زمانبندی نمایشگاه E3 2018 ؛ بازی ها و اخبار مورد انتظار

نمایشگاه E3 2018
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با نزدیک شدن به E3 2018 تصمیم گرفتیم بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده مروری داشته باشیم بر بازی ها و رونمایی های شرکت هایی که حضورشان در این نمایشگاه تأیید شده است. توجه داشته باشید با انتشار اخبار جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

از امروز تا E3 2018 فقط چند هفته فاصله داریم. حتی اگر خیلی هم اهل بازی های ویدیوی نیستید، باز بعید است در مورد بزرگترین رویداد گیمی چیزی نشنیده باشید. ژوئن هر سال، بهترین و حرفه ای ترین شرکت ها و بازی سازان در لس آنجلس دور هم جمع می شوند تا از جدیدترین محتوای دیجیتالی‌شان رونمایی کنند.

E3 جایی است که بزرگترین سازندگان پلتفرم‌های بازی (نینتندو، سونی و مایکروسافت) برای نمایش آخرین سخت افزار، یا جدیدترین بازی‌های‌شان حضور دارند. جایی که از دیدن رونمایی های غیرمنتظره شگفت‌زده می شویم (چه می‌شود امسال بالاخره Half-Life 3 رونمایی شود!) و با دیدن بازی هایی که انتظار دیدنشان را داریم قند توی دلمان آب می شود.

 

E3 2018 چه زمانی رخ می دهد؟

جدیدترین مراسم E3 همان طور که احتمالاً مطلع هستید از 12 ژوئن (22 خرداد) آغاز شده و تا 14 ژوئن (24 خرداد) 2018 ادامه خواهد داشت. همانند مراسم پارسال، کنفرانس های خبری در مرکز تجاری لس آنجلس برگزار می‌شوند که پر شده از باجه های تبلیغاتی و نمونه کوچک بازی ها که مثل شیرینی باقلوا منتظرند که آن ها را بچشید. در ادامه زمان دقیق برگزاری کنفرانس خبری کمپانی های مختلف را مشاهده می‌کنید.

 

تاریخ و زمان دقیق کنفرانس شرکت های بزرگ در E3 2018

  • الکترونیک آرتس: شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۲۲:۳۰
  • مایکروسافت: دوشنبه ۲۱ خرداد – ساعت ۰۰:۳۰
  • بتسدا: دوشنبه ۲۱ خرداد – ساعت ۶:۰۰
  • دیوالور دیجیتال: دوشنبه ۲۱ خرداد – ساعت ۰۷:۳۰
  • اسکوئر انیکس: دوشنبه ۲۱ خرداد – ساعت ۲۱:۳۰
  • یوبیسافت: سه‌شنبه ۲۲ خرداد – ساعت ۰۰:۳۰
  • ای‌ام‌دی: سه‌شنبه ۲۲ خرداد – ۰۲:۳۰
  • سونی: سه‌شنبه ۲۲ خرداد – ساعت ۵:۳۰
  • نینتندو: سه‌شنبه ۲۲ خرداد – ۲۰:۳۰

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت سونی داریم

پلی استیشن 4 پرو با معرفیش در کمتر از دو سال پیش عمر نسل هشتم را حداقل برای چند سالی افزایش داده و بعید است که در بخش سخت افزار خبر جدیدی از این کمپانی بشونیم. در نهایت ممکن است صحبت هایی از کنسول PS5 پیش بیاید، اما به همین زودی های شکل و شمایلش را نخواهیم دید.

در عوض امیدواریم تمرکز بیشتری روی نسل بعدی پلی استیشن VR صورت بگیرد. با در نظر گرفتن Oculus و HTC و سامسونگ که روی آپدیت های بیشتر دستگاهشان فعالیت می کنند، احتمال زیادی وجود دارد که سونی از عناوین پیشرفته واقعیت مجازی‌اش برای پلتفرم پلی استیشن پرده بردارد. در عین حال که سونی امسال از بخش سخت افزار پا پس کشیده، زمان بیشتری در اختیار دارد که روی بروزرسان های جزئی سخت افزارهایش کار کند.

