معرفی و بررسی بازی Super Smash Bros Ultimate ؛ داستان، گیم پلی و نمرات منتقدین

بازی ویدیویی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Super Smash Bros Ultimate یک بازی مبارزاتی است. این بازی پرفروش که در 7 دسامبر 2018 توسط نینتندو منتشر شد یک بازی تک‌نفره و چندنفره برای پلتفرم نینتندو سوییچ است.

بازی Super Smash Bros Ultimate یک بازی مبارزه با کراس‌اور است که توسط باندای نامکو استودیوز (Bandai Namco Studios) و سورا (Sora Ltd) توسعه یافته و توسط نینتندو (Nintendo) برای نینتندو‌ سوییچ (Nintendo Switch) منتشر شده است. پس از موفقیت Super Smash Bros. for Nintendo 3DS  و Super Smash Bros. for Wii U برای کنسول‌های نینتندو 3DS و Wii U  این پنجمین قسمت سری سوپر اسمش بروس (.Super Smash Bros) است. بازی Super Smash Bros Ultimate از سبک سنتی بازی این سری پیروی می‌کند؛ با کنترل یکی از کاراکترهای متعدد، بازیکنان باید از حملات متفاوتی استفاده کنند تا حریفشان را تضعیف و از میدان به در کنند. این برنامه دارای طیف گسترده‌ای از حالت‌های بازی، از جمله کمپینی برای حالت‌های تک‌نفره و همین‌طور  چند نفره است.

برنامه‌ریزی برای بازی Super Smash Bros Ultimate از دسامبر سال 2015 آغاز شده بود ، و توسعه کامل آن پس از تکمیل DLC بازیهای 3DS و Wii U آغاز شد. سازنده و کارگردان سری، ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) به همراه باندای نامکو استودیوز و سورا، استودیوهایی که 3DS و Wii U را توسعه دادند، بازگشتند و پس ازآن روند آماده‌سازی سرعت گرفت. هدف ساکورای این بود که Ultimate با وجود مشکلات مختلف توسعه و مجوزها، شامل همه کاراکترهای بازی های قبلی باشد. نینتندو در مارس 2018 ویدیویی طولانی از Super Smash Bros. Ultimate در E3 2018 منتشر کرد و اطلاعات زیادی از شخصیت‌های مختلف بازی به اشتراک گذاشت.

این بازی تحسین جهانی را برانگیخت تا جایی که برخی منتقدین آن را بهترین سری می‌نامند. تا دسامبر سال 2019، بیش از 17.68 میلیون نسخه از بازی Super Smash Bros Ultimate در سراسر جهان به فروش رسیده و آن را به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 و پرفروش‌ترین بازی مبارزه‌ای تمام دوران تبدیل کرده است!

بازی سوپر اسمش بروس

در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان بازی Super Smash Bros Ultimate


همه چیز از آنجا شروع می‌شود که گوی نور بال‌دار، که بعدا گالیم (Galeem) نامیده می‌شود، به اکثر بازیگرانِ اسمش، نوعی پرتو شلیک می‌کند که آنها را به نیستی فرو می‌برد. تنها کسی که از این فاجعه فرار می‌کند کربی (Kirby) است چرا که به گفته سازنده بازی این کوچولو قادر است سریع و با پیچ‌و‌تاب حرکت کند. بقیه اسمشرها، آنها در مایعی گرفتار و غوطه‌ور می‌شوند که از آنها کلون‌های تیره ایجاد می‌کند. این کلون‌ها بعدا در دسترس ارواح سایر کاراکترهای این بازی ویدیویی خواهند بود.

بازی super smash bros ultimate دانلود

ارواح و اسارت مبارزان

در همین حال، کربیِ تنها وارد یک نقشه می‌شود که توسط مه پوشانده شده است. گالیم را می‌توان در انتهای دیگر مشاهده کرد که در یک سپر محافظ محصور شده است. سپس بازیکن، تحت کنترل کربی قرار می‌گیرد که تنها یک راه برای دنبال کردن دارد. طولی نمی‌کشد که بازیکن با اولین نبردهای روحی خود روبرو شود. از طریق این نبردها می‌آموزیم که این کلون‌ها “مبارزهای دست‌نشانده (puppet fighters)” نام دارند و روح‌های آنها دیگر کاراکترهای نینتندو هستند. بازیکن با شکست دادن این مبارزان دست‌نشانده، روح داخل آنها را آزاد می‌کند و می‌تواند از آن روح‌ها در نبرد استفاده کند.

