25 تصویر هنری بامزه از کراس اوور مارول با دنیاهای دیگر

کراس اور مارول
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به طیف وسیع طرفداران دنیای مارول، بسیاری دست به خلاقیت زده و قهرمانان این دنیا را با رسانه‌های دیگر ترکیب می‌کنند. در این مطلب 25 فن آرت (تصویر هنری که به‌وسیله طرفداران ساخته می‌شود) از کراس اوور شخصیت‌های مارول با دنیاهای دیگر را مرور خواهیم کرد.

یکی از مزایای طرفدار دو آتشه بودن در سال 2018 این است که نیازی نیست علایق شخصی‌تان را از دیگران پنهان کنید. دهه‌های پیش خوره‌های کمیک و شخصیت‌های ابرقهرمانی، غالباً در بین دوستان و در مدرسه مسخره می‌شدند (البته در ایران نه، ما آن وقت‌ها فقط انیمه جاپونی می‌دیدیم) و مجلات و کتاب‌های فکاهی‌شان را لای کتاب و دفترشان پنهان می‌‎کردند و به هر کسی که تی‌شرت پانیشر بر تن می‌کرد به نشانه مرشدی سر تعظیم فرود می‌آوردند.

امروزه شخصیت‌های معروف مارول را در هر فروشگاه خواربار فروشی، روی بسته برشتوک و حتی کارت‌های تبریک نیز می‌بینیم. سری Avengers به هموار شدن مسیر سینمای ماورل برای تبدیل به یک الگوی قهرمانی کمک شایانی کرد و اینترنت به قدری این فرهنگ را گسترش و اشاعه داد که چه طرفدار مارول باشید، چه عاشق DC یا حتی اگر تلفیقی از هر دو، برای هر سلیقه‌ای یک چیز به درد بخور پیدا می‌شود!

بسیاری از طرفداران با استفاده از قدرت تخیلشان شخصیت‌های مارول را با دنیاهای دیگر ترکیب کردند. برخی نتایج در عین احمقانه بودن، به قدری مبتکرانه و زیبا خلق شده‌اند که نمی‌توان به ذوق و هنرشان توجهی نکرد. بعضی تصاویر مرزهای دیوار چهارم را شکستند و دست به گریبان برنامه‌های تلویزیونی و سریال شدند و بعضی دیگر چند تا از مورد علاقه‌ترین شخصیت‌های کارتونی دهه 80، 90 و حال حاضر را با دنیای ماورل تلفیق کردند. به هر حال بسیاری از قهرمانان مورد علاقه‌مان در ترکیب‌هایی قرار گرفته‌اند که حتی تصورش هم نمی‌توانید بکنید. به لطف همه گیر شدن فن فیکش (تخیلات ذهنی طرفداران) و فن آرت اشتراک‌گذاری و لذت از این ایده‌های دیوانه وار  نسبت به گذشته به مراتب آسان‌تر شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

25 طرح‎ کراس اوور مارول

در ادامه مروی خواهیم داشت بر 25 تا از طرح‎های کراس اوور (ترکیبی) مارولی که قوانین دنیایش را بر هم می‌زنند.

 


۲۵- پوکمون Black Panther


کراس اور مارول

فکرش را بکنید اگر قهرمانان مارول دوست‌داشتنی‌مان پوکمون داشتند چه می‎‌شد؟ «اسپایدی، تو را انتخاب می‌کنم!» خوب شاید به پیتر پارکر خیلی نمی‌خورد که از درون یک Pokeball احضار شود، اما اگر Black Panther به یک «آمبرئون» دسترسی داشت، چه قدرتی پیدا می‌کرد.

تچالا همین الانش هم با اوکوی، دورا ملاج و آن کرگدن‌های غول‌پیکر باحال‌ترین پشتیبانان دنیا را دارد. این طور که spinningandslashing در تصویرش طراحی کرده، اگر قدرت مهتاب Eevee هم به ارتشش اضافه شود، نه‌تنها یک حیوان خانگی بامزه خواهد داشت، بلکه قدرت استنتاج و تمرکزش نیز افزایش می‌یابد.

