هر آنچه از Splinter Cell در E3 2018 انتظار داریم

Splinter Cell
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به شایعاتی که حول انتشار قسمت جدید Splinter Cell شکل گرفته، انتظار داریم در E3 2018 شاهد رونمایی و اطلاعاتی از این بازی پر‌طرفدار توسط یوبی‌سافت باشیم. در ادامه انتظارات و مواردی که تا‌کنون از بازی می‌دانیم را مرور خواهیم کرد.

عمر سری Splinter Cell به 4-5 سال خلاصه نمی‌شود و به پلتفرم های نسل ششمی می‌رسد. کمپانی یوبی‌سافت طی نیم دهه اخیر خیلی سراغ از این فرنچایز اکشن و مخفی کاری نگرفته و طرفدارن را با دیگر عناوین تام کلنسی سرگرم کرده است، اما هر از گاهی اطلاعاتی مختصر، هر چند در حد شایعه راجع به بازی Splinter Cell می شنویم تا امیدمان را برای ساخت قسمت جدید از دست ندهیم. با توجه به این که Metal Gear Solid پس از جدایی هیدئو کوجیما از کونامی در وضعیت خیلی مناسبی قرار ندارد، بهترین فرصت برای بازگشت این کهنه سرباز سیاه‌پوش فراهم شده تا بالاخره از سایه‌های تاریک بیرون بیاید. در این مطلب مروری خواهیم داشت بر اطلاعاتی که تا‌کنون از Splinter Cell در اختیار داریم و مواردی که امیدواریم یوبی‌‌سافت در E3 2018 با آن ها ما را شگفت‌زده کند.

چیزی که تا کنون می‌دانیم

بازی هنوز رونمایی نشده، پس هیچ چیزی را به شکل قطعی از Splinter Cell جدید نمی‌دانیم. آخرین عنوانی که از فرنچایز Splinter Cell شاهد بودیم به 2013 و بازی Splinter Cell: Blacklist باز می‌گردد و هنوز هیچ خبری به شکلی رسمی مبنی بر چونگی بازی بعدی تأیید نشده است. مدیر عامل یوبی‌سافت، وس گیلموت با اخباری که سال گذشته به شکل مختصر در سایت Reddit به اشتراک گذاشت، طرفداران را تا حد زیادی امیدوار کرد. وقتی از او در مورد ادامه سری پرسیده شد، اینگونه پاسخ داد:

Splinter Cell برندی است که در موردش زیاد صحبت کرده‌ایم و یکی از سری‌های مورد علاقه خودم نیز محسوب می‌شود. در حال حاضر چیز خاصی برای به اشتراک گذاری نداریم، اما تیم‌های ما روی سوژه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، پس منتظر اطلاعات جدید باشید.

Splinter Cell

گیلموت پس از آن پست‌های بیشتری در بلاگ‌ یوبی‌سافت قرار داد و به شکل واضحی به این موضوع اشاره داشت که انتشار Splinter Cell قطعی است و به زودی باید انتظار خبر رسمیش را داشته باشیم. او گفت: «ما طرح‌ها و ایده‌های زیادی حول این برند دریافت کردیم و برنامه داریم که یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم. تصور می‌کنم شاهد یک چیز کاملاً جدید خواهید بود، فقط باید کمی صبر داشته باشید.»

همین چند وقت پیش و در بازی Ghost Recon Wildlands بود که یوبی‌سافت بروزرسانی با تم Splinter Cell برای بازی جهان بازش منتشر نمود، حتی مأموریتی در بازی اضافه شد که در آن به پروتاگونیست اصلی سری Splinter Cell یعنی سم فیشر برخورد می‌کردید. نکته قبل توجه حضور مایکل آیرن ‌ساید گوینده قدیمی سم فیشر بود که در Blacklist با اریک جانسون تعویض شده بود. بازگرداندن مایکل آیرن‌ساید در چنین نمایش کوتاهی تنها می تواند به معنای اشاره به یک Splinter Cell جدید باشد. با توجه به این که سم فیشر در داستان Wildlands راجع به یک سلاح اتمی ربوده یا گم شده صحبت می‌کند، شاید سناریوی احتمالی برای Splinter Cell جدید حول همین داستان جریان داشته باشد.