در بخش بازی‌ها باید انتظار The Last Of Us 2 را برای هسته مرکزی مراسم داشته باشیم. امیدواریم که سونی ناتی داگ را تحت فشار قرار دهد تا بتوانیم بخشی از گیم پلی بازی را تماشا کنیم (فقط خدا کند که بازی مثل Uncharted: The lost Legacy از همان فضای جهان بازی بهره مند باشد.) از طرفی بدمان نمی آید چیزهای بیشتری از بازی جهان باز زامبی محور Days Gone از استودیوی Sumo Digital ببینیم. لازم به ذکر نیست که Insomenica مطمئناً دوباره Spider-Man را به رخ‌مان می کشد. البته خودم بی صبرانه منتظر دیدن نینجای خفن ساکر پانچ هستم. در Paris Game Week تریلر سینمایی از Ghost of Tsushima نمایش داده شد که به نظرم غافلگیرکننده‌ترین ویدیوی مراسم بود. اگر کمی خوش‌بین باشیم تریلری از گیم پلی بازی نمایش داده می شود و بالاخره متوجه می شویم که سیستم و مکانیک آن چگونه است.

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت مایکروسافت داریم

مایکروسافت برنامه هایش را برای E3 2018 اعلام کرد و این بار آن ها کمی متفاوت به نظر می رسند. مایکروسافت با صرف نظر از خرید EA این بار اخبارش را از مرکز تجاری لس آنجلس جدا کرده و روی رویداد سالن مایکروسافتش تمرکز می کند. اگر چه این شرکت همچنان مراسم معمول خودش را خواهد داشت، اما امسال این مراسم به شکل مختصر تر برگزار می‌شود.

حتی مکان کنفرانس خبری مایکروسافت نیز تغییر خواهد کرد. این کنفرانس هم در سالن همایش مایکروسافت در تاریخ ۲۱ خرداد و راس ساعت ۰۰:۳۰ نیمه‌شب آغاز می‌شود.

مایک نیکولز، معاون ریاست و مدیر بازاریابی شرکت گفت: «نه تنها سالن مایکروسافت تمرکز ما روی نمایش ایکس باکس E3 را بیشتر می کند، بلکه فضای بازش به ما اجازه می دهد که میزبان طرفداران و مخاطبان بیشتری برای E3 ایکس باکس نسبت به گذشته باشیم.»

با وجود این که از زمان و مکان مراسم مطلع هستیم، هنوز به شکل دقیق نمی دانیم که چه چیز های معرفی خواهند شد. پس از رونمایی بزرگ از ایکس باکس وان ایکس در سال 2017، امسال احتمالاً تمرکز بیشتری روی بازی‌ها را شاهد باشیم.

Halo 6 به عنوان آخرین قسمت از سه‌گانه استودیوی جدید بانجی یعنی 343 Industries معرفی شد و با وجود این که بعید می دانم سازندگان به همین راحتی بیخیال مستر چیف شوند، تصور می کنم قسمت جدید مسیر سری را به کل تغییر دهد. Gears Of War 5 شاید نمایشی داشته باشد (احتملاً کمی زود است، اما خدا را چه دیده اید) و در نهایت با شایعات ریبوت سری Fable، باید قید رونمایی از Fable 4 را برای مدتی بزنیم.

لابد می پرسید پس VR چه؟ ایکس باکس روی هولو لنزها سرمایه گذاری سنگینی داشته و تنها محتوای بازی محوری که تاکنون برای این دستگاه شاهد بودیم بازی تعاملی Minecraft World است. امیدواریم در مراسم امسال شاهد بازی های بیشتری برای این دستگاه باشیم.

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت نینتندو داریم

در حالی که Zelda و Super Mario جدید به تازگی منتشر شده اند، انتظار داریم که نینتندو روی دیگر فرنچایز های آزمایش پس داده اش هم کار کند. Super Smash Bros که از صفر تا صدش برای سوییچ ساخته شده بهترین فرصت را برای رونمایی دارد.

Kirby و Yoshi یک ماجراجویی جدید در سال 2018 خواهند داشت، بنابراین انتظار داریم که نمایشی از گیم پلی هر دو داشته باشیم. Yoshi’s Woolly World یک بازی دو بعدی روی 3DS بود، بنابراین چیزی که از بازی جدید انتظار داریم یک سکو بازی دیگر است که از همان رویه پیروی می کند، همچنین امیدواریم (اگرچه کمی دور از ذهن است) که بالاخره پای سری Animal Crossing با یک بازی جدید به کنسول سوییچ باز شود. خواهش می کنیم نینتندو، این لطف را از ما دریغ نکن!