 


۲۴- Mickey و Donald با تیپ انتقام‌جویان


کراس اور مارول

Anvengers اکنون بخشی از خانواده دیزنی شده است، پس چرا بر اساس تصویر Renny08 با شخصیت‌های کلاسیک این کمپانی ترکیب نشوند؟ در The Duck Avengers، دونالد داک تبدیل به آیرون داک (داک آهنی) و میکی موس یا به اصطلاح میکی راجرز به شکل کاپیتان موس در آمده است.

مطمئناً مینی بلک ویدو، گوفی ثور و پلوتو هالک تیم خفنشان را تکمیل خواهد کرد. با توجه به رفتار فوق‌العاده ثور در Ragnarok نصف راه را خودش رفته است. فقط باید با آن صدای ابلهانه گوفی چکش‌اش (Stormbreaker) را احضار کند.

 


۲۳- Green Lantern / Daredevil


کراس اور مارول

اگر Daredevil و Green Lantern دو روح در یک جسم می‌شدند، شما مردی بی‌باک با قدرتی دو برابر داشتید. قلمروی شخصیت‌ هم از محله Hell’s Kitchen نیویورک، تقریباً به تمام دنیا گسترش می‌یافت و بر اساس تصویر 666Dark علاوه بر دو شاخ شیطانی همانند فانوسی سبز می‌درخشید.

سوال اینجا است که اگر هر دو با جسیکا کروز ترکیب می‌شدند چه نتیجه‌ای حاصل می‌شد؟ مطمئناً از این هم خفن‌تر می‌شد. معلوم نیست که چگونه هم‌زمان از حلقه‌ و باتونش استفاده می‌کرد! اصلاً این دو با هم کار می‌کنند؟ شاید بتواند با انگشترش چرخ خلق کند و چرخ را با باتونش به سمت دشمنان براند.

 


۲۲- پانیشر زوتوپیایی


کراس اور مارول

در این فن آرت AppleJackieClank241، پلیس زوتوپیا، افسر «هاپس» را به شکل «پانیشر» نمایش داده و باید گفت که نتیجه واقعاً مرگبار به نظر می‌‎رسد. خشم غالب در صورت این خرگوش با تکیده و رنج فرانک کسل حسابی اجین شده است.

در ضمن توسط این تصویر می‎‌توانیم، جودی را به جای مأمور قانون، به عنوان یک یاغی عدالت شاهد باشیم.

فقط تصور ترکیب یکی از خوش‌ قلب‌ترین شخصیت‌های کارتونی و یاغی پرطرفدار دنیای مارول که در رد کردن هیچ خط قرمزی تعلل نمی‌کند، دیوانه کننده است.

 


۲۱- Big Avengers


کراس اور مارول

زمانی که فکر می‌کنید بروبچه‌های Big Hero 6 از این باحال‌تر نمی‌شوند، هنرمندی با نام erinomalley13 ثابت می‌کند که در اشتباهید و آن‌ها را به انتقام جویان ‌تبدیل می‌کند.

مرد آهنی هیرویی فوق‌العاده است و کاپیتان لیمو عسلی آمریکا دریچه جدید به مثبت اندیشی باز کرده و کل آن قضیه درود بر هایدرای کاپیتان آمریکا (کمیکی از جاناتان مبری) را جبران می‌کند. شاید بامزه‌ترین ایده تصویر متعلق به بیمکس در قالب شخصیت هالک باشد که یک غول عصبانی را تبدیل به یک پرستار مهربان کرده است. فقط در تعجبیم که در مقابله با تانوس دقیقاً چه عکس‌العملی نشان خواهد داد.

 


۲۰- وگاتا ولوورین


کراس اور مارول

کلی کراس اوور فوق‌العاده از «ولوورین» وجود دارد. اگر بخواهیم بین دنیاهایی که «لوگان» به آن‌های سرزده بچرخیم، مطمئناً گم خواهیم شد.

