ویژگی جدید اینستاگرام زمان شما را مدیریت می‌ کند

اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به زودی اینستاگرام شما را از مشاهده پست‌های تکراری و صرف زمان زیاد در بالا و پایین کردن پست‌ها منع خواهد کرد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند مدیریت بهتری بر روی مدت زمان استفاده از این اپلیکیشن داشته باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که دقایق زیادی را در اینستاگرام صرف مرور پست‌هایی کرده‌اید که به نظرتان آشنا بودند. اینستاگرام به تازگی سیاست‌های خودش را به سمتی برده است که از صرف وقت زیاد کاربران در استفاده از اپلیکیشن و مرور تصاویر و فیلم‌ها کاهش دهد. امروز اینستاگرام از ویژگی جدیدی با عنوان «شما همه پست‌ها را مشاهده کردید» (You’re All Caught Up) رونمایی کرده است. زمانی که این پیام به نمایش داده می‌شود، پس از آن کاربر پست‌هایی که در بیش از 48 ساعت گذشته آپلود شده‌اند یا آن‌ها را یک‌بار دیده است، نمایش داده خواهد شد. این ویژگی به یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام کمک خواهد کرد تا از سردرگمی که معمولاً در میان الگوریتم جدید اینستاگرام وجود دارد، خارج شوند. همچنین مرتب کردن داده‌ها می‌تواند نگرانی برخی از کاربران را که در مورد مشاهده نکردن برخی از پست‌های مخصوص در زمان‌های خاص است را به کلی از بین ببرد.

اینستاگرام

علاوه بر این ویژگی، به تازگی قرار است که اپلیکیشن های فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو به ویژگی غیرفعال کردن اعلان‌ها به مدت 30 دقیقه، یک، دو، هشت ساعت تا یک روز مجهز شوند تا کاربران این توانایی را داشته باشند که در صورت لزوم برای مدتی از دست پیام‌های هشدار در امان باشند. این در حالی است که مجموعه‌های زیردستی فیس‌بوک اعلام کردند این ویژگی در اپلیکیشن ارائه نخواهد شد. سابق بر این فیس‌بوک ویژگی برای اعلان‌ها قرار داده بود که به جای زنگ هشدار، اعلان به صورت لرزش و بدون صدا نمایش داد می‌شد؛ اما آنچه که ما در موردش صحبت می‌کنیم به صورت کد نویسی شده در اپلیکیشن های هردو نرم‌افزار فیس‌بوک و اینستاگرام مشاهده شده‌اند و گویا در حالت تست قرار دارند.

اینستاگرام

فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو، وجود ویژگی عدم نمایش اعلان را کاملاً رد کرده‌اند. آنچه که در مورد اینستاگرام وجود دارد، این است که حتی با وجود ویژگی جدید نمایش دادن پیام هشدار مبنی بر نمایش پست‌های دیده شده، باز هم نمی‌توان این اپلیکیشن را از میان یکی از رتبه‌های برتر هدر دهنده زمان کاربران خارج کرد. همچنین وجود ویژگی عدم نمایش اعلان فقط می‌تواند باعث شوند این اپلیکیشن یا فیس‌بوک به مدت معینی از دسترس شما و توجهتان خارج شود. یک درمان موضعی که می‌تواند مفید باشد.

 

اینستاگرام

قبل از اینکه اینستاگرام به طور رسمی در مورد تغییرات جدید خودش اظهارنظر کند، گفته شده بود که قرار است قسمتی به عنوان زمان صرف شده در اپلیکیشن راه‌اندازی شود. این قسمت در هر دو اپلیکیشن اینستاگرام و فیس‌بوک وظیفه داشت مدت‌زمانی که کاربر در طول یک ساعت، روز و هفته صرف آن‌ها کرده است را نمایش دهند تا بر همین اساس کاربر بتواند زمان خودش را مدیریت کند. همچنین کاربر می‌توانست بر اساس گزارش‌هایی که داده شده بود، محدودیت زمانی برای خودش قرار دهد و در صورت نقض این محدودیت اعلانی برای هشدار به او نمایش داده می‌شد.

اینستاگرام

پس از این اخبار، کوئین سستروم، مدیرعامل شرکت اینستاگرام، سری توییتی را منتشر کرد که در آن اشاره شده بود:

اینستاگرام در حال اضافه کردن ویژگی همانند آنچه که در اخبار گفته شده است، می‌باشد تا به کاربران در مورد زمان صرف شده گزارش دهد و زمان کاربر به صورت مفید استفاده شود. مدت زمان صرف شده در اینترنت یکی از مهم‌ترین پارامترهای دنیای امروزی است. وظیفه ما این است که صادقانه این زمان را به کاربر اعلام کنیم. شاید قسمتی از راه حل مشکل استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی، ما باشیم. اینستاگرام به طور جدی به دنبال رسیدن به این هدف است.

اینستاگرام

و امروز اپلیکیشن اینستاگرام بر اساس وعده‌هایی که داده شده بود به ویژگی نمایش زمان استفاده شده به طور دیگر و در لباس یک اعلان رونمایی شده است. آنچه که اپل و گوگل شروع کرده‌اند تا زمان صرف شده کاربران در گوشی‌های همراه را به آن‌ها گزارش دهند به دیگر شرکت‌های وابسته به اینترنت هم گسترش یافته است. قرار است که دو سیستم‌عامل بزرگ گوشی‌های همراه به زودی امکاناتی در اختیار کاربران قرار دهند که به آن‌ها مدت زمان استفاده از اپلیکیشن های مختلف را نمایش داده و هشدارهای لازم را در صورت اعمال محدودیت از سوی خود کاربر به او نمایش دهند تا بتواند زمان خودش را به خوبی مدیریت کند.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402