دشوارترین و آسان ترین باس ها در تاریخ بازی های ویدیویی

باس بازی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به چالش‌هایی که باس فایت ها در بازی های ویدیویی برای بازیکنان به وجود می‌آورند، در این مطلب 13 تا از دشوارترین و 13 تا از آسان‌ترین باس های دنیای بازی ویدیویی را مرور خواهیم کرد.

در بازی‌های ویدیویی مبارزه با باس یا به اصطلاح غول آخر هر مرحله چیزی است که هر بازیکنی طی مراحل خودش را برایش آماده می‌کند. چه به عنوان یک باس مخفی آن‌ها را پیدا کنید، چه بخشی از گیم پلی اصلی باشند، هیچ هیجانی بالاتر از تست مهارت‌های یک گیمر حین باس فایت نیست. بعضی از باس‌ ها به قدری قدرتمند و شکست‌ناپذیر طراحی شده‌اند که حتی حرفه‌ای‌ترین بازیکنان از فرط فشار عصبی به موهایشان چنگ می‌زنند. چنین باس‌ هایی نیازمند این هستند که بازیکنان استراتژی‌های پیچیده‌تری برای شکستشان اتخاذ کنند. علاوه بر روش مناسب، سرعت عمل و مهارت کنترل شخصیت برای جاخالی و ضد حمله اصول کلیدی موفقیت در مبارزات هستند.

در عین حال که این مبارزات هیجان انگیز به نظر می‌رسند، بازیکنان نباید سقف انتظاراتشان را چندان بالا ببرند. برخلاف چیزی که برخی تصور می‌کنند همه باس‌های بازی‌های ویدیویی دشوار نیستند. بسیاری از باس‌ ها را می‌توانید به محض برخورد شکست دهید یا به خاطر طراحی بد، تمام سیستم‌های حمله و حرکتیشان را شناسایی و پیش‌بینی کنید.

در نتیجه مبارزه با این دسته از باس‌ ها می‌تواند واقعاً ناامید‌کننده باشد. بدتر هنگامی است که این باس‌ های ساده در بازی‌هایی فوق‌العاده پیدا شوند. هیچ چیزی برای اعتبار یک بازی خطرناک‌تر از این نیست که باس‌هایش کمتر از حد انتظار ظاهر شوند. خوشبختانه هر تعداد باس آسان و ضعیف در بازی‌های ویدیویی داریم، همان تعداد باس قدرتمند هم وجود دارد تا تعادل سختی بازی‌ها برقرار شود.

13 باس آسان و سخت در بازی‌های ویدئویی

در ادامه 13 باس در بازی‌های ویدیویی که به سختی شکست می‌خورند (و 13 تا از آسان‌ترینشان) را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آسان: شردر (TMNT 1)

باس بازی

چه در فیلم‌ها و چه در سریال‌های تلویزیونی، «شردر» همیشه سرسخت‌ترین دشمن لاکپشت‌های نینجا است. متأسفانه چنین چیزی را نمی‌توان در مورد شردر بازی TMNT 1 برای کنسول NES گفت.

برخلاف دیگر باس‌های درون بازی مثل «تکنودورم»، شکست شردر مأموریتی آسان است. حملات او می‌توانند آسیبی جدی وارد کنند، البته اگر بازیکن به او چنین اجازه‌ای را بدهد. آسان‌ترین روش برای شکستش این است که او را از سکوی اصلی به پایین پرتاب کنید، از اینجا به بعد تنها کاری که باید انجام دهید این است که با حمله به او هنگام پرش مانع بازگشتش به طبق بالا شوید. این روشی است که استاد اعظم از عرش به فرش می‌رسد.

 

دشوار: مایک تایسون (Mike Tyson Punch Out)

باس بازی

عنوان کلاسیک کنسول NES در سال 1987 یعنی Mike Tyson Punch Out یکی از دشوارترین باس فایت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی را دارد. چه کسی بهتر از تایسون باعث می‌شود بازیکنان برای پولشان عرق بریزند.