چه در بخش اصلی E3 2018 و چه در پیش‌مراسم ویژه نینتندو، تقریباً می توان گفت حضور Metroid Prime 4 مسجل است. احیای اخیر 3DS توسط طرفدارن حسابی تحویل گرفته شد، بنابر این برای ماجراجوایی های جدید Samus Aran امید زیادی داریم. در نهایت یک نسخه سوییچ از Pokemon هم وجود دارد که همگان بی صبرانه منتظرش هستند. شایعات حاکی از آن است که نام بازی Pokemon Stars خواهد بود. این عنوان می تواند یک بازی جدید از این سری یا بازسازی Sun/Moon از کنسول 3DS باشد. در هر دو حالت امیدواریم شاهد معرفی Pokemon جدید باشیم.

نینتندو ممکن است کمی بیشتر برای مراسم امسال انرژی گذاشته و از نسخه جدید گیم پد های Joy-Con رونمایی کند. هرچند چنین انتظاری کمی بعید و نیازمند این است که سوییچ تغییرات کلی در کنترلر Joy-Con ایجاد نماید. این کنترلر از زمان انتشارش با مشکلات اتصال با هسته کنسول روبرو بود و بازیکنان در نزدیکی آکواریوم و مایکرویو با مشکل اتصال روبرو می شدند. همین مسأله تا حدودی موفقیت سوییچ را کاهش داد. پدهای جدید شاید این مشکل را برطرف کنند، در کنارش امیدواریم D-Pad هم نسبت به گذشته بهبود داشته باشد.

شانس این هم هست که نینتندو برای Nintendo Labo که در آوریل معرفی شد، چند کیت جدید معرفی کند.

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت الکترونیک آرتس داریم

هم اکنون می دانیم که پای EA Play دوباره به سالن هالیوود پالادیوم در لس آنجلس از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خرداد و قبل از شروع مراسم اصلی E3 2018 باز خواهد شد. EA همانطور که انتظارش می رفت، تأیید کرد که طرفدارن شانس این را خواهند داشت که آخرین عناوین EA Sports مثل Madden 19، FIFA 19، NHL 19 و NBA Live 19 را تجربه کنند. همچنین حضور یک Battlefield جدید نیز تأیید شده است، اگر چه هنوز نمی دانیم که بازی دقیقاً در چه زمینه و حال و هوایی خواهد بود.

Anthem، عنوانی با محوریت شکار هیولا از استودیوی کانادایی بایوور، به نظر قرار است اشتباهات Mass Effect Andromeda را با سیاره گم شده، سیاهچاله تاریک و منطقه های مختلف جبران کند. محیط های انعطاف پذیر، سیستم آب و هوای پویا و اکشن های همکاری مطمئناً بازیکنان را جلب کرده و با وجود این که تاریخ انتشار بازی به تعویق افتاد، Anthem قرار است، با نمایش جدیدش قلب تپنده مراسم EA در امسال باشد. جزئیات بیشتر از مراسم به زودی تأیید خواهند شد.

با پروژه Star Wars امی هنینگز یعنی Project Ragtag امیدواریم خلاصه یک گیم پلی درست و حسابی یا حداقل چیزی مشاهده کنیم که قابل گزارش باشد. استودیوی Visceral از زمان بازی Battlefield Hardline زیادی بی سرو صدا بوده، بنابراین اگر چیزی از این استودیو نشنویم، باید با این حقیقت روبرو شویم که با بازی برای همیشه در برزخ ساخت گیر کرده است.

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت یوبیسافت داریم

یوبیسافت به تازگی تأیید کرد که کنفرانس خبری‌اش روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد شروع می‌شود.

به جز زمزمه هایی از جزئیات Assassin’s Creed جدید (که به شخصه امیدوارم بازه 2 ساله ساخت برای Origins برایش به یک روتین تبدیل شود)، صد در صد باید انتظارش را داشته باشیم که این کمپانی نگاهی به دیگر عناوین مثل Splinter Cell داشته باشد. با شایعه بازگشت، مایکل ایرن ساید برای صدا پیشگی سم فیشر، برای دیدن یک Splinter Cell جدید با حال و هوای Metal Gear Solid V و بهبود عنوان مهجور مانده Blacklist عطش بالایی داریم. همچنین با تأیید The Division 2 بدمان نمی آید از کم و کیف ماجرا با خبر شویم.

