طبق گفته فدریکو آلوارز احتمالا فیلم Evil Dead 2 ساخته خواهد شد

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

طبق گفته فدریکو آلوارز در صورت وجود یک داستان مناسب، ممکن است فیلم Evil Dead 2 در دست تولید قرار بگیرد. قطعا بازیگران فیلم Evil Dead و سریال Ash vs Evil Dead نیز در این فیلم حضور پیدا خواهند کرد که منجر به اشتیاق بیشتر طرفداران این فیلم شده است.

به نظر می‌رسد که کارگردان سازنده فیلم Evil Dead، فد آلوارز، در صورت تهیه شدن یک داستان مناسب برای این فیلم به ساختن فیلم Evil Dead 2 علاقه‌مند است. فیلم Evil Dead با فیلمسازی سام رامی، تهیه کنندگی راب تپرت و با بازی بروس کمپبل به عنوان ستاره بازیگر این فیلم، به عنوان یک فیلم فوق العاده سرگرم کننده در فرنچایز خود در سال 1981 به روی پرده سینماها به نمایش گذاشته شد و با دنباله این فیلم به نام Evil Dead II در سال 1987 و فیلم Army of Darkness در سال 1992 یک مکتب فکری بزرگ را در صنعت فیلمسازی به وجود آورد. بدون تردید طبق اخبار مخفی و واکنش‌های طرفداران و گزارشگران فیلم درباره این مجموعه، یک نسخه دیگر از فیلم Evil Dead، 21 سال پس از فیلم Army of Darkness در دست ساخت قرار خواهد گرفت. مجموعه سه گانه Evil Dead با استفاده از یک روش منحصر به فرد یعنی استخدام فدریکو آلوارز در سال 2013، به دنبال این است تا نسخه های پیشین این فیلم را به روش مدرن بروز رسانی کند.

بازسازی فیلم Evil Dead یک کسب و کار جامع را به انجام رساند و توانست سه برابر میزان بودجه اولیه اش که 17 میلیون دلاربود، در داخل کشور فروش کند و در سراسر جهان به فروش 97.5 میلیون دلاری برسد؛ اما با این وجود هرگز طراحی دنباله ای برای این مجموعه انجام نشد. در عوض فدریکو آلوارز توانست با اداره کردن رامی و تپرت فیلم Don’t Breath را در سال 2016 طراحی و روی پرده سینماها به نمایش بگذارد. سپس به دلیل اشتیاق بیش از اندازه طرفداران به مجموعه Evil Dead، رامی، تپرت و کمپبل وارد همکاری با شبکه تلویزیونی STARZ شدند تا بتوانند این مجموعه را به یک سریال تلویزیونی ترسناک و خون آلود به نام Ash vs. Evil Dead تبدیل کنند. متاسفانه، کاهش رتبه سریال Ash vs. Evil Dead منجر به کنسل شدن این سریال در انتهای فصل سومش در ماه آپریل شد، بنابراین مجموعه Evil Dead طرفدارانش را که خواستار قسمت های بیشتری از این مجموعه بودند ترک کرد.

Evil Dead

اکنون به نظر می رسد که فدریکو آلوارز ممکن است این فرنچایز را دوباره احیا کند؛ البته تا وقتی که او و خالقان اصلی مجموعه Evil Dead بتوانند به یک داستان درخور و مناسب دست پیدا کنند و بتوانند منجر به بازگشت دوباره این مجموعه به روی پرده سینما شوند. فدریکو آلوارز در یک مصاحبه با خبررسانی EW که راجه به فیلم جدیدش، The Girl in The Spider’s Web بود، این موضوع را اعلام کرد که صحبت‌هایی برای ساخت فیلم Evil Dead 2 در جریان است و به نظر می رسد که هم اکنون به دنبال راهی برای تحقق پیدا کردن این فیلم می‌گردند. فدریکو آلوارز علی رغم اشاره به علاقه اش به مجموعه فیلم های Evil Dead، بیان کرد که:

ساختن فیلم Evil Dead برای من تجربه شگفت انگیزی بود، زیرا این فیلم نخستین فیلم من بود. بنابراین برگشتن به گذشته به نحوی برای من امکان پذیر خواهد بود زیرا من و تمامی افراد این فیلم دوستان خوبی بودیم که شامل بروس، سم و راب بودند (راب تپرت کسی است که تمامی مجموعه های Evil Dead را طراحی کرد). بنابراین ما همیشه درباره این فیلم صحبت می کنیم. خبر خوب راجع به این فیلم و موضوعی که من فکر می‌کنم گاهی اوقات مردم و طرفداران آن را درک نمی کنند، این است که مردم می گویند افراد سازنده مجموعه های Evil Dead، فیلم های این مجموعه را فقط به خاطر اینکه توان ساختش را داشتند طراحی نکرده‌اند، بلکه هدف آن ها فقط کسب درآمد از این طریق بوده است؛ اما از نظر من آن ها زمانی این فیلم ها را می ساختند که به داستان مناسبی برای طراحیشان دست پیدا کرده بودند. بسیاری از مردم این حرف ها را در صنعت فیلمسازی زده اند اما این موضوع در اکثر موارد نادرست است. من و تمام افرادی که در مجموعه این فیلم ها حضور داشتیم، فقط زمانی به ساختن آن‌ها اقدام می‌کردیم که باور داشتیم داستان این فیلم‌ها حرفی برای گفتن دارد و بی نظیر و عالی است و ما این موضوع را در نظر می گرفتیم که داستان‌هایی که طراحی می‌شوند نسبت به کارهای پیشین بهتر باشند. در صورتی که ما به یک داستان مناسب دست پیدا کنیم و همگی در مورد آن به توافق برسیم، ممکن است فیلم Evil Dead 2 را بسازیم.

این حرف‌ها مطمئنا طرفداران فیلم Evil Dead را که احساس خوبی نسبت به سه فصل ده قسمتی سریال سرگرم کننده Ash vs Evil Dead که به صورت پایان باز رهاشد، نداشتند را دوباره به اشتیاق واداشته است. البته سوال اصلی اینجاست که آیا فیلم Evil Dead فدریکو آلوارز و سریال تلویزیونی این مجموعه می توانند می توانند در دنیای Evil Dead باهم همکاری داشته باشند یا خیر. شکی وجود ندارد که فدریکو آلوارز پس از بازسازی مجموعه Evil Dead در سال 2013 به سراغ سریال این مجموعه ترسناک نیز رفته است و همانطور که می دانیم سریال Ash vs Evil Dead یک سریال فوق العاده و ترکیبی از سه ژانر ترسناک، خشونت آمیز و کمدی بود.

 

Evil Dead 2

اگر طرفداران این مجموعه راه خود را ادامه دهند، در فیلم Evil Dead 2 شاهد ویژگی ها و کاراکترهای اصلی مجموعه های Evil Dead و سریال Ash vs Evil Dead خواهیم بود؛ به خصوص کاراکترهای میا (با بازی جین لوی) از فیلم Evil Dead، کلی (با بازی دانا دلورنزو) و پابلو (با بازی ری سانتیاگو) و همچنین دختر اش (Ash) یعنی برندی (با بازی آریل کارور اونیل) که اخیرا به سن شصت سالگی رسیده است، پیش از این گفته است که پس از کنسل شدن سریال Ash vs Evil Dead، او از بازی در نقش اش (Ash) بازنشسته شد اما هیچ شکی وجود ندارد که کلی با بازی دلورنزو که اش (Ash) او را به عنوان لیدر سریال Ash در فصل پایانی این سریال معرفی کرد، می تواند گزینه مناسبی برای پیشروی سه گانه فیلم Kick – Ass باشد، به طوری که او و میا باهم در مقابل مردگان بجنگند. به نظر می رسد که طراحی فیلم Evil Dead 2 به نحوی اتفاق خواهد افتاد و خوشبختانه آلوارز همین الان هم دلورنزو، سانتیاگو و کارور اونیل را جزء فاکتورهای این فیلم قرار داده است. آن ها قطعا به عنوان بازیگران اصلی فیلم Evil Dead 2 انتخاب خواهند شد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402