برای شکست تایسون بازیکنان باید عکس‌العمل بالایی داشته باشند و با زمان‌بندی درست، دفاع و ضد حمله یک مشت جانانه به بدن این غول بوکسر وارد کنند. از آنجایی که هر آپرکات از تایسون مساوی با ناک اوت بازیکن است، یک حرکت اشتباه می‌تواند به پایان بازی منجر شود.

اگر قصد دارید با این باس سخت مواجه شوید، انتظار نداشته باشید که همان اوایل مبارزه شکستش دهید. هرچه باشید مایک تایسون واقعی هم نتوانست خودش را شکست دهد.

آسان: پنگوئن (Batman: Arkham City)

باس بازی

در Arkham City می‌توانید با پنگوئن در باشگاهش یعنی «آیس برگ لانگ» مواجه شوید.برای مقابله با پنگوئن بازیکنان ابتدا باید از پس لشکر قلچماقش بر آیند، تله‌هایش را دور بزنند و با مرده متحرک «سالامون گراندی» مبارزه کنند. در عین حال که گراندی چالش قابل قبولی به بازیکنان ارائه می‌دهد، باس نهایی مرحله نیست و این افتخار نسیب پنگوئن می‌شود.

متأسفانه، تنها کاری که پنگوئن می‎‌تواند انجام دهد، شلیک موشک است. این موشک‌ها را نه تنها می‌توان به راحتی جاخالی داد، بلکه پس از برخورد هم آسیب چندانی به بازیکن وارد نمی‌کنند. وقتی که بالاخره به فاصله مناسب از او برسید، تنها با چند شلیک به موقع می‌توانید کار پنگوئن را تمام کنید.

دشوار: موتارو (Ultimate Mortal Kombat 3)

باس بازی

وقتی نوبت به Ultimate Mortal Kombat 3 می‌رسد، مبارز قدرتمند کم نداریم، با این حال «موتاروی» وحشی داستانش کلاً جدا است. حتی «گورو» با آن هیکل و چهار دستش در مقابل این هیولا، بچه شیر خواره‌ای بیش نیست.

برخلاف گورو هیچ راهی وجود ندارد که برای موتارو هنگام مبارزات دردسر ایجاد کنید. در عین حال موتارو آزاد است تا هرچقدر دوست داشته باشد به شما ضربه بزند. حتی اگر به طریقی فاصله‌تان را با او حفظ کنید، از سرعت بالایش کم نمی‌شود. به سرعت به مکان شما تلپورت شده و یکی از جفت‌های وحشیانه‌اش را نثارتان می‌کند.

آسان: ورنر ورمن (Cuphead)

باس بازی

Cuphead با انیمیشن منحصر بفردش به سبک فیلم‌های نوستالژیک دیزنی هیجان‌انگیزترین چالش‌ها را به بازیکنان ارائه می‌دهد. «کاپ هد» و برادرش «ماگ من» برای رهایی از دینشان به شیطان، باید طی مراحل با چندبن باس مختلف مبارزه کنید.

بسیاری از این باس‌‎ها که خود شیطان هم جزئشان می‌باشد واقعاً چالش برانگیز طراحی شده‌اند. با این حال تعداد کمی هم مثل ورنر ورمن وجود دارند که ضعیف بوده و به راحتی شکست می‌خورند. حین مبارزه با ورنر، فضای محیط با قدرتمندتر شدن او بزرگتر می‌شود. نکته جالب تأثیر برعکس این تحول است؛ به این ترتیب که کاپ هد فضای بیشتری دارد تا حملاتش را جاخالی داده و به راحتی به او آسیب وارد کند.