این فن آرت حماسی، لوگان را وارد دنیای Dragon Ball Z کرده و می‌توان گفت در آن یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های مارول با یکی از بهترین شخصیت‌های انیمه دنیا ترکیب شده است. نتیجه تصویری است که هم به ولوورین شباهت دارد و هم به «وگاتا» و مشخص نیست که کدام وارد دنیای دیگری شده‌اند.

TomisalvArts دو دنیا را نابود کرده و به شکلی یکپارچه دنیای جدید خودش را خلق کرده است.

 


۱۹- Potter Avengers


کراس اور مارول

این از آن چیزهایی است که همه انتظارش را می‌کشند: Avengers راهش را به هاگوارتز باز کند.

کلینت واقعاً یک گرینفندور است؟ ناتاشا و لوکی که مشخصاً باید اسلیترن باشند. اما با این که استیو راجرز به عنوان یک گریفندور نمایش داده شده، یک هافل پاف درست و حسابی می‌شد. نقاش این تصویر، Tenshi-inverse توانسته جناح شخصیت‌های مختلف را خوب حدس بزند.

فقط ای کاش Guardian of Galaxy هم در هاگوارتز می‌دیدیم.

 


۱۸- هارلی و ددپول


کراس اور مارول

این دو نفر اصلاً برای یکدیگر ساخته شده‌اند. هر دو دیوانه‌اند و عاشق خرابکاری! در ضمن ددپول مطمئناً شوهر مهربان‌تری از جوکر خواهد بود.

هر چقدر هم که وید ویلسون دیوانه باشد بهتر از جوکر با هارلی کوئین برخورد می‌کند.

اگر روزی شخصیت‌های لباس قرمز DC و مارول با یکدیگر کراس اوور داشته باشند خیلی خوشحال می‌شویم، اگر این دو را در قالب یک تیم ببینیم. لااقل Danielle-Chan در مورد این همکار خوش‌بین است.

 


۱۷- پرنسس انتقام‌جو: Iron Man


کراس اور مارول

انتقام‌جویان در قالب پرنسس‌ها؟ ما که پایه هستیم. ایده این که یک پرنسس را در هر کالبدی از زامبی گرفته تا آدم معمولی تصور کنیم  برای خودش دنیایی دارد و می‌توانیم ساعت‌های به فن آرت هنرمندان با این موضوع خیره شویم و لذت ببریم.

پرنسس به عنوان شخصیت Iron Man به خودی خود باحال است، چه برسد که دست برقضا «جاسمین» از سری علاءالدین باشد.

این که Christopher-Stoll به چه زیبایی قدرت Iron Man را در کالبد پرنسس نهاده، جای تقدیر دارد. با چهره محکم و وقاری که جاسمین دارد، شک نداریم، با پول استارک برای خودش دم و دستگاهی را انداخته است.

 


۱۶- دین وینچستر در لباس Captain America


کراس اور مارول

کلی از طرفداران جنسن اکلس، یا همان «دین وینچستر» ستاره سریال Supernatural مشتاق بودند که او را در نقش استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) ببینند.

این شکارچی هیولا تماماً آمریکایی، بهترین گزینه برای تیم ستارگان Avengers می‌شد. بد نبود پس از شکست نقشه‌های «هایدرایش» در کمیک‌های اخیر از یک چهره جدید برای این شخصیت استفاده شود.

تماشای فن آرت dahliasheng از شخصیت کاپیتان، بدون شک برای طرفداران هر دو سری جذاب است و دعوت این بازیگر خوش قیافه به جای کاپیتان آمریکا به او صدایی خشن‌تر خواهد بخشید.

 


۱۵- Sherlock Strange


کراس اور مارول

استیون استرنج و شرلوک هولمز در ظاهر دو شخصیت متضاد یکدیگر به نظر می‌‎رسند: یکی پزشک و دیگری کارآگاه، یکی جادوگر و دیگر جامعه گریزی منزوی.

البته اگر از چنین مواردی چشم پوشی کرده و به این نکات توجه کنید که 1- هر دو به شدت خودشیفته‌اند و ادعا دارند که حتی باد معده‌شان هم خوشبو است، 2- هر دو توسط بندیکت کامبربچ بازی می‌شوند، در کنار هم قرار دادنشان کار سختی نخواهد بود. در تصویر هنری kadeart ظاهراً یکی از این دو توسط دیگری به ذله آمده است … خودتان می‌توانید حدس بزنید کدام یک!

