بررسی تمام آنچه از بخش دوم بازی The Last Of Us در کنفرانس E3 میدانیم
ارسال شده در:23 خرداد 1397، 09:30

بررسی تمام آنچه از بخش دوم بازی The Last Of Us در کنفرانس E3 میدانیم

در کنفرانس خبری E3، کمپانی سونی از بخش دوم بازی The Last Of Us رونمایی کرد که در اینجا به بررسی ویژگی های این بازی می پردازیم و تغییراتی که در آن اعمال شده است را بر اساس تریلر منتشر شده از این بازی، مورد بررسی قرار می دهیم.

گاهی اوقات دیدن یک چهره آشنا خیلی خوب است. امشب در نمایش کمپانی سونی در کنفرانس خبری E3، ناشر بازی های این کمپانی نمایش را با نگاهی عمیق به بخش دوم بازی The Last Of Us، افتتاح کرد و به طور اجمالی به جهانیان نشان داد که دنباله این بازی چگونه ادامه خواهد یافت و همچنین به بررسی موقعیت کاراکتر الی در بخش دوم این بازی پرداخت. مقدار زیادی از بخش دوم بازی The Last Of Us در تریلر دوازده دقیقه ای این بازی، برای طرفداران آشکار شد.

با ارائه تریلر بخش دوم این بازی، به بررسی تمامی نکاتی که در این تریلر ارائه شده است می پردازیم:

  • هنگامی که این تریلر آغاز می شود، الی را نشان می دهد که بزرگ شده است، البته مشخص نیست که او چقدر بزرگ شده است اما به نظر می رسد که الان او یک فرد بالغ است. الی یک دوست به نام جسی و یک عشق رمانتیک به نام دینا / دنا دارد.
  • جسی یک لحظه به دوست قدیمی الی اشاره می کند و این به معنی زنده بودن جوئل در این بخش از داستان بازی The Last Of Us است. اما کاراکتر جوئل در طول دموی این بازی دیده نمی شود.
  • پس از یک رقص مختصر بین الی و دنا و بوسیدن یکدیگر، بازی قطع می شود و صحنه متفاوتی را نمایش می دهد که احتمالا بازی در زمان به سمت جلو پیشروی کرده است و الی در یک منطقه باتلاقی، در حال کمین کردن و پنهان شدن از دست دشمنان است.
  • این دشمنان ظاهرا نوعی کالتیست هستند که به نظر می رسد از دشمنان هوشمند نسخه اصلی این بازی نیز باهوش ترند. آن ها با سوت زدن یکدیگر را مطلع می کنند و الگوی جست و جوی خاصی دارند که این الگوها هنگامی که دشمنان به دنبال الی می گردند، به راحتی قابل تشخیص نیستند.
  • پنهان شدن و پوشش در این بازی نسبت به پوشش های معمولی پیچیده تر است. در دمو ارائه شده بازی، الی در یک صحنه برای پنهان شدن به زیر یک کامیون سینه خیز می رود که این عمل یکی از کات سن های (Cut Scene) بازی نبوده و توسط یک بازیکن صورت گرفته است.
  • عملکرد این بازی به طرز فوق العاده ای روان است. در یک صحنه الی به درون علف می دود و یک بطری را در مسیرش برداشته و به سمت صورت یکی از دشمنانش پرتاب می کند و شکستن این شیشه منجر به خطا رفتن تیر سایر دشمنان می شود.
  • اگرچه واضح است که این بازی قبل از انتشارش دستخوش تغییراتی می شود اما به نظر می رسد که رابط کاربری و منوها از نسخه اول تاکنون تغییری نکرده اند که از جمله آن ها می توان به نوار مربوط به جان الی و دسترسی سریع به منو اشاره کرد.
  • خشونت مبارزات بازی The Last Of Us از نسخه اول این بازی تاکنون افزایش پیدا کرده است، به طوری که تکه های خرد شده استخوان دشمنان در اثر ضربه چکش و یا به خاطر بریده شدن گردن با تبر، به اطراف پخش می شوند و ناحیه اطراف آن ها با خون پوشیده می شود.
  • در صحنه ای دیگر، الی یکی از دشمنان را می گیرد و از او به عنوان سپر خود در برابر یک تیر استفاده می کند که این موضوع نشان دهنده این است که بازیکنان می توانند در طول بازی از این مکانیک نیز استفاده کنند.

The Last Of Us

  • در نسخه اصلی بازی The Last Of Us هنگامی که بازیکنان خشاب و یا تیر ها را از روی زمین برمی داشتند، این حرکت با سرعت زیادی انجام می شد و کاراکتر الی این خشاب ها را که به طور منظمی روی زمین قرار داشتند در کیف خود قرار می داد اما به نظر می رسد که این عمل در بخش دوم این بازی، کمی بیشتر به واقعیت نزدیک شده است؛ به طوری که الی باید یک تیر را از بدن یک جنازه به بیرون کشیده است در درون تیردان خود قرار دهد.
  • چند دقیقه پس از اینکه الی به یک منطقه امن رسید یک تیر به او اصابت کرد که الی آن را از بازو هایش به بیرون کشید. به نظر می رسد که این عمل نیز یکی از مکانیک های بازی است، نه یک کات سن و احتمالا بازیکنان باید این کار را برای بازگرداندن جان از دست رفته شان و یا استفاده از آیتم های جان، انجام دهند.
  • بخش ساخت و ساز (Crafting) بازی نیز با تعداد زیادی آپشن گسترش پیدا کرده است. برای مثال در دموی بازی، الی یک تیر انفجاری ساخت که از آن برای منفجر کردن یکی از دشمنانش که در میان مغازه در حال حرکت بود استفاده کرد.
برای آگاهی از آخرین مقالات مجله پلازا در کانال تلگرام ما عضو شوید t.me/plazamag عضویت در کانال تلگرام
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha