امکان اضافه شدن ویدیوهای بیشتر از 60 ثانیه به اینستاگرام

اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

علاقه‌های مارک زاکربرگ، مالک فعلی اینستاگرام، نشان از اضافه شدن امکان بارگذاری ویدیوهایی بالای یک دقیقه روی این شبکه اجتماعی محبوب دارد؛ اما این ویدیوها به شکل ویدیوهای کنونی نخواهد بود.

مجله وال‌استریت ژورنال، بر اساس گزارش‌های منابع موثق، اینستاگرام در حال تلاش برای اضافه کردن امکاناتی به اپلیکیشن خودش است تا بتواند ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه را پشتیبانی کند. در حال حاضر ویدیوها در اینستاگرام، به یک دقیقه محدود شده‌اند. ویدیوهای جدید دارای ویژگی خاصی خواهند بود که به آن‌ها ویدیو عمودی گفته می‌شود. ویدیو طولی، فایلی است که طول نمایش ویدیو از عرض آن بیشتر است. بر اساس گزارش‌ها، مسئولین اینستاگرام با توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوایی که علاقه زیادی به تولید ویدیوهای عمودی دارند، دیدار و گفتگو کرده‌اند.

شرکت اینستاگرام، توسط غول دنیای ارتباطات مجازی، فیس‌بوک در سال 2012 با مبلغی در حدود 1 میلیارد دلار خریداری شد و از آن زمان تا کنون بر اساس تفکر مدیرعامل جدیدش، مارک زاکربرگ که یکی از طرفداران فایل‌های ویدیو و استفاده از ویدیو برای افزایش محبوبیت اپلیکیشن‌ها است، اداره می‌شود. فیس‌بوک با اضافه کردن تبلیغات روی ویدیوهای خودش، درامد بسیار زیادی به دست آورده است، این احتمال وجود دارد که مارک به فکر سودآوری پخش ویدیو در اینستاگرام هم افتاده باشد. گذشته از این، علاقه مارک به ویدیو باعث شده است که توسعه پخش ویدیو در اینستاگرام به این سرعت پیش برود و در فاز اول، مدت‌زمان پخش ویدیوها از زمان کم به یک دقیقه افزایش یافت. اینستاگرام ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارد و شاید زاکربرگ می‌خواهد با استفاده از ویژگی جدید به صاحبان صنایع و شرکت‌ها فرصت تبلیغات بالای 60 ثانیه را بدهد.

اگرچه هنوز هیچ خبر قطعی از جانب اینستاگرام منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده شاهد ظهور فیلم‌های عمودی در بین فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای در این شبکه اجتماعی باشیم. آنچه این روزها، اینستاگرام را یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های مجازی به اشتراک‌گذاری ویدیو کرده است، امکان نگهداری 24 ساعته استوری های 15 ثانیه کاربران است علاوه بر این، اینستاگرام در هر به‌روزرسانی تعداد زیادی فیلتر عکس و ویدیو به بخش استوری خودش اضافه می‌کند تا طرفداران خودش را از دست ندهد. برخلاف تصورات مارک، محبوبیت استوری ها در این شبکه اجتماعی به معنی محبوبیت ویدیوهای یک‌دقیقه‌ای در بین کاربران نیست.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402