همه این ها یک طرف Beyond Good and Evil 2 یک طرف! نمایشش در E3 2017 همه را غافلگیر کرد و در حالی که بازی مطمئناً در مراحل اولیه ساخت به سر می برد، با مراسم بیست سالگی Beyond Good and Evil در سال 2018 امیدواریم که با دنیا و ماهیتش بیشتر آشنا شویم. اوه راستی یاد نبود! یعنی ممکن است که Rainbow Six Siege هم درب مراسم لس آنجلس را بشکند و وارد E3 2018 شود؟ اگر بشود که عالی است.

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت بتسدا داریم

بتسدا هم حضورش را در E3 2018 تأیید کرد. کنفرانس خبری این شرکت در روز دوشنبه ۲۱ خرداد و از ساعت ۶ صبح آغاز می شود.

مدتی پیش یک تریلر کوتاه از فرنچایز های بتسدا منتشر شد که Elder Scrolls و Doom و Fallout را شامل می‌شد. اما این ناشر مشخص نکرد که باید انتظار رونمایی از چه عناوینی را داشته باشیم. در برنامه امسال بتسدا احتمالا چیزهایی را شاهد هستیم که انتظارشان را داریم. بخشی از آن ها مرتبط با افزونه جدید Elder Scrolls Online و محتوایات جدید برای Quake Champions خواهند بود.

علاوه بر این امیدواریم امسال شاهد یک عنوان AAA جدید از بتسدا باشیم. با Wolfenstein جدید، ریبوت Doom، یک Dishonored جدید، برای بازگشت یک بازی مثل Elder Scrolls به آغوشمان اشتیاق زیادی داریم. همچنین بعید نیست که از چند پورت جدید برای سوییچ رونمایی شود. Doshonored منطقی ترین حدس به نظر می رسد.

بتسدا اعلام کرد به زودی از این که چگونه طرفداران می توانند برای خرید بلیط اقدام کنند، اطلاعات بیشتری ارائه خواهد داد.

 

ٍE3 2018

انتظاراتی که از کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس داریم

اسکوئر انیکس در مراسم E3 2017 حضور چندان پررنگی نداشت، اما از قرار معلوم 2018 سال بزرگی برای این ناشر ژاپنی است و باید چند بازی درست و حسابی را از این شرکت شاهد باشیم. نسخه بازسازی شده Final Fantasy (یا حداقل اپیزود اولش) که از اولین رونمایی‌اش 3 سال می گذرد می تواند یکی از بزرگترین اخبار امسال باشد.

یادمان نرود که بازی Kingdom Hearts 3 نیز در سال 2018 منتشر می شود و با ورود به دنیای Toy Story و Big Hero 6 قرار است کلی شخصیت جدید از والت دیزنی را شاهد باشیم. E3 2018  فرصت مناسبی است که با این شخصیت ها بیشتر آشنا شویم.

بدون شک گل سرسبد اسکوئر انیکس در امسال دنباله Shadow Of The Tomb Raider باشد. با سکان داری Eidos Montreal (سازنده ریبوت Deus Ex) برای پروسه ساخت و انتشار دو عنوان از سری Uncharted پس از Rise Of The Tomb Raider، لارا خانوم کمی از قافله عقب مانده و وقتش رسیده که گنج های ربوده شده را از نیتان، کلوئی و نادین پس بگیرد.

توجه داشته باشید مطلبی که خواندید در مورد شرکت هایی است که حضورشان در E3 2018 تأیید شده و در این بین شاید استودیوی مستقلی مثل CD Projekt از Cyberpunk 2077 رونمایی کند یا هیدئو کوجیما بالاخره یک گیم پلی درست و درمان از Death Stranding نمایش دهد. البته امیدواریم که Telltale نیز ما را در پروسه The Wolf Among Us و آخرین فصل The Walking Dead قرار دهد (دلمان برای گرگ بد بزرگ خیلی تنگ شده است.)

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402