Avengers: Infinity War می‌تواند تا آخر این هفته به فروش دو میلیارد دلاری دست یابد

avengers infinity war
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Avengers: Infinity War پس از گذشت چهار هفته از اکران‌، همچنان فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند و به رقم فروش کل 2 میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی بسیار نزدیک است، این فیلم علی‌‌رغم اکران همزمان با فیلم‌های Deadpool 2 و Solo: A Star War Story، همچنان پس از گذشت این زمان خوب می‌فروشد و انتظار می‌رود که این آخر هفته به رقم فروش کل 2 میلیارد دلاری دست پیدا کند.

فیلم Avengers: Infinity War علی‌رغم رقابتی که با دیگر فیلم‌های مهم در حال اکران دارد، این آخر هفته [شنبه و یکشنبه همین هفته] که همراه با روز یادبود نیز بود، فروشی کهکشانی را رقم زد و هم‌اکنون در باکس‌آفیس جهانی فاصله کمی با میزان فروش دو میلیارد دلاری دارد. با اینکه هیچکس شکی نداشت که فیلم سوم سری Avengers به فروشی فاتحانه دست پیدا خواهد کرد، اما همچنان این نگرانی وجود داشت که نکند این فیلم حماسی و عظیم کمپانی مارول، به علت تلاقی زمان انتشارش با دیگر فیلم‌های مهم، به فروش زیادی دست نیابد. اما با تغییر تاریخ اکران این فیلم این نگرانی‌ها برطرف شد و دلواپسان این موضوع، نفسی راحت کشیدند! تغییر تاریخ اکران این فیلم باعث شد تا از شر رقابت سنگینی خلاص شود و همین موضوع باعث شد تا این فیلم بتواند رکوردهای مالی بسیاری را در سراسر جهان جابجا و به نام خود کند و علی‌رغم اکران فیلم‌های Deadpool 2 و Solo: A Star War Story، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول (MCU) یعنی فیلم Avengers: Infinity War، هنوز به فروش موفق خود ادامه می‌دهد و هنوز ظرفیت زیادی برای فروش بیشتر دارد.

َAvengers Infinity War

از همان زمان که فیلم Avengers: Infinity War رکورد تعداد بلیط‌های پیش فروش شده و رکورد تعداد بازدیدهای یک ویدیو در یوتیوب را با انتشار تریلرش، از آن خود کرد، کاملا مشخص بود که این فیلم قرار است یکی از بزرگترین موفقیت‌های کمپانی مارول و همچنین یکی از عظیم‌ترین ساخته‌های این کمپانی باشد. اما پس از سه هفته از انتشار این فیلم، فیلم Deadpool 2 منتشر شد و متاسفانه یا خوشبختانه، نقدهای بسیار مثبتی را هم از سوی منتقدان دریافت کرد و همین نقدها باعث شدند تا این فیلم افتتاحیه پربازدیدی داشته باشد و بتواند سریعا توجه طرفداران را جلب خود کند. بازار سینمای بین‌المللی یکی از بزرگترین عوامل موفقیت فیلم Avengers: infinity War بود و این فیلم بعنوان سود‌آورترین فیلم دنیای سینمایی مارول در کشور چین شناخته شد. این فیلم به زودی با فروش بیشتر از فیلم اول مجموعه خودش، یعنی فیلم «The Avengers»، این عنوان را در سرزمین مادری خودش، یعنی ایالات متحده نیز کسب خواهد کرد و پس از آن نیز به زودی تبدیل به چهارمین فیلم در تاریخ خواهد شد که به فروش دو میلیارد دلاری دست پیدا کرده است.

سایت باکس آفیس موجو (Box Office Mojo) میزان فروش فیلم‌ها را در سه روز آخر هفته قبل، گزارش کرده است، این سایت همچنین تخمین زده است که در روز یادبود («روز یادبود یا Memorial Day» تعطیل رسمی دولتی ایالات متحده است که در این روز مردم ایالات متحده، یاد افرادی را که در مبارزات نیروهای مسلح کشورشان کشته شده‌اند را زنده نگه می‌دارند. مصادف با روز هفتم خرداد) چه میزان فروشی برای فیلم های مختلف رقم خواهد خورد. اتفاق مهمی که در ارقام آخرهفته این سایت مشاهده می شود، افتتاحیه ناامید کننده فیلم Solo: A Star War Story است. این طور که بنظر می‌رسد، فیلم جدید مجموعه Star Wars، شاید در فروش افتتاحیه خود، به زحمت به رقم 100 میلیون دلاری دست پیدا کند، این بدان معنی است که این فیلم رقیب مهمی برای فیلم Avengers: Infinity War نبوده است. فیلم Avengers: Infinity War در این آخر هفته 17 میلیون دلار در ایالات متحده فروخته است و پیش‌بینی شده است که دیروز (روز یادبود) نیز این فیلم به فروش 4 میلیون دلاری دست پیدا کرده باشد. فروش کل این فیلم، پس از این هفته و همراه با فروش 32.5 میلیون دلاری بین‌المللی، به رقم شگفت انگیز 1.9 میلیارد دلار در سراسر جهان رسیده است.

