابی برای آسیب برای فواصل نزدیک فوق العاده هستند، می توان آن ها را از فواصل دور به سمت دشمنان برای آسیب های جدی یا گیج کردنشان پرتاب کرد. ارتقای مهارت نبردهای تن به تن میزان آسیب شما را بهبود می دهد و ارتقای تأثیر دارو های سلامتی همانند The Fast and The Furious باعث می شود که استفاده از سلاح های سرد کار آمد تر شوند. اگر اسلحه کمری کارتان را راه نیاندازند، امکان ندارد سلاح های سرد مثل بیل، چوب بیسبال یا لوله نا امیدتان کنند.
اگر به دنبال یک سلاح سرد با تأثیر بیشتر هستید بیل Optimism را از یکی از مغازه های محلی سلاح Far Cry 5 خریداری کنید. به ظاهرش گه یک چهره خندان روی بیل است، نگاه نکنید، همین بیل خندان چنان کله ای خرد می کند که تصورش هم نمی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402