دشوار: ابسولوت ویرچو (Final Fantasy XI)

باس بازی

«ابسولوت ویرچو» یکی از سخت‌ترین باس‌های سری فاینال فانتزی محسوب می‌شود. سطح چالشش به قدری بالا است که بسیاری او را هم رده «پنانس» از Final Fantasy X می‌دانند. علاوه بر حمله‌های نابودکننده‌اش، ابسولوت ویرچو می‌‎تواند خودش را ترمیم هم بکند.

معمولاً چیزی حدود 18 ساعت زمان می‌برد تا بازیکنان ویرچو را شکست دهند. در نهایت، سازندگان بازی به خاطر مدت زمان طولانی که باید صرف شکست این باس طاقت‌فرسا می‌شد، با کاهش دشواری اولیه‌اش زمان مبارزه را به 2 ساعت رساندند.

 

آسان: شیطان کاویتوس (Dark Souls II)

باس بازی

فرنچایز Dark Souls به خاطر ساخت بعضی از قدرتمندترین و دشوارترین باس‌های دنیا معروف است. با این حال حتی این فرنچایز افسانه‌ای هم هر از گاهی باس‌هایی خلق ‌می‌کند که بازیکنان تازه‌کار می‌توانند براحتی شکست دهند.

«شیطان کاویتوس» یک مثال کوچک از این دسته باس‌ها محسوب می‌شود. برخلاف اندازه غول پیکرش، کاویتوس از بازی Dark Souls II یک باس به شدت تنبل است. او علاوه بر حرکات کندش، روشی قابل پیش‌بینی در فواصل نزدیک برای مبارزه‌ دارد. جدا از پرش‌های دور بردش، این هیولا هیچ ویژگی خاصی ندارد که باعث نگرانیتان شود.

دشوار: اورن استین اژدهاکش و اسموی مجازات‌گر (Dark Souls)

باس بازی

برخلاف شیطان کاویتوس مذکور، «اورن استین» و «اسمو» از Dark Souls I باس‌هایی هستند که بازیکنان نباید آن‌ها را دست کم بگیرند. یکی از خطرناک‌ترین ویژگی‌ آن‌ها این است که بازیکنان باید با هر دویشان به شکل همزمان مبارزه کنند.

در حالی که ضربه‌های کند و قدرتمند اسمو آسیب شدیدی به بازیکن وارد می‌آورند، اورن استین یا سرعت بالایی که دارد ضعف همکارش را جبران می‌کند. علاوه بر ترکیب مرگبار این دو، اگر بازیکن یکی از آن‌ها را شکست دهد، روح باس شکست خورده توسط دیگری جذب شده و نوار سلامتیش را پر می‌کند. بنابر این بهترین استراتژی این است که بازیکنان اول حساب یکی را صاف کرده و سپس سراغ دیگری بروند.

آسان: هوندا تاداکاتسو (Nioh)

باس بازی

«هوندا» که یک جنگجوی سامورایی کهن در Nioh است، قاعدتاً باید یکی از باس‌های سخت بازی باشد. با این حال چنین چیزی هنگامی حقیقت دارد که بازیکنان تصمیم بگیرند بدون معطلی با او مواجه شوند.

اگر بخواهید با استفاده از زور و مبارزه با هوندا مقابله کنید، او یک باس دشوار برایتان خواهد بود. با این حال روش درست برای شکست او استفاده از عقل به جای زور بازو است. بهترین روش این است که نقطه ضعف‌های هوندا را که به شکل سازه‌های کریستالی در سه جای نقشه قرار گرفته‌اند، مورد هدف قرار دهید. اگر بازیکن بتواند هر سه کریستال را پیدا و نابود کند، هوندا مثل آب خوردن شکست می‌خورد.

 

دشوار: کارولین و جاستین (Persona 5)

باس بازی

پس از این که بازیکن یک بار Persona 5 را به پایان برساند و +New Game را آغاز کند، می‌‎تواند با رسیدن به نقطه‌ای خاص از بازی هر موقع که خواست با کارولین و جاستین مواجه شود. این به هیچ وجه حریف آسانی نیستند. همانند پروتاگونیست اصلی بازی هم کارولین و هم جاستین می‌توانند پرسوناهای مختلف احضار کرده و از مهارت‌هایشان بهره شوند؛ به علاوه هر کدام 8000 HP نوار سلامتی دارند.