به زودی، کربی ماریو (Mario) اسیر شده را پیدا می‌کند و او را آزاد می‌کند. از آن نقطه به بعد، بازیکن می‌تواند از ماریو یا کربی در نبرد استفاده کند. درست بعد از آن، یک سه‌راهی در جاده وجود دارد. بازیکن می‌تواند گزینه بعدی را برای نجات از بینMarth ، Villager یا Sheik انتخاب کند. پس از انتخاب، Master Hand ظاهر می‌شود و موانعی را برای مسدود کردن دو مسیر دیگر ایجاد می‌کند.

از آنجا ، پیشروی طبق یک الگوی پایه پیش می‌رود. شما همچنان به مسیرهای مختلفی می‌روید و روح‌های بیشتری به مجموعه خود اضافه می‌کنید. گاهی اوقات شما یک مبارز را نیز نجات می‌دهید. قسمت‌های خاصی از نقشه توسط خطراتی مسدود شده است. به‌عنوان مثال، عبور از اقیانوس بسیار وسیع و یا یک پل شکسته. لازمه عبور از این خطرات، یافتن روح‌های خاص توسط بازیکن است. برای عبور از اقیانوس، باید روح آبشار Pokémon Lapras را روی نقشه پیدا کنید.

مبارزه با گالیم

باز کردن بخش کافی از نقشه و / یا نجات تعداد کافی از مبارزان باعث می‌شود گالیم قدرت خود را منتشر کند. این قدرت، پورتال را به یکی از چندین منطقه سیاهچاله باز می‌کند. قلعه Bowser یکی از آنها و زیستگاه Rathalos از Monster Hunter یکی دیگر است. همان‌طور که این مثال‌ها اشاره می‌کنند، در پایان این مناطق یک رئیس منتظر است. شکست این رئیس‌ها باعث می شود هر بار سپر اطراف گالیم کمی ضعیف شود. پس از بیرون کردن تعداد کافی از رئیس‌ها، سپر گالیم از بین می‌رود. بعد وقت آن است که گالیم را به مبارزه دعوت کنید. درست قبل از اینکه دست بازیکن به گالیم برسد، یک Master Hand حمله می‌کند. در واقع بازیکن پس از شکست دادن آن، می‌تواند با گالیم بجنگد.

دانلود بازی super smash bros ultimate برای کامپیوتر

دارکون و  قلمرو تاریکی

بازی در واقع تمام نمی‌شود. شکست دادن گالیم دریچه‌ای را برای دشمنی ایجاد می‌کند که حتی از وجود آن خبر نداشتیم. دارکون (Dharkon)، ارباب تاریکی، به همراه ارتشی از Crazy Hand به زور از فضا عبور می‌کند. با تضعیف گالیم، دارکون به راحتی بازی را تصاحب و بازیکن را در قلمرو تاریکی (Dark Realm) خود فرو می‌برد.

قلمرو تاریکی یک نقشه کاملا جدید است که باید با تکمیل مجموعه‌ای از ارواح و مبارزان کشف شود. ارواح هاله تاریک‌تری دارند و تمایل دارند کاراکترهای بدذاتی باشند. در اینجا رئیس‌ها نیز شخصیت‌های شوم دیگری مثل مارکس (Marx) و دراکولا (Dracula) هستند.

قلمرو تاریکی ساده‌تر از دنیای نور (World of Light) است. در آنجا روح‌های کمتری وجود دارد، اما در قالب برخی چالش‌های منحصر به‌فرد ساخته شده است. در آغاز، نبردهای Crazy Hand در سراسر نقشه پراکنده هستند. همچنین در یک منطقه سیاه‌چاله مسابقه‌ای وجود دارد که در آن بازیکن باید براساس سوال ارائه شده، روح صحیح برای مبارزه را انتخاب کند.

در نهایت کار به نبرد نهایی با دارکون می‌رسد. اما حتی شکست دادن او پایان کار نیست. به نظر می‌رسد که هر دو گالیم و دارکون با وجود شکست از اسمشرها به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. در حالی که ماریو و سایرین در حال تماشا هستند آنها در یک نبرد هوایی شرکت می‌کنند، لیزرها و دست‌ها را به سمت یکدیگر شلیک می‌کنند و شما وارد یک شبکه عجیب و غریب از مسیرهای انرژی می‌شوید. البته مسیر مشخص نیست. هنوز تعداد زیادی روح، مبارز، Master Hand و Crazy Hand  در راه وجود دارد و اینجاست که همه چیز پیچیده می‌شود.

چند پایان

بسته به آنچه بازیکن در طول این نبرد انجام می‌دهد، چندین پایان برای داستان وجود دارد. روح‌های نور و تاریکی هر دو در اینجا حضور دارند و شکست دادن تعداد زیادی از یکی از طرفین، موج جنگ را رقم خواهد زد. به‌عنوان مثال اگر صرفا بر شکست دادن تاریکی تمرکز کنید، می‌توانید دارکون را از بین ببرید. اما سپس گالیم جهان را در پرتو خود می‌پوشاند که پایان بدی محسوب می‌شود.

پایان واقعی، آزاد کردن Hand Master و Hand Crazy با شکست دادن آنها در وهله اول است. در واقع در این صورت آنها به شما کمک می‌کنند پلی بسازید تا همزمان با هر دو گالیم و دارکون بجنگید. پس از شکست هر دو به‌طور همزمان، آنها به موجی از انرژی متعادل تبدیل می‌شوند. سپس ارواح اسیر همگی آزاد می‌شوند و برای جشن پیروزی شما به آسمان پرواز می‌کنند.

 


تریلر بازی بازی سوپر اسمش بروس


در این بخش می‌توانید ویدیوی معرفی شخصیت‌های بازی Super Smash Bros Ultimate را تماشا کنید.

تریلر بازی Super Smash Bros Ultimate را مشاهده کنید.

 


گیم پلی بازی Super Smash Bros Ultimate


بازی Super Smash Bros Ultimate یک بازی مبارزاتی برای حداکثر هشت بازیکن است که در آن شخصیت‌های بازی‌های کنسول نینتندو و سایر شخصیت‌های غیر انحصاری این کمپانی باید سعی کنند یکدیگر را از پا درآورند. هر بازیکن دارای یک مقیاس است که هنگامی که آسیب می‌بیند زیاد می‌شود و باعث می‌شود راحت‌تر به هوا پرتاب شده و از صحنه خارج شود.

پیروزی در نبردهای استاندارد بر اساس یکی از سه شرط زیر مشخص می‌شود: زمان‌بندی؛ حالتی که بازیکنان با شکست دادن حریفان در یک بازه زمانی قصد دارند بیشترین امتیاز را کسب کنند. بورس؛ حالتی که بازیکنان تعداد معینی جان دارند و باید سعی کنند آخرین بازیکنی باشند که متوقف می‌شود. و استقامت؛ حالتی که بازیکنان باید سلامتی حریفان خود را به صفر برسانند تا آنها را شکست دهند. بازیکنان می‌توانند قوانین را به دلخواه خود تنظیم کرده و آنها را به‌عنوان تنظیمات قبلی برای مسابقات آینده ذخیره کنند.

بازیکنان امکان دارند از آیتم‌های مختلفی به همراه Poké Ballها و Assist Trophyها، که به ترتیب پوکمون (Pokémon) و دیگر کاراکترهای غیرقابل بازی را برای کمک به آنها در نبرد احضار می‌کنند، برای حمله به دشمنان یا دریافت قدرت استفاده کنند. در مسابقات زمان‌بندی شده، برخی Assist Trophyها می‌توانند به منظور کسب امتیاز، برای حمله و شکست به‌کار روند. هر کاراکتر همچنین دارای یک حمله قدرتمند Final Smash است که می‌تواند با به‌دست آوردن یک Smash Ball یا با پر کردن یک مقیاس، که هر دو را می‌توان روشن یا خاموش کرد، اجرا شود.

این بازی دارای 103 مرحله مختلف است که در بازی پایه قرار دارد و موارد دیگری نیز به همراه مبارزان DLC اضافه می‌شوند. همه آنها می‌توانند در فرم‌های جایگزین Battlefield و Omega بازی شوند یا برای از بین بردن خطرات مرحله استفاده شوند. یکی از ویژگی‌های جدید به نام Stage Morph به بازیکنان اجازه می‌دهد دو مرحله را انتخاب کنند که در طی یک مسابقه بازی در خلال آنها به نوبت انجام شود. ترفندهای دیگر شامل آیکون‌ها و معیارهای جدید برای توانایی‌های خاص کاراکتر، مانند Cloud’s Limit است.

دانلود بازی super smash bros ultimate برای pc

علاوه بر بازگشت به حالت‌هایی مانند Classic، Special Smash و Home-Run Contest، حالت‌های جدیدی به بازی اضافه شده است از جمله Smashdown، که در آن هر شخصیت فقط یک بار می‌تواند بازی شود، Squad Strike، که بازیکنان در تیم‌هایی متشکل از چند کاراکتر نبرد می‌کنند و حالت تورنمنت که به حداکثر 32 بازیکن اجازه می‌دهد تا در قالب پلی‌آف مبارزه کنند.

ارواح

در بازی Super Smash Bros Ultimate مجموعه دیگری از حالت‌ها حول مکانیک جدید معروف به ارواح می‌چرخد ​​که جای غنائم جمع‌کردنی بازی‌های قبلی را می‌گیرد. هر یک از این روح‌ها، بر اساس یک شخصیت کراس‌اور، می‌توانند برای توانمندسازی یک مبارز با توانایی‌های منحصر به‌فرد مورد استفاده قرار گیرند که امکان دارد برای مبارزه با حریف‌های انسانی یا رایانه‌ای و به‌دست آوردن ارواح جدید استفاده شود.

بازیکنان از طریق چالش‌های از پیش‌ساخته معروف به نبردهای روحی (Spirit Battles)، ارواح را به‌دست می‌آورند. به‌عنوان مثال، در نبرد روحي ريكازا (Rayquaza) يك اژدهای پرنده پوکمون، به بازيكنان نياز دارد تا به کمک قدرت باد نسخه بزرگي از ريدلي (Ridley) را شكست دهند. یک حالت جداگانه Spirit Board  برای به‌دست آوردن روح، مجموعه‌ای از نبردهای روحی را برای بازیکنان ارائه می‌دهد. ارواح دارای سیستم رشد و تکامل شبیه به بازی‌های پوکمون هستند. مکانیک روح در حالت ماجراجویی تک‌نفره بازی، جهان نور (World of Light) برجسته است.

بازی super smash bros برای ps4

حالت چند نفره

بازی Super Smash Bros Ultimate از حالت چند‌نفره‌ای که صفحه نمایش به چند قسمت تقسیم می‌شود، حالت شبکه اینترنتی که از یک مودم قدرت می‌گیرد به همراه سایر سیستم‌ها و بازی آنلاین از طریق اتصالات Wi-Fi یا LAN پشتیبانی می‌کند. با شکست دادن بازیکنان به‌صورت آنلاین، بازیکنان می‌توانند برچسب‌هایی کسب کنند که از طریق ارزهای درون بازی روح، موسیقی و لباس‌های جنگیMii  جدید خریداری کنند. این بازی با کنترلرهایJoy-Con ،Nintendo Switch Pro Controller و کنترلرهای GameCube با استفاده از آداپتور USB سازگار است.

مدتی پس از انتشار بازی، سرویسی برای اپلیکیشن تلفن همراه آنلاین نینتندو سوییچ موسوم به “Smash World” راه‌اندازی شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر اشتراک‌گذاری تصاویر و فیلم‌های ضبط شده از بازی در رسانه‌های اجتماعی، آمار بازی خود را نیز بررسی کنند. بازی Super Smash Bros Ultimate بیش از 900 آهنگ دارد، که می‌توانند در حالت آماده به کار تا حالت دستی کنسول سوییچ پخش شوند. نسخه 3.0 بازی، که در آوریل 2019 منتشر شد، یک Stage Builder اضافه کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد مراحل دلخواه خود را ایجاد کنند، و می‌توانند از طریق سرویس Switch Online آن را دانلود کنند یا به اشتراک بگذارند.

نسخه 3.0 همچنین شامل یک ویرایشگر است که به بازیکنان امکان ویرایش تکرارهای ذخیره شده و اشتراک‌گذاری آن با دیگران یا دانلود در دستگاه‌های دیگر را می‌دهد. این موارد همچنین در برنامه Smash World در دسترس خواهند بود. به‌روزرسانی در ماه مه 2019 پشتیبانی محدودی از واقعیت مجازی VR Kit  برای Nintendo Labo ارائه داد که این امکان را به بازیکن می‌دهد که فقط بازی‌های صرفا کامپیوتری را در VR مشاهده کند یا در حالت 1 – 1 در برابر کامپیوتر بازی کند.

 خرید بازی super smash bros ultimate


شخصیت های بازی Super Smash Bros Ultimate


بازی Super Smash Bros Ultimate مانند سایر بازی‌های سری Super Smash Bros دارای بازیگران مبارز کراس‌اور از چندین شخصیت غیرانحصاری نینتندو و همچنین مبارزانی از سری‌های توسعه یافته دیگر مانندKonami ،Sega ،Capcom ، Namco Bandai Entertainment ،Square Enix ،PlatinumGames ،Atlus ، Microsoft و SNK است. هنگام شروع بازی، بازیکنان فقط به هشت کاراکتر اصلی Super Smash Bros در 1999 دسترسی دارند و در روند بازی باید بقیه را باز کنند. کاراکترهای بازی در دو دسته مبارزان اصلی و اکوفایترها (Echo Fighter) قرار دارند. اکوفایترها مبارزانی هستند که عملکرد آنها شباهت بسیار زیادی به یک کاراکتر دیگر بازی دارد اما طراحی و گیم‌پلی متفاوتی دارند.

بازی پایه شامل 74 مبارز قابل بازی، متشکل از 63 مبارز از سری‌های قبلی و 11 نفر جدید است. مبارزان دیگری از طریق DLC به بازی اضافه شده‌اند. شش مبارز دیگر نیز قرار است در سال های 2020-2021 منتشر شوند. در ادامه می‌توانید فهرست 76 شخصیت فعلی بازی Super Smash Bros Ultimate را مشاهده کنید.

  • کاراکترهای جدید: 
    • Bowser Jr , Yoshi , Mario , Bowser , Wario , Rosalina , Daisy , Peach , Luigi , Diddy Kong , Donkey Kong
  • کاراکترهای سری Pokemon:
    • Greninja , Mewtwo , Pikachu , Jigglypuff , Pichu , Lucario , Pokemon Trainer (Squirtle, Ivysaur, Charizard)
  • شخصیت‌های بازی Metroid :
    • Ridley , Samus , Zero Suit Samus
  • کاراکترهایی که از Fire Emblem انتخاب شده‌اند:
    • Robin , Corrin , Lucina , Marth , Ike , Roy
  • شخصیت‌های The Legend of Zelda:
    • Link , Ganadorf , Zelda , Young Link , Sheik , Toon Link
  • کاراکترهای بازی Kirby and Star Fox:
    • Kirby , Meta Knight , King Dedede , Fox , Falcon , Wolf

super smash bros. ultimateدانلود بازی

  • کارکترهایی که از بازی‌های Final Fantasy, Wii Sport, Street Fighterو کنسول کلاسیک Nes آمده‌اند:
    • Wii Fit Trainer , Little Mac , Mii Fighter (Brawler, Swordfighter, Gunner) , Palutena , PAC-MAN , Shulk , Duck Hunt , Ryu , Cloud , bayonetta , Inkling , Pit , Ness , Snake , Ice Climbers , Dark Pit , Captain Falcon , Sonic , Villager , Olimar , R.O.B
  • DLC کاراکتر رایگان برای خریداران اولیه بازی:
    • Piranha Plant
  • شخصیت‌های موجود به‌عنوان بخشی از Fighters Pass Vol 1 DLC:
    • Joker , The Hero , Banjo and Kazooie , Terry Bogard , Byleth
  • مبارز جدید در بازی Super Smash Bros Ultimate:
    • Simon , Richter , King K. Rool , Isabelle , Incineroar
  • اکو فایترها:
    • Ken  , Dark Pit , Chrom , Daisy , Dark Samus

 


سیستم مورد نیاز بازی Super Smash Bros Ultimate


سیستم مورد نیاز برای بازی Super Smash Bros Ultimate حداقل باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 / ویندوز 8 / ویندوز 10 – 64 بیتی
  • پردازنده: Intel Core2 Duo P8600 @ 2.40GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+
  • کارت تصویر: GeForce 7800 GT / Radeon X1950 Pro
  • RAM: رم 2 گیگابایتی
  • فضای دیسک:  5 گیگابایت
  • نسخه DirectX 11 :DirectX

دانلود بازی super smash bros ultimate برای اندروید


بررسی و نمرات منتقدین Super Smash Bros Ultimate


بازی Super Smash Bros Ultimate در سایت متاکریتیک (metacritic) در مجموع به امتیاز 93 دست یافته است. در ادامه می‌توانید تعدادی از نظرات و نمرات منتقدین آن را مطالعه کنید.

Games.cz/ امتیاز: 100

بازی Super Smash Bros Ultimate واقعا بازی جنگی نهایی، با وسعت زیاد است. یک کمپین داستانی عظیم با بازی چندنفره co-op و رقابتی ترکیب شده است تا یک تجربه غیرقابل باور را رقم بزند که حتی افراد ناآشنا با ژانر بازی مبارزه‌ای از آن لذت ببرند.

 

GameOver.gr/ امتیاز: 100

در بازی Super Smash Bros Ultimate همه چیز بزرگتر و بهتر می‌شود. با افزودن بزرگ‌ترین فهرست مبارزانی که تاکنون در یک بازی Super Smash Bros ظاهر شده‌اند، تنوع بسیار زیاد مراحل مبارزه و وفور حالت‌های قابل بازی که باب میل هر نوع سلیقه و سبک بازی است، Super Smash Bros. Ultimate یکی از بهترین بازی‌هایی است که تاکنون برای کنسول نینتندو عرضه شده است.

 

Guardian/ امتیاز: 100

انجام دادن بازی Super Smash Bros Ultimate و تجربه کردن آن به شدت لذت‌بخش است، بازی از نظر محتوا غنی است و کاملا توصیه می‌شود.

بررسی بازی super smash bros ultimate

New Game Network/ امتیاز: 88

بازی Super Smash Bros Ultimate بهترین بازی چندنفره کنسول سوییچ و حداقل از نظر محتوا غنی‌ترین و قوی‌ترین بازی در سری اسمش است. این بازی برای دوستانی که یک بازی مهمانی سرگرم‌کننده و ماندگار می‌خواهند، تفریحی تمام نشدنی است.

 

Telegraph/  امتیاز: 80

برای طرفداران اختصاصی، چنین چالشی بی‌شک جذاب خواهد بود. بازی Super Smash Bros Ultimate، به‌خاطر دسترسی و این که سرگرمی چندنفره پرهیاهویی است، یکی از معدود بازی‌های اصلی نینتندو است که لزوما برای همه مناسب نیست. اما اشکالی ندارد زیرا در پیگیری عناصر فنی‌تر و ارائه مهم‌ترین ماجراجویی انفرادی آن، مشکل می‌توان گفت Super Smash Bros. Ultimate  بهترین بازی در سری خودش نیست.

 

Trusted Reviews/  امتیاز: 80

بازی Super Smash Bros Ultimate تصفیه شده‌ترین اسمش موجود است. اگر طرفدار Smash Bros. هستید باید این بازی را بخرید. متأسفانه در هر موردی جز تجربه بازی چندنفره روی یک نمایشگر، Super Smash Bros Ultimate کم می‌آورد.

گیم پلی بازی super smash bros ultimate

سخن پایانی

در این مقاله توضیحات کاملی در مورد بازی Super Smash Bros Ultimate ارائه شد. نظر شما در مورد این بازی پرفروش و پر طرفدار چیست؟ تجربه خودتان را با پلازا در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402