جلوگیری از افشای اطلاعات بازی God of War کار سختی برای کوری بارلوگ بوده است

جلوگیری از افشای اطلاعات بازی God of War کار سختی برای کوری بارلوگ بوده است
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تهیه‌کننده بازی God of War ،کوری بارلوگ (Cory Barlog) اذعان کرد که تلاش برای فاش نشدن اطلاعات این بازی کار بسیار دشواری بوده است. البته موفقیت کمپانی سونی سانتا مونیکا در این زمینه منجر شد تا همه بازیکنان تجربه یکسانی را از  این بازی داشته باشند.

بازی God of War یک بازی به شدت داستان محور است و همین موضوع باعث شده است که به آسانی بتوان طعم تجربه این بازی شگفت‌انگیز را با لو دادن اطلاعات این بازی، از بازیکنان تازه وارد گرفت. در واقع، یک اسکرین شات کوچک می‌تواند یکی از سورپرایزهای داخل بازی را برای بازیکنان اسپویل کند. اما باید دید که کمپانی سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) چگونه توانسته با مدیریت خود همه چیز را درباره این بازی مخفی نگه دارد. در مصاحبه اختصاصی با خبررسانی GamingBolt، تهیه‌کننده بازی God of War، کوری بارلوگ به این موضوع اشاره کرد که مخفی نگه داشتن اطلاعات این بازی، بسیار مشقت‌بار بوده است اما خوشبختانه، در نهایت تیم تهیه این بازی توانست از پس حفظ این اطلاعات بر بیاید. بارلوگ در این مورد گفت:

موضوع فاش نشدن اطلاعات این بازی، تقریبا داشت مرا می‌کشت. تلاش برای همراه کردن مردم با مفاهیم و ایده‌های بازی کار بسیار استرس‌زایی به حساب می‌آمد و متقاعد کردن طرفداران بسیار سخت و طاقت فرسا بود. اما در نهایت در یک سال و نیم گذشته، من باید مطمئن می‌شدم که همه افراد در سراسر دنیا می‌دانستند که در حال انجام چه کاری هستیم و در عین حال نگذارم هیچ اطلاعات اساسی از بازی به بیرون درز پیدا کند. من واقعا تا به حال این میزان از استرس را تجربه نکرده بودم و این یک معجزه است که چیزی از اطلاعات بازی God of War به بیرون درز نکرد. البته مقداری از اطلاعات این بازی فاش شدند که خوشبختانه این اطلاعات زیاد نشر پیدا نکردند و به گونه‌ای نبودند که هر کسی بتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند.

ما موفق به حفظ این اطلاعات شدیم. اما مطمئن شدن از این موضوع که آیا هرکسی می‌تواند تجربه‌ای مشابه سایر بازیکنان را از بازی داشته باشد، کاری بسیار استرس‌زایی بود و به مقدار زیادی به همکاری بین گروه‌های بازاریابی (Marketing) و روابط عمومی (PR) وابسته بود. در صورت انتشار هرگونه اطلاعاتی نیز ما باید در اسرع وقت آن‌ها را از بین می‌بردیم، البته خوشبختانه اطلاعات نشر پیدا کرده بازی نیز به قدری سریع از بین رفت که احتمال دسترسی هیچ کس به آن‌ها وجود نداشت.

به طور کلی، با توجه به این موضوع که نشر اطلاعات یک بازی چقدر می‌تواند در تجربه داستان آن موثر باشد، خوب است که تلاش‌های کمپانی سونی سانتا مونیکا برای حفظ اطلاعات بازی God of War مثمر ثمر واقع شده است. منتشر نشدن جزئیاتی که مخرب داستان این بازی بودند، بسیار خوب است و می‌تواند لذت تجربه یکسانی را برای تمامی بازیکنان فراهم کند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 708 میلیون دلار
    No Time to Die
    اکران: 08 اکتبر 2021
  • 441 میلیون دلار
    Venom
    اکران: 01 اکتبر 2021
  • 352 میلیون دلار
    Dune
    اکران: 22 اکتبر 2021
  • 280 میلیون دلار
    Eternals
    اکران: 05 نوامبر 2021
  • 53 میلیون دلار
    Ron\'s Gone Wrong
    اکران: 22 اکتبر 2021
  • 22 میلیون دلار
    Clifford the Big Red Dog
    اکران: 10 نوامبر 2021
  • 22 میلیون دلار
    The French Dispatch
    اکران: 29 نوامبر 2021
  • 20.4 میلیارد تومان
    دینامیت
    اکران: 10 مهر 1400
  • 4.75 میلیارد تومان
    قهرمان
    اکران: 05 آبان 1400
  • 3.1 میلیارد تومان
    درخت گردو
    اکران: 10 اسفند 1400
  • 1.65 میلیارد تومان
    خورشید
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 1.51 میلیارد تومان
    هفته‌ای یک بار آدم باش
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 982 میلیون تومان
    تک خال
    اکران: 27 فروردین 1400
  • 564 میلیون تومان
    پوست
    اکران: 21 تیر 1400
  • 360 میلیون تومان
    شنای پروانه
    اکران: 04 مرداد 1400
plaza-ads