با به پایان رساندن هر نوبت، چالش مبارزه بیشتر می‌شود. چیزی که آن‌ها را خطرناک‌تر می‌کند این است که بازیکنان باید هر دو را همزمان شکست دهند. اگر فقط یکی از آن‌ها شکست بخورد، دیگری او را با نصف نوار سلامتیش احیا خواهد کرد. کارولین و جاستین حتی با نیمی از قدرتشان هم برای بازیکن، تهدیدی خطرناک هستند.

آسان: کینگ نایت (Shovel Knight

باس بازی

قبل از رسیدن به انتهای قلعه «پرایدمور» در Shovel Knight بازیکن با یکی از 8 شوالیه خادم افسونگر مواجه می‌شوند. «کینگ نایت» در عین حال که یکی از نوکران «افسونگر» است، درجه سختی بسیار پایینی دارد.

تمام کاری که او انجام می‌دهد، این است که این طرف و آن طرف می‌پرد و هر از چندگاهی یک حمله شارژی به بازیکن می‌کند. جاخالی از حرکاتش ساده بوده و شاول نایت فقط باید از رویش بپرد و با بیل به او ضربه وارد کند تا نوار سلامتیش را بالاخره به صفر برسد. با این که خودش ادعای پادشاهی می‌کند، خیلی مثل یک پادشاه به نظر نمی‌رسد.

دشوار: اسلحه یاقوت (Final Fantasy VII)

باس بازی

پس از شکست «اسلحه نهایی» در Final Fantasy VII بازیکن این فرصت را به دست می‌آورند که با دو تا از قدرتمندترین باس‌های بازی روبرو شوند. «اسلحه یاقوت» یکی از این دو است. یاقوت به عنوان یک اسلحه زمینی که برای مقابله با تهدیدات بیگانه طراحی شده، می‌‎تواند چالش‌های زیادی برای بازیکنان به وجود بیاورد.

این باس نسبت به حمله‌های فیزیکی به شدت مقاوم بوده و باعث می‌شود بازیکن غالباً روی حملات جادویی و فلج کننده تکیه داشته باشند؛ به علاوه اسلحه یاقوت این قابلیت را دارد که با استفاده از گردباد یک یا دو نفر از اعضای تیمتان را مرخص کند. در نهایت بازیکنان باید برای یک مبارزه به شدت طولانی آماده باشند چون این باس بیش از 1 میلیون واحد HP در نوار سلامتیش دارد.

آسان: کینگ باب-آمب (Super Mario 64)

باس بازی

با توجه به بمب‌های متحرک و اعصاب خردکن Super Mario 64، وقتی بازیکن بالاخره با پادشاه این موجودات با اندازه‌ای چندین برابر مواجه می‌شود، تصور می‌کنید که تنها یک انفجار قدرتمند از او مساوی با مرگ خواهد بود. با این حال نیازی به نگرانی نیست، خطر باب-آمب حتی از نوکرانش هم کمتر است. حرکات او به اطراف شدیداً کند بوده و هیچ کدام از سربازانش را برای مبارزه احضار نمی‌کند. برای شکستش کافی است که سه بار او را بلند کرده و دوباره پرتش کنید.  متأسفانه، حتی انفجار نهاییش پس از شکست هم توان چندانی ندارد.

دشوار: سم (Metal Gear Rising: Revengeance)

باس بازی

در Metal Gear Rising: Revengeance «سم تندباد» یکی از چالش برانگیزترین باس‌‌های بازی است. اعضای سایبری و شمشیرهای نابودگرش به معنای واقعی مهارت‌های بازیکنان را محک می‌زنند.