فیلم Avengers: Infinity War تقریبا فقط باید 91 میلیون دلار دیگر بفروشد تا بتواند به فروش دو میلیارد دلاری دست پیدا کند که مطمئنیم که این دست‌آورد نیز بزودی حاصل خواهد شد. هفته پیش با اینکه فیلم Deadpool 2 نیز در همان موقع مراسم افتتاحیه خود را قدرتمندانه و پرفروش برگزار کرد، فیلم Avengers: Infinity War همچنان هم به فروش 84.4 میلیون دلاری در سراسر جهان و 29 میلیون دلاری در ایالات متحده دست یافت. اینکه سه فیلم بزرگ و مهم در یک زمان در حال اکران هستند باعث می‌شود که تماشاگران بین این فیلم‌ها تقسیم شوند و به همین علت پیش‌بینی می‌شود که فروش فیلم Avengers: Infinity War در پنجمین آخر هفته پس از اکرانش، به میزان چشمگیری افت کند. البته هنوز هم نمی‌توان با اطمینان پیش‌بینی کرد که این فیلم در این آخر هفته چگونه خواهد فروخت، اما بنظر می‌آید که این فیلم حداقل تا آخر هفته بعد [یعنی تا شنبه و یکشنبه بعدی] به فروش 2 میلیارد دلاری دست پیدا کند، مخصوصا اگر فیلم Solo: A Star War Story همچنان عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش بگذارد.

 

avengers infinity war

یا اینکه فیلم Solo: A Star War Story در روز افتتاحیه اش، بیشترین میزان تعطیلات متوالی در چهارسال اخیر در ایالات متحده را در اختیار داشت (شنبه و یکشنبه به علاوه روز یادبود که روز دوشنبه بود، می‌شود سه روز تعطیلی متوالی)، عملکرد کلی‌ آن از تمام فیلم‌های جدید مجموعه Star Wars، ضعیف‌تر بوده است. در واقع فروش این فیلم در روز افتتاحیه‌اش، حتی از فروش افتتاحیه فیلم‌هایی در این مجموعه که داستان آن‌ها در دوره زمانی‌ای پیش از سه گانه اصلی جنگ ستارگان رقم می‌خورد نیز کمتر بوده است. رفتار و دیدگاه مخاطبان و منتقدان به فیلم Solo: A Star War Story، مختلف بوده است، عده‌ای از منتقدان از این فیلم تعریف کردند و برخی مخاطبان نیز فیلم را دوست داشته‌اند اما برخی منتقدان به این فیلم توپیده اند و مخاطبان زیادی نیز از این فیلم ناراضی بودند، این در حالی ست که این نوع برخورد با هیچکدام از دو فیلم Avengers: Infinity War و Deadpool 2 انجام نشد و هردوی این فیلم‌ها نقدهای مثبتی را از منتقدان و واکنش‌‌های رضایت‌مندانه‌ای را از مخاطبان دریافت کردند. این موضوع که فیلم Solo: A Star War Story همراه با دو فیلم بسیار خوب در یک ماه عرضه شده است، وضعیت فروش این فیلم را وخیم‌تر ساخته است و همچنین بازاریابی ناقص و پرازعیب این فیلم و مشکلات پشت صحنه‌ی این فیلم نیز باعث شدند تا این فیلم، عنوان خوبی از آب درنیاید و تمام این مشکلات باعث شوند که این فیلم ضعیف‌ترین عملکرد را در بین تمام فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان تاکنون داشته باشد.

سرنوشت نهایی فیلم Solo: A Star War Story، و دیگر نسخه‌های فرعی مجموعه جنگ ستارگان نامعلوم است، اما همان‌طور که می‌توان مشاهده کرد، وضعیت کمپانی مارول در امسال روز به روز بهتر خواهد شد. با اینکه تقریبا مطمئنیم که فیلم Ant-man and The Wasp که متعلق به دنیای سینمایی مارول (MCU) است، کمترین سود را میان سه فیلم منتشر شده امسال MCU، رقم خواهد زد، اما قدرت و فروش دو فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول، یعنی فیلم‌های Avengers: Infinity War و Black Panther، به این معناست که امسال کمپانی مارول، به دست‌آوردی فراتر از پیروزی دست یافته است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402