 


۱۴- Batman ، Spider-Man و Hellboy


کراس اور مارول

این از آن کراس اوورهای خفن است! قهرمانی که گاتهام نیاز دارد، پسری با قدرت‌ زیاد و مسئولیت زیادتر و «آنونگ اون راما» در کنار هم چه شوند!

جدا از این که بتمن و هل بوی همیشه ترجیح می‌دهند، تنها کار کنند و احتمالا اسپایدی مخشان را با سوال‌های کودکانه‌اش آبگوشت خواهد کرد، این سه نفر واقعاً گروه باحالی می‌شوند (چه داستانی باحال‌تری از آن‌ها در می‌آید.)

تیم به قدری قدرتمند است که حتی X-Cutioner مارول در مقابلش کم می‌آورد. در ضمن از استایل هنری کلاسیک edCOM02 هم نباید چشم‌پوشی کرد.

 


۱۳- X-Men و Star Wars


کراس اور مارول

تصور ترکیب X-Men و Star Wars دیوانه کننده است. این دو دنیای شگفت‌انگیز که طرفداران را برای دهه‌ها سرگرم نموده‌اند، در کنار هم «کمیک آرمان شهری» خواهند ساخت که هیچ کدام دلمان نمی‌خواهد ترکش کنیم. در این فن آرت از The Real Rogue Squadron به جای Rogue One، شخصیت Rogue از فرنچایز X-Men را به عنوان فرمانده اسکادران کهکشانی خواهیم داشت.

شاید اگر روگ در میانه داستان قدرت‌هایش را به دست می‌آورد، پایان داستان Star Wars این قدر متأثر کننده نبود و همه چیز تغییر می‌کرد.

 


۱۲- جهش یافتگی در Stranger Things


کراس اور مارول

با توجه به این که شخصیت Phoenix چقدر به جا در این تصویر از Stranger Things قرار داده شده، واقعاً باید به BossLogic برای خلق این اثر ترکیبی از X-Men و بازیگران Stranger Things تبریک گفت.

این فن آرت 11 شخصیت مختلف را در خود جای داده که ققنوس در وسطشان حضور دارد. همچنین شاهد حضور نانسی ویلر به عنوان Rogue، کلانتر «جیم هاپر» به عنوان Sabertooth و بسیاری از شخصیت‌های دوست‌داشتنیمان در X-Men نیز هستیم.

شک نکنید اگر این یازده نفر جهش یافته بودند، چنین ظاهری ‌می‌داشتند.

برادران دافر مدتی پیش از یک اسپین آف برای سریال صحبت می‌کردند، خب یک فکری هم به حال کراس اوور بکنید، راهی دوری نمی‌رود.

 


۱۱- Black Panther Zootopia


کراس اور مارول

Jolyn0710 با ترسیم شخصیت جودی هاپس و نیک وایلد به جای اوکویی و تچالا، رویای طرفداران مارول و Zootopia را با حقیقت تبدیل کرد.

اصلاً تعجبی ندارد که چطور این ایده به ذهن هنرمندش خطور کرده است: هر دو زوج با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند و به روش‌های مختلف با ظلم و بیداد می‌جنگند.

وقتی یک نفر به Jolyn0710 گفت که Black Panther روباه نیست و یک پلنگ است، او پاسخ داد «تصویر کراس اوور است.» حرفش هم دقیقاً به جا بود، می‌توان آن را یکی از بهترین کراس اوورهای تاریخ هم دانست.

 


۱۰- Sailor Pheonix


کراس اور مارول

اوه، این که Sailor Moon است! نه… نه، Phoenix Force است! نفهمیدیم، جداً کدام یکی است؟

MagicnaAnavi با ترکیب یکی از معروف‌ترین مانگاهای ژاپنی و قدرتمند‌ترین جهش‌های کمیک مرز دو دنیای متفاوت را شکست. این هنرمند حتی یک تاریخچه هم برای شخصیتش خلق کرد: Sailor Phoenix، سرباز پاک سرشت، جنگجویی بی‌‎باک که طی هزاره نقره‌ای زاده شد و قدرت آتش طلایی را در دست دارد (انصافا این از ققنوس اصلی هم باحال‌تر است.)