همان گونه که اسمش اشاره دارد، حرکات سم سریع و دقیق هستند. با توجه به سرعت بالایش برای حرکت به اطراف، برای بسیاری از بازیکنان سخت است که بتوانند خودشان را با مهارت‌های او همگام سازند. تنها کاری که می‌توانند انجام دهند این است که استراتژی تدافعی اختیار کرده و در مقابل حملات قدرتمندش از ضد حمله استفاده کنند.

صبر در این مبارزه کلید پیروزی است. بازیکنان باید با تطبیق با سرعت بالا و حملات سم، منتظر بمانند تا گاردش برای آسیب باز شود. البته حتی همان موقع هم سم به راحتی شکست نمی‌خورد.

آسان: مرگ (Dante’s Inferno)

باس بازی

تقریباً در هر بازی فانتزی که حول مرگ و دنیای پس از آن جریان دارد، «مرگ» یک حریف وحشتناک به نظر می‌رسد. در عین حال که ترسیم  Dante’s Inferno از عجل، وحشتناک به نظر می‌رسد، بازیکنان هنگام مبارزه با او، دیدگاهشان به کل تغییر خواهد کرد.

سیستم حملات مرگ از ابتدای نبرد قابل پیش‌بینی است، در نتیجه بازیکن به راحتی می‌تواند حرکات تهاجمیش را دفاع کرده یا جاخالی دهد و حین این پروسه به او آسیب بزند.

التماسی که در لحظات آخر برای یخشش جانش می‌کند، اصلاً در حد و اندازه یک مرگ نیست.

 

دشوار: رادین بی‌نهایت (فرنچایز Bayonetta)

باس بازی

در هر یک از دو قسمت Bayonetta می‌توانید با پرداخت 10 میلیون Halos و خرید بلیط پلاتینیوم با دوست «بایونتا» یعنی «رادین» مبارزه کنید. در Bayonetta او به شکل «پدر رادین فرشته‌» است و در Bayonetta 2 تبدیل به «رادین شیطانی» می‌شود.

در هر دو بازی، رادین نسبت به فلج شدن ایمن بوده و می‌تواند تنها با چند ضربه بایونتا را از پا در آورد. رادین شیطانی اولین مرحله مبارزه را به شکل انسانیش آغاز خواهد کرد. با رسیدن به مرحله دوم به شکل شیطانیش تغییر شکل داده و همانند همتای فرشته‌ایش قدرتمند می‌شود.

 

آسان: کلنل آوتامن (Fallout 3)

باس بازی

در Fallout 3 بارها به شخصی به نام «کلنل آوتامن» اشاره می‌شود. او از پشت پرده، وقایع اتفاقات بازی را کنترل و زندگی را به کام پروتاگونیست اصلی تلخ می‌کند. در نهایت بازیکن طی آخرین کوئست با کلنل آوتامن مواجه می‌شود. اما واقعیت امر با چیزی که انتظارش را داشتید خیلی تفاوت دارد. برخلاف دو بادیگاردش، شکست خود آوتامن کار بسی آسان است. اسلحه مخصوصش هم هیچ تهدیدی محسوب نمی‌شود. در واقع برای شکست دادنش فقط چند شلیک درست یا یک هدشات ناقابل لازم است.

 

دشوار: نیملس کینگ (Dark Souls III)

باس بازی

در Dark Souls III بازیکنان باید به قله آرچدراگون رفته و با صدا دادن زنگ «نیملس کینگ» را احضار کنند. بازیکنان قبل از مواجه با او ابتدا باید مرکبش یعنی پادشاه طوفان‌ها را شکست دهند. این اژدها از چیزی که انتظارش را دارید، خطرناک‌تر بوده و به اندازه صاحبش وحشتناک است.