چه چیزهایی برای E3 تأیید شده است؟

همانطور که هنوز رنگ و روی جدید مأمور سیاه‌پوش را ندیده‌ایم، هنوز از حضورش در E3 هم اطمینان نداریم. با این وجود لو رفتن فهرستی از بازی‌های معرفی نشده در وبسایت کانادایی والمارت و وجود اسم ساده Splinter Cell چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت، مخصوصاً که بتسدا مدتی بعد و در عین ناباوری وجود Rage 2 را تأیید کرد. اگرچه این فهرست دلیل مستحکمی برای وجود Splinter Cell نیست، اما می تواند نشانه برای حضور بازی در E3 2018  باشد.

انتظار چه مواردی را در E3 داریم؟

با شایعات دست و پا شکسته‌ای از پروسه ساخت Splinter Cell می توانیم رونمایی های کنفرانس E3 یوبی سافت را تا حدودی پیش بینی کنیم. اما بیاید فقط به این رونمایی‌ها محدود نشویم و راجع به موارد بزرگتر فکر کنیم. اگر یوبی‌سافت واقعاً از بازی رونمایی کند، اولین چیزی که مشتاقیم ببنیم تمرکز بیشتر روی بخش مخفی‌کاری است. Blacklist بازی فوق العاده‌ای بود و اکشن منحصر بفردی داشت اما می‌توانست روندی آهسته‌تر پیش بگیرد. با توجه به این که Metal Gear حداقل به شکل موقتی از مخفی کار فاصله گرفته، یوبی‌سافت فرصتش را دارد تا Splinter Cell را به عنوان پرچم دار فرنچایز اکشن مخفی‌ کاریش معرفی کند. بازی می‌تواند از المان‌های جهان باز Metal Gear Solid V The Phantom Pain الگو بگیرد و حتی یک سری مأموریت‌های فرعی و بی‌ربط به داستان اصلی در محیط بگنجاند (مشابه چیزی که در Dishonored  شاهد بودیم).

همچنین بخوانید :

به این ترتیب در عین حال که ساختار کلی بازی یکسان است، مأموریت‌ها ارزش تکرار چند باره را خواهند داشت. Hitman در پیش‌برد مراحل و چالش‌های مختلف با استفاده از روش‌های مختلف کار بی‌نظیری انجام داد. Splinter Cell هم می‌تواند از روشی مشابه استفاده کرده و بسته به تصمیماتی که طی مراحل مختلف می‌گیرید شما را با عواقب گوناگونی روبرو کند.

حضور مایکل آیرن ساید هم که تقریباً مسجل شده است. خلاً او در Blacklist برای بسیاری از طرفداران محسوس و ناراحت‌کننده بود، بنابراین نبودش در بازی اصلی به عنوان شخصیت فیشر می‌تواند تا حد زیادی نا‌امید‌کننده باشد. این از آن گونه جزئیاتی است که احتمالاً یوبیسافت در کنفرانس خبریش در E3 رونمایی کند، اما پس از Wildlands دلمان می‌خواهد که از بابت حضور آیرن ساید خیالمان راحت باشد.

نام دیگری که احتمالاً برای طرفداران آشنا به نظر می‌رسد، ایمون توبین است. آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده هنرمند قطعه‌های تکنو برای بازی Chaos Theory، بار دیگر باز می‌گردد.

در حالی که بخش تک نفره تمام تمرکزش را روی Splinter Cell معطوف می کند، انتظار یک بخش چند نفره پر و پیمان را هم داریم. وقتی حرف از چند نفره می‌شود فقط به بازگشت حالت فوق‌العاده و منحصر بفرد PvP یعنی Spies vs. Mercs اشاره نمی‌کنیم و انتظار پشتیبانی از یک co-op جذاب را هم داریم. یوبی‌سافت اخیراً رویه سیاست‌هایش را به پشتیبانی طولانی مدت از بازی‌ها پس از انتشارشان تغییر داد و در نتیجه ممکن است مسیر Hitman را پیش گرفته و روی کمپین‌های رویدادی متمرکز شود. در عین حال این احتمال هم وجود دارد که چیز‌هایی از Raibow Six Siege و اپراتورها و گجت‌های گوناگونش بیاموزد و با خلق محیطی تخریب‌پذیر یک حالت چند نفر هیجان‌انگیز به بازیکنان ارائه دهد.

همانطور که در ابتدا هم اشاره شده، وجود یک Splinter Cell جدید تقریباً حتمی است. تنها باید منتظر باشیم و بینیم که یوبیسافت عرصه را برای انتشار نسخه جدید بازی فراهم می بیند یا خیر و اگر این کار را انجام می‌دهد چقد با پیشبینی‌های ما هم‌خوانی دارد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402