 


۹- Luke Cage کوچک من


کراس اور مارول

در حالت کلی، برای هر ابرقهرمانی یک استایل My Little Pony وجود دارد. حتی با وجود این که در هیچ فروشگاهی در دسترس نیستند، طرفداران غالباً  آن‌ها را طراحی کرده و به شکل آنلاین یا در انجمن‌های بزرگ کراس اوور به فروش می‌رسانند.

یکی از شیرین‌ترین پونی‌های مارول، Luke Cage دست پخت edCOM02 است. تصویر با آن تی شرت زرد و زنجیر شکسته کاملاً به «لوک» نتفلیکس اشاره دارد. احتمالاً قدرت رویین‌‌تنی‌ این پونی او را نسبت به بقیه متمایز می‌کند. ولی چقدر خوب می‌شد، اگر کل تیم Defenders را به شکل پونی‌‌های بامزه در کنار یکدیگر می‌دیدیم.

 


۸- TMNT / Daredevil


کراس اور مارول

وقتی قهرمانان لاک‌دار با شیطان محله Hell’s Kitchen کراس اوور داشته باشند، نتیجه شاید آن‌طور که فکرش را می‌کنید، نشود.

در عین حال که رالف، دانی، مایکی و لئو هر کدام برای خودشان اوستایی هستند و یک تنه صد نفر را حریف‌اند، مطمئناً در مقابل مهارت‌های Daredevil کم می‌آورند.

کاملاً منطقی است که «اپریل اونیل»، «مت» را به لاکپشت‌های نینجای جهش یافته ترجیح دهد. تازه وقتی بفهمید که در دنیای Porcelain خود مت مرداک خالق لاکپشت‌ها است، از تعجب شاخ در می‌آورید.

 


۷- Lion King Avengers


کراس اور مارول

اگر قصدمان این است که از مسیر دیزنی به Avengers برسیم، پس چه بهتر که قهرمانانه‌تر باشند و شخصیت‌های The Lion King را انتخاب کنیم.

Alinovna نه تنها تمام تیم Avengers را یک جا در قالب شیر ترسیم کرده، بلکه هر کدام از انتقام‌جویان و نقش منفی‌ها را به شکل مجزا به نمایش درآورده است. حتی Malekeith از فیلم Thor 2 هم در دیگر کارهای این هنرمند به شکل یک گربه‌سان وجود دارد. هیچ شکی نیست که این تیم از پس بیگانگان مهاجم بر می‌آیند. تغییر بدنی «بنر شیری» به «هالک شیری» باید دیدنی باشد.

 


۶- Dardevil / Green Arrow


 

کراس اور مارول

در چند شماره بالاتر دیدیم که اگر Daredevil را با Green Lantern ترکیب کنیم نتیجه چه می‌شود. در این تصویر نتیجه کراس اوور Daredvil و Green Arrow را شاهد هستیم.

این یکی اسم کاملاً جدیدی خواهد داشت: The Crismon Arrow.

پوشش شخصیت طوری به نظر می‌رسد که گویا رابین هود را در سریال The Handmaid’s Tale مشاهده می‌کنیم، اما در کل با عقل جور در می‌آید.

RobertMacQuarrie1 همچنین یک داستان پس‌زمینه فوق‌العاده از «الیور مرداک» ارائه می‌دهد که چگونه این جوان ثروتمند طی غرق شدن کشتیش کور شده و با آموختن انواع مهارت‌های باحال به چنین ابرقهرمانی تبدیل می‌شود.