تنها پس از مرگ اژدها است که بازیکنان می‌توانند با خود نیملس کینگ که سلامتی و قدرتش دست نخورده باقی مانده، مبارزه کنند. شکست دو تا باس قدرتمند یکی از چالش‌هایی است که تنها افراد حرفه‌ای از پسش بر می‌آیند.

 

آسان: لوسین (Fable 2)

باس بازی

«لوسین» یکی از ناامیدکننده‌ترین باس‌های بازی ویدیوی است. به جایی این که مستقیماً و با سلاحش با کسی درگیر شود، به زبان چرب و نرمش تکیه می‌کند. بازیکن می‌تواند به صحبت‌های او گوش دهد، که البته این کار فایده‌‌ای هم ندارد. واقعیت این است که مبارزه با لوسین فقط چند لحظه طول می‌کشد.

اگر نمی‌خواهید، وقتتان با اراجیف لوسین هدر دهید، می‌توانید تنها با یک ضربه کارش را تمام کنید. وقتی که این اتفاق افتاد، لوسین شکست می‌خورد و کل ماجرا تمام می‌شود.

 

دشوار: لارسا (Mushihimesama)

باس بازی

وقتی که نوبت به مواجهه با «لارسا» در Mushihimesama می‌رسد، اصطلاح «جایی برای اشتباه نیست» به معنای واقعی کلمه نمود پیدا می‌کند. لارسا هنگام حملاتش تصویر را با انفجارهای انرژیکش می‌پوشاند. او یکی از سخت‌ترین باس‌های این بازی یا هر بازی دیگری است.

در این شوتر دیوانه‌وار، بازیکن باید به دقت از بین سفینه‌های کوچک حرکت کرده و در عین حال با شلیک به لارسا او را شکست دهد. وقتی نوبت به این باس می‌رسد، از دست دادن تمرکز برای یک لحظه مساوی با مرگ است!

 

آسان: کوایت (Metal Gear Solid V)

باس بازی

«کوایت» نام یک تک تیرانداز حرفه‌ای در Metal Gear Solid V است که ابتدا به عنوان دشمنی بی‌رحم برای «اسنیک» ظاهر می‌شود. او اسنیک را مورد هدفش قرار می‌دهد. واکنش معمول این است که شما هم تلافی کرده و به سمتش تیراندازی کنید. البته به جای قبول ریسک هدشات شدن، یک روش امن‌تر و آسان‌تر نیز برای شکست کوایت وجود دارد.

تمام چیزی که برای ناکار کردنش نیاز دارید این است که درست در بالای سرش بسته هوایی درخواست کنید. به این طریق جعبه دقیقاً روی سرش سقوط کرده و سبب می‌شود که کوایت بیهوش شود.

دشوار: ریپر (Persona 5)

باس بازی

اگر تصور می‌کنید که کارولین و جاستین تنها باس‌های دشوار مخفی هستند، بدانید که سخت در اشتباه هستید. ریپر یک سایه لول 90 در Mementos است که اگر بازیکن بیش از 5 دقیقه در یک طبقه بماند ظاهر خواهد شد.

این باس هیچ نقطه ضعفی ندارد، نسبت به حملات «برکتی» و «نفرینی» ایمن است و این گونه ضربات تأثیری روی او نمی‌گذارند. او می‌تواند نقطه ضعف‌های هرکدام از اعضای تیم را مورد هدف قرار دهد یا حتی هر حرکت بازیکن را پیش‌بینی و خنثی کند. ممکن است ریپر در معدود زمان‌هایی به راحتی شکست داده شود، اما باید گفت که تنها بازیکنان حرفه‌ای می‌توانند او را در قدرتمندترین حالت ممکنش از پا در آورند.

 

آسان: لیدر (The Incredible Hulk)

باس بازی

«هالک» The Incredible Hulk در کنسول Super NES برای پیدا کردن و شکست دادن «لیدر» با قدرتمندترین دشمنانش مواجه می‌شود. برخلاف بیشتر دشمنان هالک، قدرت لیدر از هوشش نشأت می‌گیرد. مـتأسفانه این ویژگی در رویارویی با هالک هیچ کمکی به او نمی‌کند.

