بهترین نرم افزار های مدیریت فایل در سیستم عامل iOS

FILE MANAGER / مدیریت فایل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سیستم عامل iOS، بخش مدیریت فایل مشابه پلتفرم‌های ویندوز یا اندروید ندارد. اما این بدان معنا نیست که به راحتی نمی‌توانید به فایل های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. برای این کار شما باید یک نرم‌افزار مدیریت فایل نصب کنید.

یکی از تفاوت های سیستم‌عامل iOS با اندروید و یا حتی ویندوز، دسترسی بسیار آسان تر و بی‌دردسرتر به فایل‌ها در دو سیستم عامل اندروید و ویندوز، نسبت به iOS است. اگر گوشی شما آیفون است و نیاز زیادی به گشت و گذار در فایل‌هایتان دارید، پس باید یک نرم‌افزار مدیریت فایل مناسب هم روی گوشی خود داشته باشید. در ادامه چند مورد از بهترین نرم‌افزار‌های مدیریت فایل در سیستم‌عامل iOS را به شما معرفی می‌کنیم اما قبل از آن، باید ببینیم که چه ویژگی‌هایی، یک نرم‌افزار مدیریت فایل را تبدیل به برنامه‌ای ایده‌آل برای مدیریت فایل‌ها می‌کند:

  • نرم‌افزار مدیریت فایل شما باید امکاناتی را فراهم کند که بتوانید به آسانی تمام فایل‌های مورد نیاز خود را از طریق آن به حافظه گوشی‌تان منتقل کنید.
  • یکی از ویژگی‌های اصلی یک نرم‌افزار مدیریت فایل خوب، داشتن یک رابط کاربری مناسب است. این رابط کاربری باید گزینه‌های متنوع و البته کارایی را برای مدیریت فایل‌هایتان مهیا کند.
  • نرم‌افزار مدیریت فایلی که نتوانید فایل‌های خود را از داخل آن بیرون بکشید، هیچ فایده‌ای ندارد. شما باید از طریق نرم‌افزار مدیریت فایل خود بتوانید تمام محتویات گوشی‌تان را به دستگاهی دیگر انتقال دهید. وجود قابلیت‌های اشتراک‌گذاری پیشرفته می‌تواند عامل کلیدی و مفیدی برای یک نرم‌افزار مدیریت فایل باشد.

در ادامه به چند مورد از بهترین نرم‌افزار‌های مدیریت فایل در سیستم عامل iOS اشاره می‌کنیم:

 

1. نرم‌افزار Documents 6 by Readdle

Documents 6 by Readdle بهترین نرم‌افزار مدیریت فایل در آیفون و آیپد است. این نرم‌افزار کاملا رایگان بوده و سرعت و بهره‌وری قابل توجهی دارد. این برنامه از طریق ارائه چک لیست گزینه‌های مدیریتی زیادی برای مدیریت فایل‌ها (کارهایی مثل انتقال فایل، دریافت فایل، ذخیره‌سازی در فضای ابری، ذخیره صفحات وب، قابلیت‌هایی مثل کشیدن و رها کردن فایل‌ها، قرار دادن برچسب روی فایل‌ها و …) برای شما به ارمغان می‌آورد.

FILE MANAGER / مدیریت فایل

این نرم‌افزار به خوبی با انواع فرمت‌های تصویری، ویدیویی و فایلی سازگار است و شما انواع فایل‌های خود ائم از موسیقی، عکس، فایل زیب، کتاب‌های PDF و فیلم‌ها را از طریق این نرم‌افزار می‌توانید اجرا کنید. در فضاهای ابری، معمولا فایل‌های قدیمی و کمتر استفاده شده حذف می‌شوند اما هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که این نرم‌افزار مدیریت داده، تمام فایل‌های شما را به صورت مرتب در دراپ باکس همگام‌سازی می‌کند و شما هیچ‌گاه فایل‌های خود را از دست نمی‌دهید. شما می‌توانید این نرم‌افزار را از طریق iTunes دانلود کنید.

 

2. نرم‌افزار Files App اپل

در نسخه 11 سیستم‌عامل iOS، اپل به ما جایگزین‌های مناسبی برای نرم‌افزار‌هایی چون iCloud Drive ارائه داده است. کابران مک نیز می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار Files app، جایگزین مناسبی برای Finder پیدا کنند. اگر از سرویس‌های مختلف ابری مانند iCloud و Dropbox و OneDrive استفاده می‌کنید، اما برای مدیریت همه آن‌ها به یک نرم‌افزار نیاز دارید، Files App گزینه مناسبی برای شما است.

FILE MANAGER / مدیریت فایل

تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما برای اشتراک‌گذاری فایل‌هایتان روی نرم‌افزار Files App وجود دارد. شما می‌توانید در این نرم‌افزار برای نشان‌گذاری فایل‌های خود، از رنگ‌های مختلف کمک بگیرید و یا برای انتقال فایل‌ها از کشیدن و رها کردن آن‌ها استفاده کنید. نرم‌افزار Files App به خوبی با سایر دستگاه‌ها و نرم‌افزار‌ها هماهنگ می‌شود و فایل‌های شما را به راحتی به آن‌ها منتقل می‌کند. این نرم‌افزار را می‌توانید از طریق iTunes دانلود کنید.

 

3. نرم‌افزار دراپ باکس

اگر تمام فایل‌های خود را در فضای ابری دراپ باکس ذخیره می‌کنید، نرم‌افزار رسمی مدیریت فایل این سرویس برای سیستم عامل iOS مخصوص شما است. هنگامی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، به تمام فایل‌های دراپ باکس نیز دسترسی دارید. شما می‌توانید از طریق این نرم‌افزار فایل‌هایتان را ببینید، باز کنید، آن‌ها را به اشتراک بگذارید و یا از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما حتی می‌توانید فایل‌های اکسل، ورد و پاور پوینت را نیز در این نرم‌افزار مشاهده کنید. این قابلیت‌ها، نیاز شما را به هر نرم‌افزار اضافه دیگری کاهش می‌دهد.

FILE MANAGER / مدیریت فایل

این نرم‌افزار، بخش‌هایی نیز دارد که به صورت آفلاین کار می‌کنند. اگر شما کاربر Dropbox Plus هستید، می‌توانید کل پوشه‌ها را بصورت آفلاین هم ذخیره کنید.

4. نرم‌افزار GoodReader

اگر در گوشی‌تان فایل‌های PDF زیادی دارید، حتما باید GoodReader را نصب کنید. شما می‌توانید با این نرم‌افزار تمام فایل‌های PDF را از دستگاه‌های دیگر و یا اینترنت دریافت و مشاهده کنید. GoodReader دارای یک موتور عالی رندر PDF است که باعث می‌شود خواندن فایل‌های PDF به یک لذت روی iPad تبدیل شود. این یکی از معدود برنامه‌هایی است که وقتی PDF‌ها را با صدها صفحه درون‌شان باز می‌کنید، قفل نمی‌کند.

FILE MANAGER / مدیریت فایل

این نرم‌افزار همچنین فایل‌های PDF را حاشیه‌نویسی می‌کند. شما می‌توانید یک PDF را با استفاده از جعبه‌های متنی (Text Box) به روش‌های مختلف نشانه‌گذاری کنید و یا با استفاده از قلم خود به صورت دستی متونی را وارد فایل کنید. همچنین یک ویژگی دیگر به نام Callout Comments وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا یادداشت‌های کلاسیک را به صفحات PDF اضافه کنید. GoodReader را از این لینک می‌توانید دانلود کنید (این نرم‌افزار 5 دلار قیمت دارد.)

 

5. نرم‌افزار File Manager & Browser

اگر نرم‌افزار Documents 6 by Readdle برای شما پیچیده است، File Manager & Browser بهترین جایگزین برای آن است. این نرم‌افزار یک رابط کابری بصری و بسیار آسان‌تر دارد و تمام ویژگی های یک نرم‌افزار مدیریت فایل خوب را نیز در خود گنجانده است. شما می‌توانید فایل‌های خود را از کامپیوتر و با وای‌فای به گوشی خود منتقل کنید و آن‌ها را سازماندهی کرده و با برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

FILE MANAGER / مدیریت فایل

رابط کاربری این نرم‌افزار بسیار چشم نواز و زیبا بوده و تمام گزینه‌ها در جلوی چشم‌تان قرار دارند. می‌توانید File Manager & Browser را از این لینک دانلود کنید.

سال‌ها است که می‌شنویم دستگاه‌های اپل مثل آیپد، تنها برای دیدن فایل است نه ایجاد آن‌ها؛ اما این روایت نادرستی است. این روزها می‌توانید تقریبا هر کاری را روی یک آیپد انجام دهید. بله، آیپد به اندازه مک نمی‌تواند کارتان را راه بیاندازد اما شما را تنها نمی‌گذارد. آیپد با سیستم عامل iOS 12 می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کرده و رابط کاربری مناسبی نیز به شما ارائه کند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402