 


۵- کستیل باکی را درمان می‌کند


کراس اور مارول

حالا که «دین» را به عنوان کاپیتان آمریکا تصور کردیم، چطور است بقیه بروبچه‌های Supernatural را هم وارد داستان کنیم؟ کستیل می‌تواند به راحتی مشکل روانی Winter Soldier را درمان کند. فقط ای کاش «سم» را هم به جای باکی قرار می‌دادند که جمعشان جمع شود. قبول داریم که هیکلش اندازه گوزن بزرگ است، اما خیلی مهربان‌تر بوده و قبل از هر کار احمقانه‌ای با نهایت آرامش به دوستانش مشورت می‌دهد.

با این که cinetrix فقط این فرشته بال‌دار را در تیم واقعی Avengers به تصویر کشیده، اما خودمان که می‌توانیم یک گروه وینچستری را تجسم کنیم!

 


۴- Hulk Potter


کراس اور مارول

اگر هالک با هری پاتر وارد مبارزه شود، از هر کسی بپرسید احتمالاً می‌گوید همان یارو سبزه برنده است! اما فکرش را بکنید که این دو با هم ترکیب شوند.

اگر پاتر قدرت هالک را در خودش داشت، احتمالاً والدرمورت را چندین کتاب جلوتر شکست می‌داد. راستش حتی نمی‌خواهیم فکرش را بکنیم که هالک با چوب جادوییش چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

کسی چه می‌داند، شاید RockyDavies باز هم از این زحمت‌ها کشید و به ما نشان داد که در Avengers: Infinity War داستان هالک پاتر چطور پیش خواهد رفت.

 


۳- Spider-Man و Ladybug شگفت‌انگیز


کراس اور مارول

عنکبوت‌ها و کفش دوزک‌ها! مگر می‌شود قرار گرفتن Spider-Man، قهرمان تارانداز مارول در کنار Ladybug شگفت‌انگیز را دوست نداشته باشیم؟

این دو یک زوج فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند، جدا از این که لباس و پوششان شبیه به هم است، نباید از خصوصیات نوجوانانه‌شان نیز چشم‌پوشی کرد. احتمالاً پیتر به جای مرینت عاشق Ladybug شود و مرینت هم به جای پیتر عاشق Spider-Man … هرچه باشد قانون نانوشته داستان‌‌های ابرقهرمانی این گونه است.

edCOM02 ایده فوق‌العاده‌ای در این فن آرت ارائه داده است.

 


۲- السا به X-Men ملحق می‌شود


کراس اور مارول

«اما فراست» بکش کنار؛ یک ملکه یخی جدید وارد می‌شود.

السا از انیمیشن Frozen باید به محض این که پدر و مادرش از جهش یافتگی او مطلع می‌شدند به اعضای X-Men می‌پیوست. با این تفاسیر پایان داستان Frozen به شکل دیگری رقم می‌خورد. یک پرنسس آوازخان که جزو شخصیت‌های سری کمیک شده، چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. مخصوصاً که inspector97 برای السا یک لباس فرم باحال X-Men هم طراحی کرده است.

شرمنده ولی راستش این پایان را برای داستان السا به پایان انیمیشن ترجیح می‌‎دهیم.

 


۱- کراس اوور انیمیشن‌های مختلف با شخصیت‌‎های Avengers


کراس اور مارول

با یک کراس اوور سر حال نیامدید؟ نظرتان راجع به یک مشت کراس‌ اوور چیست؟

این کراس اوور Avengers از JOSGUI با کلی شخصیت مختلف هوش از سرتان می‌‎برد. «مریدا» از Brave به عنوان Black Widow، «جک فراست» از Rise of the Guardians به عنوان Captain America، شخصیت Croods به عنوان Hawkeye و «فروزن» از The Incredibles به عنوان Nick Fury همه تنها در یک تصویر گردآوری شده‌اند.

اگر از این فن آرت خوشتان آمده، بد نیست به دیگر کراس اوورهای این هنرمند نیز سری بزنید که شخصیت‌‌های How to Train Your Dragon و Epic و Frozen را جای بازیگران Thor: The Dark World قرار داده یا از شخصیت‌های Rise of the Guardians به جای Guardians of Galaxy استفاده کرده است.

شما دوست دارید کدام کراس اوور از مارول را شاهد باشید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402