وقتی بازیکنان در نهایت به لیدر می‌رسند، فقط یک آپرکات با شکست او و پایان بازی فاصله دارند. پس از مبارزه با دشمنانی مثل «ابامینیشن» و «ابسوربینگ من» در مکان‌هایی مثل آسمان‌ خراش‌ یا سرزمین‌های فضایی انتظار داشتیم باس فایت نهایی چالش بیشتری داشته باشد.

 

دشوار: ملکه والکری (God of War)

باس بازی

در God of War «والکری‌ها» از سخت‌ترین باس‌های بازی هستند. با این حال 8 والکری اول چیزی جز دست گرمی برای مقابله با آخری به حساب نمی‌آیند. پس از شکست آن‌ها و آوردنشان به شواری والکری در «میدگارد» بازیکن می‌تواند «زیگران»، ملکه والکری‌ها را احضار و با او مبارزه کند.

مبارزه با این باس هیولا، باعث می‌شود تمام مبارزات گذشته‌تان بچه‌گانه به نظر برسند. در عین حال که مبارزه با «بالدور»، باس آخر بازی کار ساد‌ه‌ای نیست، در مقایسه با این ملکه وحشت که می‌تواند دفاعتان را شکسته و در کسری از ثانیه به کارتان پایان دهد، مثل آب خوردن است.

آسان: میستریو (Spider-Man 2)

باس بازی

در کمیک‌ها، «میستریو» یک شعبده‌باز حرفه‌ای است که از تکنولوژی پیشرفته و برخی اوقات سحر برای نبرد با اسپایدرمن استفاده می‌کند. با این حال در Spider-Man 2 به جای یک خطر به شکل یک ابله ظاهر می‌شود. پس از این که هنگام سرقت از یک فروشگاه گیر می‎‌افتد، اسپایدرمن را تهدید می‌کند که او را نابود خواهد کرد.

میستریو، برخلاف نوار سلامتی به ظاهر بزرگش قدرت چندانی از خودش نشان نمی‌دهد. در واقع بیشتر از این که به شما حمله کند در مورد پیروزی قریب الوقوعش (البته به خیال خودش) مزخرف می‌گوید. در آخر هم فقط با یک مشت از اسپایدی نقش زمین می‌شود.

دشوار: اسلحه زمزد (Final Fantasy VII)

باس بازی

اسلحه زمرد یکی دیگر از باس‌های قدرتمند فرنچایز Final Fantasy است. زمرد نیز همانند اسلحه یاقوت، بیش از یک میلیون HP واحد سلامتی دارد. چیزی که شکست دادن او را سخت‌تر می‌کند، محدودیت‌هایی است که اسلحه زمرد برای بازیکن به وجود می‌آورد.

از آنجایی که این باس در کف اقیانوس پیدا می‌شود، مبارزه با او محدودیت زمانی 20 دقیقه‌ای دارد. به محض این که شمارش معکوس به صفر رسید، اکسیژن بازیکن تمام خواهد شد. تازه اگر بازیکنان بیخیال تایمر شوند، باید با زمرد و زرادخانه مجهز و حمله‌های قدرتمندش دست و پنجه نرم کنند که می‌تواند گروهش را در زیر یک دقیقه به نابودی بکشاند. سخت‌ترین باسی که شکستش دادید را به خاطر دارید؟ پاسختان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
اسکورپین
.
20 شهریور 1399، 10:49
پاسخ
1
1
کل باس های مورتال کمبت و تیکن
avatar
امیر علی
.
26 مرداد 1399، 23:21
پاسخ
0
1
به نظر من باید the devil و King dice را هم مینوشتید. انها هنگام مبارزه به Cuphead و برادرش Mugman هم رحم نمیکنند!
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402